Extra centjes zijn nooit verkeerd natuurlijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jups, standby dienst he.
Ach zijn wel extra centjes
Met gewone folie die hij heeft meegegeven ja. De ene ruit had ik al gedaan, maar hij had toen niet genoeg folie meegegeven voor die andere
een 100nx, heb ik bij mijn eigen 100nx toen ook gedaan, blijkbaar was dat erg bevallenquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Extra centjes zijn nooit verkeerd natuurlijk.
En lekker handig is dat. Wat voor merk/type auto is het?
ik zag hetquote:
Achja, ik krijg het tenminste voor elkaar om een SC te maken waarbij het getal klopt...quote:
't is niet te gleeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuvenquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:19 schreef PeuRac het volgende:
Tering, lul ik net in de andere dat t nog wel ff gaat duren voordat er een andere is en ik dus nog wel ff kan douchen, is er gewoon al een nieuwe![]()
Dat zal dan wel jaquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
een 100nx, heb ik bij mijn eigen 100nx toen ook gedaan, blijkbaar was dat erg bevallen
Ga dan ook niet in the middle of nowhere wonenquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:16 schreef PeuRac het volgende:
Moguhmoet nog opschieten, moet over een uur bij de kapper zijn en kom net uit bed tyfen
![]()
Straks ff de remmen van mn auto controleren, ik hoop dat ik geen onderdelen nodig heb, want hier in de buurt is alles op zaterdag dicht![]()
Gooi ik de slowchat nog dicht ooknouja, dan ga ik maar douchen, t zal wel ff duren voordat nummer 621 er is
![]()
alleen de voor foto's toen ik hem net hadquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zal dan wel ja
Heb je nog feuteux van je eigen 100nx?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Achja, ik krijg het tenminste voor elkaar om een SC te maken waarbij het getal klopt...
EN ik verzin geen pk's bij een ca:ravan.
Heb je hem zo verpimped dan in die tijd?quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
alleen de voor foto's toen ik hem net had
http://my.qxl.no/accdb/ViewItem.asp?IDI=20257224quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Achja, ik krijg het tenminste voor elkaar om een SC te maken waarbij het getal klopt...
EN ik verzin geen pk's bij een ca:ravan.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
http://my.qxl.no/accdb/ViewItem.asp?IDI=20257224
hij bestaat echt![]()
mooie karren die Alfa'squote:Op zaterdag 24 september 2005 11:26 schreef PeuRac het volgende:
Alles is tot 12u open (de werkplaatsen, magazijnen en automaterialen handels), en aangezien ik dan nog niet weet wat ik eventueel nodig heb, schiet het niet op![]()
iig heb ik geen remblokken nodig(danzij BoJo) maar waarschijnlijk wel iets met de klauwen achter, die zitten vast (bekend probleem, komt door niet/nouwelijks gebruik van de handrem)
Yepquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je hem zo verpimped dan in die tijd?
liever remblokjes vervangen dan nieuwe klauwen halen tochquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:26 schreef PeuRac het volgende:
Alles is tot 12u open (de werkplaatsen, magazijnen en automaterialen handels), en aangezien ik dan nog niet weet wat ik eventueel nodig heb, schiet het niet op![]()
iig heb ik geen remblokken nodig(danzij BoJo) maar waarschijnlijk wel iets met de klauwen achter, die zitten vast (bekend probleem, komt door niet/nouwelijks gebruik van de handrem)
Waarom heb je die weggedaan dan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Yep
Andere velgjes, andere uitlaat, verlaagd, Frontbumper naar ondergetrokken, geheel geblindeerd, ander filtertje, andere pedaaltjes, ander pookje etc.. Was lekker op weg dus
ik kliktequote:
Het is weer weekend natuurlijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:29 schreef Hugster het volgende:
Fugees - How Many Micsik ga er zowat een joint van draaien
Ik was netjes met nieuwe onderdelene, maar minder met onderhoudquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom heb je die weggedaan dan?
*geeft jointquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:29 schreef Hugster het volgende:
Fugees - How Many Micsik ga er zowat een joint van draaien
Er hoeven ook geen compleet nieuwe klauwen op, maar wel alle rubbertjes vervangen misschien en de bussen + bout waarmee de klauwen vast zitten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
liever remblokjes vervangen dan nieuwe klauwen halen toch
thanks but no thanks, ik heb nog 6 gram naast me liggenquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
*geeft joint
Ik had die hier nog liggen
quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik was netjes met nieuwe onderdelene, maar minder met onderhoud
Remmen waren dus niet optimaal en tijdens een noodstop, trapte ik er geheel doorheen.![]()
Haske fijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik wist dat ie ooit nog eens van pas zou komen
nee zet em er net opquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Haske fijn. Daarom stond hij ook al op je webspace of niet?
.
Wat een prutz0rsquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:38 schreef hermandeperman het volgende:
Hugo, dit kwam ik tegen gisteravond in het foldertje van de Bijenkorf.
Zijn duur tegenwoordig man, die Ipod's![]()
[afbeelding]
Mijn pa is nl zo'n lomperikquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat een prutz0rs
Geeft wel een beetje aan hoeveel ze er van weten
Bij de Bijenkorf hebben ze op de computerafdeling 1 vitrine met een paar Macs erin, vraag je daar naar, zeggen ze je dat je beter een PC kan kopen, want die Macs zijn een beetje vreemd en niet standaard
je hebt wéér lopen nekken?quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:42 schreef BoJo het volgende:
en het is weer gebeurd![]()
zo ziet bojo er nu uit --->![]()
WTFquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:42 schreef BoJo het volgende:
en het is weer gebeurd![]()
zo ziet bojo er nu uit --->![]()
Handelenquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:44 schreef Hugster het volgende:
iemand nog interesse in een Fujitsu Siemens Lifebook S7010D
nieuw in doos + boekjes
1,5 ghz centrino
1gb mem
bluetooth enz. enz.
¤725, geen garantie![]()
ja, en door een dikke aardige lollige mevrouw. Was gelijk aan de beurtquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
WTFDat is echt in 1 minuut gedaan ofzo
Dikke mensen zijn altijd aardigquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja, en door een dikke aardige lollige mevrouw. Was gelijk aan de beurt![]()
yups, was een beetje scheef dus, dat had geen zin meer om hem te maken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Dat suckt. Helemaal getotalled dus?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
beter dan dat er s'nachts allemaal mensen bellen voor xtc![]()
Dat is fucked up zegquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
yups, was een beetje scheef dus, dat had geen zin meer om hem te maken.![]()
jaquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb je dat gehad vannacht?.
Melk in je koffiequote:Op zaterdag 24 september 2005 11:52 schreef Hugster het volgende:
En ik heb net ook een heerlijk bakkie gezet![]()
Warme melk opgestoomd, dubbele espresso![]()
heb er toch nog 1800 voor terug gekregenquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is fucked up zeg.
Genoeg uitgekeerd door de verzekering wel? Nee zeker?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
heb er toch nog 1800 voor terug gekregen
dat was dus genoeg voor een 1.8 golfje
quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:47 schreef Hugster het volgende:
dikke mensen zijn zooo gezellig heh
quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
beter dan dat er s'nachts allemaal mensen bellen voor xtc![]()
dat dacht ik ook alquote:
smakelijk!quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:55 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ga maar eens even ontbijten
quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En je had het niet eens?![]()
lekker menquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Melk in je koffie
Anders verkracht je je koffie even.
roflquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
![]()
was een vriend van me ook, klonk heel vaag, dus was een beetje bezorgd, ik verder door vragen enz, hoor ik zo'n chickie op de achtergrond van "Laat hem z'n bek eens houden, JA of NEE?"
Ik zeg geef die telefoon eens aan Kim, ik er helemaal kort gescholden, vies goor kanker delletje
en suikerquote:
ja heb ik echt een tyfus hekel aan, en mij ook niet even bezorgd laten zijn om mijn beste matti's..quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:59 schreef Mukie het volgende:
[..]
rofl
leuk mensen, die zich bemoeien met je gesprekken![]()
Komt het niet uit je reservoir?quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
mja dat wist ik zelfs met mijn kennis![]()
weet nog niet, volgende week maar eens langs de garage ofzoquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
Komt het niet uit je reservoir?
En ga je het laten nakijken?
groot gelijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja heb ik echt een tyfus hekel aan, en mij ook niet even bezorgd laten zijn om mijn beste matti's..
Als ik er zie krijgt ze nogmaals de volle laag, om de een of andere manier ontplofte ik gewoon
JISKEFET NERDquote:
En jij wilt vlieger worden bij de luchtmacht, terwijl je dergelijke basiskennis niet eens beheerst?quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:43 schreef M5 het volgende:
[..]
sorry hoor![]()
weet ik veel.
blijkbaar dat dus niet
Zowaar eens een nachtje nietquote:
Jezus zeg, jij moet op gaan passen man. Dat is al de 2e keer deze maand dat je een nachtje niet geneukt hebtquote:
ijskonijnquote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En jij wilt vlieger worden bij de luchtmacht, terwijl je dergelijke basiskennis niet eens beheerst?
leukquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:50 schreef ijsmeis het volgende:
Ik moet vanavond heel zielig alleen in een groot eng oud huis babysitten.
En die mensen blijven altijd tot 5 uur weg ofzo.
*ril*
Heb je geen vriendjes/vriendinnetjes die je kunnen vergezellen bij deze extreem enge nachtelijke escapades?quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:50 schreef ijsmeis het volgende:
Ik moet vanavond heel zielig alleen in een groot eng oud huis babysitten.
En die mensen blijven altijd tot 5 uur weg ofzo.
*ril*
* US in de gaten gaat houdenquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:52 schreef Mukie het volgende:
aangezien ik geen scanner heb, maar eens ff wat oude foto's gefotografeerd.
eens kijken of het wat geworden is, kan ik US volspemmen
Hmm, dat is niks voor mijquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
leuk
althans, ik vond dat altijd geweldig
horror opzetten, alleen een kaarsje aan en genieten maar
quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
* US in de gaten gaat houden.
Zondagsschool?quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm, dat is niks voor mij.
@ herm, misschien.. Maar ik wil alleen mijn beste dinnetje meehebben dan en die heeft op zondag zondagsschool. Dus die kan niet. En daarbij, ik denk dat ik toch snel in slaap val, hoop ik.
Is ze een gristen!?quote:
Mja, 'school'. Het is van de molukken. Gaan ze eerst naar de kerk en daarna naar zo'n soort buurthuis, 'feest vieren'.quote:
deze is ergquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
* US in de gaten gaat houden.
Feest vieren op zondag in een buurthuis.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, 'school'. Het is van de molukken. Gaan ze eerst naar de kerk en daarna naar zo'n soort buurthuis, 'feest vieren'.
Dus niet echt een school.
Ik heb inderdaad beter foto's van je gezien jaquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:00 schreef Mukie het volgende:
[..]
deze is erg
[afbeelding]
Toen al mn autootjes
Was 12 of 13 toen
Rasfrietjeeeeeeeeeeeesquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Feest vieren op zondag in een buurthuis.
Wat wil je nog meer in het leven.
En Bassie is lekker bezigquote:Mensen worden gewoon verdomme de waanzin ingedreven door die tering kopers echt waar... Weet je hoe ik mijn bimmer kocht? Ik zei gewoon hoeveel wil je, hij zei dit dat zus zo ik zei is goed ik ga akkoord.
quote:
tip voor mezelf: geen witblond meer, noch korte truitjesquote:
Haha, wel leuk om het zo te zienquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:05 schreef Mukie het volgende:
[..]
tip voor mezelf: geen witblond meer, noch korte truitjes
echt een foute periode, maar wel lachenquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Haha, wel leuk om het zo te zien
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:04 schreef hermandeperman het volgende:
Yup, de nieuwe PNG:
[..]
En Bassie is lekker bezig![]()
![]()
[..]
Ik loop er al 8 jaar skate-bij, dus mijn look verschuift niet zo ergquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
echt een foute periode, maar wel lachen
Sjoewe, je lult. Je hebt een enorme hanenkam gehadquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik loop er al 8 jaar skate-bij, dus mijn look verschuift niet zo erg
En een adolf avondquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Sjoewe, je lult. Je hebt een enorme hanenkam gehad![]()
![]()
Die duurde alleen geen anderhalf jaarquote:
Vaak zo he met avondenquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die duurde alleen geen anderhalf jaar
die wutang broek heb ik nog wel ergens liggen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik loop er al 8 jaar skate-bij, dus mijn look verschuift niet zo erg
Mag je mijn Linkin Park shirt wel lenenquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
die wutang broek heb ik nog wel ergens liggen.
Ben alleen mn kornfleece kwijt
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mag je mijn Linkin Park shirt wel lenen
Eerste CD is de shizznitquote:
Is dat een gewone broek? Dat ziet er echt uit als een snowboardbroekquote:
Niet echt gewoonquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Is dat een gewone broek? Dat ziet er echt uit als een snowboardbroek
Dat dacht ik ook alquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik met de kerst en ga m'n best doen om met de krokus nog eens te gaanquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:37 schreef ook_gek het volgende:
over snowboarden gesproken. Ik ga volgend jaar weer op wintersport
Ach ja, ik ga hem ook niet naar school aandoen ofzoquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al.
Ik vind hem derhalve ook niet mooi.
Wanneer dan wel?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach ja, ik ga hem ook niet naar school aandoen ofzo.
Robquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:41 schreef Xtreem het volgende:
Herm
Youp & Jiskefet
Middag trouwens
Duitse kleurenquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:41 schreef ijsmeis het volgende:
Oh trouwens, dan vind je denk ik 1 broek die ik gisteren heb gekocht ook niet mooi.
Een legerbroek. Grijs/zwart/wit.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:44 schreef Sjoewe het volgende:
Whehehehe, ik ben de uberpauperpimp:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:44 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
En er nog trots op zijn ookquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:44 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Of gewoon duitse kleurenquote:
Therapeutische ouwe lullen dingenquote:
Goed, jij mag het, jij bent dan ook vrouwelijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
men, ik had eindelijk eens plezier in het winkelen.
Liep je er te schreeuwen zoals op de stormbaan ofzo?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
men, ik had eindelijk eens plezier in het winkelen.
Scheterquote:
Dankjewel streemquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Goed, jij mag het, jij bent dan ook vrouwelijk
In Tilburg schijnen ze hip te zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Therapeutische ouwe lullen dingen
Welke rasidioot beweert dat?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
In Tilburg schijnen ze hip te zijn.
Nee, ik kon eindelijk eens dingen zeggen als " ga eens aan de kant kuthoer! " zonder dat ze het verstaanquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Liep je er te schreeuwen zoals op de stormbaan ofzo?
SCHNELLER DU ARSCHLOCH, SIND SIE VON HINTEN GEFICKT GESTERN ODER WAS, LAUF SCHNELLER!quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Liep je er te schreeuwen zoals op de stormbaan ofzo?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik kon eindelijk eens dingen zeggen als " ga eens aan de kant kuthoer! " zonder dat ze het verstaan.
Ik heb het echt gedaan ook.
**Verwijderd door FA vanwege mensonterende opmerkingen**quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dankjewel streem.
Ik moet eigenlijk nog 3 dingen hebben!
Nou, een zo'n gast bij de score begon tegen me aan te lullen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
SCHNELLER DU ARSCHLOCH, SIND SIE VON HINTEN GEFICKT GESTERN ODER WAS, LAUF SCHNELLER!![]()
Ik misdraag me altijd in Duitslandquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik kon eindelijk eens dingen zeggen als " ga eens aan de kant kuthoer! " zonder dat ze het verstaan.
Ik heb het echt gedaan ook.
En jij neemt zo'n type serieus als het gaat om hip zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een over andere überbal met politieke ambities.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik misdraag me altijd in Duitsland.
Kan het nooit laten om snoeihard dingen te schreeuwen als "AUFMACHEN, WAFFEN SS" en "ACHTUNG"![]()
Vind het zo'n heerlijke taal.
He du da, kom's hier, kuck mal was ich in meine Hose habe, steck es mal in deine mund ja, oh jaquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
SCHNELLER DU ARSCHLOCH, SIND SIE VON HINTEN GEFICKT GESTERN ODER WAS, LAUF SCHNELLER!![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
En jij neemt zo'n type serieus als het gaat om hip zijn
Zegt meer over jou dan over die andere bal
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:58 schreef Xtreem het volgende:
Ah, TF is er...
Dan kan ik weer weg
Ik gaat er weer vandoor.... ik wil niet op zaterdag in de bieb gezien worden
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
He du da, kom's hier, kuck mal was ich in meine Hose habe, steck es mal in deine mund ja, oh ja.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Geen wonder dat je vannacht niet geneukt hebt!
Ze zien er ook altijd zo uit alsof ze net uit bed komen en flink hebben geneukt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:01 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb ook altijd van alle duitsers het idee dat ze seksueel pervers zijn
zaterdag in de bieb aaaaaaaaaaahahahahaquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:58 schreef Xtreem het volgende:
Ah, TF is er...
Dan kan ik weer weg
Ik gaat er weer vandoor.... ik wil niet op zaterdag in de bieb gezien worden
die is kewlquote:
Ik heb 1x een Duitse sex-reclame gezien. Was met een vrouw van een jaar of 55 in een SM-pak gehesen en die sloeg dan met een zweep en dan schreeuwde ze "RRRRRRRRRRRRUFFFFF ANNNNNN" .quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:01 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb ook altijd van alle duitsers het idee dat ze seksueel pervers zijn
duitsers toch nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze zien er ook altijd zo uit alsof ze net uit bed komen en flink hebben geneukt.
dat doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik misdraag me altijd in Duitsland.
Kan het nooit laten om snoeihard dingen te schreeuwen als "AUFMACHEN, WAFFEN SS" en "ACHTUNG"![]()
Vind het zo'n heerlijke taal.
zoiets dusquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ik wil ook weer eens gaan, alleen dit keer niet in een sneeuwstorm komenquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik met de kerst en ga m'n best doen om met de krokus nog eens te gaan.
a gatverquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Veel wel!
Met hun leggings, wilde haren, jampottenglazen!
of je trekt gewoon die incasso inquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:39 schreef M5 het volgende:
aargh.
nu al voor de tweede keer in één maand dat één of andere k*t uitgever van tijdschriften een automatische incasso van m'n rekening laat afschrijven terwijl ik er nooit voor getekend heb of iets heb opgestuurd. maandag maar weer eens bellen met die kneuzen.![]()
![]()
ik heb gewoon zin om bij die gasten te klagen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:46 schreef Mukie het volgende:
[..]
of je trekt gewoon die incasso in
waarom moeite doenquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:51 schreef M5 het volgende:
[..]
ik heb gewoon zin om bij die gasten te klagen.![]()
mmm ja. kan ik ook via internet zie ik.. ff doen,quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:22 schreef ook_gek het volgende:
zo was ik eweer![]()
Man man net weer effe geheel in mijn eentje lol gehad.
Sta ik bij de brievenbus en zo een postbode jostie doet wat naar binnen maar vrij hard ook. Dus ik zie nog een brief komen en die ruk ik VOL uit zijn handen je zag hem gewoon schrikken![]()
Zie ik opeens heel zachtjes nog een brief komen dus ik denk WACHT MAAR BLOEDHOND. Duw ik hem terug en hij duwen aan dat ding en ik duwenEn opeens VOL uit zijn handen trekken hoor ik opeens Ah kut. Heeft hij zich gesneden aan die brief
![]()
wahahahaaquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:22 schreef ook_gek het volgende:
zo was ik eweer![]()
Man man net weer effe geheel in mijn eentje lol gehad.
Sta ik bij de brievenbus en zo een postbode jostie doet wat naar binnen maar vrij hard ook. Dus ik zie nog een brief komen en die ruk ik VOL uit zijn handen je zag hem gewoon schrikken![]()
Zie ik opeens heel zachtjes nog een brief komen dus ik denk WACHT MAAR BLOEDHOND. Duw ik hem terug en hij duwen aan dat ding en ik duwenEn opeens VOL uit zijn handen trekken hoor ik opeens Ah kut. Heeft hij zich gesneden aan die brief
![]()
Ach ik vinnut nu wel humorquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:13 schreef M5 het volgende:
ik kijk bijna nooit naar oude foto's van mijzelf. heeft idd een lachwekkend effect. ben alleen blij met m'n foto's als baby.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:33 schreef Fugie het volgende:
he vuile slet, je mag postbodes niet pesten ja! Anders zal ik eens bij jou post komen brengen
opzich wel humor ja, maar niet alle foto's.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ach ik vinnut nu wel humor
Mijn babyfoto's zijn de mooiste, mn vader kan dan ook goed fotograferen
goedzo ventjequote:Op zaterdag 24 september 2005 15:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]bij jou zou ik zo iets nooit doen
geef opquote:
quote:
ja en dat zijn hele lekkere mix cd,squote:
quote:
Doctor Lectroluv en Dave Sodoma - livequote:Op zaterdag 24 september 2005 17:11 schreef ook_gek het volgende:
carl_cox_and_jeff_mills_-_hard_techno
WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOO
Probeer deze anders eens:quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:17 schreef Fugie het volgende:
electro, ik heb tiefscharwz en hell 8 uur lang gehoord, toen was ik het echt beu
quote:
Thanksquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:01 schreef PeuRac het volgende:
Hey Bo, ik heb dat kaartje nog over jaik haal je wel op morgen als je mee wil
![]()
kinderfeestjes tijd..quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:35 schreef Fugie het volgende:
tiefes, vriend van me houdt zijn verjaardagsfeesie: vanaf half 7 tot 10, wat is dat voor debiele tijd
ja dat vroeg ik ook, moet ik ook me zwembroek meenemen en wor ik thuisgebracht ?quote:
Bedankt voor de mededelingquote:
Jaquote:
kreeg je geen kaartje met erop:quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja dat vroeg ik ook, moet ik ook me zwembroek meenemen en wor ik thuisgebracht ?Hij snapte het niet
later eh, als ik ooit kinderen heb that is. Dan zet ik er zo op van: Neem spullen mee voor: zwemmen, survival, etc etc etc. Lekker die ouders gek maken van die kinderen en dan vervolgens gewoon gaan midgetgolfen ofzoquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
kreeg je geen kaartje met erop:
We zeggen niet wat we gaan doen, maar neem je zwemspullen mee
Dat was altijd zoooo typisch
quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
kreeg je geen kaartje met erop:
We zeggen niet wat we gaan doen, maar neem je zwemspullen mee
Dat was altijd zoooo typisch
Hoe herkenbaarquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:53 schreef BoJo het volgende:
en dan zo'n zakje snoep mee naar huis krijgen![]()
Ben wegquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:50 schreef Mukie het volgende:
veel plezier Bo en Sjoewe
@ Sjoewe, mannen avond
Lekker tochquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:53 schreef BoJo het volgende:
en dan zo'n zakje snoep mee naar huis krijgen![]()
spannendquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:02 schreef Tjabbo het volgende:
Heu! Ben ik ook weer.
Vandaag 'even' bij Erik Wevers wezen kijken met een goede kennis van me. Even zijn WRC bumper teruggebracht die hij (eigenlijk Poulssen, maar erik onderhoud die corolla) verloor tijdens de Golden Tulip Rally.
Was leuk. er stonden 2 wrc's waar we eens lekker om heen en in konden kijken en daar liggen onderdelen op de plank (en vaak in 10-voud) waar wij hier een jaar voor sparen. echt
Daarna ff aan de supra gesleuteld. Hij staat nu in de winterstalling.
De olie is eraf, het water ook. En de radiator, fans en intercooler slangen zitten er al niet meer op. Intake is weggehaald tot aan de turbo en nog wat meer kleine dingen zijn pleiter.
Kortom, alles is klaar om volgende week de kop, en waarschijnlijk zelfs het hele blok, uit de auto te halen.
Hihihi als ie dit leest, is het halve werk al gedaanquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:23 schreef Sandraugiga het volgende:
OMFG!Ik heb geloof ik hele slowchatten gemist...
Nah, haal ik morgen of maandag wel weer in, als ik weer thuis ben, eigenlijk is dit echt een te rottige pc om mee te fokken. (Vooral omdat Fok! ook niet al te snel van zichzelf is... )
Goedeavond Heren en Dames, Zijn er plannen voor vanavond... Ik ga Alex verleiden.Da's mijn plan...
![]()
pics???quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:02 schreef Tjabbo het volgende:
Heu! Ben ik ook weer.
Vandaag 'even' bij Erik Wevers wezen kijken met een goede kennis van me. Even zijn WRC bumper teruggebracht die hij (eigenlijk Poulssen, maar erik onderhoud die corolla) verloor tijdens de Golden Tulip Rally.
Was leuk. er stonden 2 wrc's waar we eens lekker om heen en in konden kijken en daar liggen onderdelen op de plank (en vaak in 10-voud) waar wij hier een jaar voor sparen. echt
Daarna ff aan de supra gesleuteld. Hij staat nu in de winterstalling.
De olie is eraf, het water ook. En de radiator, fans en intercooler slangen zitten er al niet meer op. Intake is weggehaald tot aan de turbo en nog wat meer kleine dingen zijn pleiter.
Kortom, alles is klaar om volgende week de kop, en waarschijnlijk zelfs het hele blok, uit de auto te halen.
Welk werk?quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hihihi als ie dit leest, is het halve werk al gedaan
Veel plezier
alexxx verleidenquote:
de mis voorbereiden?quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:12 schreef Fugie het volgende:
whehehe ik moet morgen om half 7 uit bed hoor ik net, lekker dan
Wees blij dat hij allen zn schoder heeft gebroken en neit zn kopquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:17 schreef Fugie het volgende:
jo jij gaat voor de lol, ik omdat mijn ouwe zijn schouder heeft gebroken en ik hem moet helpen met nutteloze dingen
mja dat boeit met niet zoveel wat ie breekt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wees blij dat hij allen zn schoder heeft gebroken en neit zn kop
Hell Jeah!quote:
Omdat ik het waarschijnlijk in 1x goed wil doen. Een echt tuning project dus.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
pics???
lekker weer opgeschoten met de suup dus......![]()
ps waarom hele blok eruit??
Nou... De dingen die ik net noemde zijn de voorbereidingen voor grotere hp nummers.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:05 schreef Fugie het volgende:
pff 330 kom op man, alle internals upgraden en dan dikke turbo erop rammelen. Thats the way to go tjab.
klinkt lekkerrrrrquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nou... De dingen die ik net noemde zijn de voorbereidingen voor grotere hp nummers.
Als ik bovenstaande gedaan heb, is de 330 (laag aangehouden) met de huidige turbo. Met een grotere turbo (die ik nu toch niet kan hebben vanwege upgrades die ik nog moet hebben zoals de 550cc injectors) kom ik direct aan de 380pk.
Maar vergis je niet want 'ff' 550cc injectors erop dat gaat niet zomaar. Daarvoor moet ik ook een wideband sensor hebben en een grotere (walbro) fuelpump, en een AFPR. Die laatste heb ik al besteld maar nog niet geleverd gekregen.
quote:
Thanks.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:13 schreef Fugie het volgende:
ok ok ventje, dan is het goedEn wiel pks scheelt wel wat ja
Succes ermee dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |