The best things in life are free.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb erg veel baat bij pijp het merg uit mijn rug therapie, dat wordt ook niet vergoed.
Heiden6 is een lucky dogquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
The best things in life are free.
Mensen kunnen ook gewoon een verzekering nemen met een ruimere dekking.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:45 schreef mr.enfield het volgende:
Ik vind best dat de regering mensen met een zeldzame aandoening die door de verzekeraars niet word vergoed kan helpen!
mwaw ik niet, ik vind dat mensen niet meer geld moeten geven aan buitenlandse goede doelen, maar het geld intern moeten houden.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:45 schreef mr.enfield het volgende:
Ik vind best dat de regering mensen met een zeldzame aandoening die door de verzekeraars niet word vergoed kan helpen!
Met welke reden zou dat dan volgens jou moeten?quote:Op woensdag 2 november 2005 11:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
mwaw ik niet, ik vind dat mensen niet meer geld moeten geven aan buitenlandse goede doelen, maar het geld intern moeten houden.
Tja, wie niet...? Omdat ik een iMac koop en dat geld niet aan Afrika schenk, gaan er een paar honderd Afrikanen dood die ik had kunnen redden...quote:Op woensdag 2 november 2005 11:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Valt me op dat nog geen enkele van de mensen die hier zo tekeer gingen intussen ff verteld dat ie inmiddels zijn vakantie heeft gecancelled en het geld aan de dame in kwestie heeft overgemaakt.
Kortom, Muilhelden dus.
Precies, maar dat was niet helemaal het punt.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tja, wie niet...? Omdat ik een iMac koop en dat geld niet aan Afrika schenk, gaan er een paar honderd Afrikanen dood die ik had kunnen redden...
Nu maar hopen dat dit zo blijft.quote:En toch ben ik heel blij met m'n iMac.![]()
Zelfde principe. Oh, wat is het erg allemaal. Maar als puntje bij paaltje komt zijn andere dingen toch belangrijker.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Precies, maar dat was niet helemaal het punt.
Een aantal mensen hier liepen te roepen dat het een schande was dat de man die won niet zijn prijs afstond aan deze vrouw, dat zij dat anders zouden doen, en op mijn vraag hoeveel ze al hadden overgemaakt kwam het excuus dat er geen gironummer bekend was. Nu is het bekend en nu hoor je ze helemaal niet meer.
Oww dat had ik niet van jou verwacht LF, ik ben het wel met je eens hoor had het alleen niet van je verwachtquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:19 schreef LostFormat het volgende:
Ja, dat zie je verkeerd. Alleen omdat die deelnemer de pech had om ingedeeld te woorden bij dat zielige geval heeft hij geen recht om die prijs te winnen? Het is een spel, niks meer en niks minder.
Verlating van hulpbehoevenden, strafbaar gesteld in art. 255 Sr! Binnenkort dagvaarding in de busquote:Op woensdag 2 november 2005 12:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tja, wie niet...? Omdat ik een iMac koop en dat geld niet aan Afrika schenk, gaan er een paar honderd Afrikanen dood die ik had kunnen redden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |