Ow, waaraan danquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:55 schreef Christine het volgende:
[..]
zeg ik dat? ik wil nog wel ergens anders aan hoor...
Dan beginnen we met rose en werken we zo het rijtje afquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:56 schreef Mokster het volgende:
Rosé, baco, wodka met (whatever)...![]()
De spannende kiekjes gewoon niet voor beoordeling laten zien, Ratmen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als ik mag kiezen welke foto's er wel en niet op mogen
18 ook goed?quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel, Mukie wil ook haar horde kwijlende 15-jarige puberhorde niet teleurstellen. Mokster zal dat evenmin willen.
Sure, de rest blijft dan in mijn privecollectiequote:Op zaterdag 24 september 2005 17:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als ik mag kiezen welke foto's er wel en niet op mogen
jij moet heel dringend mijn collegaatje ontmoeten...quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
18 ook goed?![]()
hij is zooow lekker en schattig dat ik t niet over mn hart kan verkrijgen om m uit mn msn te gooien...
Op een oude fiets moet hij het leren.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
18 ook goed?![]()
hij is zooow lekker en schattig dat ik t niet over mn hart kan verkrijgen om m uit mn msn te gooien...
nee ik ga vanavond naar Naar Huis een kroeg hier in de buurt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kwam je nu wel? Tss, slechte informatievoorziening hier ook altijd.
en das nou mijn medemodquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:51 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ah zo op die manier. Euhm, ff denken, ja dus.
Kom ik volgende keer wel naar jou toe danquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:59 schreef Christine het volgende:
[..]
jij moet heel dringend mijn collegaatje ontmoeten...
vallen wij trouwens op dezelfde types?quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Kom ik volgende keer wel naar jou toe dan
Hey ik ben echt wel ouder dan 18 hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
18 ook goed?![]()
Ook wel hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je doet niet meer aan knuffelen?![]()
quote:
Leuke Collega vond ik ook leuk...quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:02 schreef Christine het volgende:
[..]
vallen wij trouwens op dezelfde types?
Jij wel gelukkigquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:03 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Hey ik ben echt wel ouder dan 18 hoor.
ook niet de mijne...quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
Leuke Collega vond ik ook leuk...
En we hebben er natuurlijk nog eentje gemeen![]()
(al was die niet echt direct mijn type)
Ik krijg af en toe het idee dat jullie werkelijk óveral op vallen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:02 schreef Christine het volgende:
vallen wij trouwens op dezelfde types?
je bent er als mod dan ook voor de users en niet voor je mede modsquote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:03 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Hey ik ben echt wel ouder dan 18 hoor.
quote:
ho.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:04 schreef broer het volgende:
[..]
Ik krijg af en toe het idee dat jullie werkelijk óveral op vallen.
Whehe, ik moest lachenquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:06 schreef Christine het volgende:
[..]
ho.
ik ben nog een béétje kieskeurig he.
het moet iig iemand zijn met een lul.
'Ik doe het niet voor mezelf, ik doe het voor jullie'quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:05 schreef RATMEN het volgende:
[..]
je bent er als mod dan ook voor de users en niet voor je mede mods. En als Ynske er is, ja dan is het duidelijk
.
*Met hand op het hart, de eed van mod van fok!quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
'Ik doe het niet voor mezelf, ik doe het voor jullie'
Een man met ballen, zogezegdquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:06 schreef Christine het volgende:
[..]
ho.
Ja goed idee, neuk ff in voordat ik bij je benquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:06 schreef Mokster het volgende:
[..]
* knuffelten neukt
Tranceptor...
Damn daar ga ik al.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:06 schreef Christine het volgende:
[..]
ho.
Kom, kom. Niet zo bescheiden. Zó kieskeurig ben je vast niet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:06 schreef Christine het volgende:
Ik heb nog iets meer eisen: hij moet weten hoe hij die lul gebruiktquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:06 schreef Christine het volgende:
[..]
ho.
oke, dan heb ik eigenlijk maar één eis... als het maar geen Q is.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:07 schreef broer het volgende:
[..]
Kom, kom. Niet zo bescheiden. Zó kieskeurig ben je vast niet.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:06 schreef Mokster het volgende:
[..]
* knuffelten neukt
Tranceptor...
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:08 schreef Christine het volgende:
[..]
oke, dan heb ik eigenlijk maar één eis... als het maar geen Q is.
Ah, dus je gaat wel met me mee naar Moksterquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:07 schreef Christine het volgende:
[..]
nouja, af en toe een chickie voor de variatie...
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:08 schreef Christine het volgende:
Gelukkig word die eed ook strak nageleefd en is er geen sprake van kliekjesvorming en een 'ons kent ons'-sfeer tussen de MODS van Fok!.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:06 schreef RATMEN het volgende:
[..]
*Met hand op het hart, de eed van mod van fok!
Grappig mijn eis is dat de vrouw weet hoe ze de lul moet gebruiken en behandelenquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb nog iets meer eisen: hij moet weten hoe hij die lul gebruikt![]()
Niet bij mij iig. Ik heb er overigens verder ook niets van gemerktquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Gelukkig word die eed ook strak nageleefd en is er geen sprake van kliekjesvorming en een 'ons kent ons'-sfeer tussen de MODS van Fok!
Trioquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:09 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ah, dus je gaat wel met me mee naar Mokster [afbeelding]
Toch knap om met één zin de term 'makkelijk scoren' dubbel waar te makenquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Uhuhquote:
gebruiken: met passiequote:Op zaterdag 24 september 2005 18:10 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Grappig mijn eis is dat de vrouw weet hoe ze de lul moet gebruiken en behandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |