abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30900900
Sjongejonge, wat is dit voor gezeik? Dit is toch gewoon de normaalste zaak van de wereld bij de Aldi? Als ze daar weer een laptop in de aanbieding hebben, dan hebben ze er ook maar 5 per vestiging, en moet je om half 7 voor de deur staan die 2,5 uur later pas opengaat.
Als ze daar niet de eerste 5 mensen alleen binnenlaten, dan wordt de boel ook kort en klein geslagen.

Dat iemand hiervan staat te kijken zeg....
Da gao nie nou!
  zaterdag 24 september 2005 @ 22:23:25 #52
22273 Dizer
Save the beard!
pi_30900932
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:19 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Omdat dit een kutreclame was betekent dat toch niet dat je in zijn geheel niet op reclames in moet gaan?
Dit is geen reclame... maar een SUPERDELUXEAANBIEDING...

Tuurlijk ga ik op reclame af. Als een dvd bij de FRS 5 euro goedkoper staat dan bij de Fame of zo. Ik noem maar wat. Reeële kortingen heb ik het dan over. Wij (plus de concullega's) verkopen hetzelfde appraat in de winkel voor 499. Das de normale prijs. Als een andere winkel hem voor 459 verkoopt, dan is dat reclame/aanbieding...

Dit was gewoon iets waarvan ik van te voren wist dat als je naar de V&D om 6 uur in de ochtend heen ging, nog 100 mensen voor je stonden. Maar goed, het is een persoonlijke mening dat ik NIET op zulke dingen af ga en gewoon koop als ik het volledige bedrag ervoor heb
Friends don't let friends remain beardless...
pi_30901009
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:23 schreef Dizer het volgende:

[..]

Dit is geen reclame... maar een SUPERDELUXEAANBIEDING...

Tuurlijk ga ik op reclame af. Als een dvd bij de FRS 5 euro goedkoper staat dan bij de Fame of zo. Ik noem maar wat. Reeële kortingen heb ik het dan over. Wij (plus de concullega's) verkopen hetzelfde appraat in de winkel voor 499. Das de normale prijs. Als een andere winkel hem voor 459 verkoopt, dan is dat reclame/aanbieding...

Dit was gewoon iets waarvan ik van te voren wist dat als je naar de V&D om 6 uur in de ochtend heen ging, nog 100 mensen voor je stonden. Maar goed, het is een persoonlijke mening dat ik NIET op zulke dingen af ga en gewoon koop als ik het volledige bedrag ervoor heb
Toch blijft het verleidelijk.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_30902562
Zet dan niet in de advertentie "Na 10 uur EUR 349,-"

Dan gaan mensen er volgens mij toch wel vanuit dat je het toch minstens tot 10 uur vol moet kunnen houden met verkopen. Verder vind ik het ook niet meer dan normaal dat het 1 per klant is. Ik zag mensen met meerdere recorders weglopen, als je je klanten tevreden wil houden help je er zoveel mogelijk. Van je recorders kom je toch wel af.

Slecht geregeld deze actie.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_30903257
Als er mensen met meerdere recorders weggelopen zijn is er iets goed fout gegaan, want het was namelijk max 1 per klant... Ik ga dit intern even doorgeven, heb je vestiging? En verder ben ik het eens met de "na 10 uur" klacht. Het slaat nergens op, maar ja, wat heb je te vertellen als weekendhulp...
Je moet niet luisteren naar wat ik zeg, maar naar wat ik bedoel
  zaterdag 24 september 2005 @ 23:52:37 #56
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_30903498
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 23:19 schreef Mgolovic het volgende:
Zet dan niet in de advertentie "Na 10 uur EUR 349,-"

Dan gaan mensen er volgens mij toch wel vanuit dat je het toch minstens tot 10 uur vol moet kunnen houden met verkopen. Verder vind ik het ook niet meer dan normaal dat het 1 per klant is. Ik zag mensen met meerdere recorders weglopen, als je je klanten tevreden wil houden help je er zoveel mogelijk. Van je recorders kom je toch wel af.

Slecht geregeld deze actie.
Philips kon niet meer dan 3000 van die apparaten leveren en die zijn dus verdeeld over het hele land.
Als Philips er meer kon leveren had elk filiaal er dus meer gehad, er schijnen er trouwens nog 800 ofzo uit Duitsland te komen
pi_30903640
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 23:44 schreef Alter88 het volgende:
Als er mensen met meerdere recorders weggelopen zijn is er iets goed fout gegaan, want het was namelijk max 1 per klant... Ik ga dit intern even doorgeven, heb je vestiging? En verder ben ik het eens met de "na 10 uur" klacht. Het slaat nergens op, maar ja, wat heb je te vertellen als weekendhulp...
Dit was in de vestiging Tilburg. Meerdere mensen die met 2 recorders wegliepen. Voor mij had het toch nix uitgemaakt, maar het principe wat daar dan gehanteerd werd vind ik gewoon achterlijk.
pi_30903652
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 23:52 schreef MewBie het volgende:

[..]

Philips kon niet meer dan 3000 van die apparaten leveren en die zijn dus verdeeld over het hele land.
Als Philips er meer kon leveren had elk filiaal er dus meer gehad, er schijnen er trouwens nog 800 ofzo uit Duitsland te komen
En wanneer zouden die dan in de winkel komen? De aanbieding is toch al voorbij.
  zaterdag 24 september 2005 @ 23:59:33 #59
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_30903663
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 23:58 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Dit was in de vestiging Tilburg. Meerdere mensen die met 2 recorders wegliepen. Voor mij had het toch nix uitgemaakt, maar het principe wat daar dan gehanteerd werd vind ik gewoon achterlijk.
Als van een echtpaar de man er 1 gaat halen en daarna de vrouw, dan kan het best zijn dat je vervolgens de man met 2 recorders ziet lopen
pi_30903682
waarom moeilijk doen, gewoon in duitsland kopen
  zondag 25 september 2005 @ 00:02:07 #61
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_30903728
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 23:59 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

En wanneer zouden die dan in de winkel komen? De aanbieding is toch al voorbij.
Ik heb geen idee, dat hoor ik ook maar van een EC medewerker.
pi_30903803
quote:
Op zondag 25 september 2005 00:00 schreef pascalheister het volgende:
waarom moeilijk doen, gewoon in duitsland kopen
Veel mensen (waaronder ik) gaan liever terug naar een winkel als iets kapot is, dan dat je het rechtstreeks naar de fabriek stuurt of de duitse (web)winkel.
pi_30903979
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 10:02 schreef tonks het volgende:

[..]

Toen ik em kocht 650 ofzo .
Wij hebben hem voor ¤ 535,00
Inspiratieloos!
pi_30904095
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:01 schreef Dizer het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook altijd. Ik koop iets als ik het geld er ook voor heb

Trouwens.. als je die foto's en de drukte ziet om een dvd recorder.. hoe doen de mensenhet in Afrika om een zak rijst?
Daar wachten ze gewoon een week
pi_30913152
Ik ga straks even naar de V&D voor die externe DVD brander en een goedkope nieuwe back-up toetsenbordje + optical muis. Ik hoop maar dat dat niet uitverkocht is.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 25 september 2005 @ 13:07:10 #66
22273 Dizer
Save the beard!
pi_30913258
quote:
Op zondag 25 september 2005 13:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ga straks even naar de V&D voor die externe DVD brander en een goedkope nieuwe back-up toetsenbordje + optical muis. Ik hoop maar dat dat niet uitverkocht is.
Ik voor de dvd's
Friends don't let friends remain beardless...
  zondag 25 september 2005 @ 13:31:51 #67
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_30913817
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 19:52 schreef Hetser het volgende:
Tja als je van tevoren weet dat het zo'n goede aanbieding is, kom dan op tijd. Het was nou eenmaal een superaanbieding en hier in Groningen waren ze ook binnen een kwartier uitverkocht. En er stond groot bij de advertentie "op=op" dus als je dan achter het net vist, eigen schuld dikke bult! En als dat komt door asociale medeklanten, ook dan heeft dat niets met de v&d te maken.

De medewerkers van de v&d hebben niks te zeggen over de levering van circusproducten, dus die kunnen er niks aan doen.

Zeik niet zo..
hmm ik wilde ook nog heen, voor 300 euri DVD recorder. Maar goed dat ik niet ben geweest...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')