abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 september 2005 @ 23:58:04 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30875181
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de streamverslagen. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic posts zullen worden verwijderd.

Vervolg op de Streamverslagen van vrijdag 23 september 2005
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_30875582
Joost vind de opdracht niet leuk hij zegt dat ie Tanja zo een pakje zou geven maar dat ie dan genomineerd staat
ook hebben ze blijkbaar een waarschuwing gekregen dat ze de petten moeten dragen als die weer af zijn is de weekopdracht mislukt

Roel is een rondje planten aan het opnoemen die in de kamer staan om te eten Ingrid lijkt wel in voor alles ook de foto van Rikkert wordt genoemd als eetbaar
pi_30875827
Stream 1

0.06 Op en bij de blauwe stoelen. Joost zegt dat het rookpolitiepetje bijna altijd op moet. Ook als je 's nachts naar de wc moet. Linda : Het stinkt hier zo naar uien. Ralph en Dido zitten samen in een blauwe stoel. Ingrid zegt dat ze liever drie peuken op eet dan nog een ui. Dido denkt dat het Ralph niet lukt nog een ui op te eten. Dido : Voor de eer. Kom op Ralph. Ralph : Wat zit je me op te stoken. Dido : Ik pel hem voor je. Ralph : Morgen weer. Lieske zegt dat ze allergisch is maar dat ze pindakaas wel lekker vindt. Menno : Wie durft de foto van Rikkert op te eten ?

0.14 Lieske zegt dat je moet kotsen als je een eetlepel zout eet. Ingrid : Wel lekker om jezelf te cleanen dan. Ingrid en Linda beweren dat ze er niet van gaan kotsen. Ingrid : Ik hou echt van zout. Menno en Rob zeggen dat je zout niet wegkrijgt. Dido : Als ik die ui niet gehad had ik nu meegedaan. Rob : Je wordt echt strontziek. Je longen kots je uit je lijf. Ik wil het graag meemaken. Menno : Ik ook. Rob : Wie kotst nomineer ik meteen. Ingrid : Dat vind ik een valse opmerking. Dido : Dan nomineren wij hem. Roel : Laten we het wel gezellig houden. Dido : Ik doe het niet. Ik heb geen zin te gaan kotsen. Ingrid en Linda brengen hun claim niet in de praktijk. Het gesprek komt op een ander onderwerp.
pi_30876174
0.35 ze praten gezellig met zn allen over uit je mond stinken... en hoe erg dat is.
knoflooksaus bij de shoarma is het ergst zegt Linda, veel erger dan verse knoflook. Natalie vind tapas erg lekker maar die knoflook...
  zaterdag 24 september 2005 @ 01:20:20 #5
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30877142
Het is Roel inmiddels weer gelukt een sigaret te roken in de badkamer.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_30877179
Rob en Roel hebben net gesprek gehad in de slaapkamer over het niet roken. Rob zegt dat hij erg waardeering heeft voor Roel. Dat het zwaar gaat worden voor hem en dat hij maar moet denken "er zijn ergere dingen in het leven".
Dat beaamd Roel volmondig.
pi_30877278
Chantal, Ingrid, Joost en Nathalie bespreken de exit. Chantal denkt dat Roel er niet uitgaat omdat hij een "player" is en de mensen dat interessant vinden. Ze vind het gek dat Roel er mee weg komt dat ie met meerdere dames wat uitvoert en niemand boos op elkaar is daarom of boos op hem is.
  zaterdag 24 september 2005 @ 01:28:29 #8
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_30877299
1.22 Roddeltijd. Chantal, Ingrid, Menno en Nathalie bespreken de nominaties. "Het kan alle kanten op"zegt Chantal. Joost zie ik er nu ook bijzitten, maar doet niet echt mee aan het gesprek.

1.23 Chantal weet veel van BB-geschiedenis....Menno haakt in: Bart heeft gewonnen, maar het had ruud moeten zijn. Bart was commercieel interessanter.
Nathalie beweert zelfs dat huidige medewerkers aan haar hebben toegegeven dat Ruud eigenlijk hadden gewonnen.

Chantal: "De laatste keer won die jankerd" [ bedoelen nu Jeanette]
Menno schakelt na het onderwerp jankers probleemloos over op Lieske. Menno denkt dat Lieskeeen goede kans maakt, "omdat ze er goed uit ziet" vraagt Chantal wijfelend.
Chantal heeft erg de indruk dat zij stemmend Nederland goed in de peiling heeft; "Voor 16 -jarigen is Roel natuurlijk ook een held". En daarna "Ralph wordt natuurlijk op handen gedragen door de oudere doelgroep, ze vinden hem natuurlijk zielig dat hij later binnenkwam en het zwarte schaap werd...."

1.30 De groep heeft nu camera's als onderwerp. Dit onderwerp is al erg vaak voorgekomen dit jaar. Nathalie speelde samen met Dido "jut en jul" uit haar opmerking kan ik opmken dat ze het beiden teleurstellend vonden dat de camera's hier geen aandacht voor hadden.... "doen we een keer leuk worden we niet gefilmd"

De bewoners vertellen nu dat ze cameramannen horen praten, gordijnen waarachter camera's staan worden opengerukt.....

Bewoners beweren nu dat indien ze uit huis zijn ze allemaal terugkomen; ze komen met hijskranen, laptops, vliegtuigjes. Joost beweert dat ondanks dat hij verder weg woont ook langs gaat komen...

Chantal vraagt zich af wat ze thuis van haar vinden "vinden ze het leuk wat ik doe" nee

Ingrid vertelt dat BB haar heeft gerustgesteld; "BB zei; we zetten je echt wel goed neer".

[ Bericht 34% gewijzigd door Maurisico op 24-09-2005 01:42:45 ]
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_30877415
Rob, Roel en Ralph zijn in de slaapkamer. Ze hebben verhalen over dat het best wel een gek idee zou zijn dat er "iets gebeurd in het huis". Dat er misschien wel een psychopaat in het huis zit. Dat die gewoon door de screening heen gekomen is.
Roel verteld dat door middel van een 3-tal vragenlijsten (die hij bij psychologie heeft gehad) mensen gedefinieerd kunnen worden als psychopaat.
Roel zegt dat er ook socio-pathen zijn. Bijvoorbeeld iijskoude oplichters die "gewoon een ton op kunnen strijken".
Rob verteld het verhaal over de "meester-oplichter" die ging beleggen. Verhaal over ontraceerbaar geld. Het gaat Rob erom dat 1 iemand die goed vertrouwd is zoveel mensen in de maling kan nemen.
pi_30877472
Rob verteld nog een verhaal over een oude man die hij tegenkwam bij de bushalte. Keurig in pak. Man vertelde verhaal over dat hij bestolen was en dat hij op weg was naar zijn dochter. Die man vroeg 50 gulden aan Rob. Geeft Rob naam/adres enz. en Rob geeft het geld. Terwijl hij naar huis rijdt denkt hij.... ik word in de maling genomen. Hij het nummer nabellen. Bleek dus geen echt nummer te zijn.
Rob las de dag erna in de krant dat die man door heel nederland aan het oplichten was.
pi_30877541
Chantal, Ingrid, Menno en Nathalie hebben het over de camera's. Ze zeggen dat ze zich soms storen aan de draaiende camera's. Volgens hen probeert BB ze te laten denken dat ze niet gefilmd worden als de camera's niet op hen gericht zijn, dan ben je volgens Menno eerder geneigd om vrijer te praten. De camera's achter de spiegels zijn volgens Nathalie veel interessanter, die kunnen ook inzoomen.
pi_30877573
De mannen zijn erover eens dat het door oplichters komt dat je bijna niemand meer kan vertrouwen. Roel verteld een verhaal over een stel oplichters dat overlijdensberichten nagaat en dan rekeningen voor een bijbel stuurt. In de hectiek van een begravenis worden dat soort rekeningen gauw betaald. Ralph vindt het wel creatief. Roel vindt het ziek. Ralph ook, maar wel creatief.
Rob verteld dat er bij zijn bedrijf geld was geïncasseerd. Bij navraag bleek dat het een louche opzetje was vanaf Aruba. Gesprek gaat over het feit dat dat bedrijfje incasso's stuurt die getekend worden. Er worden daarna kleine bedragen geïncasseerd en bij veel bedrijven komt dat niet eens boven. Rob heeft het wel ontdekt en aangifte gedaan bij de bank die het verder ging uitzoeken.

Roel heeft een verhaal over een erotisch bedrijf die bestellingen op vooruitbetaling verzond. Na betaling kreeg je een cheque terug met de mededeling dat de goederen niet meer leverbaar waren. De cheque stond op naam van de "manlijke anus verwenclub" en er waren maar weinig mensen die naar de bank durfden te gaan om de cheque te verzilveren.

zaterdag 24 september 2005 @ 01:46:12 #13
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_30877589
1.39: Joost: heb je al met Rob gepraat?
Menno: nee, niet vandaag, morgen weer, heb ik vandaag geen zin in...

Chantal, Menno en Ingrid praten nu over Paradise-beach [ nav nomineren...]. Chantal: Spanningen liepen daar hoog op, mensen lieten zich daar zo gaan...ze hebben daar iemand er compleet doorheen gehaald.
En zo komt Menno weer automatisch op Lieske.

Opvallend: de bewoners zijn het erover eens dat zeworden "neergezet" tijdens de uitzendingen. ze vergeten hierbij dat wij zenatuurlijk dag en nacht volgen Bewoners zijn er van overtuigd dat BB ze overdreven wegzet op TV. Menno: "Ingrid en ik zien elkaar soms helemaal niet, maar wedden dat ze dan toch ons de hele uitzending samen in beeld brengen"

Chantal heeft het nu over expeditie Robinson. Ook hier haalt ze een aantal voorbeelden aan....Chantal blijkt andermaal een reality-soap fan.

[ Bericht 77% gewijzigd door Maurisico op 24-09-2005 01:52:25 ]
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_30877607
Ralph verteld dat iemand in het buitenland (waarschijnlijk Z-Afrika) hem aansprak om geld voor een treinkaartje. Hij vertelde dat hij berooft was. Die jongen vroeg om 20 euro en voor zijn vriendin ook. Ralph zegt dat ie het niet gegeven heeft omdat ie argwaan kreeg omdat hij het ook vroeg voor zijn vriendin.
pi_30877632
Chantal lijkt een obsessie te hebben voor Real-life soaps.
Ze weet alles te vertellen over eerdere BB's en nu heeft ze het weer over Paradise Hotel. 'Robinson Island' (oftewel Expeditie Robinson) zit ook in haar repetoire en wordt nu besproken (met een linkje naar het rantsoen)

Chantal is jaloers op het eten wat Tanja krijgt
pi_30877675
0.41 Menno : Wat is je mooiste herinnering in het huis ? Dido : Dat zij bij dat boompje is omgevallen. Als je het over domme dozen hebt, dat is dat. Joost : Wat is jouw mooiste moment ? Menno : Drie dingen. Dat jij Dido een trap voor haar hol gaf. Menno steekt een sigaret op. Ingrid tegen Dido : Dat jij heel serieus zei, wil je gepijpt worden. Linda : Toen we de cameramannen gingen bespieden in de slaapkamer. Ingrid : Ik had bij jouw huilbui willen zijn (ik neem aan tegen Linda). Ralph bij het fietsen. Net of hij een pilletje op had. Nathalie heeft het over een gebeurtenis in het bubbelbad. Dido : En jij Ralph ? Wat is jouw leukste moment ? Ralph denkt na. Dido : Lies, wat is jouw leukste moment ? Lieske : Wat is mijn leukste moment ? Chantal : Ik heb geen één moment van, die is leuker dan de anderen. Lieske vindt dat ook. Ingrid : Roel ? Roel : Het moment dat ik genomineerd werd. En dat ik een week niet mag roken en pindakaas moet eten. Anderen : Hahaha. Roel : Losse momenten vond ik het leukst. De lapdances en de tongzoen vond ik hoogtepunten.

0.52 Joost : De zwangerschapgym vond ik ook leuk. Ik heb niet echt één moment. Linda : Het kotsen is het lelijkste dat ze van me hebben gefilmd. Zo lelijk dat ze het niet kunnen uitzenden. Ze vertelt weer dat ze in haar blote kont in de wc heeft gekotst. Diverse bewoners zijn naar bed gegaan.

Stream 3

1.01 Roel rookt een sigaret onder de douche en poetst zijn tanden.

Stream 1

1.08 Joost : Wij zouden eigenlijk 's nachts achter iemand aan moeten lopen. Een andere oplossing is dat de pakjes verstopt worden als zij gaan slapen. Joost niet serieus : We krijgen allemaal 15000 euro als we een roker zo ver krijgen dat hij gaat roken. We mogen straks vier mensen nomineren. Ik heb een leren broek besteld. Joost : Nee maar Menno, er zijn echt geen opdrachten. Chantal : Moet je Roel achterna lopen als hij naar buiten gaat ? Joost : Je krijgt te horen (in de dagboekkamer neem ik aan), weet je dat hij in die tijd had kunnen roken ? Ze kunnen sigaretten in hun zak hebben. BB let ook op. Als een roker gewoon op de plee gaat zitten. Ik vind dat ze het allebei heel knap doen. Ik heb Tanja alleen vanmorgen gezien. Ik heb gisteravond al bedacht dat ik op geen enkele manier de lol er van in moet zien. Ze nemen het zo serieus. Hij zegt weer dat hij zich in heeft gehouden aan de inpaktafel. Joost : Normaal gesproken heb ik daar schijt aan. Nu zit ik twaalf uur met mensen aan tafel. Soms moet je rekening houden met elkaar. Maar het moet niet ten koste gaan van jezelf. Chantal : Je moet de middenweg vinden. Joost zei dat hij dat niet heeft gedaan en dat hij zich nu weer in moet houden. Chantal : Je kunt beter Lieske Roel laten volgen. Hij accepteert meer van haar. Ze straalt misschien minder gezag uit met pet. Dan kan jij beter Tanja nemen. Joost : Tan wil met je praten. Roel wil niet dat je met hem praat deze week. Dit was pas dag één. Het wordt alleen maar erger. Chantal : Het wordt niet erger. Joost : Ben je wel eens gestopt ? Chantal : Nee. Ik ben wel eens een dag gestopt. Het is heel verschillend of je er zelf voor kiest of dat het om een spelletje gaat. Helemaal als er een nominatie boven je hangt. Als ie het volhoudt dwingt alleen maar meer respect af. Het zal hem geen wineieren leggen. Joost : Hij heeft zich vandaag goed gedragen. Tanja probeert er definitief vanaf te komen. Roel zit donderdagavond klaar met een aansteker. Chantal : Als hij wegmoet denkt hij, waar heb ik het voor gedaan. Joost : Ik denk dat het tussen Roel en Lieske gaat. Ik denk Lieske. Menno : Ik hou het op Roel. Joost : Een interessant figuur. Chantal : Hij brengt een hoop teweeg. Joost : Ik wil hem niet kwijt. Het zou saaier worden.

1.22 Chantal over Roel : Het is frappant te zien dat veel vrouwen je leuk vinden en dat je er mee wegkomt. Op één dag verklaar je je liefde, je ligt met een ander in bed en je zoent met een derde. De vrouwen hebben geen ruzie gehad. Het is heel vreemd. Normaal zeg je wat flik je mij nou. De vrouwen zitten gewoon met elkaar te beppen. Het is ook niet Brad Pitt. Bij alledrie de meiden niet het type waar ze normaal op zouden vallen. Ingrid : In het echte leven gaat het niet zo. Chantal : Of het is het type dat daar mee weg kan komen. Het is wel grappig om te zien. Ingrid : Ja leuk. Joost : Interessant. Chantal : Er zijn wel meerdere mooie koppies weggestemd, zoals Sabine. Als die (Roel) weggaat, wat gebeurt er dan nog ? Nathalie : Die gaat er ook niet uit. Chantal : Als je een player in het huis hebt, dat vinden mensen heerlijk. Dat is leuker dan mensen zien eten. Nogmaals, je kan er geen pijl op trekken. Hoewel ik hem de vorige keer aan zag komen, dus waarom nu niet. Chantal zegt dat Menno aan de beurt was gekomen als Roel niet genomineerd was. Chantal : Jij hebt mazzel gehad.

1.28 Chantal : Het hangt er ook vanaf hoe mensen genomineerd worden. Ingrid : Bij deze nominatie zijn ze alle drie sympathiek. Ingrid stelt dat Ruud eigenlijk BB 1 heeft gewonnen. Menno : 's Middags was al bekend dat Bart zou winnen, dat was commercieel gezien het interessantst. Chantal : Waarom heeft Jeanette dan gewonnen ? Die heb ik nergens meer gezien. De laatste keer heeft een jankerd gewonnen. Die alleen maar heeft gehuild. Ik kende niemand die op haar heeft gestemd. Dan vraag je je toch af. Iedereen heeft haar over het hoofd gezien in het huis. Menno : Elke dag zie je de foto van Lieske (op de televisie). Chantal : Seksbommen zijn er weggestemd. Ingrid zegt dat uiterlijk niet uitmaakt voor mensen die elke dag kijken. Joost zegt dat er meer door meisjes wordt gestemd en wel op jongens. Ingrid zegt dat ze op meisjes stemde. Ze heeft o.a. op Kelly gestemd. Nathalie zegt dat ze ook op Kelly heeft gestemd. Menno zegt dat hij tijdens een gesprek kijkt naar de camera's in de buurt. Chantal zegt dat ze er naar kijkt omdat andere mensen er naar kijken. Menno zegt dat soms bij een interessante gesprek geen vaste camera's op hen gericht staan maar dat hij zeker weet dat er dan cameramensen staan te filmen.

1.38 Chantal en Nathalie zeggen dat de cameramensen de gordijnen niet meer zachtjes open doen. Nathalie gaat naar bed. Joost zegt dat de andere reden dat hij Ralph heeft genomineerd was dat hij niks met Ralph heeft. Joost : Heb jij met Rob gepraat ? Menno : Daar heb ik geen zin in. Joost : hebben jullie al met Lieske gepraat ? Menno : Ja, gisteravond in het bubbelbad. Ingrid vindt het kut dat er geld aan het programma vast zit.
pi_30877697
01.51 De heren besluiten te slapen. Rob zegt dat als hij snurkt de mannen gewoon zijn neus dicht moeten houden. Ralph en Roel vragen zich af hoe lang. Roel zegt dat ook een emmer water kan.
Ze hebben het over de jacuzzi. Het is inmiddels 37 graden en morgen kunnen ze erin. Wel willen ze ervoor zorgen dat iedereen zich gaat douchen voordat ze in het bad gaan.
pi_30877733
1.55 De heren doen een serieuze poging te gaan slapen.
pi_30877745
Chantal heeft spijt van een nominatie, maar ze wilt het niet vertellen. ze zegt wel dat ze onder druk staat omdat ze moet nomineren
http://www.companydesign.nl/weblog/weblog.html
pi_30877961
Joost, chantal, ingrid en menno gaan een lekker drankje nemen, en roddelen over de rest van de bewoners
http://www.companydesign.nl/weblog/weblog.html
pi_30878255
1.55 Joost : Buiten degenen die nu genomineerd staan zou ik niet weten op wie te stemmen. Chantal over nomineren : Het is een beetje Jezus spelen. Chantal : Ik denk dat je over een maand denkt, waarom heb ik die weggestemd. Sommige mensen zullen hun charme kwijt zijn. Dan denk je, ik heb het nu wel gezien. Je kan nog voor ruzies komen te staan. Ingrid zegt dat mensen zich nu al minder inhouden. Mensen gaan gewoon slapen als ze dat willen. Ingrid zegt dat ze vaak een momentje voor zichzelf zoekt. Chantal zegt dat ze dat helemaal niet doet. Joost zegt dat hij het thuis wel doet maar hier niet. Ingrid tegen Chantal : Jij wil niks missen. Chantal : Dat wordt ook minder hoor.

2.00 Joost : We hebben drie dagen voor Jan Kut zitten werken en nu zitten we toch uien te eten. Ik had gehoopt, jullie zijn toch doorgegaan, fifty fifty. Menno en Chantal zeggen dat ze nu weten waar ze aan toe zijn met BB. Joost : Bij een volgende opdracht ga je er toch weer voor. Chantal : Ik vind het eten niet zo belangrijk maar ik vind het voor andere mensen heel belangrijk. Ingrid : Misschien dat we individuele opdrachten krijgen om iets te winnen voor de groep. Menno : Ik hoop dat het zo blijft, uien met pindakaas. Joost : Als het echt twee boterhammen per dag was geweest had ik er nu niet zo gezellig bij gezeten. Chantal zegt dat niemand Rob naar de dagboekkamer ziet gaan en dat je nooit hoort dat hij naar de dagboekkamer wordt geroepen. Joost : Voor hetzelfde geld is het niks en speelt hij een spelletje met ons.

2.06 Joost denkt dat Tanja door te eten tijdens de opdracht te ver gegaan is met het 'koningin zijn'. Hij zegt dat ze vervolgens toegesproken is in de dagboekkamer. Daarna is ze veranderd. Joost zegt dat Tanja soms leuk is en soms nog geen gedag zegt.

2.10 Joost : De laatste twee dagen heb ik echt last van die haan. Joost en Menno zeggen dat BB vanmorgen niet goed wakker was in de dagboekkamer. Menno : Ze hebben echt een goed feestje gehad gisteren. Joost zegt dat iemand hem adviseerde naar de toneelschool te gaan maar dat hij alleen maar vrolijk kan zijn. Ingrid zegt dat je het kunt leren.

2.18 Ingrid : Een paar mensen kunnen met iedereen opschieten. Chantal : Ik geloof wel dat dat oprecht is. Ik ga naar het groepje waar ik kan lachen. Dat is heel menselijk. Toch ?

2.22 Joost zegt dat op zijn werk een meerderheid een hekel aan hem had omdat hij als jonge blaag overal doorheen rende. Joost houdt een heel betoog over anderen aardig vinden en zelf aardig gevonden worden. Joost vindt zijn vriendin 'meer vrouw en volwassen' dan Lieske terwijl ze ongeveer even oud zijn. Chantal zegt dat Lieske een beschermd leventje had. Chantal : Ik ben blij voor haar dat ze 19 jaar is en nog zo puur is. Ik denk dat ze sterk genoeg is. Na zeven nominaties zit ze vandaag weer gewoon haar verhaal te doen. Ingrid : Donderdag loopt ze het liefste er uit. Joost : Hoeveel maatjes heeft ze ? Ingrid : Ik vind haar echt een maatje. Ik wil haar echt een kans geven, heb ik in de dagboekamer gezegd. Chantal : Waarom heb je haar dan genomineerd ? Ingrid : Ik kan niet op haar niveau zitten. Ik heb spijt, ik zou het omkeren maar het mag toch niet. Joost : Ik leer Ralph misschien kennen door mijn nominatie. Ik heb geen spijt. Hij zegt uit zichzelf nooit iets. Chantal zegt dat Ralph meer diepgang heeft dan ze eerst dacht. Joost : hij gaat er zo voor. Chantal : Ik heb gezegd, je moet zorgen dat je niet onzichtbaar bent. Ingrid : Ze zetten hem wel grappig neer. Chantal : Ik weet niks van hem. Ingrid : Zoals Lieske's ouders het hebben gedaan, ik zou trots zijn op zo'n meisje.

2.36 Joost vertelt over zijn vriendin Brenda.
pi_30878485
2.50 Menno geeft toe aan Ingrid , Chantal en Joost tactisch gestemd te hebben. Door op Lieske te stemmen had hij volgens zijn eigen gedachtegang zelf minder kans om genomineerd te worden.
  zaterdag 24 september 2005 @ 03:43:36 #23
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30878980
Rond half vier laat muis zichzelf weer eens zien. Dit tot grote vreugde van de regie die live registreerde hoe muis de hele tuin doorliep en daarbij wederom de muizenval links liet liggen.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 24 september 2005 @ 03:45:04 #24
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30878991
De regie heeft het nog nooit zo druk gehad s'nachts

zaterdag 24 september 2005 @ 03:47:44 #25
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30879007
03.46 Alle bewoners zijn in diepe rust. Behalve Joost, Menno, Ingrid en Chantal. Ze bespreken eigenlijk nog steeds hetzelfde als de rest van de avond. (Het is zulke smalltalk dat deze niet interessant is om hier op te schrijven)
  zaterdag 24 september 2005 @ 03:51:36 #26
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30879022
13.48

Menno, Ingrid, Joost en Chantal bespreken de slagingskans van de 'stoppen-met-roken' actie van Tanja. Ze spreken af dat Joost geroepen wordt zodra één van hen Tanja ziet roken. Ze denken dat Tanja het niet vol gaat houden omdat haar hormonen wel eens op kunnen spelen.
Chantal voelt zichzelf nu schuldig als ze er één opsteekt.
"dan zie ik Roel zo kijken en dan denk ik, o wat erg"

Joost heeft respect gekregen voor rokers sinds afgelopen zaterdag, het wordt alleen niet duidelijk op welke gebeurtenis hij doelt.
  zaterdag 24 september 2005 @ 03:56:22 #27
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30879041
03.54 uur.

De laatste bewoners gaan ook slapen. De asbak wordt vol water gezet en alle rookwaar opgeruimd. Joost smeert nog even wat zalf op zijn gezicht in de badkamer (en dan doen ze moeilijk over Ralph ) en duikt dan ook zijn bed in.
Het wachten is nu tot Roel wakker wordt om zijn sigaretje te gaan roken.
pi_30879045
2.48 Ingrid : Ik vind het raar dat deze week is overgeslagen (er is deze week niemand vertrokken). Chantal : Lopen we niet achter ? Dat er een week twee uit gaan. Chantal denkt dat mensen anders nomineren als en plotseling genomineerd moet worden. Menno denkt dat er dan veel op Lieske gaan stemmen omdat die al eerder veel stemmen had. Joost, Chantal en Menno snappen de redenering van Roel voor zijn nominatie van Linda niet. Andere nominaties worden besproken. Ingrid over Roel : Hij wilde er zo veel mogelijk op de bank hebben. Chantal en Ingrid zouden willen dat elke week in het openbaar genomineerd wordt. Chantal over nomineren in de dagboekkamer : Je voelt je een absolute asshole. Ik was blij dat ik het heb kunnen zeggen. Ingrid : Ik vroeg Lieske, met wie ga je praten. Ze zei Ingrid, Menno, Chantal en Tanja. Chantal en Joost vinden het lief dat Lieske op zichzelf wilde stemmen. Chantal zou nooit op zichzelf stemmen.

2.58 Chantal zegt dat diverse bewoners niet bij de live uitzending met knotsen in hun mond hadden moeten gaan zitten (de lollies). Chantal : We waren iets te ontspannen. Chantal begint over Big Brother 3. Ze vindt de transseksualiteit van Kelly niet genoeg uitgediept is in de uitzendingen.

3.07 Menno zegt dat het stil is op de mannenslaapkamer en niet stil is op de damesslaapkamer. Chantal : Ik kan me wel voorstellen dat het voor Tanja soms vervelend is. Het gesprek komt weer eens op kotsen.

3.17 Chantal : Gek idee dat we over een aantal weken een kind hebben. Joost : Ik zag bij sommige mensen moedergevoelens boven komen. Er wordt gegrapt over het eten van paracetamol en tandpasta.

3.21 Menno kijkt buiten wat de tijd is. Menno : Half vier. We hebben echt lang zitten praten. Ingrid zegt dat ze dacht dat Chantal boos was vandaag. Ik kan haar niet volgen. Chantal zegt dat ze niks gemerkt heeft. Menno zegt dat iedereen sloom was vandaag. Chantal : Ralph doet iedere dag het bad, Rob kookt. Menno : De laatste tijd heb ik meer siësta's met Ingrid. Chantal : Daardoor lijkt het dat we met minder zijn. Het wordt rustiger. Ingrid : Eindelijk.

3.27 Chantal : Roel heeft het zwaar hoor. Chantal over Tanja en de babyslaapkamer : Ze vond het roze niet leuk. Chantal : Ze heeft zo veel meegemaakt. Menno zegt dat Tanja heeft verteld dat ze op een internaat heeft gezeten. Chantal : Ik weet wel meer dingetjes. Het is heavy stuff. Daarom is het ook moeilijk haar te kunnen volgen. Dan kun je bepaalde acties niet volgen. Ik ben niet met haar de diepte in gegaan. Ik ben ook een lange weg gegaan maar de één is de ander niet. De beperkte lengte van Menno wordt besproken. Menno : Ik ben de grootste thuis. Chantal zegt dat ze ook een kleine familie heeft.

3.37 Chantal : Ik denk dat iedereen die dun zou willen zijn dat zou lukken als ze het echt willen. Ik hou gewoon van eten, klaar. Ik vreet alles op wat ik voor me heb. Daarom haal ik ook niks. Ik ben misselijk als ik naar bed ga. Gewoon overdaad. Ingrid : Heb jij nooit dat je chips open maakt bij de supermarkt ? Als ze me door laten lopen bij de kassa laten ze me doorlopen. Menno zegt dat hij wel eens cola drinkt in een supermarkt zonder te betalen. Menno : Ik heb gewoon dorst. Ingrid : Weet je wat er wordt gepikt door die vakkenvullers ? Joost : Die pikken het meest.

3.42 Joost : Ik heb ook iets op te biechten. Ik heb thuis een heel koffieservies van de bank.

3.51 N.a.v. de weekopdracht zegt Chantal dat Dido vorige week een rooiboszakje en Tanja een papiertje heeft gebruikt om te roken. Ingrid : Hebben ze nog wat gezegd over nicotinepleisters ? Joost : Daar komen ze morgen op terug.

3.54 De bewoners gaan naar bed.

Dit is het voorlopig van mij.
  zaterdag 24 september 2005 @ 03:57:29 #29
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30879048
03.56

En Roel (die overigens in zijn blote kont in bed ligt) is wakker!! Hij lijkt echter niet van plan om al op te staan. Hij draait zich om en wentelt zichzelf nog even in zijn dekbed. Wacht hij af tot Joost daadwerkelijk slaapt?
  † In Memoriam † zaterdag 24 september 2005 @ 04:07:04 #30
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30879112
Ze slapen. Nergens beweging.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zaterdag 24 september 2005 @ 04:08:23 #31
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30879117
Nu loopt er iemand rond, zal Roel wel zijn.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 24 september 2005 @ 04:29:26 #32
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30879200
04.30

Iedereen nog steeds in diepe rust.
pi_30879399
Ik ben nog wakker.

Stream 3

Roel rookt buiten een sigaret. Hij zegt tegen de camera dat hij veel water drinkt zodat hij wakker wordt. Roel kijkt voortdurend om. Hij gaat naar binnen. Daar verwisselt hij de batterijen van zijn zender. Dan gaat hij weer naar buiten.

6.27 Roel zegt tegen de camera dat de sigaret gebroken is. Hij repareert de sigaret, ik vermoed met een stukje vloei. Roel : Ik rook ze liever snel op, in het geval Tanja het verziekt kan ik geen geld meer verdienen natuurlijk. Ben het liefst zo snel mogelijk klaar dan rook ik daarna niks meer. Als je tienduizend euro haalt en daarna de weekopdracht verknalt ben je echt een eikel. Stel ik ben maandag of dinsdag klaar dan rook ik wel een paar dagen niks met tienduizend euro in de zak, snappie. Het zijn trouwens de lekkerste sigaretten die ik in mijn leven het gerookt, vijfhonderd euro per sigaret, nog beter dan een joint.

6.34 Roel : Die is ook weer op. Dan staat de stand nu op nummer zeven. Tof dat jullie de rook van het vijvertje uitzetten. Matennaaiers. Dit was de lekkerste sigaret tot nu toe. Drie en een half duizend euro. Opletten dat ik niemand tegenkom. Ik stink natuurlijk enorm uit mijn giechel. Roel gaat weer naar binnen. Daar drinkt hij een slok water uit de kraan. Dan gaat hij in zijn bed liggen.

Ik ga nu ook in mijn bed liggen.
pi_30879403
Foto's bij bovenstaande post:

Peuk nummer 5 (¤2500)

Peuk nummer 6 (¤3000)

Peuk nummer 7 (¤3500)

Met als commentaar: "Dit zijn de lekkerste sigaretten die ik heb gerookt á ¤500 per stuk, nog beter dan een joint"
  † In Memoriam † zaterdag 24 september 2005 @ 07:43:05 #35
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30879477
Tanja gaat uit bed
(Ze gaat direct naar de wc en komt daar na 20 seconden alweer uit, niet gerookt neem ik aan )Daarna knielt ze voor de lege koelkast en gooit alle lege pakken weg, neemt onderweg eten en drinken mee en gaat in een blauwe stoel zitten eten. Ze is bedacht op elk geluid en stopt dan even met kauwen (Lijkt mij onwijs lullig als je daar tussen al die hongerige mensen wél mag eten )De baby is fanatiek aan het schoppen, Tanja begint aan haar 4e rijstwafel.

[ Bericht 74% gewijzigd door Loedertje op 24-09-2005 07:50:16 ]
  † In Memoriam † zaterdag 24 september 2005 @ 08:01:08 #36
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30879519
Er zijn nog zo'n 4 rijstwafels over en Tanja besluit te stoppen met eten.Ze gaat ijsberen (van het raam in de huiskamer naar de keuken en weer terug)
Vervolgens weer naar de slaapkamer .(de streams volgen haar nu niet meer dus ik neem aan dat ze weer lekker in bed is gekropen)
  zaterdag 24 september 2005 @ 09:46:06 #37
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_30880090
9.45 Alle 4 de streams zijn gericht op de nog donkere slaapkamers waar niks beweegt en geen geluidje te horen is.
  † In Memoriam † zaterdag 24 september 2005 @ 10:39:06 #38
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30880761
Rob is wakker en wrijft een paar keer over zijn maag terwijl hij door het huis loopt.
Hij staat nu in de badkamer en frist zich op.
  † In Memoriam † zaterdag 24 september 2005 @ 10:46:12 #39
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30880889
Ook Linda is inmiddels wakker en loopt als een zombie door het BB huis .
  † In Memoriam † zaterdag 24 september 2005 @ 10:51:54 #40
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30881011
Rob maakt van zijn dagelijkse portie brood (2 sneetjes) brokjes ( zoals je ook brokjes maakt als je de eendjes gaat voeren)
Hij doet de brokjes in 1 plastic zak.
Denk dat hij bij een acute hongeraanval gewoon elke keer een brokje gaat nemen

Hij haalt 2 nieuwe broden uit de vriezer en brengt ze naar het aanrechtblad.

EDIT: Hij gooit de zak met oude broodbrokjes weg
  zaterdag 24 september 2005 @ 11:12:25 #41
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_30881448
11.10 Rob staat af te wassen. Verder lijkt er nog niemand op te zijn. In de slaapkamers is het nog steeds donker en stil.
pi_30882831
12.07 Rob en Ralph zitten buiten in de zitzakken en praten over de voetbalclubs waar ze bij gezeten hebben.

12.11 Nathalie loopt slaapdronken naar de keuken en kijkt teleurgesteld in de koelkast.. Met een glas water en een boterham loopt ze naar buiten.
Tegen Rob en Ralph vertelt ze dat ze gedesorienteerd was toen ze wakker werd.
Ze wist niet meer waar ze was.
Door het brood eten voelt ze zich net een eendje zegt ze, ze loopt nu te kwaken in de keuken "kwek, kwek".

[ Bericht 15% gewijzigd door Fiorenza op 24-09-2005 12:24:12 ]
pi_30884145
12.57 Dido is ook wakker en loopt rond met haar toilettas, dus zal zich zo wel gaan opmaken.
  † In Memoriam † zaterdag 24 september 2005 @ 13:09:39 #44
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30884441
Dido droomde dat ze in een heel grote flat woonde waar totaal verder geen huizen waren maar de flat zat vol met vampieren. Er was slechts 1 videotheek in de buurt waar men alleen maar horrorfilms had. Natalie zegt dat dat soort dromen áltijd iets betekenen, écht waar. Ze heeft alleen geen enkel idee wat
pi_30884504
13.11 Ingrid is ook wakker en is haar haar aan het kammen in de badkamer.
pi_30884586
13.14 Joost, Menno en Roel zijn ook wakker. Joost en Menno zijn buiten beeld, dus waar die zijn is onbekend. Roel is nog aan het wakker worden in bed.
  zaterdag 24 september 2005 @ 13:36:56 #47
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30885208
Roel komt erbij zitten in de tuin (naast Dido) en liegt er weer een flink eind op los over het niet roken. De anderen slikken alles wat hij zegt voor zoete koek.

My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 24 september 2005 @ 13:50:59 #48
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30885615
Lieske is naar de dagboekkamer geroepen en komt terug met een paar kuipjes jam. Ze mag twee kuipjes per dag gebruiken omdat ze allergisch is voor pindakaas. De jam mag niet gedeeld worden met Nathalie, wat BB neemt geen genoegen met 'dat lus ik niet'.
Tanja klaagt dat ze de hele week geen avondeten kan eten, aangezien ze datgene wat ze hebben niet te vreten vindt.

pi_30886602
en Roel rookt weer een sigaret in de badkamer, zogenaamd aan het douchen
pi_30886703
Roel rookt, laat zijn peuk zien aan de camera en maakt hem uit.
Stapt dan echt onder de douche en steekt 8 vingers op.
  zaterdag 24 september 2005 @ 14:30:35 #51
14262 Fred_Vleespet
Dont try this at home
pi_30886786
Joost merkt op: wilde net zijn zwembroek pakken in de badkamer maar deur zat dicht.
Medebewoners: "Roel zat erin".

Tot zover lijkt het gedrag van Roel geen achterdocht op te wekken..
If you gonna be dumb, you better be tough.
  zaterdag 24 september 2005 @ 14:38:00 #52
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30886991
  zaterdag 24 september 2005 @ 14:39:15 #53
6941 APK
Factual, I think.
pi_30887023
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 14:24 schreef Fiorenza het volgende:
en Roel rookt weer een sigaret in de badkamer, zogenaamd aan het douchen

(Caps van D.Rose & qo-ob)
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_30889897
Dido: ik vind dat je nog zo vrolijk bent..
Roel: ja he, had ik ook niet verwacht..
Dido: heb je er moeite mee?
Roel: mompelmompel onverstaanbaar

Dido: wie denk jij dat eruit gaat?
Roel: Lieske.. Ralph.. en wie denk jij?
Dido: Lieske
Roel: en dan?
Dido: Ralph. Ik denk dat jij wint hoor

Dido denkt dat Roel wint, Roel denkt dat Dido of Nathalie gaat winnen. Menno had een concurrent kunnen zijn, maar past er verkeerd in (?) Dido denkt dat ze er wel eens vrij rap uit kan liggen. Dido vraagt zich af of er vanaf aanstaande donderdag elke week ieand weg gaat? Roel heeft geen idee, misschien gaan er wel 2 in één keer weg. Dido zag tegen deze week op en vindt het mislukken van de opdracht een domper.. Roel: "Gewoon schijt aan hebben!" Roel gaat bellen voor boter.
zorgen moet je doen, niet maken!
pi_30891895
Tanja ligt nog op bed, blijkbaar is dit voor haar het prettigst om het niet-roken vol te houden.

Joost, Lieske, Linda en Nathalie zitten in de jacuzzi, Chantal zit ernaast.
Ze spreken over relaties, weinig interessant verder.
Lieske en Joost hebben hun verplichte Rookpolite-pet niet op.

Roel, Menno en Dido hadden een gesprek in de tuin, ook over relaties en het verschil tussen mannen en vrouwen. Roel en Menno vertonen stoer macho-gedrag maar binden later in en geven toe dat ook zíj wel verdriet hebben gehad na verbroken relaties.
Alleen pakken ze als man zijnde de draad van het normale leven sneller op, vinden ze.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_30892495
Er is uiensoep gemaakt (weet niet door wie) en Dido, Ingrid en Roel vinden het lekker.

Roel heeft nieuwe boter aan BB gevraagd: "We hebben het rauw gegeten maar da's toch minder. Bedankt, laterz!"
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_30892621
Rob staat in de tuin bij Dido en Menno soep te eten, het smaakt hem ook wel.
Dido heeft last van extreme dufheid, ze wil morgen vroeger opstaan.

Nathalie en Ralph douchen samen, helaas is wat ze zeggen onverstaanbaar.

Lieske in badjas smeert een broodje met jam.
pi_30892795
Rob heeft Menno eindelijk te pakken voor een gesprek.

Ik hoor Menno iets zeggen over "beangstigend af en toe" en "echt een leider".
Camera en geluid telkens weg.

Rob: "Ik voel dat er iets is. Meestal kijk je me niet aan en zegt geen dankjewel, je ontwijkt me, ik zie dat er iets met je is."

Rob moet naar de DBK.
pi_30893059
Joost wordt ook naar de DBK geroepen.

Dido houdt Menno gezelschap in de tuin tot Rob terugkomt, Ingrid komt er ook even bij, ze praten over het inleveren van hun telefoons.
Ingrid was bang dat het feit dat ze niet af en toe met haar moeder kan bellen wel eens een vrijwillige exit zou kunnen opleveren. Dat blijkt erg mee te vallen nu.
Dido rént weg naar het toilet. ( De uien? )

Ingrid: "Rob wil altijd alles weten, hij wil vast ook nog 'es weten hoe het tussen ons zit. Hij springt nu niet meer ff bij me op bed om even te knuffelen. Ik zei dat dat nog steeds kan, maar volgens Rob hebben wij een situatie gecreëerd dat dat niet meer kan."
Dido komt er weer bij, smalltalk.

*Even teiltje halen.*
  zaterdag 24 september 2005 @ 18:37:33 #60
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30893730
De rookpolitie komt met wat mededelingen. De eerste is al dat Lieske GEEN pindakaas meer mag nemen, nu ze jam heeft. Ze schijnt een likje pindakaas te hebben genomen en daar was BB niet blij mee. Dan over de rest van het gesprek.
Joost: "Het was heel leuk.
Rob: "Als de haan kraait gaan de lichten aan. De lichten mogen dan ook niet meer uit. De hele dag niet"
BB Stem: "Tanja moet zender checken. Tanja zender checken"
Lieske: "Op dat puntje komen we zo".
Roel: "Dus jullie worden een algehele politie?"
Lieske: "Zoiets ja. We hebben 3 of 4 taken nu"
Rob: "Tweede..... er zitten veel filmsterren hier. Veel mensen zoeken camera's en doen dingen IN de camera. Waar BB zich ook erg aan ergert is het fluisteren. Ze zeiden dat dit voor de kijkers is en ze vinden het heel stom als je dan gaat fluisteren. Iedereen moet duidelijk spreken. Ze gaan er op letten. Na 2 waarschuwingen gaat het geld kosten. De zenders worden verwaarloosd. Ze worden vergeten met opstaan, of we liggen er bovenop. En altijd kijken bij batterij wisseling of hij het weer doet. Alleen bij douchen af, verder ALTIJD omhouden. Dat vinden ze belangrijk omdat er anders heel veel leuke tv verloren gaat. Als de batterijgewisseld wordt zorg er dan meteen voor dat de zender daarna ook werkt. Als je uit bed komt, meteen batterijen wisselen."
Joost: "We maken beroerd schoon. Van het eten kun je niet ziek worden, maar wel van het huis. Badkamer is een zooitje en het bubbelbad was ranzig. In de badkamer niet stofzuigen, maar zwabberen en dweilen. Bij stofzuigen komt teveel stof vrij."
Rob: "We moeten veel beter ons best doen om schoon te houden. We hangen en zitten en verder niets. We moeten met z'n allen zorgen dat het huis schoon blijft. Dat wordt op dit moment niet gedaan. "
Joost: "BB heeft geconstateerd dat de mannen beter schoonhouden dan de vrouwen!"
Rob: "Als je hier s 'morgens uit bed komt is het overal een puinhoop."
Linda: "Ik laat thuis ook alles s'avonds staan."
Roel: "Ik vind het hier schoon. Ik heb nog nooit zo;'n schoon huis meegemaakt."
Rob: "Bij mij is alles spik en span"
Linda: "Er is nu al weer drie dagen niet gestofzuigd"
Rob: "We moeten denken aan het fluisteren en zenders en niet meer denken dat we Meryl Streep zijn. Dat moet veranderen.
Lieske benadrukt nogmaals dat het licht gewoon aan blijft en dat dat ook geldt voor Tanja.
Rob: "Nu weten we het en laten we allemaal aan denken."

zaterdag 24 september 2005 @ 18:42:17 #61
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30893864
pi_30894042
Nog even de reactie van Tanja over het licht aan overdag: "Dan gaat dan een leuk spelletje worden. Als ik wil slapen gaat het licht uít!"

Verder valt ze liever flauw dan dat ze haar magnetron-maaltijden moet eten.
Ze eet dus alleen rijstwafels.
pi_30895210
Tanja weigert de manetronmaaltijden te eten. Ze vindt het ranzig spul, zonder enige voedingswaarde, maar de bewoners proberen haar over te halen het toch te eten. Nathalie eet elke dag magnetronmaaltijden en ook Roel is thuis op het gebied van de magnetronmaaltijd. Tanja houdt vol dat ze voorlopig voldoende heeft aan rijstwafels. De bewoners raden haar aan om hier toch met BB over te praten, maar ook dat wijst Tanja af. "Ik mag het licht ook niet uit doen, dus zullen ze me zeker geen ander voedsel gaan geven." Linda is weer héél blij met de boterham met pindakaas, ze vindt het een feest (sarcastisch gesproken). Tanja verdwijnt in de slaapkamer en verdwijnt weer onder de dekens..
  zaterdag 24 september 2005 @ 19:36:35 #64
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30895352
19.30 Menno en Rob buiten in gesprek. Rob heeft het over als invalide zijn een normaal sociaal leven te hebben. Menno peutert nog eens in zijn neus. Binnen rond de tafel Nathalie, Lieske, Linda, Chantal en Roel.
pi_30895437
Rob ligt in de tuin met Menno waar hij eerst verteld over wat veroveringen op vrouwelijk gebied en af en toe weer een link naar zijn 'verpeste' voetbalcarriëre. Maar dan komt DE reden eruit waarom hij het huis zou zijn in gegaan: Hij wil dat mensen met een handicap ook geaccepteerd worden. Voor de rest gaat het gesprek zo snel dat ik het niet bij houd met typen.. In elk geval heeft hij nu zijn gesprek met Menno..
  zaterdag 24 september 2005 @ 19:42:17 #66
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30895498
Rob gaat verder over het reclame-advertentiebedrijf dat hij had (heeft?). In negen jaar tijd hadden ze verdiend wat een ander in achttien jaar tijd verdient.
...
Rob: "Ik kan geen brief schrijven, ik heb geen studie gedaan. Ik kan de administratie tot bepaalde hoogte. Ik ben snel afgeleid."
  zaterdag 24 september 2005 @ 19:52:50 #67
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30895833
Rob vertelt een wazig verhaal over hoe de "relatie" tussen Ingrid en Menno. Stukjes gemist. Hij vindt het wel leuk, maar Menno moet zich er tegen beschermen. Die gevoelens komen absoluut niet terug. Ingrid is er nog niet klaar voor. Dat heeft Rob niet van haar, maar dat voelt hij zelf zo aan.
Menno mompelt quasi geïnteresseerd terug.
Rob: Jullie zijn allemaal mijn kinderen, ik zal een vrouw zo nooit aanraken. Ik ben hier niet om zo'n meisje in bed te krijgen.

Menno: Wat raar dat jij dat denkt. We zien elkaar overdag amper. We worden 's morgens samen wakker, en dan ga ik die kant en zij die kant. En dan gaan we 's middags nog wat slapen...
Rob praat hyperactief, ik hou dit niet meer bij....
pi_30895898
Rob houdt van iedereen als mens zijnde en is blij dat het gesprek er is. Rob denkt dat Menno en Ingrid samen niet goed is voor de kijkers. Ingrid is zoekende volgens Rob en erg beschermd opgevoed terwijl Menno wat zakelijker en harder zou zijn. Rob zegt dat mensen zich gaan irriteren omdat Menno en Ingrid te veel met elkaar zouden optrekken en zich daardoor zouden afzonderen van de groep. Wanneer Ingrid erbij is heb je niet van die gesprekken zoals Rob gister had met Roel en Ralph (?). Andere mannen zouden ook niet aan Ingrid durven te komen omdat ze bang zouden zijn Menno pijn te doen. Rob durft het wel, want hij ziet ze als zijn kinderen. Rob zit niet in het huis om meisjes zijn bed in te krijgen.
Menno vindt dat het mee valt, want hij en Ingrid proberen naar de groep toe juist niet aan elkaar te hangen. Rob vindt dat Menno er toch mee moet oppassen en dat Menno niet meer voor Ingrid moet gaan voelen dan enkel als maatje. Volgens Menno is dat voorlopig ook nog niet ter sprake.

Rob wenst Menno heel veel succes in de toekomst en Menno vond het een relaxed gesprek.
  zaterdag 24 september 2005 @ 19:58:00 #69
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_30895954
19.51 Rob en Menno nog steeds in de tuin
Ik hoor Rob praten over ‘dat is niet leuk voor de kijkers’.
Rob: dan moet je oppassen dat je die gevoelens niet terug krijgt, Ingrid is daar niet klaar voor, dat heeft ze niet gezegd, maar dat zie ik gewoon
Menno…jaja….ja….ja…
Rob: ik zit hier niet ervoor om zo’n meisje in bed te krijgen, dus als wij elkaar vasthouden dan is dat puur voor gezelligheid
Menno: Ingrid en ik zien elkaar overdag bijna nooit…..we worden smorgen samen wakker…..en elke ochtend komt er iemand anders bijliggen….Joost..Dido
Rob: maar er zijn ook bepaalde mensen die dat niet doen, maar als jullie jullie met elkaar gek doen, dan komt er niemand tussen natuurlijk. Dat het ook echt je maatje is, dat je niet echt wat voor haar gaat voelen
Meno: zeker niet, gewoon maatje
Rob: jij hebt zelf ook broers………(niet te volgen) en dat wordt dan toch niks Dus dat zijn dingen die gewoon spelen
Menno: ja ik ook
Rob: en ik wens je heel veel succes in de toekomst, met je bedrijf
Menno: ja, dank je, bedankt voor dit gesprek
Rob: jij ook, ik ben er ook blij mee

Joost: ik heb linda en chantal gelijke hoog staan, ik mag Linda graag
Dido: ik ook, mag linda ook graag
Dido: ik heb Menno op 1, dan Rob…
Joost, ik heb een gedeelde nummer 1 twee totaal verschillende types, maar ga verder
Dido: dan Roel en dan Ralph
Joost legt uit waar Rikkert bij hem op de lijst staat
Dido: ik vond Rikkert helemaal geen eikel, maar ik zou niet met hem samen kunnen wonen
  zaterdag 24 september 2005 @ 20:01:31 #70
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30896045
Joost: We kennen elkaar nu een maand. Er is geen dag dat ik Dido niet even zie, geen uur dat je niet even voorbijhuppelt. Joost vindt het vreemd dat hij de hele maand nog geen odol, natte droom of erectie heeft gehad. Terwijl hij thuis toch regelmatig erecties krijgt. Hij schaamt zich er zelfs een beetje voor dat hij ze hier niet krijgt.
  zaterdag 24 september 2005 @ 20:02:18 #71
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_30896071
20.01 Joost: ik merk ook echt dat Linda zich er volledig voor afsluit, ik word altijd met een erectie wakker smorgens naast Brenda, maar hier de hele maand nog geen odol gehad…. Ik schaam me daar wel een beetje voor. Maar ik heb wel dat ik me af en toe man voel. Soms als ik met Bren douche dan wil zij alleen maar douchen en ik krijg dan een erectie, maar hier echt niet… Als puber had ik echt veel mooie meisjes in de klas, maar nooit een stijve want je lichaam weet dan dat het niet kan. Je lichaam weet hoe je dat af kunt sluiten. Ik zit hier toch met fantastisch mooie vrouwen.
Dido: wie vind je allemaal wel mooooi???
Joost: jou…..en Linda en (niet verstaan), en ik vind Chantal in principe ook wel mooi, maar die is 4 jaar jonger dan mijn moeder!
  † In Memoriam † zaterdag 24 september 2005 @ 20:02:48 #72
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30896089
Joost schaamt zich er een beetje voor dat hij al een maand geen erectie heeft gehad.
* ja heus wel eenmaal het gevoel van *hey, ik voel mij nog een man* maar om 1 of andere reden sluit ik mij er momenteel geheel voor af. Hoop dat het na BB wel allemaal weer normaal is want anders ga ik mijn hele leven aan de viagra.
  zaterdag 24 september 2005 @ 20:04:18 #73
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30896126
Stream schakelt naar binnen waar Ralph en Nathalie zich vergapen aan de boodschappen die voor Tanja zijn gekomen. Er schijnt zelfs een pakje sigaretten bij te zitten.
  zaterdag 24 september 2005 @ 20:07:47 #74
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30896218
Lieske heeft in de dagboekkamer op haar kop gekregen "omdat ik de hele tijd "pindakaas zat te snacken."
Het zal dus wel meevallen met de allergie.

Lieske twee minuten later: "Iemand heeft mijn boterham gejat, ik weet het zeker."

Tanja neemt haar boodschappen voor de zekerheid maar mee naar haar bed.

[ Bericht 18% gewijzigd door Sanne op 24-09-2005 20:13:23 ]
  zaterdag 24 september 2005 @ 20:16:36 #75
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30896460
Menno en Ingrid zijn ondertussen onder een dekentje in de tuin gaan liggen.
Joost heeft een aparte ervaring met een broodje pindakaas, hij proeft de uien terwijl ze er niet eens op zitten. Chantal doet iets vies. "Het is net mayonaise" is haar excuus. Tanja is koffie aan het zetten. Ze heeft anderhalve kilo koffie van BB gekregen.
  zaterdag 24 september 2005 @ 20:20:59 #76
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30896581
Terwijl Joost Dido onder een berg kussens verstopt en er vervolgens boven op gaat liggen is op de andere stream Rob bezig met het opdekken van Tanja's bed? Of staat het bed van Rob in dezelfde hoek als dat van Tanja.

Dido krijgt het benauwd onderd de kussens van Joost. Hij moet ophouden want ze krijgt het benauwd. Ze doet vervolgens of ze flauw is gevallen. Joost vraagt wie Dido mond op mond beademing wil geven, Rob is er net op tijd bij om de prinses wakker te kussen.
  zaterdag 24 september 2005 @ 20:22:21 #77
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30896623
Menno springt bovenop Dido. Dido gilt. "Viezerik, je stopt zomaar een vinger in mijn neus." Menno: "Dan had je daar maar niet om moeten vragen."

Tanja's koffie is klaar. Let wel koffie voor Tanja, niet voor de andere bewoners.
Dido en Ingrid doen een handjeklap spelletje.
  zaterdag 24 september 2005 @ 20:29:38 #78
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30896840
Tanja: "Ik vind het toch wel typisch, ik zeg dat ik het niet meer trek, en nog geen kwartier later staan er boodschappen voor me."
Linda wauwelt dat ze daarop gewacht hadden.
Chantal zegt dat Tanja wel een chipje onder haar kussen mag leggen.
  zaterdag 24 september 2005 @ 20:52:53 #79
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30897611
20.40 Nathalie en Dido in gesprek. Nathalie wilde zo'n lamp net als in het huis, maar ze wil niet weten wat ie kost. Ze vertelt hoe haar huis is ingericht. Er staat o.a. een groenen giraf, en ze heeft haar zwarte (water?)bed zilver gespoten. Dido vindt het leuk om oude retro meubeltjes te kopen en op te knappen.

20.50 Chantal en de meiden in gesprek: "Waar hoop je dat je over tien jaar bent." Ingrid hoopt dat ze dan gelukkig is. Linda Nah, dat is preciés wat ik wil."
Tanja heeft het over het leren paar rijden van haar dochter.
Roel stapt in en uit het toilet. En weer erin.
  zaterdag 24 september 2005 @ 20:54:18 #80
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30897663
Tanja denkt dat haar leven verandert als ze een kind heeft. Het kind zal structuur in haar leven brengen iets wat zij nu ontbeert. Chantal: "Ik denk ook dat de mannen dan anders naar me kijken." Ze heeft het over verantwoordelijkheden enzo.

Ingrid moet naar het toilet. Ze wacht voor de deur. Roel komt er al snel af.
  zaterdag 24 september 2005 @ 20:56:04 #81
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30897722
Tanja "Ik spreek een man met een hond wel aan, maar een man met een kind niet."

Chantal ratelt nog wat door. Tanja: "Je kan beter een hond nemen dan een kind." Chantal: " Dat zien we nog wel." Tanja: "Voor een hond heb je geen partner nodig."
Ze vertelt dat er bij haar toch wel altijd gevraagd wordt naar de vader van het kind.

Chantal: "Als ik een kind wil en ik kan het niet krijgen dan ga ik het halen."
  zaterdag 24 september 2005 @ 21:03:12 #82
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30898012
Tanja "En toch behandelen Surinamers hun vrouwen met meer respect dan de Antillianen."

Waar dit nu ineens vandaan kwam is mij ontgaan.

Ralph zegt iets.
Tanja: "Nee, die gaat echt niet werken. Ik zie hem nog zijn werkbriefjes invullen met de Gouden Gids."
Tanja: "Hij zat in de kroeg of hij zat in de coffeeshop.Hij heeft maar heel even gewerkt steigerbouwen, als sjouwer."
"Toen ik wat met hem kreeg zat hij heel erg in de put." "Was allemaal medelijden opwekken, ik ben er gewoon ingestonken." "Doordat hij dat met haar had meegemaakt dacht ik dat hij daardoor zijn werk was verloren,dat hij er daardoor geen zin meer in had." "Ik kon er heel veel respect voor opbrengen dat hij weer zijn eigen huisje had, zijn eigen leven ging opbouwen. Toen zei hij ook dat hij wel weer ging werken. Nou ja..."

"Waar ie van op vakantie ging? Ehhh." "Hij stond heel veel geld rood bij de bank, dat liep op een gegeven moment gigantisch uit de klauwen. Ik heb hem vierhonderd euro geleend om zijn ziekenfonds te betalen." ... iets geleeend. Geloof zesduizend euro ofzo. Daar is hij van op vakantie gegaan. Ik dacht echt dat hij het geld van zijn broer iets met moeder naar de bank zou brengen."

regie ontneemt mij bruut dit gesprek en schakelt naar Dido en Naat.

[ Bericht 25% gewijzigd door Sanne op 24-09-2005 21:12:06 ]
pi_30898507
Dido en Nathalie hadden een gesprek over het voedsel van Tanja. Volgens Nathalie was het van BB puur pesterij al die lekkere dingen. Er zit zelfs een pakje sigaretten in!!!!! Dido springt op en ziet iets lopen. Het blijkt, in haar woorden, een dikke vette krekel te zijn.
Als uw hoofd het ene zegt en uw hart het andere, beslis dan eerst of u een beter hoofd dan wel een beter hart hebt.
(Marilyn Von Savant)
pi_30898590
Rob geeft Lieske een massage op de keukentafel...
Als uw hoofd het ene zegt en uw hart het andere, beslis dan eerst of u een beter hoofd dan wel een beter hart hebt.
(Marilyn Von Savant)
pi_30898617
Nathalie: Joost wanneer krijg ik nou mijn massage
Joost: schat ik heb hoofdpijn en gaat verder met zijn spelletje
(Marilyn Von Savant)
  zaterdag 24 september 2005 @ 21:21:45 #86
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30898655
Nathalie en Ingrid drinken zout water. Bij gebrek aan drank worden er maar studentenspelltjes gespeeld. Ze gaan niet kotsen. Joost is teleurgesteld, zijn vrienden moesten allemaal kotsen. De dames vinden Joost en zijn vrienden watjes. Linda dacht het wel dat ze niet moesten kotsen. Lieske weet hoe het wel moet. Met een volle lepel zout, nou dat is zo vies dat krijg je geeneens weg.
pi_30898673
Roel rookt in het Bubbelbad@!
(Marilyn Von Savant)
pi_30898744
Rob zegt tegen Dido dat hij zo bij Roel in het bubbelbad gaat zitten, maar Roel wil eerst een half uurtje alleen zijn hij heeft het ERG MOEILIJK
(Marilyn Von Savant)
  zaterdag 24 september 2005 @ 21:28:11 #89
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30898880
Nog een shot van het roken van Roel in bad door Mazaru:

zaterdag 24 september 2005 @ 21:29:02 #90
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30898902
Rob: Ik ga een reep jatten.
Dido: Nee straks is de weekopdracht mislukt.
Rob: Ja.
Dido: Kunnen we het niet stiekem doen?

ben even weg
pi_30898995
Dido heeft trek in chocola en Tanja heeft 10 repen gekregen, Rob en Dido denken eraan om een reep te jatten. Hij vind wel dat BB dit mag zien. Rob zegt we kunnen hem ook alleen jatten voor de kik. Nee zegt Dido dan ga ik hem opeten maar dan kan de weekopdracht mislukken en dat is niet eerlijk tegenover de rokers die niet mogen roken.
(Marilyn Von Savant)
pi_30899106
Tanja zit op haar bed en eet een appel
Rob heeft Lieske naar buiten gestuurd om daar te gaan jongleren....
(Marilyn Von Savant)
pi_30899122
Lieske zegt tegen Roel "Het ruikt hier naar brand, joh"
Roel zegt niks en lijkt erg zenuwachtig.
pi_30899392
Rob zit in het huis om mensen ervan te overtuigen dat hij ondanks zijn handicap geen jan lul is, maar ook vanwege het sociale aspect hij gaat zeker toto het laatst door. Hij gaat niet snel bij hun (volgens mij gaat dit over Menno en Ingrid) zitten. Hij heeft ze gewaarschuuwd dat mensen zich niet aan hun gaat irriteren.

(zender zacht ik kon het niet verstaan)
(Marilyn Von Savant)
pi_30899555
Nathalie voelt zich niet lekker volgens haar Ingrid ook niet, dit door het drinken van het zoute water
Dido: Ing voel je je ook niet helemaal lekker
Ing.: jawel hoor
Dido gaat nog een boterham met pindakaas maken, ik heb gewoon honger
en blijf gewoon honger houden
(Marilyn Von Savant)
pi_30900602
Dido wil Ruud de Wild wel een dagje in het huis.
Nathalie: ja op rantsoen laat het hem maar een dagje voelen
Dido nee niet op rantsoen gewoon....
(Marilyn Von Savant)
pi_30900913
Lieske heeft het gevoel dat zij de allerlaatste in het huis is waar mensen mee willen praten.
Dido nee dat is het niet ik heb met jou gewoon minder
Lieske, daar kan ik verder niets aan doen ik ben pas 19
Lieske heeft nu, deze week, het gevoel van ach laat mij maar naar huis gaan
Dido maar het kan goed zijn dat je blijft he Lies
Ja ja maar het gevoel is er dan is er weer evenwicht in de groep
Dido, je hebt dat idee al langer en daardoor heb je je buiten de groep gehouden
Lieske, je leert je wel aanpassen, ik kan wel beter manouvreren hier ik sta op een heel ander moment in mijn leven dan jullie, juliie zijn al verder. Ik denk over bep. dingen nog niet na.
Nathalie, maar dat hoef je ook niet te willen
Lieske, het is wel lastig want ik kan over dingen gewoon niet meepraten, over grote relaties enzo.
Nathalie, je moet jezelf er niet zo buiten stellen, dat vind ik helemaal niet nodig.
Lieske, ja maar ik word er uiteindelijk wel op afgerekent.
Dido, wees blijven dat dit de rede is, iets waar jezelf niets aan kan doen, is altijd beter als dat ze zeggen je bent een takke wijf
(Marilyn Von Savant)
pi_30900999
ben ff weg
(Marilyn Von Savant)
  zaterdag 24 september 2005 @ 22:50:09 #99
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30901787
22.40 Tanja vertelt over de drie uur kraamhulp die ze had aangevraagd. Dat moet je van te voren doen. Ze vond het wel duur en zou op het laatst bepalen of ze het nog wel nodig vond. Joost denkt dat de bewoners na de bevalling voor kraamhulp moeten spelen. Tanja denkt van niet.
De kraamhulp was nog langs geweest, maar ze mocht van Big Brother de deur niet open doen. Thuis wordt er gevraagd? Ja, thuis. Omdat er journalisten achter haar aan zaten.

22.45 Ingrid vertelt weer over haar wilde tijd met Willibrord Frequin. Over een hond die over de schutting was gegooid. En dat ze naar de begrafenis van die hond geweest was en vreselijk had moeten huilen. Achtervolging van een pedofiel. Daarna gaat het over Kelly. Joost vraagt of Kelly nog een piemel heeft. Ingrid: Nee joh, die is eraf. Heb je de Playboy niet gezien?
Joost: Heeft Andries haar nog gevingerd? Of ze toen al klaar was. Tanja; "Nee de vraag ging erom hoe ze dat verborgen had." Menno weet nu ook zeker dat Kelly toen nog een piemel had."

Tanja: Sowieso een jongen met een meisje, dan ga je toch eerst voelen enzo. Joost: Heeft hij haar van achteren genomen? Er is grote verwarring over de operatie van Kelly.

22.50 Tanja gaat het Kelly na Big Brother wel vragen. Ze wil haar graag ontmoeten. Lieske heeft wel eens naast Kelly op een terras gezeten.
  zaterdag 24 september 2005 @ 22:53:27 #100
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30901892
Ingrid vertelt hoe leuk het was als Kelly Diane 's morgens goedemorgen zei en Diane niets terug zei dat ze dan zachtjes daarna zei: Wat een kutwijf.
Menno: "Een Amsterdamse gewoon."
Tanja: "Hilversumse"
Lieske kent iemand die Kelly nog als man heeft gekend.
Dat Kelly in Kinderen voor Kinderen heeft gezongen wordt vervolgens besproken.
  zaterdag 24 september 2005 @ 22:56:30 #101
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30901985
Er moeten natuurlijk ook liedjes gezongen worden.
Joost: "Als ik de baas zou zijn van het journaal, dan nam ik alle jongetjes anaal."

ook weer even weg is
pi_30902306
Nathalie klaagt dat ze zoveel poepjes moet laten : "Hebben jullie dat nou niet, oooohhhh."
Lieske heeft een soort van Burka laten aanmeten door Joost

en er wordt ineens geschakeld naar de hottub.
pi_30903541
Tanja vindt het raar dat Roel het niet erg vindt als mensen in zijn buurt roken. "Dan is hij dus een niet-roker". "Omdat je je als je rook ruikt je alleen maar meer naar een sigaret verlangt".

Anderen reageren daarop een beetje met ongeloof.
  zaterdag 24 september 2005 @ 23:55:33 #104
242 Pinball
Electric Monk
pi_30903563
Menno en Ingrid gaan een geintje uithalen door vlees uit de vriezer in het bed van Dido te verstoppen. Tanja wil dat niet meer eten omdat de datum op het pakje al voorbij is, ze denkt dat het dus over datum is volgens Menno en Ingrid.

Eerst wil Menno nog even de groep op stang jagen door net te doen alsof hij te hard door Ingrid op zijn lul geslagen is, en hangt een slavink uit zijn gulp. Ingrid controleert even of de slavink goed zit.

[ Bericht 1% gewijzigd door Pinball op 25-09-2005 00:19:18 ]
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_30903670
Stream 1

23.53 Tanja zegt dat ze meer behoefte heeft aan sigaretten als ze rook ruikt. Ze zegt dat haar behoefte te roken minder groot is als vorige week. Stream naar de damesslaapkamer en vervolgens naar de badkamer.

Stream 3

23.57 Linda en Roel in het bubbelbad. Ik versta ze niet.

Stream 1

23.58 Joost en Dido in de damesslaapkamer. Ze kletsen over een tijger. Ik begrijp het niet. Dido ligt in bed.
  zondag 25 september 2005 @ 00:06:19 #106
242 Pinball
Electric Monk
pi_30903835
En even wat shots van eerder op de avond:

Tanja die haar mand met eten uitpakt:

Roel die als 1 van de weinigen nog steeds kan lachen om het rantsoen:

Pizzabezorger die per ongeluk in het huis verzeild is geraakt:

Nathalie denkt:

Ralph vertelt ook wat:

Tanja nèt voor ze lekker koffie gaat zetten voor de hele groep alleen zichzelf:

Bad hair year:

Menno ontduikt het rantsoen en eet zijn neus leeg:

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zondag 25 september 2005 @ 00:11:28 #107
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30903988
Bedankt Knurkie, Buswatcher, Fiorenza, cevece, Maurisico, joridop, Apache4u, flugeltje, BBscanner, Cynix ®, LekkerSimpel, Loedertje, Jojogirl, Trixes, scanman01, Bluezz, Fred_Vleespet, APK, wawawa, CartWOman, Marrije, Ess, Pinball en avonne voor de streamverslagen!!!

Verder in Streamverslagen van zondag 25 september 2005
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')