abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30891697
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 17:13 schreef dewd het volgende:
Die man of vrouw die die reis naar disneyland gewonnen heeft is echt een enorme eikel. Engelse uitdrukking he really failed at life is hier een mooie uitspraak voor.
Wat een onzin. Ze heeft een risico genomen, winnen of verliezen. Dat hoort bij een spelletje. Helaas voor haar heeft ze verloren. Het is heel erg dat ze in die vervelende situatie zit, maar het is niet de verantwoordelijkheid van de winnaar om haar daaruit te helpen. Het is een spelletje, dan kun je verliezen. Anders had ze zich moeten opgeven voor henny Huisman's surprise show! Dat klinkt misschien bot, maar zo is het nu eenmaal.

Maar goed om te weten dat er barmhartige mensen zoals jij zijn die ook de complete jackpot uit de Staatsloterij aan hun buurvrouw zouden doneren omdat ze een operatie van tig miljoen moet ondergaan en er op haar lot geen prijs is gevallen!
pi_30891907
Ik vind het eigenlijk not done van RTL om iemand met zo'n kwaal in een quiz mee te laten doen. Die vent die naar Disney World wil, heeft daar alle recht op. Hij doet mee aan een spelletje, en wint. Zo hoort dat bij een quiz, mensen spelen voor een nieuwe keuken, een reisje, zo iets. En dan heb je ineens zo'n zieke troela tegenover je staan. Ben je lekker mee. Ten eerste krijg je een enorm schuldgevoel in je schoot geworpen, en dan word je ook nog door een stel fokkers voor rotte vis uitgemaakt.

Maar kom op, als je zo ziek bent, dan doe je toch iets anders dan een quiz?! Ik vind het emotionele chantage, en ik vind dat ze haar niet mee hadden moeten laten doen.

Aan de andere kant, mooi concept voor Talpa: De Grote Zorg Quiz. "Win hier uw dotterbehandeling, of uw IVF!"
pi_30895981
Ik begrijp niet dat RTL zoiets niet van tevoren heeft bedacht, en zo'n spel laat doorgaan.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 24 september 2005 @ 21:23:44 #44
3542 Gia
User under construction
pi_30898719
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 15:20 schreef boyv het volgende:

[..]

Even heel simpel:

Als jij de keuze hebt om iemand z'n leven te redden of om naar Disney World te gaan, wat kies je dan?
Er zijn zoveel mensen die er zo voorstaan. Als jij dan eens elk jaar braaf je vakantiegeld aan hen overboekt! Want jij kunt toch niet op vakantie gaan als met jouw geld iemand anders' leven gered kan worden!!
  zaterdag 24 september 2005 @ 21:27:34 #45
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_30898856
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 17:34 schreef Toeps het volgende:

Aan de andere kant, mooi concept voor Talpa: De Grote Zorg Quiz. "Win hier uw dotterbehandeling, of uw IVF!"
<Jos van berge-henegauwe stem>
ÉÉN VAN DE ACHTTIEN;
Wie gaat de prijs winnen van het leven, en wie moeten afvallen en moeten sterven
De hoofdprijs, een behandeling in prive kliniek naar keuze,
De troostprijs, een pil van drion
</Jos van berge-henegauwe stem>
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_30899542
Als iedereen die, die disney gast afzeikt, zijn internet abonnement (luxe) opzegt en het geld daarvan overmaakt op haar rekening is het probleem opgelost!

Je kan ook je pc/tv/stereo/dvd player verkopen uiteraard!
pi_30900116
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 15:19 schreef boyv het volgende:
En begrijp me niet verkeerd. Ik weet ook wel dat er nog honderden anderen zijn die een operatie of weet ik veel wat nodig hebben om te blijven leven, maar als een daarvan de kans krijgt om beter te worden, en die wordt ontnomen door een lul die Donald Duck wilt zien... not done.
Het is volkomen terecht als die vrouw niet krijgt wat ze wil. Als hier in meegegaan wordt zullen alle spellen waar je wat kunt winnen langzaam afglijden naar het niveau waarop alleen zwakzinnig terminalen winnen omdat het zo zielig is als gezond persoon te winnen van zo iemand want die gun je het zo erg.
pi_30900269
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 17:21 schreef dewd het volgende:
Ja omdat hij blijkbaar zoiets als een reisje naar een pretparkje belangrijker vond dan iemand met een zoontje die vecht voor haar leven.
Gewetensvraag: hoeveel mensen heb jij vandaag het leven gered?
pi_30900377
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 17:22 schreef dewd het volgende:

[..]

Zo de domste vergelijking van de week award gaat naar piet. Wederom.
Ik moet zeggen dat Piet in dit topic anders blijk geeft van een gezonde dosis levenswijsheid
  zaterdag 24 september 2005 @ 22:16:03 #50
45206 Pietverdriet
pi_30900653
Heb nog steeds niemand van de schandaalroepers gehoord die een inzameling is begonnen.
pi_30900686
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb nog steeds niemand van de schandaalroepers gehoord die een inzameling is begonnen.
Ik vind ze sowieso erg stil ineens.
pi_30900754
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat is omdat het altijd makkelijk goed doen is van andermans geld (vgl Jan Pronk), waar je bij jezelf een reelere belangenafweging zult maken.
pi_30901566
Ik zou ook gewoon naar Disneyworld gaan, je kan niet bezig blijven.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_30903144
tsjongejonge, ongelooflijk dat die winnaar nu als slechterik wordt neergezet. Ben het helemaal met Piet eens...

Het is een spel waarin je kunt winnen of verliezen, als je verliest dan moet je niet gaan zeuren. Die man speelde mee om naar Disneyland te gaan en hij gaat dus omdat HIJ gewonnen heeft. Als jullie die gast zo'n klootzak vinden, waarom geven jullie die vrouw dan zelf geen geld? Waarom zou hij iets moeten inleveren waar hij recht op heeft?
pi_30911702
Kan die mevrouw niet aan nog een quiz meedoen? 100 tegen een? Lotto Weekend Miljonairs? Valt ook goed aan te verdienen.
Amerikalog.com - Voor al mijn dagelijks nieuws over de Amerikaanse verkiezingen.
pi_30913404
quote:
Op zondag 25 september 2005 12:00 schreef Potus het volgende:
Kan die mevrouw niet aan nog een quiz meedoen? 100 tegen een? Lotto Weekend Miljonairs? Valt ook goed aan te verdienen.
Belspelletjes...

maar wat als ze weer verliest? Dan zijn al haar andere tegenstanders ook weer harteloze klootzakken
pi_30913476
Ik ben het geloof ik voor het eerst eens met Piet, .
-
pi_30914346
Mij lijkt het ook normaal dat er een selectie bestaat en dat je zo'n wensen normaal niet door laat gaan naar de echte show omdat het gewoon te gevoelig ligt.
  zondag 25 september 2005 @ 15:13:12 #59
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_30916539
Een typisch Nederlandse mentaliteit
Schijt aan iedereen
  zondag 25 september 2005 @ 15:19:00 #60
45206 Pietverdriet
pi_30916698
quote:
Op zondag 25 september 2005 15:13 schreef Deadre het volgende:
Een typisch Nederlandse mentaliteit
Schandaal roepen over de winnaar maar geen poot uitsteken naar deze dame, bedoel je?
Talk is cheap!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')