Nee man, tuurlijk niet.quote:
Nee man, die zijn mijnen aan het zoeken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:30 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
Hier een stel die de polonaise doen. gezelligheid alom.
Waarom bleef je dan niet op die gast wachten.....?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:31 schreef Spammert het volgende:
[..]
Nee man, tuurlijk niet.
(Ik heb brains... en heb/had dat ding alleen nodig voor vervoer naar school...)
Een 15-jarige agente?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:27 schreef koffiekoekje het volgende:
Deze is een boef aan het vangen
[afbeelding]
Hoe kom jij in hemelsnaam aan 15jaar !?quote:
Dat valt mee, zolang je agenten maar niet dwingt om iets tegen je te ondernemen. Melden dat je hem terug gaat jatten en dat vervolgens ook doen is vragen om problemen. Gewoon terugjatten en een week later melden dat je hem in de bosjes gevonden hebt vinden ze allang best.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:19 schreef Ofyles2 het volgende:
Terugjatten gaat nogal wat moeilijk, want de politie doet er alles aan om verdachten op straat te houden en juist de onschuldige burgers te straffen. Ik heb al zeer lange tijd kak aan de politie.![]()
voortaan dus welquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:21 schreef Spammert het volgende:
Nee, natuurlijk niet... denk je dat ik daar 24/7 mee rondloop.
Wat je nu zou kunnen doen is de aangifte ophalen, terugrijden naar die scooter en de politie bellen. Maar nee, dit topic typen heeft kennelijk voorrang.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:21 schreef Spammert het volgende:
Kort:
Een meisjesagent met een vuurwapen, dat kan niet goed aflopen! Zometeen gaat ze ook nog proberen om te fileparkeren met die politieauto.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:27 schreef koffiekoekje het volgende:
Deze is een boef aan het vangen
[afbeelding]
"Daddy!?"quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:20 schreef DaveMasteR het volgende:
Deze gast is het niet eens met de politie---»»»
http://media.putfile.com/police_assault![]()
Straks is het een grote bosneger!quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:01 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Blijf bij de scooter wachten en mep de 'eigenaar' in elkaar als 'ie komt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |