Ja. En normaal kosten die dingen in de winkel rond de 500 euro.quote:Op zaterdag 24 september 2005 09:58 schreef tonks het volgende:
Ik heb zo'n philips dvd recorder met 160gig schijf. maar die had ik al voor dat prijzencircus.
Waren die 300 euro?
Toen ik em kocht 650 ofzoquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:01 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ja. En normaal kosten die dingen in de winkel rond de 500 euro.![]()
Zijn ze geintegreerd als Nederlander is het nog niet goed!quote:Op zaterdag 24 september 2005 09:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Kom ik daar in alle vroegte aan om 8 uur 's ochtends.
Had ik nog de hoop dat ik wellicht een van de eerste zou zijn voor die aanbieding van de Philips DVD-Recorder van 300 euro. Zie ik daar ineens 2 rijen staan met in iedere rij 100 mensen.
Bleek dat ze er nog 10 in de magazijn hadden staan. En op dat moment moest ik achter aansluiten.
Ik dacht, ik blijf nog 5 minuutjes staan om te zien hoe de boel verloopt.
En wat werd er een partij geduwd, getrokken en gescholden zeg. Vooral door een paar Marokkaantjes en 3 ongeschoren paupers die nooit van het woord fatsoen hebben gehoord. Zegt zo'n verkoper met een microfoon opeens dat alle exemplaren helaas uitverkocht waren maar dat we niet hoeven te treuren omdat er een vervangende DVD-recorder was van 150 euro. Zout toch op lamlul, stop die vervangende DVD-recorder maar in je hol. Wie wilt er nou zo'n ALDI-merk DVD-recorder van 150 euro?![]()
Op het laatst zie ik nog een conflict tussen 2 paupers vooraan de kassa om wie het recht had op het laatste exemplaar, ze stonden naast elkaar in de rij.
Het verbaast me eens te meer in hoe groot Nederland kan zijn in zo'n situatie.![]()
Is ie in Duitsland goedkoper te krijgen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:18 schreef B_BOY het volgende:
bestel er 1 in duitsland dan heb je hem ook goedkoper.
Die stonden in de rij voor een DVD-speler voor het bejaardentehuis zekerquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Zo zag het er dus uit in bijv. Den Haag.
[afbeelding]
In Roermond was het niet ZO druk maar toch wel aardig vol.
Misschien hebben sommige mensen nou eenmaal minder te besteden dan jij Bill Gates, en willen ze toch ook de laatste technische produkten hebben en als zo'n kans zich voor doet dan zijn ze bereid om ervoor in de rij te staan!quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat zijn sommige mensen toch een stelletje paupers zeg
't is een leuke aanbieding, maar no way dat ik er zoveel moeite voor zou doen met trekken en duwen tussen honderden andere mensen.
Als iedereen was zoals jij eejquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:52 schreef Hetser het volgende:
Tja als je van tevoren weet dat het zo'n goede aanbieding is, kom dan op tijd. Het was nou eenmaal een superaanbieding en hier in Groningen waren ze ook binnen een kwartier uitverkocht. En er stond groot bij de advertentie "op=op" dus als je dan achter het net vist, eigen schuld dikke bult! En als dat komt door asociale medeklanten, ook dan heeft dat niets met de v&d te maken.
De medewerkers van de v&d hebben niks te zeggen over de levering van circusproducten, dus die kunnen er niks aan doen.
Zeik niet zo..
Ochja dan moet ik wel even toegeven dat ik ook bij de v&d werkquote:
Ahaquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:00 schreef Hetser het volgende:
[..]
Ochja dan moet ik wel even toegeven dat ik ook bij de v&d werkmaar dan bij de horlogerie, waar we ook rond 1 uur al door de halve voorraad heen waren.
Dat zeg je nou wel he, maar ik had vandaag echt gewoon een klant die aan mij vroeg of er iets te doen was bij V&D. Manman, je kan je kont niet keren of er staat levensgroot prijzencircus op een of ander bordquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:04 schreef haagse_elfje het volgende:
ik vroeg me al af waarom het zo druk was in de V&D vandaag
Hey. Wie denk je wel niet dat je bent dat je als V&D-medewerker je klanten triest noemt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:50 schreef karoltje het volgende:
En ik mocht werken. (Morgen ook
.)
Ik kreeg inderdaad 5 over 8 beduusde mensen bij het koffiebuffet die moesten bijkomen van de vechtpartijen in de kelder. Beetje triest allemaal!
Dat moet je in ieder geval niet kenbaar maken. Geeft niet bepaald een goed imago tegenover de klanten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:56 schreef karoltje het volgende:
Dus omdat ik bij V&D werk moet ik respect hebben voor alle klanten? Ongeacht hoe belachelijk ze zich gedragen?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:07 schreef Tha_T het volgende:
Spaar gewoon tot je hem wél kan kopen
Helemaal mee eens. Ik vind het ook totaal onzin. Echt serieus.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:06 schreef Mikkie het volgende:
Echt kansloos, maar het is dan ook stom van de V&D. Ik bedoel... in Nijmegen schenen er ook echt súperveel mensen gestaan te hebben (een vriendin van me was er), maar ze hadden maar 100 van die dvd-recorders. Als je dan zo'n actie doet, koop dan óf meer in, of zet de prijs alsnog wat hoger zodat er niet zo'n stormloop ontstaat. Misschien dat ik het verkeerd zie, maar zoveel mensen teleurstellen doordat je veel te weinig producten hebt is niet echt positieve reclame ofzo.
Wat is er mis met jezelf een zak geld besparen door op een aanbieding in te gaan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:01 schreef Dizer het volgende:
[..]Dat zeg ik ook altijd. Ik koop iets als ik het geld er ook voor heb
Een hoop gezeur, gejank, geduw, gepush en een hoop teleurstelling als je niet zo één te pakken krijgtquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:17 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Wat is er mis met jezelf een zak geld besparen door op een aanbieding in te gaan?
Omdat dit een kutreclame was betekent dat toch niet dat je in zijn geheel niet op reclames in moet gaan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Een hoop gezeur, gejank, geduw, gepush en een hoop teleurstelling als je niet zo één te pakken krijgt
Dit is geen reclame... maar een SUPERDELUXEAANBIEDING...quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:19 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Omdat dit een kutreclame was betekent dat toch niet dat je in zijn geheel niet op reclames in moet gaan?
Toch blijft het verleidelijk.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dit is geen reclame... maar een SUPERDELUXEAANBIEDING...
Tuurlijk ga ik op reclame af. Als een dvd bij de FRS 5 euro goedkoper staat dan bij de Fame of zo. Ik noem maar wat. Reeële kortingen heb ik het dan over. Wij (plus de concullega's) verkopen hetzelfde appraat in de winkel voor 499. Das de normale prijs. Als een andere winkel hem voor 459 verkoopt, dan is dat reclame/aanbieding...
Dit was gewoon iets waarvan ik van te voren wist dat als je naar de V&D om 6 uur in de ochtend heen ging, nog 100 mensen voor je stonden. Maar goed, het is een persoonlijke mening dat ik NIET op zulke dingen af ga en gewoon koop als ik het volledige bedrag ervoor heb
Philips kon niet meer dan 3000 van die apparaten leverenquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:19 schreef Mgolovic het volgende:
Zet dan niet in de advertentie "Na 10 uur EUR 349,-"
Dan gaan mensen er volgens mij toch wel vanuit dat je het toch minstens tot 10 uur vol moet kunnen houden met verkopen. Verder vind ik het ook niet meer dan normaal dat het 1 per klant is. Ik zag mensen met meerdere recorders weglopen, als je je klanten tevreden wil houden help je er zoveel mogelijk. Van je recorders kom je toch wel af.
Slecht geregeld deze actie.
Dit was in de vestiging Tilburg. Meerdere mensen die met 2 recorders wegliepen. Voor mij had het toch nix uitgemaakt, maar het principe wat daar dan gehanteerd werd vind ik gewoon achterlijk.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:44 schreef Alter88 het volgende:
Als er mensen met meerdere recorders weggelopen zijn is er iets goed fout gegaan, want het was namelijk max 1 per klant... Ik ga dit intern even doorgeven, heb je vestiging? En verder ben ik het eens met de "na 10 uur" klacht. Het slaat nergens op, maar ja, wat heb je te vertellen als weekendhulp...
En wanneer zouden die dan in de winkel komen? De aanbieding is toch al voorbij.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:52 schreef MewBie het volgende:
[..]
Philips kon niet meer dan 3000 van die apparaten leverenen die zijn dus verdeeld over het hele land.
Als Philips er meer kon leveren had elk filiaal er dus meer gehad, er schijnen er trouwens nog 800 ofzo uit Duitsland te komen
Als van een echtpaar de man er 1 gaat halen en daarna de vrouw, dan kan het best zijn dat je vervolgens de man met 2 recorders ziet lopenquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:58 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Dit was in de vestiging Tilburg. Meerdere mensen die met 2 recorders wegliepen. Voor mij had het toch nix uitgemaakt, maar het principe wat daar dan gehanteerd werd vind ik gewoon achterlijk.
Ik heb geen idee, dat hoor ik ook maar van een EC medewerker.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:59 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
En wanneer zouden die dan in de winkel komen? De aanbieding is toch al voorbij.
Veel mensen (waaronder ik) gaan liever terug naar een winkel als iets kapot is, dan dat je het rechtstreeks naar de fabriek stuurt of de duitse (web)winkel.quote:Op zondag 25 september 2005 00:00 schreef pascalheister het volgende:
waarom moeilijk doen, gewoon in duitsland kopen
Daar wachten ze gewoon een weekquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:01 schreef Dizer het volgende:
[..]Dat zeg ik ook altijd. Ik koop iets als ik het geld er ook voor heb
Trouwens.. als je die foto's en de drukte ziet om een dvd recorder.. hoe doen de mensenhet in Afrika om een zak rijst?
Ik voor de dvd'squote:Op zondag 25 september 2005 13:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ga straks even naar de V&D voor die externe DVD brander en een goedkope nieuwe back-up toetsenbordje + optical muis. Ik hoop maar dat dat niet uitverkocht is.
hmm ik wilde ook nog heen, voor 300 euri DVD recorder. Maar goed dat ik niet ben geweest...quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:52 schreef Hetser het volgende:
Tja als je van tevoren weet dat het zo'n goede aanbieding is, kom dan op tijd. Het was nou eenmaal een superaanbieding en hier in Groningen waren ze ook binnen een kwartier uitverkocht. En er stond groot bij de advertentie "op=op" dus als je dan achter het net vist, eigen schuld dikke bult! En als dat komt door asociale medeklanten, ook dan heeft dat niets met de v&d te maken.
De medewerkers van de v&d hebben niks te zeggen over de levering van circusproducten, dus die kunnen er niks aan doen.
Zeik niet zo..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |