abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 september 2005 @ 12:02:16 #101
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_30911735
quote:
Op zondag 25 september 2005 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Waarom niet?
Geen idee. Maar dat voorzie ik in mijn glazen bol.
  zondag 25 september 2005 @ 12:21:03 #102
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_30912103
Is het nu lunchpauze ofzo??
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  Moderator zondag 25 september 2005 @ 12:30:29 #103
42184 crew  DaMart
pi_30912339
Af en toe speel ik ook wel eens mee in die spelletjes, voornamelijk op een moment van verveling. Maar ik zou ze persoonlijk niet missen. Het lijkt inderdaad alsof de meeste topics hier spelletjes zijn, wat natuurlijk niet de bedoeling van dit forum zal zijn.

Zelf vind ik de spelletjes waar je het meest over moet nadenken het leukst. Als er dan eentje zou moeten blijven zou ik kiezen voor det 'voeg een letter toe' topic, omdat ik die intellectueel het meest uitdagend vind.

Maar nogmaals, al zouden ze allemaal verdwijnen, ik zou ze niet echt missen.
  zondag 25 september 2005 @ 12:47:42 #104
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_30912769
Ik heb even dit topic doorgelezen en ik snap een aantal dingen niet. Er wordt iets gezegd over het bestaansrecht van spelletjes op een forum.In de Dikke van Dale staat het volgende:
fo·rum (het ~, fora/~s)
1 bijeenkomst waarop deskundigen na een inleiding met het publiek discussiëren
2 groep deskundigen die vragen van een publiek beantwoorden
3 [gesch.] plein in Rome waar het volk bijeenkwam om de algemene zaken te bespreken, recht te doen enz.

Bovenstaande zou betekenen dat enkel discussies kunnen plaatsvinden op een forum. Gevolg zou dan zijn: De helft van fok verdwijnt omdat er simpelweg in elk subforum topics zijn zonder discussie-waarde. Persoonlijk ben ik van mening dat dit te rigoureus zou zijn.
Zelf kom ik het meest in MUZ en ik heb daar niet/nauwelijks klachten gehoord over het bestaan van spelletjes als muziekassociatie, voeg een nummer toe, etc. Inhoudelijk zijn deze topics natuurlijk niet forum-waardig als je naar de betekenis van het woord forum kijkt. Zelfs voor de diverse trivia-spelletjes geldt dit.

Waarom is het dan zo dat die spelletjes hier wel discussie opleveren?
Vaste gebruikers hier ergeren zich aan de spelletjes? Zou kunnen, misschien zelfs begrijpelijk.
Vaste gebruikers willen een selecte groep houden zonder nieuwe aanwas van posters of een beperkt aantal? Deze reden zou erg elitair zijn en dat is ook vast niet zo (hoop ik).
Sterker nog. Ik denk dat de meeste users hier het best leuk zouden vinden als er wat meer posters zouden komen. Maar hoe kom je aan nieuwe posters?
- mensen die specifiek zoeken naar een forum met dit onderwerp
- mensen die toevallig er verzeild raken door de spelletjes.
Deze 2e groep zou men toch in armen moeten sluiten? Meer geinteresseerden in het subforum is toch positief? En ach, als dat door een spelletje komt, so what?

Als laatste wil ik aanstippen dat ik me er toch over verbaas waarom de spelletjes het altijd moeten ontgelden. Een topic als: wat is je laatst gelezen boek is eigenlijk een soortgelijk topic, zonder inhoudelijke waarde. Toch?

Maar goed als de vaste users zich er aan ergeren en geen toevallige nieuwe aanwas van posters wil, verplaats het dan maar. Dan kan dat gezeur en elkaar aanvallen tenminste stoppen.
pi_30912809
quote:
Op zondag 25 september 2005 12:30 schreef DaMart het volgende:
Maar nogmaals, al zouden ze allemaal verdwijnen, ik zou ze niet echt missen.
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in. Ik zou ze ook niet missen, maar ik vind het wel leuk om af en toe mee te doen. Nou ja, alleen aan die van mij dan.
pi_30912940
quote:
Op zondag 25 september 2005 12:47 schreef peaceman het volgende:

Als laatste wil ik aanstippen dat ik me er toch over verbaas waarom de spelletjes het altijd moeten ontgelden. Een topic als: wat is je laatst gelezen boek is eigenlijk een soortgelijk topic, zonder inhoudelijke waarde. Toch?
Het is maar wat je ervan maakt.
Bij dat topic kun je nog onschrijven wat je van dat boek vond. Of het leuk of niet leuk was. Wat er slecht aan was, of het leuk is om voor een derde keer te lezen.
Als mensen alleen maar posten "Tijdlijn van Michael Crichton" heeft het idd weinig zin.

Zo was er een tijd terug ook een uitgebreide discussies over "Wat Luister je nu". Daar posten mensen ook alleen maar de titel van het nummer. Toen werd gevraagd om ook wat over het nummer te zeggen was er een grote opstand en was dat veel teveel gevraagd voor veel mensen. Die wilden het liefst alleen maar de titel van het nummer roepen. Weer een post erbij...

Maar helaas interesseren veel mensen zich veel meer voor hun postaantal dan voor andere topics in Muziek of TTK. Het zal veel van de spelletjes gebruikers geen reet schelen waar hun spelletjes topic staat. Ik denk dan ook niet dat de TTK spelletjes speler ineens geintresseerd zijn in TTK.
  Moderator zondag 25 september 2005 @ 13:00:56 #107
42184 crew  DaMart
pi_30913086
quote:
Op zondag 25 september 2005 12:54 schreef calvobbes het volgende:

Maar helaas interesseren veel mensen zich veel meer voor hun postaantal dan voor andere topics in Muziek of TTK. Het zal veel van de spelletjes gebruikers geen reet schelen waar hun spelletjes topic staat. Ik denk dan ook niet dat de TTK spelletjes speler ineens geintresseerd zijn in TTK.
Misschien moet er gewoon een Spelletjes forum komen, waar posts uiteraard niet meetellen voor het postcount? Dan ben je ze kwijt in de verschillende fora, maar de mensen die willen meedoen kunnen dat toch nog doen dan. Aan de andere kant heeft het weinig zin om je postcount op te krikken, dus zullen alleen echt geïnteresseerden meedoen en zal de kwaliteit dus waarschijnlijk ook gewaarborgd worden.
  zondag 25 september 2005 @ 13:03:51 #108
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_30913164
quote:
Op zondag 25 september 2005 12:54 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Het is maar wat je ervan maakt.
Bij dat topic kun je nog onschrijven wat je van dat boek vond. Of het leuk of niet leuk was. Wat er slecht aan was, of het leuk is om voor een derde keer te lezen.
Als mensen alleen maar posten "Tijdlijn van Michael Crichton" heeft het idd weinig zin.

Zo was er een tijd terug ook een uitgebreide discussies over "Wat Luister je nu". Daar posten mensen ook alleen maar de titel van het nummer. Toen werd gevraagd om ook wat over het nummer te zeggen was er een grote opstand en was dat veel teveel gevraagd voor veel mensen. Die wilden het liefst alleen maar de titel van het nummer roepen. Weer een post erbij...

Bij Wat luister je nu hebben ze dat goed opgelost.

Ik ben het met je eens dat sommige mensen daar puur en alleen posten om hun postaantal op te krikken. Maar ja, dat is nog geen reden om een topic te sluiten, lijkt me.

Dat laatste waag ik te betwijfelen, maar misschien ga ik teveel van mijzelf uit. Ik kijk wel eens rond en sporadisch post ik hier en daar wel eens wat. Ik zeg ook niet dat een TTK spelletjes speler ineens geinteresseerd is in TTK, maar zijn/haar interesse kan wel aangewakkerd worden en dat is toch een pré?!
  FOK!fotograaf zondag 25 september 2005 @ 13:14:24 #109
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_30913450
grappig dat ik zelf het zelfde bedacht had als de TS.
Ik vond ineens een vloed aan spelletjes... en ik doe altijd leuk mee. Of iig met 2 spellen. Maar ineens werd het veel.

Mij lijkt zo'n roulatie-schema opzich wel geinig.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zondag 25 september 2005 @ 13:16:16 #110
95998 -DailaLama-
pi_30913495
Sorry, maar ik snap niet zo goed wat er zo heilig is aan die postaantal.

Waarom is dat voor sommige mensen zo belangrijk en waarom is het zo'n probleem als dat voor sommige mensen belangrijk is?
  zondag 25 september 2005 @ 13:19:10 #111
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_30913559
quote:
Op zondag 25 september 2005 13:16 schreef -DailaLama- het volgende:
Sorry, maar ik snap niet zo goed wat er zo heilig is aan die postaantal.
Dat snap ik ook niet, maar sommige mensen lijken ervoor te leven...
quote:
Waarom is dat voor sommige mensen zo belangrijk en waarom is het zo'n probleem als dat voor sommige mensen belangrijk is?
Precies... dat is iets wat ik ook niet snap. Erger je aan belangrijkere dingen, denk ik dan.
pi_30913768
quote:
Op zondag 25 september 2005 13:16 schreef -DailaLama- het volgende:

quote:
Op zondag 25 september 2005 06:39 schreef Isabeau het volgende:

De frivoliteit van de uitdeinende hoeveelheid spelletjes overschaduwt volgens sommige serieuzere TTK-users en diens moderators een beetje de overige topics in het forum. Soms moet je een grens bepalen en ik betreur het dat dat niet eerder is gedaan. Wat rest is besluiten wat er nu moet gebeuren en de vaste groep spelletjesspelers mag daarin meebeslissen.
En die eerste vraag zal iemand in [Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #76 vast wel kunnen beantwoorden.
  Moderator zondag 25 september 2005 @ 13:31:08 #113
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_30913804
afschaffen of gewoone een SPL forum openen en daar al die zooi in dumpen !
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zondag 25 september 2005 @ 13:34:46 #114
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_30913888
quote:
Op zondag 25 september 2005 06:39 schreef Isabeau het volgende:

De frivoliteit van de uitdeinende hoeveelheid spelletjes overschaduwt volgens sommige serieuzere TTK-users en diens moderators een beetje de overige topics in het forum. Soms moet je een grens bepalen en ik betreur het dat dat niet eerder is gedaan. Wat rest is besluiten wat er nu moet gebeuren en de vaste groep spelletjesspelers mag daarin meebeslissen.
Wat mij op de vraag brengt hoe de mods om zullen gaan met meningen van andere posters.
  zondag 25 september 2005 @ 13:35:21 #115
95998 -DailaLama-
pi_30913900
quote:
Op zondag 25 september 2005 13:29 schreef calvobbes het volgende:

[..]

[..]

En die eerste vraag zal iemand in [Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #76 vast wel kunnen beantwoorden.
Tja. Snap het probleem nog steeds niet eigenlijk.

Mensen die hun postaantal opwillen krikken, laat ze.
  Voormalig Sport Koningin zondag 25 september 2005 @ 13:35:45 #116
35237 Nuongirl
pi_30913915
quote:
Op zondag 25 september 2005 13:34 schreef peaceman het volgende:

[..]

Wat mij op de vraag brengt hoe de mods om zullen gaan met meningen van andere posters.
Bedoel je daarmee de mensen van buiten TTK of de mensen die geregeld in TTK komen ?
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
  zondag 25 september 2005 @ 13:36:46 #117
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_30913940
Als je de spelletjes afschaft zoeken mensen die postopkrikgeil zijn wel een andere manier om hun posts op te krikken. Daarom een betere zaak om speltopics te laten blijven .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 25 september 2005 @ 13:36:47 #118
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_30913941
quote:
Op zondag 25 september 2005 13:35 schreef Nuongirl het volgende:

[..]

Bedoel je daarmee de mensen van buiten TTK of de mensen die geregeld in TTK komen ?
Beide.
  zondag 25 september 2005 @ 13:38:38 #119
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_30913988
quote:
Op zondag 25 september 2005 13:35 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Tja. Snap het probleem nog steeds niet eigenlijk.

Mensen die hun postaantal opwillen krikken, laat ze.
Het postaantal opkrikken is ook het hele probleem niet. Het komt ook niet eens voor in de OP.
Maar in de OP staat wel duidelijk wat wel het probleem is. De spelletjestopics worden hier erg overheersend, ten koste van de serieuze topics
  zondag 25 september 2005 @ 13:42:47 #120
95998 -DailaLama-
pi_30914091
quote:
Op zondag 25 september 2005 13:38 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Het postaantal opkrikken is ook het hele probleem niet. Het komt ook niet eens voor in de OP.
Maar in de OP staat wel duidelijk wat wel het probleem is. De spelletjestopics worden hier erg overheersend, ten koste van de serieuze topics
Jep. Maar iemand anders vond dat wel een probleem.
  zondag 25 september 2005 @ 13:54:07 #121
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_30914336
quote:

[..]

en daar ben ik t niet mee eens.

t komt gewoon omdat het animo voor de "reguliere" topics gering is.

maar dat is een kip-en-ei-discussie natuurlijk.
vandaar mijn mening:
twee mogelijkheden:
- laten en TTK ook als taalspel-forum gebruiken
- alles dicht en TTK onderbrengen bij ander forum
  zondag 25 september 2005 @ 13:55:10 #122
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_30914363
quote:
Op zondag 25 september 2005 13:42 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Jep. Maar iemand anders vond dat wel een probleem.
Da's prima, maar daar gaat dit topic niet over
  zondag 25 september 2005 @ 13:57:12 #123
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_30914411
quote:
Op zondag 25 september 2005 13:54 schreef dolle_hond het volgende:

[..]

en daar ben ik t niet mee eens.

t komt gewoon omdat het animo voor de "reguliere" topics gering is.

maar dat is een kip-en-ei-discussie natuurlijk.
vandaar mijn mening:
twee mogelijkheden:
- laten en TTK ook als taalspel-forum gebruiken
- alles dicht en TTK onderbrengen bij ander forum
Mij lijkt een rolatie systeem het beste

TTk onderbrengen bij een ander forum slaat natuurlijk nergens op. TTK heeft jaren lang bestaan met maar 2 of 3 spelletjes.
Alleen de laatste maanden komt er het ene na het andere spelletje bij, en dat is op geen enkele manier ten goede van TTK gekomen naar mijn mening
  zondag 25 september 2005 @ 14:01:41 #124
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_30914533
quote:
Op zondag 25 september 2005 13:57 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Mij lijkt een rolatie systeem het beste

TTk onderbrengen bij een ander forum slaat natuurlijk nergens op. TTK heeft jaren lang bestaan met maar 2 of 3 spelletjes.
Alleen de laatste maanden komt er het ene na het andere spelletje bij, en dat is op geen enkele manier ten goede van TTK gekomen naar mijn mening
TTK heeft altijd al een zieltogend bestaan gevoerd, als er geen spelletjes zijn.

en die aanwas, tja, is er nogal.

misschien is een boeken-associatie-spel wat relevanter
  zondag 25 september 2005 @ 14:10:36 #125
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_30914744
quote:
Op zondag 25 september 2005 14:01 schreef dolle_hond het volgende:

[..]

TTK heeft altijd al een zieltogend bestaan gevoerd, als er geen spelletjes zijn.

en die aanwas, tja, is er nogal.

misschien is een boeken-associatie-spel wat relevanter
Je hebt een beetje een Talpa-visie volgens mij....
TTK doet idd niet alles voor de kijkcijfers. We zijn dan ook geen kijkcijferkanon

Maar zie TTK maar als een tv programma voor de liefhebbers. Een combinatie van RAM, Avro's Close-up en 'Kunst omdat het moet'.
En al die spelletjes die er de laatste tijd bijgekomen zijn bezorgen veel users hetzelfde gevoel zoals veel mensen hebben bij call tv, en andere sms flauwekul waar oa SBS6 om bekend staat...

Snap je het punt nu??
pi_30914861
Was jij niet diegene die ¤10.000 had gewonnen bij Talpa?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  zondag 25 september 2005 @ 14:15:54 #127
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_30914882
quote:
Op zondag 25 september 2005 14:15 schreef Svensational het volgende:
Was jij niet diegene die ¤10.000 had gewonnen bij Talpa?

Dat doet er nu ff niet toe
pi_30914947
quote:
Op zondag 25 september 2005 14:15 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Dat doet er nu ff niet toe
Weet ik, maar ik vroeg het me ineens af .
  zondag 25 september 2005 @ 14:32:36 #129
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_30915297
quote:
Op zondag 25 september 2005 14:10 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Je hebt een beetje een Talpa-visie volgens mij....
TTK doet idd niet alles voor de kijkcijfers. We zijn dan ook geen kijkcijferkanon

Maar zie TTK maar als een tv programma voor de liefhebbers. Een combinatie van RAM, Avro's Close-up en 'Kunst omdat het moet'.
En al die spelletjes die er de laatste tijd bijgekomen zijn bezorgen veel users hetzelfde gevoel zoals veel mensen hebben bij call tv, en andere sms flauwekul waar oa SBS6 om bekend staat...

Snap je het punt nu??
deze post van jou klinkt niet bepaald vriendelijk

dan vind ik het vreemd als de mods van dit forum een gesprek willen aangaan met de gebruikers van de spelletjes en ze vervolgens om hun mening belachelijk proberen te maken.

als je van je forum een elitair hoekje wil maken, doe dat dan. maar ga dan niet doen alsof je een dialoog aan wil gaan.
pleur die boel dan dicht en geniet van je balletvoorstellingen en museabezoeken, waar je 3 views per dag op krijgt.
pi_30915483
quote:
Op zondag 25 september 2005 14:32 schreef dolle_hond het volgende:

[..]

dan vind ik het vreemd als de mods van dit forum een gesprek willen aangaan met de gebruikers van de spelletjes en ze vervolgens om hun mening belachelijk proberen te maken.

als je van je forum een elitair hoekje wil maken, doe dat dan. maar ga dan niet doen alsof je een dialoog aan wil gaan.
pleur die boel dan dicht en geniet van je balletvoorstellingen en museabezoeken, waar je 3 views per dag op krijgt.
Wat een grote post. !!!!
  zondag 25 september 2005 @ 14:41:28 #131
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_30915581
quote:
Op zondag 25 september 2005 14:38 schreef Svensational het volgende:

[..]

Wat een grote post. !!!!
ja
ik neem t hoog op
  zondag 25 september 2005 @ 14:50:12 #132
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_30915883
quote:
Op zondag 25 september 2005 14:32 schreef dolle_hond het volgende:

[..]

Je roept al de hele tijd "gooi alles maar dicht" en zonder spelletjes heeft TTK geen bestaansrecht.

Wat vind je dan van een rouleer systeem??? Of alleen de laatste spellen die er bij gekomen zijn op slot doen???

TTK was en is geen elitair hoekje, en het is ook niet de bedoeling dat het ooit zo word. Alleen momenteel is het zo dat de spelletjes de overhand hebben op de serieuze topics. En Isa en ik willen daar wat meer balans in hebben. Vandaar dit topic.
Er zijn verschillende manieren om tot een betere balans te komen, en daarom willen we jullie mening graag horen.
Alleen dat alles blijft zoals het nu is, is gewoon geen optie. Verder staat alles open.
En om dan maar te gaan roepen dat TTK maar opgedoekt wordt, dat vind ik niet een dialoog, laat staan een oplossing.
  zondag 25 september 2005 @ 15:02:49 #133
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_30916260
quote:
Op zondag 25 september 2005 14:50 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Je roept al de hele tijd "gooi alles maar dicht" en zonder spelletjes heeft TTK geen bestaansrecht.

Wat vind je dan van een rouleer systeem??? Of alleen de laatste spellen die er bij gekomen zijn op slot doen???

TTK was en is geen elitair hoekje, en het is ook niet de bedoeling dat het ooit zo word. Alleen momenteel is het zo dat de spelletjes de overhand hebben op de serieuze topics. En Isa en ik willen daar wat meer balans in hebben. Vandaar dit topic.
Er zijn verschillende manieren om tot een betere balans te komen, en daarom willen we jullie mening graag horen.
Alleen dat alles blijft zoals het nu is, is gewoon geen optie. Verder staat alles open.
En om dan maar te gaan roepen dat TTK maar opgedoekt wordt, dat vind ik niet een dialoog, laat staan een oplossing.
ik denk dat een rouleersysteem niet zal werken, dat wordt rommelig en onoverzichtelijk. zou alleen werken als er iemand supervisie over krijgt, maar dat lijkt me ook niet handig.

misschien is het een optie om alle spelletjes in een reeks te combineren

voorbeeld:

[ass]
[sam]
[5let]
[6let]
[letter+]

en dat je dan in een post 5 aanvullingen doet, evt met tussenstreepje.

laten we maar ff afwachten wat andere "spemmers" als PS en aloa er van vinden
  zondag 25 september 2005 @ 15:12:08 #134
95998 -DailaLama-
pi_30916504
Dat wordt ook rommelig d_h.

vooral die [letter+]. Al die mensen dan vragen "zullen we met een nieuwe letter beginnen?"
  zondag 25 september 2005 @ 15:48:01 #135
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_30917599
quote:
Op zondag 25 september 2005 15:12 schreef -DailaLama- het volgende:
Dat wordt ook rommelig d_h.

vooral die [letter+]. Al die mensen dan vragen "zullen we met een nieuwe letter beginnen?"
ik vrees t ook
  zondag 25 september 2005 @ 16:16:03 #136
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_30918425
Nee, roulatie is niets...
Het overzichtelijkste is nog altijd alleen de twee startspellen houden
associatiespel en samenstel..

Dan kunnen de FA's en MOD's altijd nog kijken of er voor de verdwenen spellen een SPL forum kan komen.
Positive thinking, my way of thinking!
pi_30918883
Wat is er nou weer mis met elitaire hoekjes?

OSM is dol op elitaire hoekjes.
  zondag 25 september 2005 @ 16:32:44 #138
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_30919011
quote:
Op zondag 25 september 2005 16:28 schreef k_man het volgende:
Wat is er nou weer mis met elitaire hoekjes?

OSM is dol op elitaire hoekjes.
wie is OSM
pi_30919048
quote:
Op zondag 25 september 2005 16:32 schreef dolle_hond het volgende:

[..]

wie is OSM
Ons Soort Mensen. Duh!
  zondag 25 september 2005 @ 16:36:29 #140
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_30919161
quote:
Op zondag 25 september 2005 16:16 schreef Annemiek78 het volgende:
Nee, roulatie is niets...
Het overzichtelijkste is nog altijd alleen de twee startspellen houden
associatiespel en samenstel..

Dan kunnen de FA's en MOD's altijd nog kijken of er voor de verdwenen spellen een SPL forum kan komen.
Roulatie schijnt in C&H anders prima te werken!!
pi_30919264
quote:
Op zondag 25 september 2005 16:36 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Roulatie schijnt in C&H anders prima te werken!!
Dan moet iedereen er wel van doordrongen zijn hoe het werkt. Dat iedereen beseft dat na het woordenassociatiespel het verander een letter spel komt, en dus geen nieuw deeltje associeren. Of er moet iemand streng op toezien.

Hoe hebben ze dat daar opgelost?
  zondag 25 september 2005 @ 16:40:54 #142
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_30919277
quote:
Op zondag 25 september 2005 11:01 schreef dolle_hond het volgende:
want afgezien van die spelletjes heeft TTK zo weinig posts dat t bestaansrecht nihil is.
Dat is nu juist één van de problemen: Andere topics worden volkomen ondergesneeuwd door de spelletjes. Die blijven bovenaan de AT lijst staan en de andere topics zakken weg.

TTK zou zeker wel bestaansrecht houden zonder spelletjes.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 25 september 2005 @ 16:50:04 #143
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_30919543
quote:
Op zondag 25 september 2005 16:40 schreef k_man het volgende:

[..]

Dan moet iedereen er wel van doordrongen zijn hoe het werkt. Dat iedereen beseft dat na het woordenassociatiespel het verander een letter spel komt, en dus geen nieuw deeltje associeren. Of er moet iemand streng op toezien.

Hoe hebben ze dat daar opgelost?
We hebben het in de OP gezet. Verder houden we het goed in de gaten en gooien rucksichtlos verkeerd gestarte spelletjes dicht. RJP en RJPvD hebben hun eigen plekje, en we wisselen 'Wie ben ik?' en 'Waar gebeurd?' af.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 25 september 2005 @ 16:51:15 #144
95998 -DailaLama-
pi_30919583
quote:
Op zondag 25 september 2005 16:32 schreef dolle_hond het volgende:

[..]

wie is OSM
Als je dat niet weet, dan hoor je er al niet bij.
  zondag 25 september 2005 @ 17:07:23 #145
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_30920022
quote:
Op zondag 25 september 2005 16:51 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Als je dat niet weet, dan hoor je er al niet bij.
blij toe
pi_30921670
quote:

Postopkrikken is wel de oorzaak van het probleem.
Als er niet zoveel mensen waren die hoog in de lijstjes willen staan, dan zouden die spelletjes topics ook niet zo druk worden bezocht en zouden er niet zoveel spelletjes zijn bedacht.
pi_30922058
Volgens mij worden die spelletjes niet bedacht door de mensen die veel willen posten. Dat ze vervolgens wel door die mensen bezocht worden is wat anders.

Zoals je al eerder verteld is gaat het hier met name om het aantal verschillende spelletjes, niet om het tempo waarin die topics volraken.
pi_30922315
quote:
Op zondag 25 september 2005 18:27 schreef k_man het volgende:

Zoals je al eerder verteld is gaat het hier met name om het aantal verschillende spelletjes, niet om het tempo waarin die topics volraken.
Mwoah.
Als er niet zoveel in die topics zou worden gepost, dan zouden ze ook niet opvallen en zouden de andere topics in TTK ook gewoon opvallen.

Het is denk ik een combinatie van veel spelletjes én die spelletjes telkens tegenkomen waardoor de andere topics ondersneeuwen.
  zondag 25 september 2005 @ 19:00:05 #149
88233 Steve
Still the best.
pi_30922791
het Zinnenassociatiespel, het Woordensamenstelspel en het Woordenassociatiespel laten wisselen, met in de OP duidelijk wat de volgende wordt.
En verander 1 letter/voeg 1/2/3/4/5 enz. letters toe laten wisselen.

Dan hou je nog 2 topics over.
En ach, als je ze laat verdwijnen zal het geen groot gemis zijn.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  Trouwste user 2022 zondag 25 september 2005 @ 19:00:45 #150
7889 tong80
Spleenheup
pi_30922810
De grote Theater, taal en kunst-kwis # 6

Dus beste TTK users laat je hier eens meer zien.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')