Het is nog even afwachten of crimi Gyman, nymfo Esmée en de ex van Marnix de kijkvreugde kunnen verhogen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:25 schreef babette21 het volgende:
[staan er nog leukertjes in de startblokken??]
Die gaan nog wel meer samen doen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:30 schreef pberends het volgende:
Hup, Chris en Estelle moeten gaan samenwerken.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:34 schreef pberends het volgende:
Kijk, nu gaan we de invloed van de NMO voelen.
En dat post-modern verbaasd kijken van 'm slaat ook nergens op.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:02 schreef Svensational het volgende:
Oh, en Daan-komt-toevallig-binnen kunnen ze ook wel weer mee stoppen...
Volgens mij kijk jij anders elke dag.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:12 schreef LeefbaarFok het volgende:
Miguel heeft zich ook al tot Talpa verlaagd....
Waarschijnlijk staan de deuren vaak losquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:07 schreef pberends het volgende:
Waarom horen ze bij ONM de deuren nooit opengaan.
Nee hoor, ik lees alleen maar de onderwerpen van Barend & van Dorp.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:14 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij kijk jij anders elke dag..
Nee, ze wordt voor vivisectie gebruikt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:06 schreef DeTolk het volgende:
Hoe gaat het nu met estelle aflopen ? Volgende week wordt ze met de chemobak meegegeven?
ze hebben allemaal stront in hun orenquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:07 schreef pberends het volgende:
Waarom horen ze bij ONM de deuren nooit opengaan.
Is dat een uitloopsel van de stront die ze in de hersens hebben?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:33 schreef haagse_elfje het volgende:
ze hebben allemaal stront in hun oren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |