polygame noemen ze dat, is een patch die ervoor zorgt dat je meerdere accounts tegenlijkertijd aan kan hebben ipv standaard 1... ff googlen of zoquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:46 schreef Werewolf het volgende:
Ik heb gezien dat je op een machine met XP makkelijk kunt switchen tussen verschillende MSN accounts. Aangezien ik met meerdere mensen op 1 (Windows 2000) PC gebruik maak van MSN vroeg ik me af of het ook hiermee mogelijk is.
XP installeren is geen optie!
Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
polygame noemen ze dat, is een patch die ervoor zorgt dat je meerdere accounts tegenlijkertijd aan kan hebben ipv standaard 1... ff googlen of zo
extra - opties - beveiliging - dit is een openbare computer dus geen tabs weergevenquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
hee dat met die patches schiet niet echt opIk heb Apatch gedraaid en eens gekeken wat er overblijft als ik ALLES er uit sloop wat je maar kan aanvinken. Dan zit ik nog steeds met die hoere-tabs aan de linkerkant. Juist het ENIGE wat ik echt kwijt wil
Anyone?
Dat werkt nogquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:06 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
extra - opties - beveiliging - dit is een openbare computer dus geen tabs weergeven
(of werkt dit niet meer bij 7.5)
Die pullbar zou echt in alle versies terug te moeten vinden zijn, en bij mijn weten werkt elke MSN Messenger op zowel Xp als 2000 (zelfs nog lager).quote:Op dinsdag 1 november 2005 07:51 schreef Werewolf het volgende:
Bedankt voor de tip.
Het gaat er niet echt om dat ik ze tegelijk wil gebruiken, maar dat ik in 2000 net als in XP een pulldown menu krijg met alle gebruikers die ooit zijn ingelogd.
Nu moet ik telkens emailadres en wachtwoord intikken (en ik ben lui)
Als je even pagina terug las dan had je em kunnen vindenquote:Op woensdag 2 november 2005 22:01 schreef MaddoxX het volgende:
heeft iemand nog die fok.nl smileys pack voor msn
zoja upload ze ffies
quote:
installeer dat versie dan gwoon? de nieuwste is 7.5.0311 en jij hebt waarschijnlijk 7.5.0306quote:Op donderdag 3 november 2005 16:47 schreef bonke het volgende:
hoe kom je van dat " er is een nieuwere versie beschikbaar gedoe " af
ik heb dus 7.5 maar ik krijg nu wel elke keer dat rotschermpie in beeld
ik wil gewoon niet elke keer een nieuwe msn hoeven te instalerenquote:Op donderdag 3 november 2005 19:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
installeer dat versie dan gwoon? de nieuwste is 7.5.0311 en jij hebt waarschijnlijk 7.5.0306
Is dat niet de Windows Messenger?quote:Op donderdag 3 november 2005 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
4.7 werkte toch ook goed zou je denken
ja. Dat gezeik iedere keer met nieuwe versies... WEER meer tabs erin waar niemand om vraagt. dat ze gewoon een uiteindelijke versie op de markt brengenquote:
4.7 werkte nooit helemaal goed bij mij, dus nee, weg drmeequote:Op donderdag 3 november 2005 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
4.7 werkte toch ook goed zou je denken
Een nieuwe omdat er in de oude een bug zit die hinderlijk genoeg is om mensen te pressen om een nieuwe te installeren, en wat geeft het in godsnaam dat je elke maand (ahum) een nieuwe moet installeren, je instellingen wordt steeds meegenomen naar de nieuwe.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:22 schreef bonke het volgende:
[..]
ik wil gewoon niet elke keer een nieuwe msn hoeven te instaleren
tis elke keer weer raak, heb je net een verse, moet je een maandje later weer een nieuwe halen
h ele m aal me e e en s?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:51 schreef SolidasRock het volgende:
e r isw at miss me t je toe tsenbor d go k i k zo... .. .
http://www.stuffplug.com/ installeren, werkt heerlijk en je importeert alle matenquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:28 schreef Nicetas het volgende:
Deze vraag is hier al door anderen eerder gesteld maar ik geen antwoord kunnen vinden:
Als ik in MSN een zelfgemaakte smiley importeer dan verkleint ie hem tot 19x19 pixels.Toch krijg ik van anderen grotere smileys dus het kan wel.
Weet iemand hoe het moet? Ik wil gewoon een smiley van bijvoorbeeld 60x30 op het scherm krijgen.
Dit maakte ik pas ook mee met een vriendin van, dus dat zou inderdaad wel eens een of ander bugje kunnen zijnquote:Op zondag 4 december 2005 22:37 schreef DaMart het volgende:
Weet iemand of het een bug in MSN 7.5.0311 is dat je als offline wordt weergegeven terwijl je gewoon online bent? Ik krijg ineens reacties van mensen die mij offline zien staan, terwijl ik toch echt online ben.
dat heeft iets te maken met je bandbreedte, down/upload je op dat moment veel?quote:Op zondag 4 december 2005 22:37 schreef DaMart het volgende:
Weet iemand of het een bug in MSN 7.5.0311 is dat je als offline wordt weergegeven terwijl je gewoon online bent? Ik krijg ineens reacties van mensen die mij offline zien staan, terwijl ik toch echt online ben.
je klikt 1 keer op de tekst en dan pas scroll je terug, ben je klaar met teruglezen, heb ik al een keer eerder in dit topic geschreven...quote:Op zondag 4 december 2005 22:46 schreef steve2003 het volgende:
als ik een heel lang gesprek met iemand heb, en ik wil terug omhoog scrollen, dan blijft ie telkense weer naar beneden springen zegmaar, tot de nieuwste berichten... Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? is heel erg irritant namelijk...
heb je een patch geprobeerd? mag ik je wat mailen? zo ja, mail mij dan ff zodat ik je wat kan opsturen...quote:Op zondag 4 december 2005 22:48 schreef Gladys het volgende:
weet iemand waarom de games bij bij MSN 7.5.0311 het niet doen bij mijkrijg elke keer de melding dat de lijst met games niet beschikbaar is en dat ik het later nog eens moet proberen
![]()
dank jequote:Op maandag 5 december 2005 01:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
je klikt 1 keer op de tekst en dan pas scroll je terug, ben je klaar met teruglezen, heb ik al een keer eerder in dit topic geschreven...
ff zelf uittesten, ik ontvang doorgaans geen 50 bestanden in 1 keer. in MSN is het maximum aantal te ontvangen bestanden 4. dus na de 4e kan je verder nix meer accepteren...quote:Op maandag 5 december 2005 12:30 schreef steve2003 het volgende:
[..]
dank jeik zal er wel overheen gelezen hebben dan....
maar kan dit ook als je bijvoorbeeld 50 foto's opgetuurd krijgt, dat je dan eerst de bovenste accepteerd, dn de tweede, etc... zonder dat ie telkens weer naar het einde van het gesprek springt als je er 1 geacpteerd hebt?
waarom moet ik een patch hebbenquote:Op maandag 5 december 2005 01:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
heb je een patch geprobeerd? mag ik je wat mailen? zo ja, mail mij dan ff zodat ik je wat kan opsturen...
Zelfde klote probleem..quote:Op zondag 4 december 2005 22:37 schreef DaMart het volgende:
* Meldtquote:Op zondag 4 december 2005 22:37 schreef DaMart het volgende:
mercuryquote:Op maandag 26 september 2005 13:36 schreef steve2003 het volgende:
[..]
niet dat natuurlijk![]()
ik had ooit eens van een programmaatje gehoord waarmee je precies kon zien of iemand je bericht gelezen had en weggeklikt had, of dat iemand je niet in zijn lijst heeft, of heeft geblokt, dat soort dingen kon je allemaal zien.....
weet iemand welk programma ik bedoel?
hebben die mensen ook 7.5.0311? ben je druk aan het uploaden of downloaden? vertel eens wat meer?quote:Op maandag 5 december 2005 18:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zelfde klote probleem..
Mensen kunne niet tegen mij praten, ik wel tegen hun.![]()
Fuck man da's echt een kut progammaquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:48 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
mercuryDat is een soort van msn (tis msn) met andere fucnties
www.mercury.to
MSN 6.2 FTW geen irritante breezah troep er in. Geen system resource gezuig, geen irritent ge nudgequote:Op dinsdag 6 december 2005 15:08 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Fuck man da's echt een kut progammaBeetje 150> MB RAM innemen
én om de haverklap vastlopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |