Dan beginnen we met rose en werken we zo het rijtje afquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:56 schreef Mokster het volgende:
Rosé, baco, wodka met (whatever)...![]()
De spannende kiekjes gewoon niet voor beoordeling laten zien, Ratmen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als ik mag kiezen welke foto's er wel en niet op mogen
18 ook goed?quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel, Mukie wil ook haar horde kwijlende 15-jarige puberhorde niet teleurstellen. Mokster zal dat evenmin willen.
Sure, de rest blijft dan in mijn privecollectiequote:Op zaterdag 24 september 2005 17:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als ik mag kiezen welke foto's er wel en niet op mogen
jij moet heel dringend mijn collegaatje ontmoeten...quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
18 ook goed?![]()
hij is zooow lekker en schattig dat ik t niet over mn hart kan verkrijgen om m uit mn msn te gooien...
Op een oude fiets moet hij het leren.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
18 ook goed?![]()
hij is zooow lekker en schattig dat ik t niet over mn hart kan verkrijgen om m uit mn msn te gooien...
nee ik ga vanavond naar Naar Huis een kroeg hier in de buurt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kwam je nu wel? Tss, slechte informatievoorziening hier ook altijd.
en das nou mijn medemodquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:51 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ah zo op die manier. Euhm, ff denken, ja dus.
Kom ik volgende keer wel naar jou toe danquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:59 schreef Christine het volgende:
[..]
jij moet heel dringend mijn collegaatje ontmoeten...
vallen wij trouwens op dezelfde types?quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Kom ik volgende keer wel naar jou toe dan
Hey ik ben echt wel ouder dan 18 hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
18 ook goed?![]()
Ook wel hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je doet niet meer aan knuffelen?![]()
quote:
Leuke Collega vond ik ook leuk...quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:02 schreef Christine het volgende:
[..]
vallen wij trouwens op dezelfde types?
Jij wel gelukkigquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:03 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Hey ik ben echt wel ouder dan 18 hoor.
ook niet de mijne...quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
Leuke Collega vond ik ook leuk...
En we hebben er natuurlijk nog eentje gemeen![]()
(al was die niet echt direct mijn type)
Ik krijg af en toe het idee dat jullie werkelijk óveral op vallen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:02 schreef Christine het volgende:
vallen wij trouwens op dezelfde types?
je bent er als mod dan ook voor de users en niet voor je mede modsquote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:03 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Hey ik ben echt wel ouder dan 18 hoor.
quote:
ho.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:04 schreef broer het volgende:
[..]
Ik krijg af en toe het idee dat jullie werkelijk óveral op vallen.
Whehe, ik moest lachenquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:06 schreef Christine het volgende:
[..]
ho.
ik ben nog een béétje kieskeurig he.
het moet iig iemand zijn met een lul.
'Ik doe het niet voor mezelf, ik doe het voor jullie'quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:05 schreef RATMEN het volgende:
[..]
je bent er als mod dan ook voor de users en niet voor je mede mods. En als Ynske er is, ja dan is het duidelijk
.
*Met hand op het hart, de eed van mod van fok!quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
'Ik doe het niet voor mezelf, ik doe het voor jullie'
Een man met ballen, zogezegdquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:06 schreef Christine het volgende:
[..]
ho.
Ja goed idee, neuk ff in voordat ik bij je benquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:06 schreef Mokster het volgende:
[..]
* knuffelten neukt
Tranceptor...
Damn daar ga ik al.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:06 schreef Christine het volgende:
[..]
ho.
Kom, kom. Niet zo bescheiden. Zó kieskeurig ben je vast niet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:06 schreef Christine het volgende:
Ik heb nog iets meer eisen: hij moet weten hoe hij die lul gebruiktquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:06 schreef Christine het volgende:
[..]
ho.
oke, dan heb ik eigenlijk maar één eis... als het maar geen Q is.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:07 schreef broer het volgende:
[..]
Kom, kom. Niet zo bescheiden. Zó kieskeurig ben je vast niet.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:06 schreef Mokster het volgende:
[..]
* knuffelten neukt
Tranceptor...
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:08 schreef Christine het volgende:
[..]
oke, dan heb ik eigenlijk maar één eis... als het maar geen Q is.
Ah, dus je gaat wel met me mee naar Moksterquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:07 schreef Christine het volgende:
[..]
nouja, af en toe een chickie voor de variatie...
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:08 schreef Christine het volgende:
Gelukkig word die eed ook strak nageleefd en is er geen sprake van kliekjesvorming en een 'ons kent ons'-sfeer tussen de MODS van Fok!.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:06 schreef RATMEN het volgende:
[..]
*Met hand op het hart, de eed van mod van fok!
Grappig mijn eis is dat de vrouw weet hoe ze de lul moet gebruiken en behandelenquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb nog iets meer eisen: hij moet weten hoe hij die lul gebruikt![]()
Niet bij mij iig. Ik heb er overigens verder ook niets van gemerktquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Gelukkig word die eed ook strak nageleefd en is er geen sprake van kliekjesvorming en een 'ons kent ons'-sfeer tussen de MODS van Fok!
Trioquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:09 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ah, dus je gaat wel met me mee naar Mokster [afbeelding]
Toch knap om met één zin de term 'makkelijk scoren' dubbel waar te makenquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Uhuhquote:
gebruiken: met passiequote:Op zaterdag 24 september 2005 18:10 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Grappig mijn eis is dat de vrouw weet hoe ze de lul moet gebruiken en behandelen.
Niet bij jou nee, maar check de gemiddelde fotoboeken van Mod's en check hun modhistorie en een hoop wordt je duidelijk: Natalie--> BE--> etc etc etc etcquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:11 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Niet bij mij iig. Ik heb er overigens verder ook niets van gemerkt.
Joh, het is maar fok. Ik heb de illusie dat ik mezelf een keer met mijn ware aard kan laten zien allang laten varenquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Toch knap om met één zin de term 'makkelijk scoren' dubbel waar te maken.
Hoe laat moet ik je ophalenquote:
klinkt niet eens zo slecht om ff langs te komen vanaafquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
*Beteuterd kijkt*
Als Ynske ook gaat wilde je wel komen en met mij alleen niet.
*Pruilmondje trekt*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |