Precies! Enkeltje Irene Moors, Hart in Aktie of Talpa met dat mens.quote:Op zondag 25 september 2005 13:54 schreef T1andonly het volgende:
Mij lijkt het ook normaal dat er een selectie bestaat en dat je zo'n wensen normaal niet door laat gaan naar de echte show omdat het gewoon te gevoelig ligt.
Tijd geleden was er ook een gast met een soortgelijk zielig verhaal in weekendmiljonairs. Opeens waren de vragen een stuk simpeler en haalde hij het vrij makkelijk tot 250.000 piek. Totaal doorgestoken kaart.quote:Op zondag 25 september 2005 15:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat me eerder verbaasd is dat het geen doorgestoken kaart was en de dame verloren heeft.
Normaal gesproken zijn dit soort programma´s grotendeels fake en in scene gezet.
Naar Disneyworld gaan. Emotionele chantage daar houd ik niet zo van.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:20 schreef boyv het volgende:
[..]
Even heel simpel:
Als jij de keuze hebt om iemand z'n leven te redden of om naar Disney World te gaan, wat kies je dan?
dit verklaart het al.... het is allemaal de schuld van amerikaquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:17 schreef boyv het volgende:
In de Amerikaanse kliniek voeren ze experimentele behandelingen uit.
En dat zegt meteen alles over de egoïstische inslag die je karakter tentoonspreidt.quote:Op zondag 25 september 2005 19:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Naar Disneyworld gaan. Emotionele chantage daar houd ik niet zo van.
Dus jij hebt even geld overgemaakt naar die vrouw... top van je!quote:Op zondag 25 september 2005 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En dat zegt meteen alles over de egoïstische inslag die je karakter tentoonspreidt.²
Uiteraard zou ik mijn reis naar DisneyWorld opgeven als ik daarmee het leven van een ander popuul kan redden. Het genot dat de eventuele reis naar Disneyworld mij zou geven (kan ik me eigenlijk niet voorstellen, het is nl. in Katerina, Rita, Amerika) zou veel minder krachtig zijn als het geluk dat ik voel om en nabij de lever als ik een leven er mee kan redden., dus wat dat betreft heb je wel gelijk.quote:Op zondag 25 september 2005 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus jij hebt even geld overgemaakt naar die vrouw... top van je!
Tuurlijk joh! Dus jij wint 100.000 Euro in de Staatsloterij en in plaats van het geld nuttig voor jezelf te gebruiken gebruik je het bijvoorbeeld voor je zielige zieke buurvrouw die een dure operatie moet ondergaan en je een schuldgevoel aanpraat?quote:Op zondag 25 september 2005 22:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Uiteraard zou ik mijn reis naar DisneyWorld opgeven als ik daarmee het leven van een ander popuul kan redden. Het genot dat de eventuele reis naar Disneyworld mij zou geven (kan ik me eigenlijk niet voorstellen, het is nl. in Katerina, Rita, Amerika) zou veel minder krachtig zijn als het geluk dat ik voel om en nabij de lever als ik een leven er mee kan redden., dus wat dat betreft heb je wel gelijk.²
Hoeveel geld heb jij ook al weer overgemaakt aan die vrouw?quote:Op zondag 25 september 2005 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En dat zegt meteen alles over de egoïstische inslag die je karakter tentoonspreidt.²
Ik zie nergens een rekeningnummer. Het is dus schier onmogelijk om een duit over te maken.quote:Op maandag 26 september 2005 06:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoeveel geld heb jij ook al weer overgemaakt aan die vrouw?
Heeeeel zwak excuusquote:Op maandag 26 september 2005 08:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zie nergens een rekeningnummer. Het is dus schier onmogelijk om een duit over te maken.²
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |