Thanks!quote:
Omdat ik niet echt behoefte heb aan een portable computer en omdat ik de iMac gewoon het mooist vind.quote:Mijn ouders werken al meer dan 10 jaar met Mac en ik moet zeggen dat ik het altijd wel prettig werken vind met een Apple. En een iMac ziet er natuurlijk ook goed uit!Mag ik ook vragen waarom je voor een iMac bent gegaan, in plaats van een iBook of Powerbook?
Het bestelcentrum zit idd in Ierland en daar heb ik hem besteld.quote:Waar heb je hem besteld? Via de bestellijn van Apple zelf? Of van een ander bedrijf? Zelf heb ik er een iPod besteld en het meisje had zo'n lief Iers accent, maar sprak wel foutloos Nederlands
Ik heb hoge verwachtingen.quote:Op zondag 25 september 2005 11:56 schreef Aaargh! het volgende:
Gefeli
Het enige jammere aan mijn switch naar Mac is dat ik het veel eerder had moeten doen
geschreven vanaf een Mini
Wat hij zegt!quote:Op zondag 25 september 2005 11:56 schreef Aaargh! het volgende:
Gefeli
Het enige jammere aan mijn switch naar Mac is dat ik het veel eerder had moeten doen
Linkje naar dat topic?quote:Op zondag 25 september 2005 12:03 schreef SHERMAN het volgende:
Ik kwam gister een topic op GoT tegen en daar raakte ik wel van odner de indruk.
Ik ben dus wel benieuwd hoe jouw eerste ervaring met een Mac zullen zien aangezien ik ergens ver achter in mijn hoofd nu ook aan denk.
Maar ik ben een meisje.quote:Op zondag 25 september 2005 12:08 schreef SHERMAN het volgende:
Om een harde plasser van te krijgen:
And why is that?quote:Op zondag 25 september 2005 12:11 schreef zovty het volgende:
Veel plezier ermee.
Ik verwacht dat je 'm binnen een jaar op tweedehandsmac.nl zet en er iemand anders blij mee gaat maken.
Idd. Wat hij heeft lijkt wel een altaar in plaats van een computertafel.quote:Op zondag 25 september 2005 12:11 schreef SHERMAN het volgende:
Kijk vooral naar MM2005. Zijn pics zijn echt kansloos mooi.
volgens mij niet bij een iMac, bij een Mini wel.quote:Op zondag 25 september 2005 12:24 schreef Godslasteraar het volgende:
Maar het is wel een mooi dingetjedus computer en beeldscherm is één, als ik het goed zie. En een losse voeding?
Nope, ook ingebouwde voeding. Als je een Bluetooth toetsenbord+muis en Wifi hebt is dat de enige kabel die naar de computer looptquote:Op zondag 25 september 2005 12:24 schreef Godslasteraar het volgende:
Maar het is wel een mooi dingetjedus computer en beeldscherm is één, als ik het goed zie. En een losse voeding?
Ligt aan je instelling. Je hebt waarschijnlijk veel mensen die te veel gehecht zijn aan alle software die ze in Windows konden draaien. Die ga je dan te veel missen als je die opeens niet meer kunt gebruiken.quote:Op zondag 25 september 2005 12:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
And why is that?
Ik vind het juist erg leuk om eens met hele andere software te gaan werken.quote:Op zondag 25 september 2005 12:33 schreef LintuxCx het volgende:
Ligt aan je instelling. Je hebt waarschijnlijk veel mensen die te veel gehecht zijn aan alle software die ze in Windows konden draaien. Die ga je dan te veel missen als je die opeens niet meer kunt gebruiken.
Maar als je hebt geleerd met computers te werken ipv slechts met Windows, dan is er geen enkel probleem.
Ben ik het ook helemaal mee eens!quote:Op zondag 25 september 2005 11:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat hij zegt!
M'n eigen ervaring toen ik met de zelfde motivatie de mac-uitdaging aanging.quote:
Ik heb het idee dat dat nogal meevalt. Maar je hoort het wel van me.quote:Op zondag 25 september 2005 12:41 schreef zovty het volgende:
M'n eigen ervaring toen ik met de zelfde motivatie de mac-uitdaging aanging.
Ik vond en vind ze qua uiterlijk ook prachtig, het OS is schitterend. Maar... we leven nou eenmaal in een windows-wereld, en met een mac sluit je jezelf af. Dat was mijn ervaring althans.
Misschien is het inmiddels wat beter maar ik vermoed van niet.
Maar het is absoluut heel interessant om te zien hoe 't óók kan.
Mijn computer is puur voor persoonlijk gebruik.quote:Op zondag 25 september 2005 12:41 schreef zovty het volgende:
Ik moet er wel bij zeggen dat ik vanwege m'n werk aan windows vast blijf zitten, als jij dat niet hebt is de omschakeling wat makkelijker.
Ik gebruik nu een aantal maanden een Mac, en daarvoor heb ik een jaartje of 5/6 alleen maar Linux gedraait, ik moet zeggen dat ik al die tijd nooit windows gemist heb.quote:Op zondag 25 september 2005 12:41 schreef zovty het volgende:
Maar... we leven nou eenmaal in een windows-wereld, en met een mac sluit je jezelf af. Dat was mijn ervaring althans.
Precies. En nu heb ik alle voordelen van beide werelden. Ik kan Office documenten openen met MS Office 2004 die ik gekocht heb (studentenlicentiequote:Op zondag 25 september 2005 12:46 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Ik gebruik nu een aantal maanden een Mac, en daarvoor heb ik een jaartje of 5/6 alleen maar Linux gedraait, ik moet zeggen dat ik al die tijd nooit windows gemist heb.
Niet alleen zit het makkelijker in elkaar, het zit ook veel netter in elkaar, technisch gezien.quote:Op zondag 25 september 2005 12:50 schreef Anthraxx het volgende:
Verder zit het Mac systeem gewoon zoveel makkelijker in elkaar dan in Windows.
Wat was het tarief?quote:Op zondag 25 september 2005 10:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hij had alle tijd van de wereld.
1200 euro zo te zien.quote:
Dat klinkt alsof je weinig vertrouwen hebt in mij.quote:Op zondag 25 september 2005 13:05 schreef Maethor het volgende:
Maar serieus: gefeliciteerd! Ben benieuwd hoe het je af zal gaan.
quote:Op zondag 25 september 2005 12:58 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Niet alleen zit het makkelijker in elkaar, het zit ook veel netter in elkaar, technisch gezien.
Idd, nu ik het terugzie.quote:Op zondag 25 september 2005 13:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je weinig vertrouwen hebt in mij.
Ik ben zelf ook wel benieuwd. Ik vermoed dat ik de eerste paar weken continu achter dat ding zit.quote:Op zondag 25 september 2005 13:17 schreef Maethor het volgende:
Idd, nu ik het terugzie.Niet zo bedoeld, ben gewoon benieuwd hoe makkelijk/moeilijk zo'n overstap is. Ben zelf geen ervaren Mac user die op je neerkijkt ofzo.
![]()
Mijn ADSL-modem is iig compatible, dat heb ik gevraagd.quote:Op zondag 25 september 2005 13:21 schreef tonks het volgende:
Dat was bij mij heel simpel.. tijdens het installeren van OSX vond hij automatisch mijn draadloos netwerk en ik kon meteen op internet.
Zeer herkenbaarquote:Op zondag 25 september 2005 12:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Precies. En nu heb ik alle voordelen van beide werelden. Ik kan Office documenten openen met MS Office 2004 die ik gekocht heb (studentenlicentie). En ik kan UNIX commando's gebruiken om de wat krachtigere taken mee uit te laten voeren. Verder zit het Mac systeem gewoon zoveel makkelijker in elkaar dan in Windows. Na een dag wilde ik al niet meer terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |