ja ze is echt niet te volgen, een heleboel uhm.. snap je.. intens, en ander overbodig gebrabbel tussendoor; ik denk dat als iemand haar daar op een normale manier op wijst dat er nog wel wat aan te redden is:)quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:13 schreef D.Rose het volgende:
Als je er op let, het is idd zo dat Lieske langdradig is, ze herhaalt halve zinnen telkens door ze anders te formuleren
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:36 schreef Gert het volgende:
Iedereen zit zeker op NL2 te kijken hoe Yoko Ono de Tweede d'r ouwedag veilig stelt.
Tanja heeft het -helaas- bij het rechte eind.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:36 schreef __dani het volgende:
[..]
OEI! hoe durft ze Roel te noemen. Ik had noog sympathy voor haar, maar dat is nu dus ook verdwenen.
Ik zit me idd groen en geel te ergeren.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:36 schreef Gert het volgende:
Iedereen zit zeker op NL2 te kijken hoe Yoko Ono de Tweede d'r ouwedag veilig stelt.
Hoe weet jij dat zo zeker???quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Tanja heeft het -helaas- bij het rechte eind.
we zullen zien donderdagquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Flugeltje denk aan je hartquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zit me idd groen en geel te ergeren.
die had het vorige week ook fout toen was het volgens mij Lindaquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zo zeker???
De poll op de Talpa-site laat toch een heel ander beeld zien.
Ralph staat nu onderaan in de pollquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:35 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik wil het niet toegeven maar ik denk dat Tanja gelijk heeft![]()
Daar staat Ralph ook onderaan hoor...quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:40 schreef Knurkie het volgende:
[..]
die had het vorige week ook fout toen was het volgens mij Linda
Fok Poll had het goed
het enige overtuigende argument wat ik daar tot nu toe over gelezen heb, is dat hij op de valreep een zak geld aan het binnenhalen is met deze opdracht...quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:36 schreef Gert het volgende:
o vanmiddag nog nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar staat Ralph ook onderaan hoor...
quote:
20x 500quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:39 schreef mazaru het volgende:
Als Roel er echt uit moet, dan hoop ik dat die in ieder geval dat hele pakje kan leegroken.
25x500 euro, plus 4500 startgeld, plus 100 euro per dag.
Dat is bij elkaar een kleine 20.000 eurootjes
Lekker verdienen in een maand tijd
daarom denk ik ook dat hij eruit gaatquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:41 schreef Wup het volgende:
[..]
het enige overtuigende argument wat ik daar tot nu toe over gelezen heb, is dat hij op de valreep een zak geld aan het binnenhalen is met deze opdracht...
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:43 schreef flugeltje het volgende:
Ik vrees dat ik vanaf donderdag m'n lekkertje kwijtben.
maar dan vind ik de verhouding aantal mannen - aantal vrouwen in het huis toch een betere theorie.....quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:42 schreef Knurkie het volgende:
daarom denk ik ook dat hij eruit gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |