abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31837234
Kan de regering dit niet voor haar betalen?
  maandag 31 oktober 2005 @ 14:25:19 #102
3542 Gia
User under construction
pi_31837313
Van de week op tv een jongetje dat baat heeft bij zuurstoftherapie. Kosten 600 euro per week. Wordt niet vergoed.

Kan de regering dit niet voor hem betalen?
  maandag 31 oktober 2005 @ 14:36:50 #103
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_31837610
Ik heb erg veel baat bij pijp het merg uit mijn rug therapie, dat wordt ook niet vergoed.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_31837704
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb erg veel baat bij pijp het merg uit mijn rug therapie, dat wordt ook niet vergoed.
The best things in life are free.
  maandag 31 oktober 2005 @ 14:41:32 #105
45206 Pietverdriet
pi_31837755
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

The best things in life are free.
Heiden6 is een lucky dog
pi_31837768
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Heiden6 is een lucky dog
You wanna bet?

Ik ook trouwens
pi_31837875
Ik vind best dat de regering mensen met een zeldzame aandoening die door de verzekeraars niet word vergoed kan helpen!
  woensdag 2 november 2005 @ 11:16:25 #108
45206 Pietverdriet
pi_31891433
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:45 schreef mr.enfield het volgende:
Ik vind best dat de regering mensen met een zeldzame aandoening die door de verzekeraars niet word vergoed kan helpen!
Mensen kunnen ook gewoon een verzekering nemen met een ruimere dekking.
  woensdag 2 november 2005 @ 11:18:04 #109
45206 Pietverdriet
pi_31891485
Valt me op dat nog geen enkele van de mensen die hier zo tekeer gingen intussen ff verteld dat ie inmiddels zijn vakantie heeft gecancelled en het geld aan de dame in kwestie heeft overgemaakt.
Kortom, Muilhelden dus.
pi_31891582
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:45 schreef mr.enfield het volgende:
mwaw ik niet, ik vind dat mensen niet meer geld moeten geven aan buitenlandse goede doelen, maar het geld intern moeten houden.

Je kan trouwens hier je geld doneren. http://www.stichtingwarmhart.nl
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_31891711
gister al zappend bij die dikke DJ gezien (?!) dus ik bleef vanwege mijn fok-kennis even hangen...ze organiseren dus een Benefiet in de HMH op 9 november en ze heeft volgens mij best wel een line-up weten te organiseren. Dus je kunt ook feestend doneren.
pi_31892946
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:21 schreef JohnDope het volgende:

[..]

mwaw ik niet, ik vind dat mensen niet meer geld moeten geven aan buitenlandse goede doelen, maar het geld intern moeten houden.
Met welke reden zou dat dan volgens jou moeten?
pi_31893184
Ze had zich beter moeten voorbereiden.
pi_31893444
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Valt me op dat nog geen enkele van de mensen die hier zo tekeer gingen intussen ff verteld dat ie inmiddels zijn vakantie heeft gecancelled en het geld aan de dame in kwestie heeft overgemaakt.
Kortom, Muilhelden dus.
Tja, wie niet...? Omdat ik een iMac koop en dat geld niet aan Afrika schenk, gaan er een paar honderd Afrikanen dood die ik had kunnen redden...

En toch ben ik heel blij met m'n iMac.
  woensdag 2 november 2005 @ 12:40:30 #115
45206 Pietverdriet
pi_31893559
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Tja, wie niet...? Omdat ik een iMac koop en dat geld niet aan Afrika schenk, gaan er een paar honderd Afrikanen dood die ik had kunnen redden...
Precies, maar dat was niet helemaal het punt.
Een aantal mensen hier liepen te roepen dat het een schande was dat de man die won niet zijn prijs afstond aan deze vrouw, dat zij dat anders zouden doen, en op mijn vraag hoeveel ze al hadden overgemaakt kwam het excuus dat er geen gironummer bekend was. Nu is het bekend en nu hoor je ze helemaal niet meer.
quote:
En toch ben ik heel blij met m'n iMac.
Nu maar hopen dat dit zo blijft.
pi_31893611
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Precies, maar dat was niet helemaal het punt.
Een aantal mensen hier liepen te roepen dat het een schande was dat de man die won niet zijn prijs afstond aan deze vrouw, dat zij dat anders zouden doen, en op mijn vraag hoeveel ze al hadden overgemaakt kwam het excuus dat er geen gironummer bekend was. Nu is het bekend en nu hoor je ze helemaal niet meer.
Zelfde principe. Oh, wat is het erg allemaal. Maar als puntje bij paaltje komt zijn andere dingen toch belangrijker.
pi_31897824
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 15:19 schreef LostFormat het volgende:
Ja, dat zie je verkeerd. Alleen omdat die deelnemer de pech had om ingedeeld te woorden bij dat zielige geval heeft hij geen recht om die prijs te winnen? Het is een spel, niks meer en niks minder.
Oww dat had ik niet van jou verwacht LF, ik ben het wel met je eens hoor had het alleen niet van je verwacht
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_31899109
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Verlating van hulpbehoevenden, strafbaar gesteld in art. 255 Sr! Binnenkort dagvaarding in de bus
pi_31900215
Dit is vast al vaak gezegd, maar toch wil ik het nóg een keer zeggen: Wanneer je meedoet aan een tv-spelletje is er een kans dat je wint, maar óók dat je verliest. Daar moet je dus van tevoren rekening meehouden. RTL4 heeft aandacht besteed aan de stichting van deze mevrouw, wat ik op zich wel goed vind. Zelfs hebben ze haar, nadat ze het spel verloren had, nog vliegtickets naar de VS aangeboden, waartoe ze natuurlijk niet verplicht zijn, maar wat wel een goed gebaar is.

Bovendien denk ik dat de vrouw in kwestie absoluut niet de enige is met een (zeldzame) hartziekte, waar een operatie noodzakelijk bij is. Ik hoop natuurlijk van harte dat deze vrouw het redt enzovoort, maar om dan zielig te gaan zitten doen bij een tv-spelletje, nee, dat vind ik wel raar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')