gooi em uit het raamquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:40 schreef capibar het volgende:
WAT EEN GRAFBAK!
zit ik al een uur aan een comparison report te werken, besluit die grafbak vast te lopen![]()
![]()
![]()
ik dacht eerst mja zal wel, maar hij deed echt niks meer.
dus ik resetten, helemaal in de stress dat al mijn werk verloren is gegaan, kom ik er achter dat hij gelukkig wel auto save heeft gedaan.
maargoed, ik heb wel een minuut in de stress gezeten![]()
Ik lach je uit.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:43 schreef capibar het volgende:
AAAAAAAAAARGH!!!!!!!!!
IK KOM ER NET ACHTER DAT DAT WORD BESTAND LEEG IS!!!!!!!
STERF MICROSOFT!!!!!!!!!!!
quote:
serieus, ik dacht toch echt dat ik af en toe zo floppy simbooltje zag onderin,dus besloot ik de moeite te besparenquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:47 schreef Cosworth het volgende:
3 Woorden:
Regelmatig opslaan. Handmatig.
dat denk ik dus ook.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:48 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
het is een complot tegen je...
Jaaa, maar blijkbaar is dat niet voldoende he.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:48 schreef capibar het volgende:
[..]
serieus, ik dacht toch echt dat ik af en toe zo floppy simbooltje zag onderin,dus besloot ik de moeite te besparen![]()
Je bent een sukkel. Geef anderen niet de schuld als je zelf te debiel bent een computer te bedienen. Neem een cursus ofzo. Kneus.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:40 schreef capibar het volgende:
WAT EEN GRAFBAK!
zit ik al een uur aan een comparison report te werken, besluit die grafbak vast te lopen![]()
![]()
![]()
ik dacht eerst mja zal wel, maar hij deed echt niks meer.
dus ik resetten, helemaal in de stress dat al mijn werk verloren is gegaan, kom ik er achter dat hij gelukkig wel auto save heeft gedaan.
maargoed, ik heb wel een minuut in de stress gezeten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |