abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 september 2005 @ 03:51:36 #26
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30879022
13.48

Menno, Ingrid, Joost en Chantal bespreken de slagingskans van de 'stoppen-met-roken' actie van Tanja. Ze spreken af dat Joost geroepen wordt zodra één van hen Tanja ziet roken. Ze denken dat Tanja het niet vol gaat houden omdat haar hormonen wel eens op kunnen spelen.
Chantal voelt zichzelf nu schuldig als ze er één opsteekt.
"dan zie ik Roel zo kijken en dan denk ik, o wat erg"

Joost heeft respect gekregen voor rokers sinds afgelopen zaterdag, het wordt alleen niet duidelijk op welke gebeurtenis hij doelt.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 24 september 2005 @ 03:56:22 #27
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30879041
03.54 uur.

De laatste bewoners gaan ook slapen. De asbak wordt vol water gezet en alle rookwaar opgeruimd. Joost smeert nog even wat zalf op zijn gezicht in de badkamer (en dan doen ze moeilijk over Ralph ) en duikt dan ook zijn bed in.
Het wachten is nu tot Roel wakker wordt om zijn sigaretje te gaan roken.
pi_30879045
2.48 Ingrid : Ik vind het raar dat deze week is overgeslagen (er is deze week niemand vertrokken). Chantal : Lopen we niet achter ? Dat er een week twee uit gaan. Chantal denkt dat mensen anders nomineren als en plotseling genomineerd moet worden. Menno denkt dat er dan veel op Lieske gaan stemmen omdat die al eerder veel stemmen had. Joost, Chantal en Menno snappen de redenering van Roel voor zijn nominatie van Linda niet. Andere nominaties worden besproken. Ingrid over Roel : Hij wilde er zo veel mogelijk op de bank hebben. Chantal en Ingrid zouden willen dat elke week in het openbaar genomineerd wordt. Chantal over nomineren in de dagboekkamer : Je voelt je een absolute asshole. Ik was blij dat ik het heb kunnen zeggen. Ingrid : Ik vroeg Lieske, met wie ga je praten. Ze zei Ingrid, Menno, Chantal en Tanja. Chantal en Joost vinden het lief dat Lieske op zichzelf wilde stemmen. Chantal zou nooit op zichzelf stemmen.

2.58 Chantal zegt dat diverse bewoners niet bij de live uitzending met knotsen in hun mond hadden moeten gaan zitten (de lollies). Chantal : We waren iets te ontspannen. Chantal begint over Big Brother 3. Ze vindt de transseksualiteit van Kelly niet genoeg uitgediept is in de uitzendingen.

3.07 Menno zegt dat het stil is op de mannenslaapkamer en niet stil is op de damesslaapkamer. Chantal : Ik kan me wel voorstellen dat het voor Tanja soms vervelend is. Het gesprek komt weer eens op kotsen.

3.17 Chantal : Gek idee dat we over een aantal weken een kind hebben. Joost : Ik zag bij sommige mensen moedergevoelens boven komen. Er wordt gegrapt over het eten van paracetamol en tandpasta.

3.21 Menno kijkt buiten wat de tijd is. Menno : Half vier. We hebben echt lang zitten praten. Ingrid zegt dat ze dacht dat Chantal boos was vandaag. Ik kan haar niet volgen. Chantal zegt dat ze niks gemerkt heeft. Menno zegt dat iedereen sloom was vandaag. Chantal : Ralph doet iedere dag het bad, Rob kookt. Menno : De laatste tijd heb ik meer siësta's met Ingrid. Chantal : Daardoor lijkt het dat we met minder zijn. Het wordt rustiger. Ingrid : Eindelijk.

3.27 Chantal : Roel heeft het zwaar hoor. Chantal over Tanja en de babyslaapkamer : Ze vond het roze niet leuk. Chantal : Ze heeft zo veel meegemaakt. Menno zegt dat Tanja heeft verteld dat ze op een internaat heeft gezeten. Chantal : Ik weet wel meer dingetjes. Het is heavy stuff. Daarom is het ook moeilijk haar te kunnen volgen. Dan kun je bepaalde acties niet volgen. Ik ben niet met haar de diepte in gegaan. Ik ben ook een lange weg gegaan maar de één is de ander niet. De beperkte lengte van Menno wordt besproken. Menno : Ik ben de grootste thuis. Chantal zegt dat ze ook een kleine familie heeft.

3.37 Chantal : Ik denk dat iedereen die dun zou willen zijn dat zou lukken als ze het echt willen. Ik hou gewoon van eten, klaar. Ik vreet alles op wat ik voor me heb. Daarom haal ik ook niks. Ik ben misselijk als ik naar bed ga. Gewoon overdaad. Ingrid : Heb jij nooit dat je chips open maakt bij de supermarkt ? Als ze me door laten lopen bij de kassa laten ze me doorlopen. Menno zegt dat hij wel eens cola drinkt in een supermarkt zonder te betalen. Menno : Ik heb gewoon dorst. Ingrid : Weet je wat er wordt gepikt door die vakkenvullers ? Joost : Die pikken het meest.

3.42 Joost : Ik heb ook iets op te biechten. Ik heb thuis een heel koffieservies van de bank.

3.51 N.a.v. de weekopdracht zegt Chantal dat Dido vorige week een rooiboszakje en Tanja een papiertje heeft gebruikt om te roken. Ingrid : Hebben ze nog wat gezegd over nicotinepleisters ? Joost : Daar komen ze morgen op terug.

3.54 De bewoners gaan naar bed.

Dit is het voorlopig van mij.
  zaterdag 24 september 2005 @ 03:57:29 #29
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30879048
03.56

En Roel (die overigens in zijn blote kont in bed ligt) is wakker!! Hij lijkt echter niet van plan om al op te staan. Hij draait zich om en wentelt zichzelf nog even in zijn dekbed. Wacht hij af tot Joost daadwerkelijk slaapt?
  † In Memoriam † zaterdag 24 september 2005 @ 04:07:04 #30
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30879112
Ze slapen. Nergens beweging.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zaterdag 24 september 2005 @ 04:08:23 #31
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30879117
Nu loopt er iemand rond, zal Roel wel zijn.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 24 september 2005 @ 04:29:26 #32
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30879200
04.30

Iedereen nog steeds in diepe rust.
pi_30879399
Ik ben nog wakker.

Stream 3

Roel rookt buiten een sigaret. Hij zegt tegen de camera dat hij veel water drinkt zodat hij wakker wordt. Roel kijkt voortdurend om. Hij gaat naar binnen. Daar verwisselt hij de batterijen van zijn zender. Dan gaat hij weer naar buiten.

6.27 Roel zegt tegen de camera dat de sigaret gebroken is. Hij repareert de sigaret, ik vermoed met een stukje vloei. Roel : Ik rook ze liever snel op, in het geval Tanja het verziekt kan ik geen geld meer verdienen natuurlijk. Ben het liefst zo snel mogelijk klaar dan rook ik daarna niks meer. Als je tienduizend euro haalt en daarna de weekopdracht verknalt ben je echt een eikel. Stel ik ben maandag of dinsdag klaar dan rook ik wel een paar dagen niks met tienduizend euro in de zak, snappie. Het zijn trouwens de lekkerste sigaretten die ik in mijn leven het gerookt, vijfhonderd euro per sigaret, nog beter dan een joint.

6.34 Roel : Die is ook weer op. Dan staat de stand nu op nummer zeven. Tof dat jullie de rook van het vijvertje uitzetten. Matennaaiers. Dit was de lekkerste sigaret tot nu toe. Drie en een half duizend euro. Opletten dat ik niemand tegenkom. Ik stink natuurlijk enorm uit mijn giechel. Roel gaat weer naar binnen. Daar drinkt hij een slok water uit de kraan. Dan gaat hij in zijn bed liggen.

Ik ga nu ook in mijn bed liggen.
pi_30879403
Foto's bij bovenstaande post:

Peuk nummer 5 (¤2500)

Peuk nummer 6 (¤3000)

Peuk nummer 7 (¤3500)

Met als commentaar: "Dit zijn de lekkerste sigaretten die ik heb gerookt á ¤500 per stuk, nog beter dan een joint"
  † In Memoriam † zaterdag 24 september 2005 @ 07:43:05 #35
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30879477
Tanja gaat uit bed
(Ze gaat direct naar de wc en komt daar na 20 seconden alweer uit, niet gerookt neem ik aan )Daarna knielt ze voor de lege koelkast en gooit alle lege pakken weg, neemt onderweg eten en drinken mee en gaat in een blauwe stoel zitten eten. Ze is bedacht op elk geluid en stopt dan even met kauwen (Lijkt mij onwijs lullig als je daar tussen al die hongerige mensen wél mag eten )De baby is fanatiek aan het schoppen, Tanja begint aan haar 4e rijstwafel.

[ Bericht 74% gewijzigd door Loedertje op 24-09-2005 07:50:16 ]
  † In Memoriam † zaterdag 24 september 2005 @ 08:01:08 #36
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30879519
Er zijn nog zo'n 4 rijstwafels over en Tanja besluit te stoppen met eten.Ze gaat ijsberen (van het raam in de huiskamer naar de keuken en weer terug)
Vervolgens weer naar de slaapkamer .(de streams volgen haar nu niet meer dus ik neem aan dat ze weer lekker in bed is gekropen)
  zaterdag 24 september 2005 @ 09:46:06 #37
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_30880090
9.45 Alle 4 de streams zijn gericht op de nog donkere slaapkamers waar niks beweegt en geen geluidje te horen is.
  † In Memoriam † zaterdag 24 september 2005 @ 10:39:06 #38
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30880761
Rob is wakker en wrijft een paar keer over zijn maag terwijl hij door het huis loopt.
Hij staat nu in de badkamer en frist zich op.
  † In Memoriam † zaterdag 24 september 2005 @ 10:46:12 #39
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30880889
Ook Linda is inmiddels wakker en loopt als een zombie door het BB huis .
  † In Memoriam † zaterdag 24 september 2005 @ 10:51:54 #40
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30881011
Rob maakt van zijn dagelijkse portie brood (2 sneetjes) brokjes ( zoals je ook brokjes maakt als je de eendjes gaat voeren)
Hij doet de brokjes in 1 plastic zak.
Denk dat hij bij een acute hongeraanval gewoon elke keer een brokje gaat nemen

Hij haalt 2 nieuwe broden uit de vriezer en brengt ze naar het aanrechtblad.

EDIT: Hij gooit de zak met oude broodbrokjes weg
  zaterdag 24 september 2005 @ 11:12:25 #41
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_30881448
11.10 Rob staat af te wassen. Verder lijkt er nog niemand op te zijn. In de slaapkamers is het nog steeds donker en stil.
pi_30882831
12.07 Rob en Ralph zitten buiten in de zitzakken en praten over de voetbalclubs waar ze bij gezeten hebben.

12.11 Nathalie loopt slaapdronken naar de keuken en kijkt teleurgesteld in de koelkast.. Met een glas water en een boterham loopt ze naar buiten.
Tegen Rob en Ralph vertelt ze dat ze gedesorienteerd was toen ze wakker werd.
Ze wist niet meer waar ze was.
Door het brood eten voelt ze zich net een eendje zegt ze, ze loopt nu te kwaken in de keuken "kwek, kwek".

[ Bericht 15% gewijzigd door Fiorenza op 24-09-2005 12:24:12 ]
pi_30884145
12.57 Dido is ook wakker en loopt rond met haar toilettas, dus zal zich zo wel gaan opmaken.
  † In Memoriam † zaterdag 24 september 2005 @ 13:09:39 #44
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30884441
Dido droomde dat ze in een heel grote flat woonde waar totaal verder geen huizen waren maar de flat zat vol met vampieren. Er was slechts 1 videotheek in de buurt waar men alleen maar horrorfilms had. Natalie zegt dat dat soort dromen áltijd iets betekenen, écht waar. Ze heeft alleen geen enkel idee wat
pi_30884504
13.11 Ingrid is ook wakker en is haar haar aan het kammen in de badkamer.
pi_30884586
13.14 Joost, Menno en Roel zijn ook wakker. Joost en Menno zijn buiten beeld, dus waar die zijn is onbekend. Roel is nog aan het wakker worden in bed.
  zaterdag 24 september 2005 @ 13:36:56 #47
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30885208
Roel komt erbij zitten in de tuin (naast Dido) en liegt er weer een flink eind op los over het niet roken. De anderen slikken alles wat hij zegt voor zoete koek.

My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 24 september 2005 @ 13:50:59 #48
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30885615
Lieske is naar de dagboekkamer geroepen en komt terug met een paar kuipjes jam. Ze mag twee kuipjes per dag gebruiken omdat ze allergisch is voor pindakaas. De jam mag niet gedeeld worden met Nathalie, wat BB neemt geen genoegen met 'dat lus ik niet'.
Tanja klaagt dat ze de hele week geen avondeten kan eten, aangezien ze datgene wat ze hebben niet te vreten vindt.

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_30886602
en Roel rookt weer een sigaret in de badkamer, zogenaamd aan het douchen
pi_30886703
Roel rookt, laat zijn peuk zien aan de camera en maakt hem uit.
Stapt dan echt onder de douche en steekt 8 vingers op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')