het is frusterend hoe vaak dat wel niet blijkt te werken.....quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
computer uit en weer aan bleek te werken
Lijkt maar zoquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent al erg snel erg belangrijk voor het elftal, of lijkt dat alleen maar zo ?
Oké,quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Lijkt maar zo
Het loopt allemaal gewoon goed.
18.10 uur op ARDquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
O, ik ben een tijdje weggeweest van de zomer enzo, waar is eigenlijk de Duits voetbal samenvattingen te zien en wanneer?
Okequote:Op zaterdag 24 september 2005 17:54 schreef VoreG het volgende:
Al ben ik natuurlijk wel erg goed...
ik zeg er express niet bij dat mijn directe tegenstander een vent van 64 was maar oke
Niet des Ajax eigenlijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:58 schreef Bos81 het volgende:
Maar ja ook vorige week scoorde je en gaf je assists
Op dit moment niet nee,quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niet des Ajax eigenlijk
maar ja voor dit soort dingen is een spits ook.
En daarna je videorecorder want dat klopt dan ook niet meer.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ben allerlei tvzenders aan het herprogrammeren .... hele volgorde van 25 kanalen aan het veranderen, wat ben ik ook een sukkel![]()
Godver, kon je dat niet zeggen toen ik hiermee begon. Denk je een logische volgorde op je tv te pleuren, komt Tong met zoietsquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
En daarna je videorecorder want dat klopt dan ook niet meer.
Kun je je vcr niet de tv-indeling één-op-één laten overnemen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Godver, kon je dat niet zeggen toen ik hiermee begon. Denk je een logische volgorde op je tv te pleuren, komt Tong met zoiets
Het had minstens 10-0 moeten zijn, men wat heb ik me geergerd langs de kant zegquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:01 schreef Bluezz het volgende:
Vommie, zo erg is dat toch niet?
Als het goed is wel hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kun je je vcr niet de tv-indeling één-op-één laten overnemen?
En twee minuten later de winnende tegen Bayern. Het was de grote Rafael show.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Rafael vd Vaart zn goal tegen Stuttgart gekozen tot Duits doelpunt vd week
Die was babykleertjes aan het kopen .quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
Leuk hoor, Sylvie op de tribune?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |