Als je ze nog kwijt moetquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:52 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik heb nog wat vrijkaartjes volgens mij
Zelf een seizoenkaart dus moet ze altijd maar weggeven
Dat red ik niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:04 schreef MaxMark het volgende:
Welke plaatsen ?(ik moet evt 3 hebben dan)
Geen idee... kregen de seizoenkaarthouders extra kaartjes dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:51 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Bespeur ik hier iemand met vrijkaartjes?
Nope, school.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:10 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Geen idee... kregen de seizoenkaarthouders extra kaartjes dan?
Ik dacht dat je bedoelde dat de kaartjes zijn voor plaatsen die ¤26,- kosten...leek me al zo veel, zelfs voor hoofdtribunequote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:09 schreef pekel het volgende:
[..]
Dat red ik niet.. En 26 is het "feestvak"
geen plaatsingnummers. Maar koop gewoon een 26-kaartje, zijn het goedkoopst en er is toch geen plaatscontrole.
.
Ik dacht dat je vader misschien sponsor was omdat je zei dat hij met klanten heenging ofzo, vandaar..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:10 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Geen idee... kregen de seizoenkaarthouders extra kaartjes dan?
Ik schop je weg als je bij mij in de buurt komt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:13 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat de kaartjes zijn voor plaatsen die ¤26,- kosten...leek me al zo veel, zelfs voor hoofdtribune
Dan koop ik wel een kaartje voor de zijkant oosttribune en ga in het midden zitten (scheelt ¤1,50 mên)
Is sponsor ja... 4 seizoenskaarten, maar 2 geeft ie meestal sowieso weg. Beetje paaien hèquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:13 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vader misschien sponsor was omdat je zei dat hij met klanten heenging ofzo, vandaar..
Oehquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:14 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik schop je weg als je bij mij in de buurt komt..
't is een beginquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:57 schreef pekel het volgende:
56 met de bus en zeker 60+ met eigen vervoer voor morgen uit naar Cambuur.
Voor Drentse begrippen is het veel. De komende uitwedstrijden verwacht ik zeker ook minimaal zo'n aantal. Alleen de supportersvereniging moet nog even wennen aan zo'n animo. Ik kan niet mee met de bus en zoek nu vervoer via iemand anders... 't is maar watquote:
Veel? Vroeger gingen er altijd 4 of 5 bussen mee naar Cambuur. Waren altijd beladen wedstrijden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:02 schreef pekel het volgende:
[..]
Voor Drentse begrippen is het veel. De komende uitwedstrijden verwacht ik zeker ook minimaal zo'n aantal. Alleen de supportersvereniging moet nog even wennen aan zo'n animo. Ik kan niet mee met de bus en zoek nu vervoer via iemand anders... 't is maar wat
Vroeger, Pi-Clan...dat waren nog eens tijdenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Veel? Vroeger gingen er altijd 4 of 5 bussen mee naar Cambuur. Waren altijd beladen wedstrijden.
Zo zo..... echte fan dus....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:35 schreef pekel het volgende:
Ben al de hele tijd aan het rondbellen...
Schijnen nu 4 extra plaatsen te zijn in de bus...dus nog ff doorbellen
Eh wie?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:25 schreef pekel het volgende:
Positief was trouwens het invallen van Wouter van der Herik, hij maakte een sterke indruk..
Nee, had geen club dit seizoen. Speelde daarvoor bij Grunn en GAE. Goede aanwinst voor de linkerflank.quote:
Ah ok!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:50 schreef pekel het volgende:
En is deze week aangetrokken.
van Westerop redde een keer goed, verder was het belabberd...terechte 1-1quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ah ok!
Verder nog uitblinkers aan zijde Emmen?
Jammer dat ze niet 3 punten heb gepakt aangezien de concurrentie (op Volendam na) punten heeft laten liggen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:53 schreef pekel het volgende:
[..]
van Westerop redde een keer goed, verder was het belabberd...terechte 1-1
Sja, soms zit het iedereen tegenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet 3 punten heb gepakt aangezien de concurrentie (op Volendam na) punten heeft laten liggen.
Ja dat is waar, in dit geval mag je blij zijn dat je nog een punt pakt en niet met lege handen huiswaarts gaat.quote:
Het was niet geheel onverdiend geweest als dat was gebeurd, maar goed, ik ben toch tevreden met het puntjequote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja dat is waar, in dit geval mag je blij zijn dat je nog een punt pakt en niet met lege handen huiswaarts gaat.
Dit weekend vrij dacht ik..... en volgend weekend tegen SVBO en dan kan ik helaas nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:01 schreef pekel het volgende:
[..]
Het was niet geheel onverdiend geweest als dat was gebeurd, maar goed, ik ben toch tevreden met het puntje
Nu slapen, morgen wéér naar Friesland
Klopt. Maar goed, om nu al te gaan oordelen van een crisis in al erg vroeg.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:58 schreef MaxMark het volgende:
Ligt het aan mij, of is de "rek" een beetje uit Emmen? Ik vind ze de laatste paar wedstrijden erg beneden de maat (in verhouding met het begin van het seizoen) spelen.
Waar sta je pekel?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:48 schreef pekel het volgende:
Nog een foto'tje van het uitvak gister, dat eindelijk steeds voller wordt:
[afbeelding]
Den Bosch heeft (wat) historie en heeft Eredivisie gespeeld. Emmen zit al sinds '85 in de Eerste en heeft nooit iets groots gehaald. Geen excuus voor dat er slechts 83 man waren, maar de FC begint al te leven. Er komen dit seizoen al wat meer fanatieke fans, opzich al een grote vooruitgang.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:20 schreef Yeahinho het volgende:
Volgens mij hadden zelfs wíj nog meer supporters mee naar Emmen.
Fantiek als in harde kern? Ach, die zal Emmen nooit krijgen. De meesten van vroeger (zoals ik) komen niet meer en de huidige generatie is een stel teletoeters.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:25 schreef pekel het volgende:
[..]
Den Bosch heeft (wat) historie en heeft Eredivisie gespeeld. Emmen zit al sinds '85 in de Eerste en heeft nooit iets groots gehaald. Geen excuus voor dat er slechts 83 man waren, maar de FC begint al te leven. Er komen dit seizoen al wat meer fanatieke fans, opzich al een grote vooruitgang.
Tief toch een end op. Er komt een nieuwe generatie aan.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Fantiek als in harde kern? Ach, die zal Emmen nooit krijgen. De meesten van vroeger (zoals ik) komen niet meer en de huidige generatie is een stel teletoeters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |