game onquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:29 schreef PieterCK het volgende:
Nummertje 22 alweer![]()
Centraal Slowchattopic #21 voor het vorige topic
http://irc.fok.nl kanaal #fok-sex voor het chatkanaal
Veel plezier![]()
ik heb helemaal geen toegang tot KEL.. en ik hoef et overigens ook niet..quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:44 schreef coz het volgende:
kweet niet , heb niet zo veel netwerk binnen KEL![]()
Gebagger idd niet aangezien er maar weinig echt toegang hebben tot KEL...quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:54 schreef coz het volgende:
volgens mij is het gewoon SEX , zonder bagger en met wat meer extremiteit in bdsm
maar ik heb dus ook geen toegan , vind het ook niet erg
maar dat bdsm zou een goede straf kunnen zijn dacht ik zo ff
quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:28 schreef Sjowhan het volgende:
Ow.. en zoals gewoonlijk heeft de laatste geen nieuwe geopend? (let me guess: GewoneMan
)
Dat is nog geen reden dat je na het posten van de 300ste post geen nieuwe opentquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:27 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik ben keihard oldschool slowchatter en heb mening slowchattopic op mijn naam staan
![]()
Ik wist inderdaad dat FOK een wiki had, maar er komen deed ik eigenlijk nooitquote:Op zondag 25 september 2005 20:50 schreef coz het volgende:
sommige reeksen gebruiken de Fok!wiki (wist je dat fok een wiki heeft) om hun OP in te stouwen
PUB is daar zo'n voorbeeld van .. het merendeel van de wijzigingen is bij PUB dat er een linkje naar de vorige (gesloten , vol, forum) OP toegevoegd wordt na het openen van een nieuwe .. .dus je kan vrij goed zien aan de wijzigingengeschiedenis hoe vaak er een nieuw topic geopend is ... veel dus .. en ongeveer 3 op een dag![]()
3000 berichten per dag = 125 per uur. Zou opzich kunnenquote:Op zondag 25 september 2005 21:17 schreef coz het volgende:
3000 berichten is wel heeeeel veel!
( 900 ook)
(bij die 7 wijzigingen van gister zitten ook usericoons enzo)
Over het hele forum haal je makkelijk de 125 berichten (alhoewel; je moet minimaal dan 125 berichten gemiddeld hebben per uurquote:Op zondag 25 september 2005 21:34 schreef coz het volgende:
denk dat we dan guiness eens moeten bellen![]()
![]()
slashdot gaat harder denk ik maar toch ...![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |