Mensen die manieren hebben geleerd zouden dat wel zeggenquote:
Eens proberen deze week, hopelijk worden ze boos want dat vind ik leukquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:07 schreef buzzer het volgende:
Oostindisch doof zijn kan een hele goede eigenschap zijn
Of je reageerd met "hooooooooo heyyyy hoooooo"quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Eens proberen deze week, hopelijk worden ze boos want dat vind ik leuk
mejuffrouw is veel toffer!quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:05 schreef Alcarin het volgende:
Tegen mij zeggen ze altijd juffrouw![]()
Op 'HE HALLO' reageer ik gewoon niet![]()
IKquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:31 schreef Maikuuul het volgende:
Wie vind het ook leuk als klanten boos worden ?
Sjiek he ?quote:
Maar mensen zeggen toch niet tegen jou: 'ijsmeis HALLO'. Dan zou je dus moeten zeggen 'Ik heet geen HALLO'.quote:
ik ookquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:31 schreef Maikuuul het volgende:
Wie vind het ook leuk als klanten boos worden ?
Zo sjiek is dat altijd, zij vet flippen en dan kijk ik hun gewoon zo rustig aan en zeg : ja het is op / daar kan ik niks aan doen dat doe ik nooit, of een ander argument die natuurlijk over het onderwerp gaatquote:
Oeeeh das een scherpe ! die moet ik eens doenquote:Op zondag 25 september 2005 00:02 schreef klabbakus het volgende:
paar keer niet reageren, vervolgens er rustig opaf lopen:
"ow ik dacht dat u, uw hond zocht"
aankijkend![]()
5 euro voor de volgende tipquote:Op zondag 25 september 2005 00:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Oeeeh das een scherpe ! die moet ik eens doen![]()
Ja he gek zo stom he, kijken ze je best vrolijk aan zeg je hoi, en lopen ze door.... dan begin ik meestal te roflen over de grondquote:
vele lekkere boys voor mijquote:Op zondag 25 september 2005 00:10 schreef klabbakus het volgende:
ik geniet van dit werk:
oa door de 'boze' klanten
en de vele lekkere chicks!
Jahquote:Op zondag 25 september 2005 00:10 schreef klabbakus het volgende:
ik geniet van dit werk:
oa door de 'boze' klanten
en de vele lekkere chicks!
das een:quote:Op zondag 25 september 2005 00:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jahdaarstraks 2 breezers zo de hele tijd langslopen
niet slecht, maarja 2de klas ofzo niet dat dat wat uitmaakt ze keken en giechelden alsof hun pruimpje jeuk had
Jah dat had ik ook moeten zeggen, maarja gek ik had et vet druk enzo :/ maarja de volgende keer ff zeggen uiteraard als ze nog eens langskomen. Die kleine was wel leuk, die langere was wat minder maarja boeiquote:
das dan 5 euroquote:Op zondag 25 september 2005 00:18 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jah dat had ik ook moeten zeggen, maarja gek ik had et vet druk enzo :/ maarja de volgende keer ff zeggen uiteraard als ze nog eens langskomen. Die kleine was wel leuk, die langere was wat minder maarja boei
Ja als ze dat zeggen ist wel goed, want dan zeggen ze mijn naam nogquote:
Dat zeg ik ook altijdquote:Op zondag 25 september 2005 00:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja als ze dat zeggen ist wel goed, want dan zeggen ze mijn naam nog
Lolleromfg !quote:
Scherp +2, dacht ik ook alquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:50 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Maar mensen zeggen toch niet tegen jou: 'ijsmeis HALLO'. Dan zou je dus moeten zeggen 'Ik heet geen HALLO'.
tis geen supermarkt he?quote:Op zondag 25 september 2005 00:28 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek ook altijd sjiek, duw je hun karretje ff andersom ofzo omdat je niet langs komt, komen ze daar ff naartoe gesprint
Tis de c1000quote:Op zondag 25 september 2005 00:29 schreef klabbakus het volgende:
[..]
tis geen supermarkt he?
a-relaxde zaken
De volgende keer net doen alsof ik hun niet hoorquote:Op zondag 25 september 2005 13:39 schreef Roi het volgende:
En wat gaan we hier aan doen ?
En in Engeland : Hi Lad, how ya doing ladquote:Op zondag 25 september 2005 14:10 schreef Oksel het volgende:
In Australie zegt het 16 jarige kassameisje tegen de 60 jarige gentleman: "G'day mate! "![]()
Kutquote:Op zondag 25 september 2005 16:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niet grappig
Groeten TLK
Als ik je tegen zou komen met elke keer dat domme gelul over "noobs" zal ik niet eens woorden aan je vuil maken. Gelijk overgaan tot daden lijkt me beter. Een goede schop voor je reet bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:57 schreef Maikuuul het volgende:
Zo stom :/ wie spreekt er nou zo iemand aan in de winkel, de meeste mensen zeggen meneer tegen mij maar sommige noobs zeggen : HEY HALLO !zo gaar, wat moet ik daarmee doen ?
Boze klanten nog verder op stang jagenquote:Op zondag 25 september 2005 00:12 schreef mart89 het volgende:
maar de boze klanten blijven het beste
Waarom niet tegen kippetjes ?quote:Op woensdag 28 september 2005 11:32 schreef Phoenixjuh het volgende:
"Hey" zeg je tegen een paard.
quote:Op woensdag 28 september 2005 11:50 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Omdat kippetjes "tok" zeggen?
Negeren, duh...quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:57 schreef Maikuuul het volgende:
Zo stom :/ wie spreekt er nou zo iemand aan in de winkel, de meeste mensen zeggen meneer tegen mij maar sommige noobs zeggen : HEY HALLO !zo gaar, wat moet ik daarmee doen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |