Heerlijk, zo'n simpel iemand. Kan zich uuurenlang in zijn eentje vermakenquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Winnie de Pooh plaatjes uitknippen.
![]()
![]()
Linda was eerder genomineerd, hij wist misschien niet dat ze maar 1 stem had van hemzelf. Roel had aangegeven dat hij strategisch ging stemmen toen hij hoorde dat hij zelf al op de genomineerde bank zat.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:34 schreef Wup het volgende:
beetje slecht ingeschat, van wie had hij dan nog meer Linda stemmen verwacht?
rukkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:32 schreef Aventura het volgende:
Wat doet Ralph daar nou in zijn eentje??
quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zie hem nog zo naakt op Desiree afstappen toen ze in de badkamer bezig was
Roel gelijk in de stressquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:35 schreef schatje het volgende:
Oh jee, de rookpolitie moet zich melden.
Misschien is Ralph ook wel een beetje érg simpel.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Winnie de Pooh plaatjes uitknippen.
![]()
![]()
grappig die reactie van roel help wat gaat er nu gebeuren.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:35 schreef schatje het volgende:
Oh jee, de rookpolitie moet zich melden.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:36 schreef Pinball het volgende:
Terecht, Rob wist overduidelijk van Roel's gerook onder de deken.
Nomineren, en met rokend been het huis uit!
Zou het??quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:36 schreef Pinball het volgende:
Terecht, Rob wist overduidelijk van Roel's gerook onder de deken.
Nomineren, en met rokend been het huis uit!
Idd Scan ze moeten gewoon in hongerstaking gaanquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:37 schreef scanman01 het volgende:
Als Nathalie en Lieske zo enorme moeite hebben om pindakaas te eten, moeten ze eigenlijk gewoon dagen niets meer gaan eten. Eens kijken of BB dan nog steeds lang voet bij stuk houdt.
Het is misschien een strategische zet van haar om sympathieker over te komen? En heeft ze meer wilskracht dan wij allemaal denken? De omslag vind ik ook erg opvallend moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:36 schreef cevece het volgende:
Niet om nu wéér Tanja te gaan bashen, maar voor iemand die vorige week nog de peuken uit de asbak haalde en andere narigheid rookte om maar te kunnen roken gaat het vandaag lekker met d'r.
Ik heb zelf ook de groene vloeitjes uit de mascotte-pakjes gerookt (dáár moeten ze ook nog een plakrandje aan maken trouwens.... voor het geval dat) en ik kan me niet voorstellen dat ze vandaag zonder slag of stoot haar rookgedrag zo omgooit en verder niet nerveus wordt.
Ik heb geprobeerd te stoppen (en toen was ik niet eens zwanger !!) en ik heb werkelijk jankend door het huis gelopen omdat ik niet kon roken...... Ik vind het zo makkelijk aanpassen van het rookgedrag van Tanja behoorlijk opvallend (mede omdat ze samen met Chantal, die wél mag roken, "verdwenen" is....... )
Dan grijpen ze vast in, 1 anorexia patiente (Dido) is al genoeg.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:37 schreef scanman01 het volgende:
Als Nathalie en Lieske zo enorme moeite hebben om pindakaas te eten, moeten ze eigenlijk gewoon dagen niets meer gaan eten. Eens kijken of BB dan nog steeds lang voet bij stuk houdt.
Plus dat ze gelijk kreeg met de thuiswerk-opdracht; ze straalde gewoon.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:39 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het is misschien een strategische zet van haar om sympathieker over te komen? En heeft ze meer wilskracht dan wij allemaal denken? De omslag vind ik ook erg opvallend moet ik zeggen.
Misschien is ze opgeknapt door het bezoek vandie verloskundigen en het kamertje. Dat ze zich eindelijk ten volle realiseert dat ze echt een kindje gaat krijgen ofzo.
Ze kunnen toch brood eten?quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:37 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap ook niet waar ze zijn, en dat niemand dat verder vreemd vindt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:36 schreef cevece het volgende:t
Ik vind het zo makkelijk aanpassen van het rookgedrag van Tanja behoorlijk opvallend (mede omdat ze samen met Chantal, die wél mag roken, "verdwenen" is....... )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |