Volgens de TOP Oss-site was 'ie de zoon van...quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:24 schreef Zwansen het volgende:
Sergio!
Overigens geen familie van...
Gregoor idd en die andere... Kom ff niet meer op de naam.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:29 schreef Zwansen het volgende:
Gregoor en nog iemand zijn dat toch...
Ik vind Sergio heel fel en scherp ogend. Hij weet iig te scoren en is erg effectief, niet alle spitsen zijn dat.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:40 schreef Zwansen het volgende:
De nieuwe Van Oostrum!
Valeev ist es. Valeev speelt idd zeer sterk de laatste tijd. Jammer genoeg wordt 'ie wel vaak geslachtofferd voor een wissel.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:41 schreef Zwansen het volgende:
Stanley Menzo had gezegd dat Valejev de beste voetballer van de eerste divisie was.
Dat zou enorm jammer zijn voor Emmen, als Jan vertrekt kan de club weer van vooraf aan beginnen denk ik.quote:Jan van Dijk denkt aan opstappen
FC Emmen dreigt trainer Jan van Dijk te verliezen. De Drenthse club gaat het momenteel sportief voor de wind, maar achter de schermen is de club in een bestuurlijke crisis terecht gekomen. Algemeen directeur Ronald Lubbers stapte donderdag op.
Lubbers liet in een persbericht weten dat naar zijn idee de reorganisatie als gevolg van de financiële problemen is afgerond en dat daarmee zijn werkzaamheden erop zaten. De 39-jarige directeur zou diezelfde avond volgens het Dagblad van het Noorden echter aan trainer Jan van Dijk hebben toevertrouwd dat de werkelijke reden van zijn opstappen elders ligt. Lubbers was van mening dat hij binnen de club van alle kanten werd tegengewerkt.
Daarop vroeg hoofdcoach Jan van Dijk de Raad van Commissarissen om opheldering. Tevens vertelde hij de RvC dat hij geen heil zag in samenwerking met Heink Eising. Wanneer de Raad van Commissarissen toch besluit Eising aan te stellen dan overweegt Van Dijk op te stappen bij FC Emmen.
voetbalprimeur.nl
bah, kan dat nou nooit eens goed gaan daar in de directie. Volgens mij zijn er de afgelopen 10 jaar al zo'n 10 nieuwe directeuren langsgekomen. En weer eens verloren van Zwollequote:Op zondag 2 oktober 2005 12:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat zou enorm jammer zijn voor Emmen, als Jan vertrekt kan de club weer van vooraf aan beginnen denk ik.
Dat wordt sparen Pekel.quote:Emmen doet spelers in de aanbieding
EMMEN - FC Emmen doet haar spelers in de aanbieding. Liefhebbers kunnen voor 900 euro per persoon trainer Jan van Dijk of een van de voetballers adopteren. Voor dit bedrag mag de financierder tijdens de winterstop mee naar het trainingskamp in Turkije dat met het adoptiegeld wordt gefinancierd.
In totaal is er circa 30.000 euro nodig. Geldschieters mogen in ruil voor hun bijdrage overal bij zijn en aan alle activiteiten meedoen. Van Dijk maakt een uitzondering voor de training en de slaapkamers.
Volgens commercieel directeur Henk Eising van FC Emmen is een trainingskamp zonder de adoptieactie onbetaalbaar. Inmiddels meldden de eerste sponsors zich al.
Jan van Dijk heeft dat idee neer gelegd dat weet ik zeker, want dat gebruiken ze hier in Helmond al jarenquote:
En? Is het een succes?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:56 schreef hellmondunited het volgende:
Jan van Dijk heeft dat idee neer gelegd dat weet ik zeker, want dat gebruiken ze hier in Helmond al jaren
Nog 899 euro dan..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ga je Janga adopteren Pekel?
De sponsoren in Helmond waren zéér tevreden. Vonden het een fantastische ervaring. Ze gaan zelf een beetje vakantie vieren en wat met de spelers optrekken. als de spelers moeten trainen, gaan de sponsoren op excursie ofzo. Het maakt de sponsoren extra betrokken bij de club, dit is met name voor de toekomstplannen erg van belang.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:59 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
En? Is het een succes?
Wat mag je allemaal als je meegaat?
Precies wat ik dacht toen ik het hoorde in Hart van Nederlandquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Wij hebben dit ook al jaren, alleen dan voor sponsors.
En uitgezet door Henk Eisingquote:Op maandag 7 november 2005 11:43 schreef kikoooooo het volgende:
het adoptieplan was toch van Van Dijk?
Zeg maar gerust dat Emmen een topper is, als men de komende 2 wedstrijden weet te winnen.quote:Op maandag 7 november 2005 13:29 schreef dVTB het volgende:
Ik vind het toch wel erg frappant wat Jan van Dijk weet te presteren. Stond Emmen vorig seizoen nog nagenoeg onderaan, nu is de ploeg weer een subtopper. Zo snel al. Petje af voor deze zwaar onderschatte trainer.
Whehe, wij hebben een aantal jaar geleden de middenstip van Veendam gejat.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:35 schreef pekel het volgende:
"Ludieke" actie BV Veendam-supporters mislukt jammerlijk
Aan de vooravond van de derby heeft de aanhang van FC Emmen al een beste slag weten te slaan. Vannacht werd voorkomen dat een Veendam-supporter de middenstip van De Meerdijk jatte. Een groepje alerte supporters van FC Emmen patrouilleerde al geruime tijd bij het stadion, toen tegen 3 uur een auto met daarin een in Veendam-kleding gehulde man opdook.
De moederziel alleen naar Emmen afgereisde Veendammer werd onmiddellijk staande gehouden en gevraagd naar zijn bedoelingen. De man, in de veronderstelling dat hij met politie te maken had, gaf stamelend antwoord en moest zijn meegenomen schep (type poepschepje) en spuitbus (Praxis Hoogglans) afstaan. Vervolgens hebben de supporters van Emmen de BV Veendam-supporter ongemoeid gelaten en teruggezonden naar de veenkoloniën.
Emmeren.nl![]()
nounou, wat een onzinquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:53 schreef pekel het volgende:
Politie in Emmen is trouwens zeer goed voorbereid, naar het schijnt. Hoorde dat er ook ME vanuit Zwolle komt?.
Ik zag het....die scheidsrechter...pfffquote:En dan dit...
Martin Drent keerde zaterdag al terug op De Meerdijk. De trainer van BV Veendam C1 verloor met 2-1 van FC Emmen C1 en was de hele middag het mikpunt van pesterijtjes. Drent had echter het meeste te vrezen van de scheidsrechter. Nadat Drent hem voor 'lamzak' had uitgemaakt, wilde de arbiter Drent met de grensrechtervlaggetjes te lijf gaan. De Veendam-spits kon met grote moeite worden ontzet en kwam met de schrik vrij.
quote:Op zondag 20 november 2005 22:34 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik zag het....die scheidsrechter...pfffDrent had echt een leuke middag
Ik ben van de partij!quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:42 schreef pekel het volgende:
Vanavond winnen van Telstar
[afbeelding]
Ik heb nog wel even gelachen om jullie coachquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:39 schreef spurs het volgende:
Lekker zuur de wedstrijd van gisteravond in blessuretijd nog verliezen. Terwijl dat niet nodig was! De 2-0 deed er niet meer om maar was erg grappig om te zien. Lullig voor Moeliker maar ja kan elke keeper overkomen
Was trouwens nog wel gezellig in jullie supportershome na de wedstrijd, leuk dat we werden uitgenodigt door enkele emmen supporters om een biertje te komen doen!
quote:Na afloop van het duel met Stormvogels/Telstar was Emmen-coach Jan van Dijk de eerste om toe te geven dat zijn ploeg de overwinning niet verdiende. Zeker gezien de verhoudingen in het veld gedurende de tweede helft had Telstar minmaal recht op een gelijkspel. Maar de voetbalwetten zijn nu eenmaal anders. Gelukkig maar, want daar dankt de sport zijn populariteit aan. Kennelijk vond Van Dijk het onrecht wat de gasten aangedaan werd echter dermate groot dat hij na de eerste goal in de blessuretijd naar de kleedkamers vluchtte.
''Zeker in de tweede helft vond ik Stormvogels/Telstar beter dan wij. Toen we in de extra tijd ook nog op 1-0 kwamen ben ik naar binnen gegaan. De tweede goal heb ik helemaal niet gezien. Dit hebben we zeker niet verdiend.''
Jullie hadden zeker 3 punten verdiend. Emmen was meer dan vreselijk bezig. Hopelijk keert de vorm weer terug voor morgenavond, anders hebben we een probleemquote:Op maandag 5 december 2005 08:33 schreef spurs het volgende:
Kan ik me ook wel iets bij voorstellen maar zo te lezen schaamde Jan van Dijk zich ook....
[..]
Ach joh 3 punten met slecht voetbal heb ik liever dan 0 punten met stralend voetbal!quote:Op maandag 5 december 2005 10:46 schreef pekel het volgende:
[..]
Jullie hadden zeker 3 punten verdiend. Emmen was meer dan vreselijk bezig. Hopelijk keert de vorm weer terug voor morgenavond, anders hebben we een probleem
Ik zeg ook niet dat ik niet tevreden met de punten ben.quote:Op maandag 5 december 2005 10:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ach joh 3 punten met slecht voetbal heb ik liever dan 0 punten met stralend voetbal!
Van Vilsterenquote:Op maandag 5 december 2005 10:51 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik niet tevreden met de punten ben.. Alleen op basis van de wedstrijd had Telstar de punten verdiend. We mogen blij zijn dat van Westerop in topvorm verkeerd...
Trouwens, de kampioen wint zulke wedstrijdjes altijd met een dosis geluk...
PS: wie keepte gister bij het 2de?
Whehe....Koops wou niet, dag ervoor kreeg hij rood en hij had overal de pest erin.quote:
Moet je nog uit tegen Telstar dit seizoen want als ik dan tijd heb kom ik misschien wel ff je talenten aanschouwen...quote:Op maandag 5 december 2005 10:56 schreef pekel het volgende:
[..]
Whehe....Koops wou niet, dag ervoor kreeg hij rood en hij had overal de pest erin.. Nu mag ik gezellig in A1 keepen....
Maar goed, ontopic weer
Sorry, speel bij de amateurafdeling.quote:Op maandag 5 december 2005 11:19 schreef spurs het volgende:
[..]
Moet je nog uit tegen Telstar dit seizoen want als ik dan tijd heb kom ik misschien wel ff je talenten aanschouwen...
Sommige mensen kopen kaartjes voor PSV, terwijl de inhaaldatums van Emmen nog niet bekend zijnquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Aan het Hoogeveen spandoek achter het doel te zien zitten sommige Emmen "fans" liever bij PSV dan bij hun eigen club.
Sommige mensen doen het ook voor hun plezier en ik kan me best voorstellen dat je een uitwedstrijd van Emmen laat schieten voor een CL-duel van PSVquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat veranderd toch niets aan de zaak. Blijkbaar zitten ze daar toch liever. Ze hadden het PSV kaartje ook nog makkelijk kunnen verkopen. Hadden ze waarschijnlijk nog winst gemaakt ook.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat veranderd toch niets aan de zaak. Blijkbaar zitten ze daar toch liever. Ze hadden het PSV kaartje ook nog makkelijk kunnen verkopen. Hadden ze waarschijnlijk nog winst gemaakt ook.
Poeh poeh.... das wel wat anders dan de tv-beelden waar weer 3 man stonden.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:43 schreef pekel het volgende:
Het Emmen-legioen begint goed te groeien...
Gisteren bij GAE uit:
[afbeelding]
want?quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat een laffe kuthond die El Khalifi zeg.
Gejank de hele tijd, natrappen... hetzelfde geldt voor Moerad en die nummer 4. Wat een mongolen zeg.quote:
Waarschijnlijk omdat hij in zijn laatste 6 ontmoetingen met FCDB slecht 1 keer gewonnen heeft.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat blijft een gefrustreerde randdebiel inderdaad.
1-4quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:23 schreef kikoooooo het volgende:
Ik lach me elke wedstrijd weer dood om van dijk
1-4 hè jongens![]()
Hoe dat zo?quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Na Telstar mijn favoriete club in de GGD
Je hebt een voorkeur voor kansloze clubjes.quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Na Telstar mijn favoriete club in de GGD
quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je hebt een voorkeur voor kansloze clubjes.
1 2 3 4 5 | 2 VVV-Venlo 21 45 33 - 11 3 FC Emmen 21 42 45 - 24 4 FC Volendam 21 39 34 - 20 5 FC Zwolle 22 39 41 - 27 |
Doe eens alsof je volwassen bent zeg.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jammer dat die homo van een Moerad niet echt z'n nek brak.
Je hebt het vast niet gezien gisteren.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Doe eens alsof je volwassen bent zeg.
Wat een trieste reactie.
Jawel en dan nog wens ik niemand echt een gebroken nek.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je hebt het vast niet gezien gisteren.
quote:Op zondag 11 december 2005 00:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik had er niet om getreurd als Moerad wat had gebroken.
Gaan fijn flamen in het Den Bosch topic ofzo.quote:Op zondag 11 december 2005 00:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat hij niet echt een zware blessure heeft opgelopen? Da's inderdaad een beetje jammer.
Very old very fastquote:Op zondag 11 december 2005 00:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De Nederlandse grammatica is best lastig kennelijk.
Leuk dat Van Westerop het goed doet. Komt bij mij uit het dorp vandaan en is een goeie gozer. Zijn vader is materiaalman bij AZ.quote:Op maandag 5 december 2005 10:51 schreef pekel het volgende:
We mogen blij zijn dat van Westerop in topvorm verkeerd...
Hij heeft het i.i.g. dichter bij huis gehoudenquote:Op zondag 11 december 2005 00:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dan heeft pappie het verder geschopt dan z'n zoontje.
Goeie keeper idd.quote:Op zondag 11 december 2005 00:53 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Leuk dat Van Westerop het goed doet. Komt bij mij uit het dorp vandaan en is een goeie gozer. Zijn vader is materiaalman bij AZ.
Geen idee..... sinds lange tijd dat emmen een doelman heeft die weer eens wat vertrouwen uitstraalt!quote:Op zondag 11 december 2005 00:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ditewig heb ik altijd al een prutser gevonden. Veendam had toch zo'n keeper die weleens vrouwen van ploegmaten een beurt gaf?
is wel geteld 1,5 jaar goed geweest. Toen begon hij naast zijn schoenen te lopen en begon te denken dat hij alles kon maken.quote:Op zondag 11 december 2005 00:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ten Rouwelaar vond ik altijd een goede doelman bij FC Emmen. Af en toe pakte die gast er echt de meest onmogelijke ballen uit tegen ons.
Geen idee.... ik heb het wel gezien, maar de achtergrond weet ik niet!quote:Op zondag 11 december 2005 01:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat is er dan precies in het uitgaansleven gebeurd?
Dat was niet het probleem. Hij was zo arrogant, dat hij zijn vriendin alles liet opzeggen (ze hadden inmiddels een huis gekocht in E'hoven en een dag voordat ze zouden vertrekken, liet hij haar weten dat ze niet mee hoefde... Dat was het aard van het beestje!quote:Van Emmen naar PSV is natuurlijk wel een flinke stap. Als je daar niet op de juiste manier mee om kunt gaan, dan gaat het compleet fout.
Robben wordt in toom gehouden door zijn vader. Dat hadden ze wellicht ook moeten doen met hem.quote:Op zondag 11 december 2005 01:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Raar kereltje dan.Bij Emmen leek het altijd een nuchtere jongen, zoals Robben dat was bij FC Groningen, PSV en nu nog steeds is eigenlijk.
En niet te vergeten de grootste supporter van Emmen, op kosten van de spelersquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:00 schreef pekel het volgende:
De FC Emmen-selectie + de sponsoren zijn een klein uurtje geleden naar Keulen vertrokken. Van daaruit reizen ze naar Belek in Turkije, trainingskamp tot zondag..
Sinds Theoquote:Op zondag 11 december 2005 00:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Geen idee..... sinds lange tijd dat emmen een doelman heeft die weer eens wat vertrouwen uitstraalt!
welke idioot heeft die lijnen getekend ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:02 schreef pekel het volgende:
Hier gaat men trouwens trainen:
[afbeelding]
Volgens mij niet..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:09 schreef Yeahinho het volgende:
Volgens mij trainde FCDB vorig jaar ook in Belek...
haha, nu je t zo zegt! Check die middencirkel op t veld linksbovenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:09 schreef Catch22- het volgende:
[..]
welke idioot heeft die lijnen getekend ?
Ik zit elke thuiswedstrijd in de kantine naast het stadion..... dat is ook genietenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:21 schreef Hawk-eye het volgende:
Ik zit elke thuis wedstrijd op de tribune en het is genieten bij ons in Emmen.
Volgend seizoen maar geen training meer op de vrijdagavond, tenzij er wordt veranderd van speeldag, wat erin zit. SBS zendt na dit seizoen nl. geen Gouden Gids Divisie meer uit.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik zit elke thuiswedstrijd in de kantine naast het stadion..... dat is ook genieten
Welk vak?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:21 schreef Hawk-eye het volgende:
Ik zit elke thuis wedstrijd op de tribune en het is genieten bij ons in Emmen.
Ik kan me alleen de namen Aksu en Topkapi (het vermeend maffia hotel waarin de selectie verbleef) herrineren.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:18 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Waar dan? Die naam Belek komt me ergens bekend van voor...
Nee laat maar mooi op de vrijdag.... ik ga sowieso niet naar het stadionquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:05 schreef pekel het volgende:
[..]
Volgend seizoen maar geen training meer op de vrijdagavond, tenzij er wordt veranderd van speeldag, wat erin zit. SBS zendt na dit seizoen nl. geen Gouden Gids Divisie meer uit.
Ik niet, maar ik ga/kan nooit!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:08 schreef MaxMark het volgende:
Vanavond wordt een makkieFingers crossed
Wie gaan dr nog meer heen, behalve de diehards in dit topic?
Eh geen idee... hij woonde altijd recht achter mijn ouders dat weet ik dan weer welquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:21 schreef Zwansen het volgende:
Die 2e van rechts op die foto is toch Martin?
Jep.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:21 schreef Zwansen het volgende:
Die 2e van rechts op die foto is toch Martin?
Bespeur ik hier iemand met vrijkaartjes?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:20 schreef kikoooooo het volgende:
Ik wil wel heen eigenlijk...
ff kijken wat mn pa wil met evt klanten
Jep. Drama.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Was je er afgelopen zaterdag ook? In sporthal angelslo?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:51 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Bespeur ik hier iemand met vrijkaartjes?
Daar lag niet hun grootste fout. Dat was de wedstrijd tegen Banthumquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:51 schreef pekel het volgende:
[..]
Jep. Drama.. Wist niet dat we met het eerste te maken hadden met spelers van een IQ van 10
Wat een lachertje dat doelpunt
Tegen Banthum was 't helemaal niks. Maar goed, 1 seconde voor de wedstrijd en een vrije bal tegen, dan ga je met 5 man in de goal staan. M'n neefje van 5 had dat nog kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Daar lag niet hun grootste fout. Dat was de wedstrijd tegen Banthum
Als je ze nog kwijt moetquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:52 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik heb nog wat vrijkaartjes volgens mij
Zelf een seizoenkaart dus moet ze altijd maar weggeven
Dat red ik niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:04 schreef MaxMark het volgende:
Welke plaatsen ?(ik moet evt 3 hebben dan)
Geen idee... kregen de seizoenkaarthouders extra kaartjes dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:51 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Bespeur ik hier iemand met vrijkaartjes?
Nope, school.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:10 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Geen idee... kregen de seizoenkaarthouders extra kaartjes dan?
Ik dacht dat je bedoelde dat de kaartjes zijn voor plaatsen die ¤26,- kosten...leek me al zo veel, zelfs voor hoofdtribunequote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:09 schreef pekel het volgende:
[..]
Dat red ik niet.. En 26 is het "feestvak"
geen plaatsingnummers. Maar koop gewoon een 26-kaartje, zijn het goedkoopst en er is toch geen plaatscontrole.
.
Ik dacht dat je vader misschien sponsor was omdat je zei dat hij met klanten heenging ofzo, vandaar..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:10 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Geen idee... kregen de seizoenkaarthouders extra kaartjes dan?
Ik schop je weg als je bij mij in de buurt komt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:13 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat de kaartjes zijn voor plaatsen die ¤26,- kosten...leek me al zo veel, zelfs voor hoofdtribune
Dan koop ik wel een kaartje voor de zijkant oosttribune en ga in het midden zitten (scheelt ¤1,50 mên)
Is sponsor ja... 4 seizoenskaarten, maar 2 geeft ie meestal sowieso weg. Beetje paaien hèquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:13 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vader misschien sponsor was omdat je zei dat hij met klanten heenging ofzo, vandaar..
Oehquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:14 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik schop je weg als je bij mij in de buurt komt..
't is een beginquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:57 schreef pekel het volgende:
56 met de bus en zeker 60+ met eigen vervoer voor morgen uit naar Cambuur.
Voor Drentse begrippen is het veel. De komende uitwedstrijden verwacht ik zeker ook minimaal zo'n aantal. Alleen de supportersvereniging moet nog even wennen aan zo'n animo. Ik kan niet mee met de bus en zoek nu vervoer via iemand anders... 't is maar watquote:
Veel? Vroeger gingen er altijd 4 of 5 bussen mee naar Cambuur. Waren altijd beladen wedstrijden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:02 schreef pekel het volgende:
[..]
Voor Drentse begrippen is het veel. De komende uitwedstrijden verwacht ik zeker ook minimaal zo'n aantal. Alleen de supportersvereniging moet nog even wennen aan zo'n animo. Ik kan niet mee met de bus en zoek nu vervoer via iemand anders... 't is maar wat
Vroeger, Pi-Clan...dat waren nog eens tijdenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Veel? Vroeger gingen er altijd 4 of 5 bussen mee naar Cambuur. Waren altijd beladen wedstrijden.
Zo zo..... echte fan dus....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:35 schreef pekel het volgende:
Ben al de hele tijd aan het rondbellen...
Schijnen nu 4 extra plaatsen te zijn in de bus...dus nog ff doorbellen
Eh wie?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:25 schreef pekel het volgende:
Positief was trouwens het invallen van Wouter van der Herik, hij maakte een sterke indruk..
Nee, had geen club dit seizoen. Speelde daarvoor bij Grunn en GAE. Goede aanwinst voor de linkerflank.quote:
Ah ok!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:50 schreef pekel het volgende:
En is deze week aangetrokken.
van Westerop redde een keer goed, verder was het belabberd...terechte 1-1quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ah ok!
Verder nog uitblinkers aan zijde Emmen?
Jammer dat ze niet 3 punten heb gepakt aangezien de concurrentie (op Volendam na) punten heeft laten liggen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:53 schreef pekel het volgende:
[..]
van Westerop redde een keer goed, verder was het belabberd...terechte 1-1
Sja, soms zit het iedereen tegenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet 3 punten heb gepakt aangezien de concurrentie (op Volendam na) punten heeft laten liggen.
Ja dat is waar, in dit geval mag je blij zijn dat je nog een punt pakt en niet met lege handen huiswaarts gaat.quote:
Het was niet geheel onverdiend geweest als dat was gebeurd, maar goed, ik ben toch tevreden met het puntjequote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja dat is waar, in dit geval mag je blij zijn dat je nog een punt pakt en niet met lege handen huiswaarts gaat.
Dit weekend vrij dacht ik..... en volgend weekend tegen SVBO en dan kan ik helaas nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:01 schreef pekel het volgende:
[..]
Het was niet geheel onverdiend geweest als dat was gebeurd, maar goed, ik ben toch tevreden met het puntje
Nu slapen, morgen wéér naar Friesland
Klopt. Maar goed, om nu al te gaan oordelen van een crisis in al erg vroeg.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:58 schreef MaxMark het volgende:
Ligt het aan mij, of is de "rek" een beetje uit Emmen? Ik vind ze de laatste paar wedstrijden erg beneden de maat (in verhouding met het begin van het seizoen) spelen.
Waar sta je pekel?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:48 schreef pekel het volgende:
Nog een foto'tje van het uitvak gister, dat eindelijk steeds voller wordt:
[afbeelding]
Den Bosch heeft (wat) historie en heeft Eredivisie gespeeld. Emmen zit al sinds '85 in de Eerste en heeft nooit iets groots gehaald. Geen excuus voor dat er slechts 83 man waren, maar de FC begint al te leven. Er komen dit seizoen al wat meer fanatieke fans, opzich al een grote vooruitgang.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:20 schreef Yeahinho het volgende:
Volgens mij hadden zelfs wíj nog meer supporters mee naar Emmen.
Fantiek als in harde kern? Ach, die zal Emmen nooit krijgen. De meesten van vroeger (zoals ik) komen niet meer en de huidige generatie is een stel teletoeters.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:25 schreef pekel het volgende:
[..]
Den Bosch heeft (wat) historie en heeft Eredivisie gespeeld. Emmen zit al sinds '85 in de Eerste en heeft nooit iets groots gehaald. Geen excuus voor dat er slechts 83 man waren, maar de FC begint al te leven. Er komen dit seizoen al wat meer fanatieke fans, opzich al een grote vooruitgang.
Tief toch een end op. Er komt een nieuwe generatie aan.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Fantiek als in harde kern? Ach, die zal Emmen nooit krijgen. De meesten van vroeger (zoals ik) komen niet meer en de huidige generatie is een stel teletoeters.
Ach meid, op hoeveel stadionverboden zit je al?quote:Op zondag 22 januari 2006 01:32 schreef pekel het volgende:
[..]
Tief toch een end op. Er komt een nieuwe generatie aan.
Nepsupporter.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ach meid, op hoeveel stadioverboden zit je al?
Ssst...ik ben tester.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Krijg jij smsjes als hier wordt gepost ofzo?
Het aantal stadionverboden zegt iets over het fanatisme van een supporter?quote:Op zondag 22 januari 2006 11:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ach meid, op hoeveel stadionverboden zit je al?
Liever 11e zonder Powel dan 2e met hem.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:41 schreef pekel het volgende:
. Den Bosch is blij met het vertrek van Powell, nu nog kijken als ze die blijheid in punten uit kunnen drukken.
Wat is er mis met Powel dan?quote:Op zondag 22 januari 2006 15:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Liever 11e zonder Powel dan 2e met hem.
Powel blijft gewoon staan hoor...quote:Op zondag 22 januari 2006 15:41 schreef pekel het volgende:
We hebben nu trouwens de nummers 1 en 2 van de topscoorderslijst in dienst: van Dijk en Mourad. Den Bosch is blij met het vertrek van Powell, nu nog kijken als ze die blijheid in punten uit kunnen drukken.
Langzaam verdrijft de parel van Millwall naar een 3de plek.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Powel blijft gewoon staan hoor...![]()
Pas maar op, want onze Prince gaat nu ie verlost is van zijn 'concurrent' ongetwijfeld opstaanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:35 schreef pekel het volgende:
[..]
Langzaam verdrijft de parel van Millwall naar een 3de plek.
Die ging toch volgens een ander topic naar een grote club?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:42 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Pas maar op, want onze Prince gaat nu ie verlost is van zijn 'concurrent' ongetwijfeld opstaan.
Door die hans worst van een Mourad zekerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:35 schreef pekel het volgende:
[..]
Langzaam verdrijft de parel van Millwall naar een 3de plek.
Kan dan misschien wel een hans worst wezen, als hij scoort verdwijnt Powel inderdaad naar de 3e plaatsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Door die hans worst van een Mourad zeker![]()
![]()
![]()
Als hij nog 7 keer scoort wel ja.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:05 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kan dan misschien wel een hans worst wezen, als hij scoort verdwijnt Powel inderdaad naar de 3e plaats
En dat is volgens jou niet mogelijk?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als hij nog 7 keer scoort wel ja.
Alles is mogelijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En dat is volgens jou niet mogelijk?
Omniworld krijgen we nog.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Alles is mogelijk.
Maar zo productief is Emmen de laatste weken niet. En het seizoen is niet zo lang meer. Nog 11 wedstrijden om 7 goals te maken. Zo'n gemakkelijke opgave is dat niet...
quote:Zeven steden over voor EK 2007
24 januari 2006, 15:24
Door: Bart Kruyt
Het lijstje met eventuele speelsteden voor het EK onder de 21 jaar is geslonken tot zeven. Voor het EK, dat in 2007 in Nederland wordt gehouden, hadden dertien steden zich aangemeld, maar vijf daarvan zijn inmiddels afgevallen.
Leeuwarden, Rotterdam, Eindhoven, Kerkrade en Sittard-Geleen zijn de vijf steden die zijn afgevallen. Den Bosch, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem, Emmen, Groningen en Heerenveen zijn de overgebleven speelsteden.
Deze zeven steden krijgen van de KNVB de kans om hun promotieplannen voor het toernooi te laten zien. De voetbalbond moet vier steden aanwijzen die het EK ook daadwerkelijk mogen organiseren. In maart wil de UEFA weten welke drie steden er nog zullen afvallen.
Het eindtoernooi zal van 9 tot en met 24 juni 2007 gehouden worden. Nederland is als gastland automatisch geplaatst.
Reeksen zijn er om doorbroken te worden.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die zijn met een aardige reeks bezig anders![]()
Ik hem mn sollicitatiebrief alweer klaar liggenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:14 schreef pekel het volgende:
Weer een grotere kans om het EK 2007 onder 23 in eMMen te krijgen
[..]
Ik ga weer over het veld heen lopenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:26 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik hem mn sollicitatiebrief alweer klaar liggen![]()
KNVB zegt zelf dat het pas in maart officieel bekend wordt, dus niks is zeker.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Klote
quote:Fc Emmen - AGOVV afgelast!! 27 januari 2006
De wedstrijd Fc Emmen - AGOVV is vanwege het slechte veld afgelast.
Geen voetbal vanavond op de Meerdijk want de wedstrijd FC Emmen - AGOVV Apeldoorn is afgelast. Scheidsrechter Mario Diks uit Leeuwarden keurde het veld tegen twee uur en vond het te gevaarlijk voor de voetballers
neen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:31 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Heb jij dr ook gewerkt, afgelopen zomer?
Terecht........ veld zou verwoest worden als er gespeeld zou worden.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:56 schreef pekel het volgende:
En voor de derde week op rij geen voetbal voor FC Emmen...
FC Emmen - AGOVV afgelast dus.
Tja..... dat is een vast gegeven en daar zou de KNVB wellicht maar eens rekening mee moeten houden bij de opzet van een schemaquote:Op maandag 6 februari 2006 11:06 schreef MaxMark het volgende:
Gaat nog een lekker druk schema worden met al het inhalen.
quote:Geoffrey Verweij volgend seizoen naar FC Emmen
>> 06 Feb 2006
FC Emmen contracteert Geoffrey Verweij
6-2-2006
FC Emmen heeft met het oog op de toekomst Geoffrey Verweij voor de komende drie seizoenen vastgelegd. De 23-jarige vleugelspits speelt momenteel voor Haarlem en is Amsterdammer van geboorte. Hij debuteerde bij Sparta in het betaalde voetbal. .
Wellicht dat voor de massa Geoffrey Verweij een onbekende is, voor de scouts en trainers van FC Emmen is hij dat bepaald niet. Hij vestigde enkele malen met sterke dribbels de aandacht op zich in duels tussen Haarlem en FC Emmen. Zo scoorde hij in het seizoen 2004/05 de gelijkmaker tijdens Haarlem-Emmen dat mede door toedoen van hem met 3-1 won. Geoffrey Verweij heeft in totaal 89 competitieduels in het betaalde voetbal gespeeld waarin hij 15 keer scoorde. In de eerste helft van het seizoen stond hij in de basis bij Haarlem maar tegenwoordig ondervindt hij concurrentie van ex-Emmenaar Rodney Cairo die meestal de voorkeur krijgt van Haarlem-trainer Gert Aandewiel.
quote:Hoogstrate kan kiezen: PSV of Emmen
Gepubliceerd op 05 februari 2006, 22:32
Laatst bijgewerkt op 05 februari 2006, 22:44
emmen - Jordi Hoogstrate maakt dit seizoen af als voetballer van FC Emmen en heeft vervolgens zelf de keuze voor het volgende seizoen. De van een zware knieblessure revaliderende middenvelder staat bij PSV onder contract.
Volgens algemeen directeur Henk Eising van FC Emmen is er uit enig mailverkeer tussen beide clubs naar voren gekomen dat Hoogstrate zelf kan aangeven wat zijn voorkeur geniet: nog een seizoen voetballen bij Emmen of terug naar PSV. "En zijn voorkeur gaat uit naar Emmen", aldus Eising.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |