Wat een onzin. Ze heeft een risico genomen, winnen of verliezen. Dat hoort bij een spelletje. Helaas voor haar heeft ze verloren. Het is heel erg dat ze in die vervelende situatie zit, maar het is niet de verantwoordelijkheid van de winnaar om haar daaruit te helpen. Het is een spelletje, dan kun je verliezen. Anders had ze zich moeten opgeven voor henny Huisman's surprise show! Dat klinkt misschien bot, maar zo is het nu eenmaal.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:13 schreef dewd het volgende:
Die man of vrouw die die reis naar disneyland gewonnen heeft is echt een enorme eikel. Engelse uitdrukking he really failed at life is hier een mooie uitspraak voor.
Er zijn zoveel mensen die er zo voorstaan. Als jij dan eens elk jaar braaf je vakantiegeld aan hen overboekt! Want jij kunt toch niet op vakantie gaan als met jouw geld iemand anders' leven gered kan worden!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:20 schreef boyv het volgende:
[..]
Even heel simpel:
Als jij de keuze hebt om iemand z'n leven te redden of om naar Disney World te gaan, wat kies je dan?
<Jos van berge-henegauwe stem>quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:34 schreef Toeps het volgende:
Aan de andere kant, mooi concept voor Talpa: De Grote Zorg Quiz. "Win hier uw dotterbehandeling, of uw IVF!"
Het is volkomen terecht als die vrouw niet krijgt wat ze wil. Als hier in meegegaan wordt zullen alle spellen waar je wat kunt winnen langzaam afglijden naar het niveau waarop alleen zwakzinnig terminalen winnen omdat het zo zielig is als gezond persoon te winnen van zo iemand want die gun je het zo erg.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:19 schreef boyv het volgende:
En begrijp me niet verkeerd. Ik weet ook wel dat er nog honderden anderen zijn die een operatie of weet ik veel wat nodig hebben om te blijven leven, maar als een daarvan de kans krijgt om beter te worden, en die wordt ontnomen door een lul die Donald Duck wilt zien... not done.
Gewetensvraag: hoeveel mensen heb jij vandaag het leven gered?quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:21 schreef dewd het volgende:
Ja omdat hij blijkbaar zoiets als een reisje naar een pretparkje belangrijker vond dan iemand met een zoontje die vecht voor haar leven.
Ik moet zeggen dat Piet in dit topic anders blijk geeft van een gezonde dosis levenswijsheidquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:22 schreef dewd het volgende:
[..]
Zo de domste vergelijking van de week award gaat naar piet. Wederom.
Ik vind ze sowieso erg stil ineens.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb nog steeds niemand van de schandaalroepers gehoord die een inzameling is begonnen.
Dat is omdat het altijd makkelijk goed doen is van andermans geld (vgl Jan Pronk), waar je bij jezelf een reelere belangenafweging zult maken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb nog steeds niemand van de schandaalroepers gehoord die een inzameling is begonnen.
Belspelletjes...quote:Op zondag 25 september 2005 12:00 schreef Potus het volgende:
Kan die mevrouw niet aan nog een quiz meedoen? 100 tegen een? Lotto Weekend Miljonairs? Valt ook goed aan te verdienen.
Schandaal roepen over de winnaar maar geen poot uitsteken naar deze dame, bedoel je?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |