h ele m aal me e e en s?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:51 schreef SolidasRock het volgende:
e r isw at miss me t je toe tsenbor d go k i k zo... .. .
http://www.stuffplug.com/ installeren, werkt heerlijk en je importeert alle matenquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:28 schreef Nicetas het volgende:
Deze vraag is hier al door anderen eerder gesteld maar ik geen antwoord kunnen vinden:
Als ik in MSN een zelfgemaakte smiley importeer dan verkleint ie hem tot 19x19 pixels.Toch krijg ik van anderen grotere smileys dus het kan wel.
Weet iemand hoe het moet? Ik wil gewoon een smiley van bijvoorbeeld 60x30 op het scherm krijgen.
Dit maakte ik pas ook mee met een vriendin van, dus dat zou inderdaad wel eens een of ander bugje kunnen zijnquote:Op zondag 4 december 2005 22:37 schreef DaMart het volgende:
Weet iemand of het een bug in MSN 7.5.0311 is dat je als offline wordt weergegeven terwijl je gewoon online bent? Ik krijg ineens reacties van mensen die mij offline zien staan, terwijl ik toch echt online ben.
dat heeft iets te maken met je bandbreedte, down/upload je op dat moment veel?quote:Op zondag 4 december 2005 22:37 schreef DaMart het volgende:
Weet iemand of het een bug in MSN 7.5.0311 is dat je als offline wordt weergegeven terwijl je gewoon online bent? Ik krijg ineens reacties van mensen die mij offline zien staan, terwijl ik toch echt online ben.
je klikt 1 keer op de tekst en dan pas scroll je terug, ben je klaar met teruglezen, heb ik al een keer eerder in dit topic geschreven...quote:Op zondag 4 december 2005 22:46 schreef steve2003 het volgende:
als ik een heel lang gesprek met iemand heb, en ik wil terug omhoog scrollen, dan blijft ie telkense weer naar beneden springen zegmaar, tot de nieuwste berichten... Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? is heel erg irritant namelijk...
heb je een patch geprobeerd? mag ik je wat mailen? zo ja, mail mij dan ff zodat ik je wat kan opsturen...quote:Op zondag 4 december 2005 22:48 schreef Gladys het volgende:
weet iemand waarom de games bij bij MSN 7.5.0311 het niet doen bij mijkrijg elke keer de melding dat de lijst met games niet beschikbaar is en dat ik het later nog eens moet proberen
![]()
dank jequote:Op maandag 5 december 2005 01:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
je klikt 1 keer op de tekst en dan pas scroll je terug, ben je klaar met teruglezen, heb ik al een keer eerder in dit topic geschreven...
ff zelf uittesten, ik ontvang doorgaans geen 50 bestanden in 1 keer. in MSN is het maximum aantal te ontvangen bestanden 4. dus na de 4e kan je verder nix meer accepteren...quote:Op maandag 5 december 2005 12:30 schreef steve2003 het volgende:
[..]
dank jeik zal er wel overheen gelezen hebben dan....
maar kan dit ook als je bijvoorbeeld 50 foto's opgetuurd krijgt, dat je dan eerst de bovenste accepteerd, dn de tweede, etc... zonder dat ie telkens weer naar het einde van het gesprek springt als je er 1 geacpteerd hebt?
waarom moet ik een patch hebbenquote:Op maandag 5 december 2005 01:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
heb je een patch geprobeerd? mag ik je wat mailen? zo ja, mail mij dan ff zodat ik je wat kan opsturen...
Zelfde klote probleem..quote:Op zondag 4 december 2005 22:37 schreef DaMart het volgende:
* Meldtquote:Op zondag 4 december 2005 22:37 schreef DaMart het volgende:
mercuryquote:Op maandag 26 september 2005 13:36 schreef steve2003 het volgende:
[..]
niet dat natuurlijk![]()
ik had ooit eens van een programmaatje gehoord waarmee je precies kon zien of iemand je bericht gelezen had en weggeklikt had, of dat iemand je niet in zijn lijst heeft, of heeft geblokt, dat soort dingen kon je allemaal zien.....
weet iemand welk programma ik bedoel?
hebben die mensen ook 7.5.0311? ben je druk aan het uploaden of downloaden? vertel eens wat meer?quote:Op maandag 5 december 2005 18:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zelfde klote probleem..
Mensen kunne niet tegen mij praten, ik wel tegen hun.![]()
Fuck man da's echt een kut progammaquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:48 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
mercuryDat is een soort van msn (tis msn) met andere fucnties
www.mercury.to
MSN 6.2 FTW geen irritante breezah troep er in. Geen system resource gezuig, geen irritent ge nudgequote:Op dinsdag 6 december 2005 15:08 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Fuck man da's echt een kut progammaBeetje 150> MB RAM innemen
én om de haverklap vastlopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |