Nee man, tuurlijk niet.quote:
Nee man, die zijn mijnen aan het zoeken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:30 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
Hier een stel die de polonaise doen. gezelligheid alom.
Waarom bleef je dan niet op die gast wachten.....?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:31 schreef Spammert het volgende:
[..]
Nee man, tuurlijk niet.
(Ik heb brains... en heb/had dat ding alleen nodig voor vervoer naar school...)
Een 15-jarige agente?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:27 schreef koffiekoekje het volgende:
Deze is een boef aan het vangen
[afbeelding]
Hoe kom jij in hemelsnaam aan 15jaar !?quote:
Dat valt mee, zolang je agenten maar niet dwingt om iets tegen je te ondernemen. Melden dat je hem terug gaat jatten en dat vervolgens ook doen is vragen om problemen. Gewoon terugjatten en een week later melden dat je hem in de bosjes gevonden hebt vinden ze allang best.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:19 schreef Ofyles2 het volgende:
Terugjatten gaat nogal wat moeilijk, want de politie doet er alles aan om verdachten op straat te houden en juist de onschuldige burgers te straffen. Ik heb al zeer lange tijd kak aan de politie.![]()
voortaan dus welquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:21 schreef Spammert het volgende:
Nee, natuurlijk niet... denk je dat ik daar 24/7 mee rondloop.
Wat je nu zou kunnen doen is de aangifte ophalen, terugrijden naar die scooter en de politie bellen. Maar nee, dit topic typen heeft kennelijk voorrang.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:21 schreef Spammert het volgende:
Kort:
Een meisjesagent met een vuurwapen, dat kan niet goed aflopen! Zometeen gaat ze ook nog proberen om te fileparkeren met die politieauto.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:27 schreef koffiekoekje het volgende:
Deze is een boef aan het vangen
[afbeelding]
"Daddy!?"quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:20 schreef DaveMasteR het volgende:
Deze gast is het niet eens met de politie---»»»
http://media.putfile.com/police_assault![]()
Straks is het een grote bosneger!quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:01 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Blijf bij de scooter wachten en mep de 'eigenaar' in elkaar als 'ie komt
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:09 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Straks is het een grote bosneger junkiesietze!![]()
Ik heb deze eens op tv gezien, maar dan de volledige film. Van aan het stoppe tot ze die gast oppakten. Verzette zich nog heftigquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:20 schreef DaveMasteR het volgende:
Deze gast is het niet eens met de politie---»»»
http://media.putfile.com/police_assault![]()
idd, neem alleen wel een honkbalknuppeltje mee voor het geval datquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:28 schreef longinus het volgende:
Je kunt hem toch gewoon meenemen, het is immers jou scooter.![]()
54 kilometer per uur ookquote:
toepasselijke foto trouwens, ik krijg net een brief van het justitieel incasso bureau in mn handen gedrukt. na correctie 3km/h te hard. 30 euro. kassa!quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:48 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
54 kilometer per uur ook
Welkom in de wondere wereld van Koos Speequote:Op zaterdag 24 september 2005 20:32 schreef Phoenixjuh het volgende:
Dat vind ik gewoon niet kunnen. Iemand met zo'n minimaal verschil mag je wel uit gaan dat diegene aan de regels houdt. Je kan tenslotte nooit precies 50 rijden wanneer je maximaal 50 mag rijden. Soms rij je gewoon iets te hard, en laat je de pedaal los, en daalt je snelheid weer. Maar als je daarvoor al een boete krijgt, dat is gewoon te zot voor woorden.
Ik hou me altijd aan de regels, alleen op de snelweg rij ik 130 en soms 140 als die eikels gas geven als ik ze ga inhalen. Tja, anders kom je er nooit langs. Maar goed, rij al een paar jaren, en gelukkig nog steeds geen boete. Maar mocht ik een verkeersboete krijgen, dan baal ik er echt wel om. Want dat zal gewoon van die momenten zijn dat je even niet op de snelheid heb gelet, maar wel direct weer hebt aangepast aan de snelheid.quote:Op zondag 25 september 2005 10:33 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld van Koos Spee![]()
![]()
Stel je eens voor, dan zou iedereen zomaar zonder licht kunnen fietsen, en zomaar midden op straat kunnen skateboarden s'nachts.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:37 schreef Mtijn het volgende:
Ja, hallo, arrogant ventje, je denkt toch niet dat de politie kostbare tijd gaat gebruiken om misdaden op te lossenDie goede mensen hebben het druk ja!! Als alle politieagenten achter misdadigers aan zouden gaan zou er niemand meer zijn om belangrijke boetes voor "niet voldoen aan preventieve identificatie" en "belediging van een ambtenaar in functie" uit te schrijven!
PRIORITEITEN JA!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |