En in Engeland : Hi Lad, how ya doing ladquote:Op zondag 25 september 2005 14:10 schreef Oksel het volgende:
In Australie zegt het 16 jarige kassameisje tegen de 60 jarige gentleman: "G'day mate! "![]()
Kutquote:Op zondag 25 september 2005 16:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niet grappig
Groeten TLK
Als ik je tegen zou komen met elke keer dat domme gelul over "noobs" zal ik niet eens woorden aan je vuil maken. Gelijk overgaan tot daden lijkt me beter. Een goede schop voor je reet bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:57 schreef Maikuuul het volgende:
Zo stom :/ wie spreekt er nou zo iemand aan in de winkel, de meeste mensen zeggen meneer tegen mij maar sommige noobs zeggen : HEY HALLO !zo gaar, wat moet ik daarmee doen ?
Boze klanten nog verder op stang jagenquote:Op zondag 25 september 2005 00:12 schreef mart89 het volgende:
maar de boze klanten blijven het beste
Waarom niet tegen kippetjes ?quote:Op woensdag 28 september 2005 11:32 schreef Phoenixjuh het volgende:
"Hey" zeg je tegen een paard.
quote:Op woensdag 28 september 2005 11:50 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Omdat kippetjes "tok" zeggen?
Negeren, duh...quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:57 schreef Maikuuul het volgende:
Zo stom :/ wie spreekt er nou zo iemand aan in de winkel, de meeste mensen zeggen meneer tegen mij maar sommige noobs zeggen : HEY HALLO !zo gaar, wat moet ik daarmee doen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |