Nog 899 euro dan..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ga je Janga adopteren Pekel?
De sponsoren in Helmond waren zéér tevreden. Vonden het een fantastische ervaring. Ze gaan zelf een beetje vakantie vieren en wat met de spelers optrekken. als de spelers moeten trainen, gaan de sponsoren op excursie ofzo. Het maakt de sponsoren extra betrokken bij de club, dit is met name voor de toekomstplannen erg van belang.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:59 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
En? Is het een succes?
Wat mag je allemaal als je meegaat?
Precies wat ik dacht toen ik het hoorde in Hart van Nederlandquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Wij hebben dit ook al jaren, alleen dan voor sponsors.
En uitgezet door Henk Eisingquote:Op maandag 7 november 2005 11:43 schreef kikoooooo het volgende:
het adoptieplan was toch van Van Dijk?
Zeg maar gerust dat Emmen een topper is, als men de komende 2 wedstrijden weet te winnen.quote:Op maandag 7 november 2005 13:29 schreef dVTB het volgende:
Ik vind het toch wel erg frappant wat Jan van Dijk weet te presteren. Stond Emmen vorig seizoen nog nagenoeg onderaan, nu is de ploeg weer een subtopper. Zo snel al. Petje af voor deze zwaar onderschatte trainer.
Whehe, wij hebben een aantal jaar geleden de middenstip van Veendam gejat.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:35 schreef pekel het volgende:
"Ludieke" actie BV Veendam-supporters mislukt jammerlijk
Aan de vooravond van de derby heeft de aanhang van FC Emmen al een beste slag weten te slaan. Vannacht werd voorkomen dat een Veendam-supporter de middenstip van De Meerdijk jatte. Een groepje alerte supporters van FC Emmen patrouilleerde al geruime tijd bij het stadion, toen tegen 3 uur een auto met daarin een in Veendam-kleding gehulde man opdook.
De moederziel alleen naar Emmen afgereisde Veendammer werd onmiddellijk staande gehouden en gevraagd naar zijn bedoelingen. De man, in de veronderstelling dat hij met politie te maken had, gaf stamelend antwoord en moest zijn meegenomen schep (type poepschepje) en spuitbus (Praxis Hoogglans) afstaan. Vervolgens hebben de supporters van Emmen de BV Veendam-supporter ongemoeid gelaten en teruggezonden naar de veenkoloniën.
Emmeren.nl![]()
nounou, wat een onzinquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:53 schreef pekel het volgende:
Politie in Emmen is trouwens zeer goed voorbereid, naar het schijnt. Hoorde dat er ook ME vanuit Zwolle komt?.
Ik zag het....die scheidsrechter...pfffquote:En dan dit...
Martin Drent keerde zaterdag al terug op De Meerdijk. De trainer van BV Veendam C1 verloor met 2-1 van FC Emmen C1 en was de hele middag het mikpunt van pesterijtjes. Drent had echter het meeste te vrezen van de scheidsrechter. Nadat Drent hem voor 'lamzak' had uitgemaakt, wilde de arbiter Drent met de grensrechtervlaggetjes te lijf gaan. De Veendam-spits kon met grote moeite worden ontzet en kwam met de schrik vrij.
quote:Op zondag 20 november 2005 22:34 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik zag het....die scheidsrechter...pfffDrent had echt een leuke middag
Ik ben van de partij!quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:42 schreef pekel het volgende:
Vanavond winnen van Telstar
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |