NEE!!!!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In het westen natuurlijk.. En daar hebben ze het zo zwaar met al die buitenlanders enzo...
Oke, de hele OP zit nu vol uienquote:
Ik wist niet dat het Westland net zoveel overeenkomsten had met de grote steden in de buurt zoals R'dam of Vlaardingenquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:51 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Nou ik ook woon ook int westen hoor, en ik heb t helemaal niet zwaar met de buitenlandersEcht dikke pret op elke verjaardag mag ik mn standpunt weer verdedigen
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:53 schreef Rica het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Dliehondeld uien vool meneel"
ja, jij ook stoppen met roken Chantal, dan krijgt de groep ook appels................quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:52 schreef Rica het volgende:
Ok Chantal zou het delen met de groep. Tijd voor een praktijktest.
Dit noem ik nou hét voorbeeld van iemand die lekker zichzelf is.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:52 schreef scanman01 het volgende:
Over slimheid gesproken
[afbeelding]
Ik heb toevallig in R'dam op school gezeten hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:53 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het Westland net zoveel overeenkomsten had met de grote steden in de buurt zoals R'dam of Vlaardingen![]()
Duh je zit in een beschermd boerige omgeving. Daar gebeurd nooit wat.
Maar goed over naar BB, ik zal me weer gedragen![]()
Ben ik het zowaar mee eens..... alleen is het wat mij betreft een niet al te prettig 'zichzelf'quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:54 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dit noem ik nou hét voorbeeld van iemand die lekker zichzelf is.![]()
Ach... het is SC hèquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:56 schreef Maerycke het volgende:
Kan de politiek en de bijbehorende links/rechtse opvattingen gewoon éven buiten dit topic blijven.. pfff...
Truste flugel!
Er is nog geen dag geweest dat ze het er niet over hebben.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:54 schreef Falco het volgende:
Jezus in de woonkamer gaat het nog steeds over het spel zelf. Ze kunnen ook overdrijven hoor!
quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ben ik het zowaar mee eens..... alleen is het wat mij betreft een niet al te prettig 'zichzelf'
Voorburg??quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:56 schreef Maerycke het volgende:
Kan de politiek en de bijbehorende links/rechtse opvattingen gewoon éven buiten dit topic blijven.. pfff...
Truste flugel!
Ja nu mag tquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |