gooi em uit het raamquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:40 schreef capibar het volgende:
WAT EEN GRAFBAK!
zit ik al een uur aan een comparison report te werken, besluit die grafbak vast te lopen![]()
![]()
![]()
ik dacht eerst mja zal wel, maar hij deed echt niks meer.
dus ik resetten, helemaal in de stress dat al mijn werk verloren is gegaan, kom ik er achter dat hij gelukkig wel auto save heeft gedaan.
maargoed, ik heb wel een minuut in de stress gezeten![]()
Ik lach je uit.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:43 schreef capibar het volgende:
AAAAAAAAAARGH!!!!!!!!!
IK KOM ER NET ACHTER DAT DAT WORD BESTAND LEEG IS!!!!!!!
STERF MICROSOFT!!!!!!!!!!!
quote:
serieus, ik dacht toch echt dat ik af en toe zo floppy simbooltje zag onderin,dus besloot ik de moeite te besparenquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:47 schreef Cosworth het volgende:
3 Woorden:
Regelmatig opslaan. Handmatig.
dat denk ik dus ook.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:48 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
het is een complot tegen je...
Jaaa, maar blijkbaar is dat niet voldoende he.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:48 schreef capibar het volgende:
[..]
serieus, ik dacht toch echt dat ik af en toe zo floppy simbooltje zag onderin,dus besloot ik de moeite te besparen![]()
Je bent een sukkel. Geef anderen niet de schuld als je zelf te debiel bent een computer te bedienen. Neem een cursus ofzo. Kneus.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:40 schreef capibar het volgende:
WAT EEN GRAFBAK!
zit ik al een uur aan een comparison report te werken, besluit die grafbak vast te lopen![]()
![]()
![]()
ik dacht eerst mja zal wel, maar hij deed echt niks meer.
dus ik resetten, helemaal in de stress dat al mijn werk verloren is gegaan, kom ik er achter dat hij gelukkig wel auto save heeft gedaan.
maargoed, ik heb wel een minuut in de stress gezeten![]()
Jammer dat je het niet bent kwijtgeraaktquote:zit ik al een uur aan een comparison report te werken
kijk even bij de geschiedenis van Word of in je temp bestanden, daar staat ie nog wel.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:43 schreef capibar het volgende:
AAAAAAAAAARGH!!!!!!!!!
IK KOM ER NET ACHTER DAT DAT WORD BESTAND LEEG IS!!!!!!!
STERF MICROSOFT!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:41 schreef __Wouter__ het volgende:
stresskip
Tigertje was me voorquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:24 schreef Anpagliwin het volgende:
@capibar: kijjk nou eens even in de geschiedenis van je computer en klik dan 'mijn computer' aan.
Misschien zit daar je word document nog.
kijk, daar heb ik wat aan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:16 schreef Tigertje het volgende:
[..]
kijk even bij de geschiedenis van Word of in je temp bestanden, daar staat ie nog wel.
hoe weet jij dat zo goed? zit je 24 uur per dag op mijn scherm mee te kijken ofzo?quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:12 schreef nightfall het volgende:
sukkel,. dat krijg je als je allemaal troep download en installeerd...
Moet je er in ZETTEN, niet er in gooien..quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:43 schreef capibar het volgende:
[..]
echt niet, ik heb er afgelopen week nog een reepje geheugen in gegooit, niet zo bitchen dus![]()
Geez, wat een ranzige spelling zo zeg.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:34 schreef buzzer het volgende:
ach, je kent de konsekwenties inmiddels
klopt, maar ik was even luiquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:42 schreef Toewan het volgende:
[..]
Geez, wat een ranzige spelling zo zeg.Consequenties is veel eleganter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |