geen oorlog, gewoon even de feitenquote:Op zondag 25 september 2005 17:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Laten we hier in elk geval géén PC versus Mac oorlog gaan uitvechten, dan is straks het topic vol voordat mijniMac
er is.
Mac OS X is absoluut een stabiel OS. Maar het blijft software, dus het heeft z'n nukken. Zoals elk systeem dat heeft.quote:Op zondag 25 september 2005 17:56 schreef SlimShady het volgende:
[..]
maar het is dus nooit random? dat de OS zomaar besluit: nu ga ik irrtant doen en crashen.
zoals bij Windows ME (?)
als de Mac gewoon stabiel is als Windows XP, dan ga ik er voor.
En dan nog kun je Mac OS niet gebruiken op een normale Intel bak omdat ze er vast wel een hardware matige beveiliging in hun systemen stoppen.quote:Op zondag 25 september 2005 17:58 schreef SlimShady het volgende:
komt nog wel Tijn. Apple wordt Intel compatible.
Microsoft is een grote leverancier van software en heeft een groot aandelenpakket in Applequote:Op zondag 25 september 2005 17:57 schreef Tijn het volgende:
Microsoft en Apple zitten elkaar ook totaal niet in de weg wat mij betreft.
dat zijn ze van plan ja. maar hackers zien daar een uitdaging in.quote:Op zondag 25 september 2005 17:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En dan nog kun je Mac OS niet gebruiken op een normale Intel bak omdat ze er vast wel een hardware matige beveiliging in hun systemen stoppen.
Je moet zo'n topic ook niet openen als je eigenlijk nog niks te zeggen hebt.quote:Op zondag 25 september 2005 17:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Laten we hier in elk geval géén PC versus Mac oorlog gaan uitvechten, dan is straks het topic vol voordat mijniMac
er is.
laat Lupa even blij zijnquote:Op zondag 25 september 2005 18:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je moet zo'n topic ook niet openen als je eigenlijk nog niks te zeggen hebt.
Ik kon gewoon niet meer wachten.quote:Op zondag 25 september 2005 18:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je moet zo'n topic ook niet openen als je eigenlijk nog niks te zeggen hebt.
Euhm hallo... ik ben nieuw hier, heb net een nieuwe pc gekocht met windoos ixpe er op, maar nu krijg ik een blauw scherm met witte lettertjes? wat betekend dat?quote:Op zondag 25 september 2005 18:03 schreef Anthraxx het volgende:
Gelukkig zie je dit soort topics nooit van first time Windows gebruikers. Anders zou dit hele forum vol staan.
Die aandelen hebben ze al lang weer verkocht.quote:Op zondag 25 september 2005 18:00 schreef het_fokschaap het volgende:
Microsoft is een grote leverancier van software en heeft een groot aandelenpakket in Apple
dat heb ik dan even gemistquote:Op zondag 25 september 2005 18:40 schreef nietzman het volgende:
[..]
Die aandelen hebben ze al lang weer verkocht.
Precies! goed zo Slarioux, dergelijk tuig hard aanpakkenquote:Op zondag 25 september 2005 13:25 schreef Aaargh! het volgende:
-edit-
Wederom een niet-relevante windows flame.
Versie 4.0 ja...quote:Op zondag 25 september 2005 16:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik keek was er nog steeds een IE versie voor de Mac.
Versie 5. Maar dan nog, niemand gebruikt IE op een Mac en er wordt bij MS ook niet meer aan gewerkt, dus het is er eigenlijk gewoon niet. Maar gelukkig heb je wel de keuze uit o.a. Safari, Firefox en Opera, dus een browser vinden op je Mac is echt geen probleem.quote:
Ik kan je ook vertellen hoe mijn Mini werkt. Wat wil je weten?quote:Op zondag 25 september 2005 19:58 schreef Wolfje het volgende:
Ik ben benieuwd naar je ervaringen. Ik wil zelf graag een mac mini kopen, maar daarvoor ben ik momenteel nog te blut
.
Idem, wel een beetje opletten wat je installeert aan software en hardware, en XP draait prima.quote:Op zondag 25 september 2005 17:45 schreef SlimShady het volgende:
[..]
nog minder? Windows hier loopt bij mij echt nooit vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |