Het is dan ook echt mijn doel in het leven om bot en scherp tegelijk te zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee. Een beetje tegenstand kan nooit kwaad. Houdt je scherp.
ik dank Uquote:
Mij niet. Veel neuken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is dan ook echt mijn doel in het leven om bot en scherp tegelijk te zijn.
Heb je ons er ooit op kunnen betrappen verlegen te zijn in jouw bijzijn?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:29 schreef Ynske het volgende:
zeg heren![]()
nu niet ineens ophouden omdat ik ff kwam kijken he
Ik zie hier ruimte voor een prachtige vreedzame coëxistentiequote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heb je ons er ooit op kunnen betrappen verlegen te zijn in jouw bijzijn?.
Yns! Ben je niet naar naar huis ?quote:
neej Yns heeft weer last van zichzelf en van haar ingewandenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:33 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Yns! Ben je niet naar naar huis ?
Beterschap en scheidt de Rode Zee enzovoorts.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
neej Yns heeft weer last van zichzelf en van haar ingewanden
maw buikkrampen, etc
Bah! Vervelend, de volgende keer kom je wel he. Want dan ben ikke er ookquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
neej Yns heeft weer last van zichzelf en van haar ingewanden
maw buikkrampen, etc
deal houd ik je aanquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:39 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Bah! Vervelend, de volgende keer kom je wel he. Want dan ben ikke er ook.
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ah die drie keer waren teveel voor je de komende 3 jaar?![]()
Dan moet ik alleen nog weten hoe je eruit ziet, zodat ik je ook gedag kan zeggenquote:
dom en blondquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:48 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dan moet ik alleen nog weten hoe je eruit ziet, zodat ik je ook gedag kan zeggen.
Slaap goed!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:55 schreef Ynske het volgende:
* Ynske spreekt je later wel RATMEN, yns gaat haar oogjes skuiten
Wat een OPquote:
Is die dan volquote:
Ik ben gewoon trots op jequote:
Enige probleem is dat geen hond Blind Melon kent hier.quote:
Ik vind Blind Melon niet bijzonder boeiend. Nooit gevonden eigenlijk. Met een OP over Kurt had je tenminste comfortabel de kleuters die nog nauwelijks van hun moeders borst verwijderd waren toen hij extra ventilatie in zijn schedel regelde kunnen afzeiken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Enige probleem is dat geen hond Blind Melon kent hier.![]()
Een OP over Kurt had al 10000 reacties gehad
Ik ken Blind Melon dus welquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Alleen zijn de meeste reacties wel negatief over Kurt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Absoluut.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vind Blind Melon niet bijzonder boeiend. Nooit gevonden eigenlijk. Met een OP over Kurt had je tenminste comfortabel de kleuters die nog nauwelijks van hun moeders borst verwijderd waren toen hij extra ventilatie in zijn schedel regelde kunnen afzeiken.
Goedenavond GL!quote:
Enorm!quote:
Die drie posts?quote:Op zondag 25 september 2005 00:07 schreef RATMEN het volgende:
Ja maar om nou met z'n tweeen een heel topic vol te spammen is ook zo wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |