hangt er vanaf waar je naar op zoek bentquote:Op zondag 25 september 2005 00:16 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning![]()
* komt ff kijken of hier nog wat te beleven valt...
Gezelschap!quote:Op zondag 25 september 2005 00:17 schreef RATMEN het volgende:
[..]
hangt er vanaf waar je naar op zoek bent.
Er is daar wel een beetje van hierquote:
Mooi, dan blijf ik nog ffquote:Op zondag 25 september 2005 00:19 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Er is daar wel een beetje van hier.
Traag zaad blijkbaarquote:Op zondag 25 september 2005 00:17 schreef RATMEN het volgende:
[..]
hangt er vanaf waar je naar op zoek bent.
Met welke bedoeling zou dat dan zijn ?quote:
Er staat traag, niet stuurloosquote:Op zondag 25 september 2005 00:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ah de mensen die zich aangesproken voelen komen ook weer
in je eigen oog nogwel. Dat je het nou in haar oog spuit, ok ...quote:
Ik heb begrepen dat Litpho nooit de kans krijg om in "haar" oog te spuitenquote:Op zondag 25 september 2005 00:28 schreef RATMEN het volgende:
[..]
in je eigen oog nogwel. Dat je het nou in haar oog spuit, ok ...
Als jij gelukkig bent met dat begrip, wens ik je er veel plezier meequote:Op zondag 25 september 2005 00:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Litpho nooit de kans krijg om in "haar" oog te spuiten
Ik zoek discussie voor de nachtquote:Op zondag 25 september 2005 00:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als jij gelukkig bent met dat begrip, wens ik je er veel plezier mee.
Ik betwijfel of rellen over mijn seksleven en voorliefde voor ponyavatars die discussie gaat opleveren, eerlijk gezegdquote:Op zondag 25 september 2005 00:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zoek discussie voor de nacht
Ach ik grijp elke kans aan nu!quote:Op zondag 25 september 2005 00:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik betwijfel of rellen over mijn seksleven en voorliefde voor ponyavatars die discussie gaat opleveren, eerlijk gezegd.
Ik stem voor een ander onderwerpquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |