abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30880181
Kom ik daar in alle vroegte aan om 8 uur 's ochtends.
Had ik nog de hoop dat ik wellicht een van de eerste zou zijn voor die aanbieding van de Philips DVD-Recorder van 300 euro. Zie ik daar ineens 2 rijen staan met in iedere rij 100 mensen.
Bleek dat ze er nog 10 in de magazijn hadden staan. En op dat moment moest ik achter aansluiten.

Ik dacht, ik blijf nog 5 minuutjes staan om te zien hoe de boel verloopt.
En wat werd er een partij geduwd, getrokken en gescholden zeg. Vooral door een paar Marokkaantjes en 3 ongeschoren paupers die nooit van het woord fatsoen hebben gehoord. Zegt zo'n verkoper met een microfoon opeens dat alle exemplaren helaas uitverkocht waren maar dat we niet hoeven te treuren omdat er een vervangende DVD-recorder was van 150 euro. Zout toch op lamlul, stop die vervangende DVD-recorder maar in je hol. Wie wilt er nou zo'n ALDI-merk DVD-recorder van 150 euro?
Op het laatst zie ik nog een conflict tussen 2 paupers vooraan de kassa om wie het recht had op het laatste exemplaar, ze stonden naast elkaar in de rij. :')
Het verbaast me eens te meer in hoe groot Nederland kan zijn in zo'n situatie.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_30880198
Ik heb zo'n philips dvd recorder met 160gig schijf . maar die had ik al voor dat prijzencircus.
Waren die 300 euro?
pi_30880234
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 09:58 schreef tonks het volgende:
Ik heb zo'n philips dvd recorder met 160gig schijf . maar die had ik al voor dat prijzencircus.
Waren die 300 euro?
Ja. En normaal kosten die dingen in de winkel rond de 500 euro.
pi_30880238
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 10:01 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Ja. En normaal kosten die dingen in de winkel rond de 500 euro.
Toen ik em kocht 650 ofzo .
  zaterdag 24 september 2005 @ 10:03:46 #5
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_30880252
Nederlanders
pi_30880339
In Enschede hadden ze er welgeteld 40 en die waren binnen 15 minuten uitverkocht (men ging vijf minuten te vroeg open). De laatste werd voor de neus van de persoon voor mij verkocht, en OP=OP bij die sukkel.

Kocht al weinig bij V&D, maar nu is het echt voorbij...
pi_30881022
V&D is nou eenmaal een rare winkel..... Lopen altijd heel veel mensen rond, en bijna niemand koopt iets!
Als ze dan dit soort lok-acties hebben, waarbij ze mensen lokken met iets wat meteen op is, om daarna iets anders aan te smeren, laat maar...
censuur :O
  zaterdag 24 september 2005 @ 11:09:23 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_30881384
haha maar jij ging niet even mee duwen? je bent toch Nederlander man! Nederlanders zijn gierig!
Niet meer actief op Fok!
pi_30881469
dat zijn welhaast Engelse taferelen
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_30881476
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 09:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Kom ik daar in alle vroegte aan om 8 uur 's ochtends.
Had ik nog de hoop dat ik wellicht een van de eerste zou zijn voor die aanbieding van de Philips DVD-Recorder van 300 euro. Zie ik daar ineens 2 rijen staan met in iedere rij 100 mensen.
Bleek dat ze er nog 10 in de magazijn hadden staan. En op dat moment moest ik achter aansluiten.

Ik dacht, ik blijf nog 5 minuutjes staan om te zien hoe de boel verloopt.
En wat werd er een partij geduwd, getrokken en gescholden zeg. Vooral door een paar Marokkaantjes en 3 ongeschoren paupers die nooit van het woord fatsoen hebben gehoord. Zegt zo'n verkoper met een microfoon opeens dat alle exemplaren helaas uitverkocht waren maar dat we niet hoeven te treuren omdat er een vervangende DVD-recorder was van 150 euro. Zout toch op lamlul, stop die vervangende DVD-recorder maar in je hol. Wie wilt er nou zo'n ALDI-merk DVD-recorder van 150 euro?
Op het laatst zie ik nog een conflict tussen 2 paupers vooraan de kassa om wie het recht had op het laatste exemplaar, ze stonden naast elkaar in de rij.
Het verbaast me eens te meer in hoe groot Nederland kan zijn in zo'n situatie.
Zijn ze geintegreerd als Nederlander is het nog niet goed!
  zaterdag 24 september 2005 @ 11:18:49 #11
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_30881576
bestel er 1 in duitsland dan heb je hem ook goedkoper.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_30881679
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 11:18 schreef B_BOY het volgende:
bestel er 1 in duitsland dan heb je hem ook goedkoper.
Is ie in Duitsland goedkoper te krijgen?
Zitten daar dan ook Engelse/Nederlandse handleidingen bij en kun je het menu daar dan ook afstellen naar het Engels/Nederlands.
Misschien handig om een linkje te geven.
pi_30881746
Die hele organisatie omtrent dat Prijzencircus is gewoon kut. Een vriendin van mij heeft bij de inkoopafdeling van Vendex gewerkt en die vertelde bijv. dat de folder incl stuntprijzen al klaar was als ze de inkoopdeal nog moesten sluiten. Als die deal dan ongunstig uitviel, dan kreeg je dus dit soort taferelen: max. 10 stuks o.i.d. per winkel want anders ging de actie veel te veel kosten.
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_30882999
Zolang de boel werkt, ben ik blij.
Of ie nu 150 of 300 euro kost.

Probeer 't eens bij een andere V&D zou ik zeggen.
(Un)masking for the greater good.
  zaterdag 24 september 2005 @ 12:15:05 #15
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_30883022
In Rijswijk hadden ze er maar 50. Een dag van tevoren heeft een oom van mij gevraagd hoeveel ze in voorraad hadden om niet voor niks voor de deur te staan en er werd gezegd dat er zo'n 500 op voorraad lagen.

Er stonden 8 personen voor ons, zo'n 40 achter ons en de deur ging open en iedereen trekken, voordringen, rennen totdat wij (die redelijk vooraan stonden) boven op de 2e etage ineens helemaal achteraan stonden. Wat zijn mensen toch aso's zeg!
Binnen 10 minuten was alles uitverkocht!

Ik hoorde van een tante in Assen dat daar wel zo'n 200 tot 250 man voor de deur stonden!

Zegt de filiaalmanager nog dat ze niet zo'n stormloop hadden verwacht nou sorry hoor maar snap je dan wel wat je aan het verkopen bent? Wat een aanfluiting!
pi_30883326
klote v&d
pi_30883804
Pauperts! Pauperrrrts !
pi_30886626
Doet me aan de opening van Media Markt in polen denken

Wat kunnen mensen toch associaal zijn
pi_30886732
Zo zag het er dus uit in bijv. Den Haag.

In Roermond was het niet ZO druk maar toch wel aardig vol.
pi_30886803
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 14:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Zo zag het er dus uit in bijv. Den Haag.

[afbeelding]

In Roermond was het niet ZO druk maar toch wel aardig vol.
Die stonden in de rij voor een DVD-speler voor het bejaardentehuis zeker .
  zaterdag 24 september 2005 @ 14:35:44 #21
3185 Adelante
To let it go now
pi_30886927
in duitsland zijn ze standaard vanaf 350,- te krijgen (link
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_30886983
Als een winkel aanbiedingen heeft en er staan van dit soort rijen hou ik het al snel voor gezien. Geen zin om letterlijk te vechten voor een duf product.
..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
  zaterdag 24 september 2005 @ 17:02:19 #23
123780 Davoice
Don't innovate. Imitate!
pi_30890888
Het zijn leuke lokkertjes, maar ik ga hier niet in de rij staan alsof dit een 1 of ander Oostblokland is wat weer een nieuw technisch snufje verkoopt.
One man can make a difference, Davoice makes the difference
  Donald Duck held zaterdag 24 september 2005 @ 17:07:38 #24
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_30891061
Wat zijn sommige mensen toch een stelletje paupers zeg
't is een leuke aanbieding, maar no way dat ik er zoveel moeite voor zou doen met trekken en duwen tussen honderden andere mensen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 24 september 2005 @ 19:03:59 #25
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_30894466
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 17:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat zijn sommige mensen toch een stelletje paupers zeg
't is een leuke aanbieding, maar no way dat ik er zoveel moeite voor zou doen met trekken en duwen tussen honderden andere mensen.
Misschien hebben sommige mensen nou eenmaal minder te besteden dan jij Bill Gates, en willen ze toch ook de laatste technische produkten hebben en als zo'n kans zich voor doet dan zijn ze bereid om ervoor in de rij te staan!
Gelukkig hoef jij dat niet, maar dat betekend niet dat je op zulk soort mensen neer hoeft te kijken!
Ik kijk toch ook niet op jou neer omdat je Belg bent
pi_30895402
En ik was dus 1 van die verkopers die die DVD Recorder moest verkopen... Ik heb nog nooit zulke scheldkannonades naar me toegegooid gekregen. Alsof ik er wat aan kan doen als weekendhulpje...

[zeikmodus]
En jullie maar klagen over ons....
[/zeikmodus]
Je moet niet luisteren naar wat ik zeg, maar naar wat ik bedoel
  zaterdag 24 september 2005 @ 19:44:26 #27
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_30895568
In Arnhem was het zelfs vechten voor dat ding hoorde ik
pi_30895755
Zo erg was het bij ons dan niet, maar wel zeuren of we het niet eerder hadden kunnen zeggen dat er niet veel meer waren... Komaan, je bent toch al vroeg je bed uit :S
  zaterdag 24 september 2005 @ 19:52:08 #29
25069 Hetser
Ik haat ondertitels
pi_30895806
Tja als je van tevoren weet dat het zo'n goede aanbieding is, kom dan op tijd. Het was nou eenmaal een superaanbieding en hier in Groningen waren ze ook binnen een kwartier uitverkocht. En er stond groot bij de advertentie "op=op" dus als je dan achter het net vist, eigen schuld dikke bult! En als dat komt door asociale medeklanten, ook dan heeft dat niets met de v&d te maken.

De medewerkers van de v&d hebben niks te zeggen over de levering van circusproducten, dus die kunnen er niks aan doen.

Zeik niet zo..
Shin Chan Fan
pi_30895907
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 19:52 schreef Hetser het volgende:
Tja als je van tevoren weet dat het zo'n goede aanbieding is, kom dan op tijd. Het was nou eenmaal een superaanbieding en hier in Groningen waren ze ook binnen een kwartier uitverkocht. En er stond groot bij de advertentie "op=op" dus als je dan achter het net vist, eigen schuld dikke bult! En als dat komt door asociale medeklanten, ook dan heeft dat niets met de v&d te maken.

De medewerkers van de v&d hebben niks te zeggen over de levering van circusproducten, dus die kunnen er niks aan doen.

Zeik niet zo..
Als iedereen was zoals jij eej
pi_30895936
Geen tegoedbonnen?
Volgens mij zag ik geen op=op in de advertentie.
  zaterdag 24 september 2005 @ 20:00:08 #32
25069 Hetser
Ik haat ondertitels
pi_30896010
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 19:55 schreef Alter88 het volgende:

[..]

Als iedereen was zoals jij eej
Ochja dan moet ik wel even toegeven dat ik ook bij de v&d werk maar dan bij de horlogerie, waar we ook rond 1 uur al door de halve voorraad heen waren.
Shin Chan Fan
pi_30896066
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 20:00 schreef Hetser het volgende:

[..]

Ochja dan moet ik wel even toegeven dat ik ook bij de v&d werk maar dan bij de horlogerie, waar we ook rond 1 uur al door de halve voorraad heen waren.
Aha Ach ja, altijd eerste dag circus
pi_30896214
Spaar gewoon tot je hem wél kan kopen
pi_30896952
ik heb geen folder gehad (terwijl ik met de rest van het papierwerk detailhandel per week mijn kamer opnieuw kan behangen). Dus ik ben vooral boos dat ik niet eens de kans heb gehad, al had ik gewild (niet, trouwens, maar het gaat om het idee).
pi_30898073
ik vroeg me al af waarom het zo druk was in de V&D vandaag
don't give me that fucking bullshit
pi_30898841
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:04 schreef haagse_elfje het volgende:
ik vroeg me al af waarom het zo druk was in de V&D vandaag
Dat zeg je nou wel he, maar ik had vandaag echt gewoon een klant die aan mij vroeg of er iets te doen was bij V&D. Manman, je kan je kont niet keren of er staat levensgroot prijzencircus op een of ander bord

En er staat echt bij op=op
pi_30899566
Ik ging rond zevenen nog even naar de V&D om te kijken naar die mooie aanbieding van fietstrainer die tevens aangeboden staat voor 300 euro. Blijkt óók die al uitverkocht te zijn. Ze hadden er zeker maar minder dan 10 op voorraad ofzo.
pi_30899641
En ik mocht werken . (Morgen ook .)

Ik kreeg inderdaad 5 over 8 beduusde mensen bij het koffiebuffet die moesten bijkomen van de vechtpartijen in de kelder . Beetje triest allemaal!
pi_30899789
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:50 schreef karoltje het volgende:
En ik mocht werken . (Morgen ook .)

Ik kreeg inderdaad 5 over 8 beduusde mensen bij het koffiebuffet die moesten bijkomen van de vechtpartijen in de kelder . Beetje triest allemaal!
Hey. Wie denk je wel niet dat je bent dat je als V&D-medewerker je klanten triest noemt.
Dat ik dat als mede-klant zeg, is mijn goed recht maar als V&D-medewerker is dat hooguit onbeschoft.
pi_30899888
Dus omdat ik bij V&D werk moet ik respect hebben voor alle klanten? Ongeacht hoe belachelijk ze zich gedragen?
pi_30899977
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:56 schreef karoltje het volgende:
Dus omdat ik bij V&D werk moet ik respect hebben voor alle klanten? Ongeacht hoe belachelijk ze zich gedragen?
Dat moet je in ieder geval niet kenbaar maken. Geeft niet bepaald een goed imago tegenover de klanten.
  zaterdag 24 september 2005 @ 22:01:02 #43
22273 Dizer
Save the beard!
pi_30900057
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 20:07 schreef Tha_T het volgende:
Spaar gewoon tot je hem wél kan kopen
Dat zeg ik ook altijd. Ik koop iets als ik het geld er ook voor heb

Trouwens.. als je die foto's en de drukte ziet om een dvd recorder.. hoe doen de mensenhet in Afrika om een zak rijst?
Friends don't let friends remain beardless...
pi_30900282
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 15:01:05 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zaterdag 24 september 2005 @ 22:07:57 #45
22273 Dizer
Save the beard!
pi_30900342
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:06 schreef Mikkie het volgende:
Echt kansloos, maar het is dan ook stom van de V&D. Ik bedoel... in Nijmegen schenen er ook echt súperveel mensen gestaan te hebben (een vriendin van me was er), maar ze hadden maar 100 van die dvd-recorders. Als je dan zo'n actie doet, koop dan óf meer in, of zet de prijs alsnog wat hoger zodat er niet zo'n stormloop ontstaat. Misschien dat ik het verkeerd zie, maar zoveel mensen teleurstellen doordat je veel te weinig producten hebt is niet echt positieve reclame ofzo.
Helemaal mee eens. Ik vind het ook totaal onzin. Echt serieus.
Daarom ben ik ook niet gegaan. Ik hoorde ook vandaag in de winkel van een klant dat ze binnen 10 minuten uitverkocht waren
pi_30900563
Ik heb gehoord dat ze 3000 restpartijen van Philips hebben ingekocht voor ongeveer 750.000 euro omdat Philips binnen korte termijn een nieuwe verbeterde DVD-recorder zou gaan aanbieden met verbetere specificaties die de huidige zou moeten vervangen.
En als je 3000 exemplaren met delen over 60 filialen kom je uit op 50 exemplaren per filiaal. Uitgaande dat de grotere filialen in de grote steden meestal 100 exemplaren krijgen, dan blijft er minder over voor de kleinere filialen. Dus ik kan het mij enigzins voorstellen.
pi_30900695
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:01 schreef Dizer het volgende:

[..]

Wat is er mis met jezelf een zak geld besparen door op een aanbieding in te gaan?
  zaterdag 24 september 2005 @ 22:18:21 #48
22273 Dizer
Save the beard!
pi_30900735
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:17 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Wat is er mis met jezelf een zak geld besparen door op een aanbieding in te gaan?
Een hoop gezeur, gejank, geduw, gepush en een hoop teleurstelling als je niet zo één te pakken krijgt
pi_30900786
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:18 schreef Dizer het volgende:

[..]

Een hoop gezeur, gejank, geduw, gepush en een hoop teleurstelling als je niet zo één te pakken krijgt
Omdat dit een kutreclame was betekent dat toch niet dat je in zijn geheel niet op reclames in moet gaan?
  zaterdag 24 september 2005 @ 22:21:59 #50
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_30900870
Het gaat ook al járen niet zo goed met V&D

De meeste mensen komen er alleen maar om te lunchen tijdens het winkelen geloof ik
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_30900900
Sjongejonge, wat is dit voor gezeik? Dit is toch gewoon de normaalste zaak van de wereld bij de Aldi? Als ze daar weer een laptop in de aanbieding hebben, dan hebben ze er ook maar 5 per vestiging, en moet je om half 7 voor de deur staan die 2,5 uur later pas opengaat.
Als ze daar niet de eerste 5 mensen alleen binnenlaten, dan wordt de boel ook kort en klein geslagen.

Dat iemand hiervan staat te kijken zeg....
Da gao nie nou!
  zaterdag 24 september 2005 @ 22:23:25 #52
22273 Dizer
Save the beard!
pi_30900932
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:19 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Omdat dit een kutreclame was betekent dat toch niet dat je in zijn geheel niet op reclames in moet gaan?
Dit is geen reclame... maar een SUPERDELUXEAANBIEDING...

Tuurlijk ga ik op reclame af. Als een dvd bij de FRS 5 euro goedkoper staat dan bij de Fame of zo. Ik noem maar wat. Reeële kortingen heb ik het dan over. Wij (plus de concullega's) verkopen hetzelfde appraat in de winkel voor 499. Das de normale prijs. Als een andere winkel hem voor 459 verkoopt, dan is dat reclame/aanbieding...

Dit was gewoon iets waarvan ik van te voren wist dat als je naar de V&D om 6 uur in de ochtend heen ging, nog 100 mensen voor je stonden. Maar goed, het is een persoonlijke mening dat ik NIET op zulke dingen af ga en gewoon koop als ik het volledige bedrag ervoor heb
pi_30901009
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:23 schreef Dizer het volgende:

[..]

Dit is geen reclame... maar een SUPERDELUXEAANBIEDING...

Tuurlijk ga ik op reclame af. Als een dvd bij de FRS 5 euro goedkoper staat dan bij de Fame of zo. Ik noem maar wat. Reeële kortingen heb ik het dan over. Wij (plus de concullega's) verkopen hetzelfde appraat in de winkel voor 499. Das de normale prijs. Als een andere winkel hem voor 459 verkoopt, dan is dat reclame/aanbieding...

Dit was gewoon iets waarvan ik van te voren wist dat als je naar de V&D om 6 uur in de ochtend heen ging, nog 100 mensen voor je stonden. Maar goed, het is een persoonlijke mening dat ik NIET op zulke dingen af ga en gewoon koop als ik het volledige bedrag ervoor heb
Toch blijft het verleidelijk.
pi_30902562
Zet dan niet in de advertentie "Na 10 uur EUR 349,-"

Dan gaan mensen er volgens mij toch wel vanuit dat je het toch minstens tot 10 uur vol moet kunnen houden met verkopen. Verder vind ik het ook niet meer dan normaal dat het 1 per klant is. Ik zag mensen met meerdere recorders weglopen, als je je klanten tevreden wil houden help je er zoveel mogelijk. Van je recorders kom je toch wel af.

Slecht geregeld deze actie.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_30903257
Als er mensen met meerdere recorders weggelopen zijn is er iets goed fout gegaan, want het was namelijk max 1 per klant... Ik ga dit intern even doorgeven, heb je vestiging? En verder ben ik het eens met de "na 10 uur" klacht. Het slaat nergens op, maar ja, wat heb je te vertellen als weekendhulp...
  zaterdag 24 september 2005 @ 23:52:37 #56
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_30903498
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 23:19 schreef Mgolovic het volgende:
Zet dan niet in de advertentie "Na 10 uur EUR 349,-"

Dan gaan mensen er volgens mij toch wel vanuit dat je het toch minstens tot 10 uur vol moet kunnen houden met verkopen. Verder vind ik het ook niet meer dan normaal dat het 1 per klant is. Ik zag mensen met meerdere recorders weglopen, als je je klanten tevreden wil houden help je er zoveel mogelijk. Van je recorders kom je toch wel af.

Slecht geregeld deze actie.
Philips kon niet meer dan 3000 van die apparaten leveren en die zijn dus verdeeld over het hele land.
Als Philips er meer kon leveren had elk filiaal er dus meer gehad, er schijnen er trouwens nog 800 ofzo uit Duitsland te komen
pi_30903640
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 23:44 schreef Alter88 het volgende:
Als er mensen met meerdere recorders weggelopen zijn is er iets goed fout gegaan, want het was namelijk max 1 per klant... Ik ga dit intern even doorgeven, heb je vestiging? En verder ben ik het eens met de "na 10 uur" klacht. Het slaat nergens op, maar ja, wat heb je te vertellen als weekendhulp...
Dit was in de vestiging Tilburg. Meerdere mensen die met 2 recorders wegliepen. Voor mij had het toch nix uitgemaakt, maar het principe wat daar dan gehanteerd werd vind ik gewoon achterlijk.
pi_30903652
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 23:52 schreef MewBie het volgende:

[..]

Philips kon niet meer dan 3000 van die apparaten leveren en die zijn dus verdeeld over het hele land.
Als Philips er meer kon leveren had elk filiaal er dus meer gehad, er schijnen er trouwens nog 800 ofzo uit Duitsland te komen
En wanneer zouden die dan in de winkel komen? De aanbieding is toch al voorbij.
  zaterdag 24 september 2005 @ 23:59:33 #59
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_30903663
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 23:58 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Dit was in de vestiging Tilburg. Meerdere mensen die met 2 recorders wegliepen. Voor mij had het toch nix uitgemaakt, maar het principe wat daar dan gehanteerd werd vind ik gewoon achterlijk.
Als van een echtpaar de man er 1 gaat halen en daarna de vrouw, dan kan het best zijn dat je vervolgens de man met 2 recorders ziet lopen
pi_30903682
waarom moeilijk doen, gewoon in duitsland kopen
  zondag 25 september 2005 @ 00:02:07 #61
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_30903728
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 23:59 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

En wanneer zouden die dan in de winkel komen? De aanbieding is toch al voorbij.
Ik heb geen idee, dat hoor ik ook maar van een EC medewerker.
pi_30903803
quote:
Op zondag 25 september 2005 00:00 schreef pascalheister het volgende:
waarom moeilijk doen, gewoon in duitsland kopen
Veel mensen (waaronder ik) gaan liever terug naar een winkel als iets kapot is, dan dat je het rechtstreeks naar de fabriek stuurt of de duitse (web)winkel.
pi_30903979
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 10:02 schreef tonks het volgende:

[..]

Toen ik em kocht 650 ofzo .
Wij hebben hem voor ¤ 535,00
Inspiratieloos!
pi_30904095
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:01 schreef Dizer het volgende:

[..]

Trouwens.. als je die foto's en de drukte ziet om een dvd recorder.. hoe doen de mensenhet in Afrika om een zak rijst?
Daar wachten ze gewoon een week
pi_30913152
Ik ga straks even naar de V&D voor die externe DVD brander en een goedkope nieuwe back-up toetsenbordje + optical muis. Ik hoop maar dat dat niet uitverkocht is.
  zondag 25 september 2005 @ 13:07:10 #66
22273 Dizer
Save the beard!
pi_30913258
quote:
Op zondag 25 september 2005 13:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ga straks even naar de V&D voor die externe DVD brander en een goedkope nieuwe back-up toetsenbordje + optical muis. Ik hoop maar dat dat niet uitverkocht is.
Ik voor de dvd's
  zondag 25 september 2005 @ 13:31:51 #67
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_30913817
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 19:52 schreef Hetser het volgende:

Zeik niet zo..
hmm ik wilde ook nog heen, voor 300 euri DVD recorder. Maar goed dat ik niet ben geweest...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')