abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 september 2005 @ 20:52:37 #201
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_30926028
het was leuk spelen
we hebben iig ons best gedaan ,
ojah en I-spy, -edit- laat ook maar , je bent het niet eens waard,
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_30926129
quote:
Op zondag 25 september 2005 20:16 schreef i-spy24 het volgende:

0 - 3 aka 215 - 648!
Met de opmerking dat in deze laatste ronde BOF 1 man meer had tov de
tegenstander en nog wist te verliezen!
Nou...voorzover de 'fun'clan.
vang eens een kogel in je hoofd..

hoe kom jij aan de info dat we 1 man meer hadden? het is constant 6 tegen 6 geweest

en wij hebben tenminste gevochten jij bent vrijdag met je staart tussen de benen weggelopen van onze FUN clan... so STFU

jesus wat ben jij een kinder8ige loser zeg
Narf!
  zondag 25 september 2005 @ 20:58:29 #203
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_30926213
En dan heb je verloren: so fucking WHAT?! It's just a game...

Edit:

wat doet Y-spy hier eigenlijk nog behalve stangen?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 25 september 2005 @ 21:00:46 #204
12888 Skull-splitter
pi_30926292
quote:
Op zondag 25 september 2005 19:05 schreef BMH het volgende:
10 minuten voor de war zei mijn PC plop en is mijn videokaart ontploft!
OMG! Ik zou echt dat ding uit mijn PC trekken en gillend door het huis rennen!

Wat nu?
pi_30926333
war verloren, maar was wel supervet om te spelen, hopelijk kan ik aan de volgende clanwar weer meedoen. Al hadden we zwaar verloren, fun en teamwork was toch duidelijk aanwezig, al miste ik jedi een beetje voor de coordinatie van het teamwork
Ctrl + W
Echte mannen eten geen honing. Die kauwen op bijen.
pi_30926360
BMH mag hier niet meer posten voor een week omdat hij de xbox 360 fanboys beledigd heeft
Narf!
pi_30926399
nee, Sickert ik geef gewoon ff de stand van zaken door ook als jullie gewonnen haddden. En ik ren niet weg met de staart tussen mijn benen vanwege deze Clanwar maar vanwege julie eigewijze en sneaky maniertjes van afhandeling.Tot zover de 'steken onder de gordel" maar eigenlijk is het wel lekker dit verlies want hiermee is andermaal onderschreven wat ik al tijden riep: Op de manier hoe jullie willen spelen win je geen clanwar laat staan dat je als serieuze kandidaat wordt gezien! Ik voorspel meer verlies partijtjes als jullie je hele instelling niet veranderen,maar lekker niet doen. Heb ik meer lol door het verlies en het gelijk.

Oh.. en hoe weet ik dat dat jullie 1 man meer hadden en bijvoorbeeld op heli gebied echt een aanfluiting waren
terwijl dat volgens mij 1 van de stokpaardjes van FOK was? Ik word overal van op de hoogte gehouden.

Nou..lekker uithuilen en opnieuw beginnen!

NOTE:

Sickert als jij nog 1x zo een doodsverwensing uit ben jij denk ik de eerste pineut!
pi_30926404
hahaha, lol, heeft ie een ban ???
Ctrl + W
pi_30926470
quote:
Op zondag 25 september 2005 21:04 schreef i-spy24 het volgende:
nee, Sickert ik geef gewoon ff de stand van zaken door ook als jullie gewonnen haddden. En ik ren niet weg met de staart tussen mijn benen vanwege deze Clanwar maar vanwege julie eigewijze en sneaky maniertjes van afhandeling.Tot zover de 'steken onder de gordel" maar eigenlijk is het wel lekker dit verlies want hiermee is andermaal onderschreven wat ik al tijden riep: Op de manier hoe jullie willen spelen win je geen clanwar laat staan dat je als serieuze kandidaat wordt gezien! Ik voorspel meer verlies partijtjes als jullie je hele instelling niet veranderen,maar lekker niet doen. Heb ik meer lol door het verlies en het gelijk.

Oh.. en hoe weet ik dat dat jullie 1 man meer hadden en bijvoorbeeld op heli gebied echt een aanfluiting waren terwijl dat volgens mij 1 van de stokpaardjes van FOK was?
Ik word overal van op de hoogte gehouden.

Nou..lekker uithuilen en opnieuw beginnen Daaag!
lekkere bron heb je dan want we hebben toch echt geen man meer gehad.

en uithuilen hoeft niet want we spelen voor de fun..
Narf!
pi_30926475
quote:

Oh.. en hoe weet ik dat dat jullie 1 man meer hadden en bijvoorbeeld op heli gebied echt een aanfluiting waren terwijl dat volgens mij 1 van de stokpaardjes van FOK was?
Ik word overal van op de hoogte gehouden.
slecht waren in helikopter , als er iemand niet kon vliegen was het de tegenpartij wel
Ctrl + W
pi_30926539
quote:
Heb ik meer lol door het verlies en het gelijk.
Je moet ergens je lol vandaan halen...

BTW: ik hoop niet dat je naam je leeftijd aanduid?
BF2: Diamond3d
pi_30926572
Maar goed. Leer ervan en wordt serieus ipv alleen maar FUN clan te zijn want een Clanwar speel je niet alleen maar om te verliezen maar ook om te winnen. En dat geldt voor alle Clanwar teams die alleen maar meedoen voor de winst.
pi_30926575
quote:
NOTE:

Sickert als jij nog 1x zo een doodsverwensing uit ben jij denk ik de eerste pineut!
en we zwaaien met z'n allen naar i-spy
en we zwaaien met z'n allen naar i-spy
en we zwaaien met z'n allen
zwaaien met z'n allen
zwaaien met z'n allen naar i-spy
MASSEL
Ctrl + W
pi_30926598
quote:
Op zondag 25 september 2005 21:06 schreef Sickert het volgende:

[..]

lekkere bron heb je dan want we hebben toch echt geen man meer gehad.

en uithuilen hoeft niet want we spelen voor de fun..
Jawel, eventjes zat die ene kerel van het andere team bij ons, die we toen weg hadden gestemd. Was denk ik niet achter zijn pc..
pi_30926667
Ik vind dit raar trouwens:

Een Chinese vlag terwijl erboven en op de radar een Amerikaanse staat
En iemand was hem niet aan het veroveren want dan moet hij neutraal (wit) zijn... foutje!
pi_30926682
quote:

NOTE:

nou bij deze mijn excuses dan...

het was een ingame verwensing hoor niet echt natuurlijk
Narf!
pi_30926698
quote:

Oh.. en hoe weet ik dat dat jullie 1 man meer hadden en bijvoorbeeld op heli gebied echt een aanfluiting waren
terwijl dat volgens mij 1 van de stokpaardjes van FOK was? Ik word overal van op de hoogte gehouden.

Nou..lekker uithuilen en opnieuw beginnen!

NOTE:

I-spy...Alsjeblieft zeg hou er nou mee op... Nu is het echt niet leuk meer.

Ik heb je al eens verzocht om ermee te kappen en nu begin je weer...
  zondag 25 september 2005 @ 21:15:15 #218
12888 Skull-splitter
pi_30926760
quote:
Op zondag 25 september 2005 21:10 schreef i-spy24 het volgende:
Maar goed. Leer ervan en wordt serieus ipv alleen maar FUN clan te zijn want een Clanwar speel je niet alleen maar om te verliezen maar ook om te winnen. En dat geldt voor alle Clanwar teams die alleen maar meedoen voor de winst.
Niet helemaal, de jongens hier dus duidelijk niet
pi_30926765
quote:
Op zondag 25 september 2005 21:10 schreef i-spy24 het volgende:
ja je hebt gelijk

daag
Narf!
pi_30926768
quote:

Kewl zo'n dreigend taaltje. Staat dat ook op het menu in je eettentjes??

[ Bericht 2% gewijzigd door Umm-Qasr op 25-09-2005 21:24:18 ]
Before all else, be armed.
pi_30926790
quote:
Op zondag 25 september 2005 21:15 schreef Umm-Qasr het volgende:

[..]

Kewl zo'n dreigend taaltje. Staat dat ook op de menu in je eettentjes??
hahaha, beste opmerking van vandaag
Ctrl + W
pi_30926848
@ Sickert:

Jedi:
pi_30926868
oh sryy was BMH helemaal vergeten te bedanken voor al het regel en organiseerwerk, jammer dat ie zelf niet mee kon spelen, en het niet kan lezen nu , maar iniedergeval:

bedankt BMH
Ctrl + W
pi_30926883
quote:
nee, Sickert ik geef gewoon ff de stand van zaken door ook als jullie gewonnen haddden.
Dit is de stand van zaken doorgeven :
quote:
Op zondag 25 september 2005 20:16 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
1st ronde:
Band of Fok!kers vs Pain Project Squad: 0 - 200!
2de ronde (Dragon Valley?):
BH van FOK is neergehaald

Band of Fok!kers vs Pain Project Squad: 118- 162
3de ronde:
Band of Fok!kers vs Pain Project Squad: 0-175
Final result:
0 - 3 aka 215 - 648!
Vanaf hier heeft het niets meer te maken met de stand van zaken doorgeven maar met het steken onder water geven:
quote:
Met de opmerking dat in deze laatste ronde BOF 1 man meer had
tov de tegenstander en nog wist te verliezen!
Nou...voorzover de 'fun'clan met zijn 'losse' aanpak ...
Daarom blijft mijn vraag: Je was zelf degene die als hardste riep dat men geen steken onder de gordel moest geven, ik vraag me af hoe ik dit dan uit moet leggen ?
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_30926954
quote:
Op zondag 25 september 2005 21:16 schreef Timminater het volgende:

[..]

hahaha, beste opmerking van vandaag
haha idd
Narf!
pi_30927040
@'UnleashMitch':

Gewoon als iemand die het wel grappig vind dat ondanks alle "hurrah" stemming dat ik eindelijk weg was tja want een betweter hebben we liever niet want we zijn oud en wijs genoeg om het zelf te redden nu blijkt dus dat je met die houding het niet redt en jezelf als Clan belachelijk maakt tov je tegenstander. Dat is puur binnenpret als je dan zo ziet hoe de hele 'fun'instelling en de gedachte dat je met 'fun' en spelen' toch kunt winnen zo wordt afgestraft!
Maar goed, eigen keuze en ik vind het best zo dus ... genoeg erover.

[ Bericht 2% gewijzigd door i-spy24 op 25-09-2005 21:28:55 ]
pi_30927116
iniedergeval hebben we niet graag een persoon die zich zelf te serieus neemt
en bij het minst geringste uit zn vel springt en mensen die zich inzetten zwart maakt
en de boel afkraakt. omdat ie zelf niks leest

het wachtwoord is FOK!

dag i-spy
Narf!
pi_30927196
  zondag 25 september 2005 @ 21:29:16 #229
12888 Skull-splitter
pi_30927273
quote:
Op zondag 25 september 2005 21:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik vind dit raar trouwens:

[[url=http://img117.imageshack.us/img117/2158/screen0002if.th.jpg]afbeelding][/URL]

Een Chinese vlag terwijl erboven en op de radar een Amerikaanse staat
En iemand was hem niet aan het veroveren want dan moet hij neutraal (wit) zijn... foutje!
Hadden wij vandaag ook, aan de paal hing een amerikaanse vlag, op de radar de MEC vlag, en dan allebij daar spawnen...
  zondag 25 september 2005 @ 21:31:34 #230
12888 Skull-splitter
pi_30927362
quote:
Op zondag 25 september 2005 21:27 schreef i-spy24 het volgende:
Mojo?
pi_30927488
I-spy ik heb de admins van Fok verzocht om een ban voor je..hoef je gelijk niet meer te gaan uitzoeken wie het was...

Ene keer ben je een aardige vent op msn enzo en dan sla je weer helemaal door hier op dit forum en zit je iedereen uit te dagen. Gaat het je nou niet dagen dat je met iedereen mot hebt dat het wellicht aan jezelf ligt?? Dit gezeik kost sfeer en het draagt niks bij.

We hebben een top clan die heel gezellig is en dat willen we zo houden.

Je bent niet meer gewenst op dit topic.
pi_30927682
ff ontopic.... wanneer knallen we weer?

morgen hoop ik

ik ben er morgen vanaf 19:00
Narf!
pi_30927684
Ik ga zo eens een filmpje kijken denk ik, weet alleen nog niet welke. Op de server zijn toch niet veel bekende domo & rudy na.
pi_30927693
quote:
Op zondag 25 september 2005 21:22 schreef i-spy24 het volgende:
@'UnleashMitch':

Gewoon als iemand die het wel grappig vind dat ondanks alle "hurrah" stemming dat ik eindelijk weg was tja want een betweter hebben we liever niet want we zijn oud en wijs genoeg om het zelf te redden nu blijkt dus dat je met die houding het niet redt en jezelf als Clan belachelijk maakt tov je tegenstander. Dat is puur binnenpret als je dan zo ziet hoe de hele 'fun'instelling en de gedachte dat je met 'fun' en spelen' toch kunt winnen zo wordt afgestraft!
Maar goed, eigen keuze en ik vind het best zo dus ... genoeg erover.
Ach ja belachelijk maken tov de tegenstander, als ik serieus genomen wil worden dan kunnen we het beter over economie en bedrijfsvoering hebben dan over hoe goed ik BF2 kan spelen

Zoals we al eens geconcludeerd hadden hebben we andere verwachtingen en denkbeelden bij deze clan. Jij ziet het liever het serieuze inschieten, iets wat de meeste niet willen en juist de reden van oprichting van die geheel is. Dat dat een minder niveau met zich meebrengt is niet te voorkomen.

We hadden helemaal niet gedacht dat we met fun en spelen konden winnen, dat maak jij er van. We spelen altijd om te winnen maar we zijn daarin heel realistisch. Daarnaast was dit pas onze eerste echte clanwar zodat het heel goed zou kunnen dat we nog te hoog op de ranglijst staan, we moeten dan eerst nog even afzakken naar ons eigenlijke niveau.

Ik blijf het erg vreemd van je vinden dat je je zo ontzettend laat kennen. Het ene moment kan je een heel normaal, onderhoudend en constructief gesprek houden om vervolgens op het forum weer helemaal los te gaan. Ik vraag me echt af waar dat verschil vandaan komt. Daarnaast laat je je ook wel heel erg kennen door eerst te roepen dat je helemaal weg blijft, alle banden verbreekt om vervolgens terug te komen met als enige doel om ons uit te lachen.
pi_30927710
quote:
Op zondag 25 september 2005 21:40 schreef Sickert het volgende:

morgen hoop ik

Ik ben er eigenlijk elke avond als het moet
pi_30927753
Net even gezellig zitten knallen met o.a Domo, Rudy & Dries. Alleen er zaten me toch een paar irritante baserapers en teamkillers bij. Ik heb dan ook paar keer gevraagd of ze gekicked konden worden en dit was geen probleem, goed bezig admins! Echt irritant was dat, anyway tot snel en bedankt maar weer
pi_30927768
quote:
Op zondag 25 september 2005 21:40 schreef Sickert het volgende:

morgen hoop ik

ben morgen heel de dag vrij, dus weet nog niet wanneer ik online ben
Ctrl + W
pi_30927831
quote:
Op zondag 25 september 2005 21:42 schreef Fillipe het volgende:
Net even gezellig zitten knallen met o.a Domo, Rudy & Dries. Alleen er zaten me toch een paar irritante baserapers en teamkillers bij. Ik heb dan ook paar keer gevraagd of ze gekicked konden worden en dit was geen probleem, goed bezig admins! Echt irritant was dat, anyway tot snel en bedankt maar weer
at your service!!

zo zijn we he... die admins

Narf!
pi_30927857
Ik ben er morgen overdag wel ff en later op de avond
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
pi_30928171
quote:
Op zondag 25 september 2005 21:34 schreef jpjedi het volgende:
I-spy ik heb de admins van Fok verzocht om een ban voor je..hoef je gelijk niet meer
te gaan uitzoeken wie het was...
Ah gut was dat je enige uitweg?
quote:

We hebben een top clan die heel gezellig is en dat willen we zo houden.
Je bent niet meer gewenst op dit topic.
je hebt een 'fun'clan niet meer niet minder en daarom benik zelf opgestapt
niet omdat anderen dat wilden of vonden maar omdat een klein groepje coute co coute wilde
vasthouden aan hun eigenwijsheid die elke grond van redelijkheid mist en wat ik gewoon zat was.
Gelukkig maak jij ook niet uit wie er in deze thread mag reageren,zolang het maar on-topic blijft.

Hoe dan ook, dit was mijn laatste reactie inzake dit en de rest van de vrijdag
nasleep. De zaak is vanaf nu weer gewoon on-topic voor mij.
Ik heb ook gevraagd alle off-topic reacties die nu nog nakomen weg te halen omdat die
anders ook bijdragen tot het in stand houden van de huidige sfeer die jullie graag alleen
maar op mij proberen af te schuiven..

[ Bericht 4% gewijzigd door i-spy24 op 25-09-2005 22:02:37 ]
pi_30928276
lol ben je bang dat iedereen dan leest wat voor loser je bent?

oh... sorry dat was er een van onder de gordel...

maargoed!

ik ben nog online voor evt kicks

toedeloe mensen!
Narf!
pi_30928539
quote:
Op zondag 25 september 2005 21:54 schreef i-spy24 het volgende:

Ah gut was dat je enige uitweg?
Ja helaas wel...of weet jij iets beters? hint hint
quote:
zolang het maar on-topic blijft.
heb je echt een plaat voor je hoofd??
dat is nu juist ons punt me het verzoek dit te doen... doink doink doink
pi_30928813
oef klote pot net.. 64 player map.. high pinger ga maar filmpje kijken
pi_30929077
quote:
Op zondag 25 september 2005 21:54 schreef i-spy24 het volgende:
-knip-
Vreemd om te zien hoe je wel reageert op mensen die je aanvallen (gaat niet alleen om dit stuk) om vervolgens m'n inhoudelijke reactie totaal te negeren.

Maar goed ontopic, business as usual. Domo, high pingers kan je ook laten kicken. No prob. Ik ben er zelf morgen zeker weten niet. Dinsdagavond misschien maar ook dat is niet zeker.
pi_30929373
Toch vreemd die lag, want opzich waren de meeste pings onder de 100 op wat enkele uitschieters na. Normaliter geeft dit op andere servers totaal geen problemen behalve net op 'onze' server. Blijft vreemd.
pi_30929678
quote:
Op zondag 25 september 2005 21:42 schreef Fillipe het volgende:
Als DoMo geen massa kill had op het laatst had ik goud ipv zilver, je wordt bedankt!
  zondag 25 september 2005 @ 22:47:28 #247
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_30929948
Na het bij lezen van dit topic, moet ik toch even diep zuchten.
Ik zit volgende week nog steeds in de ziekte wet, dus ben geregeld online, als er plek is in jullie server ben ik daar te vinden uiteraard.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_30930124
quote:
Op zondag 25 september 2005 22:22 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Domo, high pingers kan je ook laten kicken. No prob. Ik ben er zelf morgen zeker weten niet. Dinsdagavond misschien maar ook dat is niet zeker.
ik wel
Narf!
pi_30930182
quote:
Op zondag 25 september 2005 22:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Na het bij lezen van dit topic, moet ik toch even diep zuchten.
Ik zit volgende week nog steeds in de ziekte wet, dus ben geregeld online, als er plek is in jullie server ben ik daar te vinden uiteraard.
Narf!
  zondag 25 september 2005 @ 22:59:09 #250
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_30930335
i-spy24,

Volgens mij heb ik op ons Forum en in de mail gelezen dat je je niet meer zou vertonen hier en op ons Forum. Wat doe je hier dan? Ben je nou zo kinderachtig om hier te komen stoken nadat we een war verloren hebben? Iemand met zoveel wereldervaring zou anders moeten weten....
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_30930949
morph! waar blijf je nou! koop nou die vid kaart eens
Narf!
pi_30931346
quote:
Op zondag 25 september 2005 22:39 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Als DoMo geen massa kill had op het laatst had ik goud ipv zilver, je wordt bedankt!
muahhahaha
pi_30932174
Ik zat net bij "gestoordegek" in een straaljager, gelijk 3 lintjes erbij
pi_30932649
quote:
Op zondag 25 september 2005 23:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik zat net bij "gestoordegek" in een straaljager, gelijk 3 lintjes erbij
had je wel je gordel om?
Narf!
pi_30935748
quote:
Op maandag 26 september 2005 00:12 schreef Sickert het volgende:

[..]

had je wel je gordel om?
  maandag 26 september 2005 @ 10:25:00 #257
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_30937906
Nog maar 6 uur werken
pi_30938455
quote:
Op maandag 26 september 2005 10:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog maar 6 uur werken
lol idd voor mij zo'n 7
en dan weer knallen!
pi_30939386
Gepromoveerd!!!!

De M95 is miiiiine Taart voor ieder!

pi_30939696
quote:
Op maandag 26 september 2005 11:30 schreef -Dries- het volgende:
Gepromoveerd!!!!

[afbeelding]
Feli
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
pi_30940106
quote:
Gepromoveerd!!!!

mooi zo, was ook mijn laaste unlock, heb er ondertussen al meer dan 75 kills mee gemaakt, het lijkt niet veel maar je moet er de tijd voor nemen, elke keer weer verplaatsen anders ben je zo gespot, maar succes ermee
pi_30940770
Zo vanmiddag eens lekker de verloren BF2 tijd inhalen en volop knallen.
pi_30941091
quote:
Op maandag 26 september 2005 12:02 schreef escape_nl het volgende:

[..]

mooi zo, was ook mijn laaste unlock, heb er ondertussen al meer dan 75 kills mee gemaakt, het lijkt niet veel maar je moet er de tijd voor nemen, elke keer weer verplaatsen anders ben je zo gespot, maar succes ermee
Dankje, echte reden waarom ik hem kies is omdat de chinezen en de MEC allbei bout snipers hebben. Ik vind het lekkerder snipen als 1 kogel meer damage doet dan 3/4 bout kogeltjes snel achter elkaar. Dan schiet je op iemand, gaat er 1/4 van ze leven weg, je tegenstander merkt dat en hij peert em. Met de M24 hebben ze bij mij niet eens tijd om iets te merken. BAM! headshot
En nu met de M95 heb ik de beste sniper en dan ook nog eens bij alle 3 de teams!
pi_30941137
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_30942702
quote:
Die is vorige week hier al gepaseerd met enkele andere filmpjes...HILARISCH

Grandioze filmpjes
pi_30944772
dries welke guns heb he trouwens nog meer unlocked of is dit je eerste
pi_30945785
Ik moet nog 'maar' 2000 punten ofzo.

Ik zit heel erg te twijfelen welk wapen ik moet unlocken.. iemand advies?? Ik wil graag wat meer 1 op 1 gevechten winnen... ik heb het wapen van de medic al geunlockt (3x niks )

Zit te twijfelen dus dia DAO van de Ant-Tank maar die kies ik denk niet omdat hij al een krachtig wapen heeft. Sniper (M95) is erg aantrekkelijk maar ik "snipe" niet zo vaak dus me keuze zou nu liggen bij Enginer (Jackhammer)

Iemand die dit wapen al heeft, en hoe bevalt die?
pi_30945892
quote:
Op maandag 26 september 2005 16:07 schreef diamondvoodoo het volgende:

Ik zit heel erg te twijfelen welk wapen ik moet unlocken.. iemand advies?? Ik wil graag wat meer 1 op 1 gevechten winnen... ik heb het wapen van de medic al geunlockt (3x niks )

Zit te twijfelen dus dia DAO van de Ant-Tank maar die kies ik denk niet omdat hij al een krachtig wapen heeft. Sniper (M95) is erg aantrekkelijk maar ik "snipe" niet zo vaak dus me keuze zou nu liggen bij Enginer (Jackhammer)

Zelfde probleem hier...nog 500 pnten en dan de support of de specops??

twijfel twijfel twijfel
pi_30945903
quote:

ik ben eral uit! met 1900 punten te gaan neem ik eerst de jackhammer en na de patch (als we minimaal 1 rank omhoog gaan) unlock ik de g36c! want dan ken je nl.punten verdienen met de spec-ops en dan wil ik de beste gun... je kunt trouwens elke gun proberen, gewoon elke keer als je een kit ziet oppakken en hopen dat het een unlocked gun is...

[ Bericht 10% gewijzigd door RudyCarell op 26-09-2005 16:22:07 ]
pi_30945934
Krijg je trouwens bij de nieuwe rank die we krijgen ook een nieuwe unlock ? Vind het unlock systeem op dit moment veeeel te traag gaan. Alleen maar omdat ik (en ik denk velen met mij) niet de tijd hebben om het veel te spelen hebben we maar de beschikking over een paar extra wapens.
pi_30946168
quote:

heb de jackhammer 1x opgepakt ergens en begon meteen aan een killing spree met dat ding .. werkt wel lekker alleen reloaden is kut.. gaat wel iets sneller dan de DAO-12
pi_30946200
quote:
Op maandag 26 september 2005 16:12 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Zelfde probleem hier...nog 500 pnten en dan de support of de specops??

twijfel twijfel twijfel
spec ops wapen is ganz geil man.. zou m iig eerder dan de support nemen
pi_30946201
quote:
Op maandag 26 september 2005 16:13 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

ik ben eral uit! met 1900 punten te gaan neem ik eerst de jackhammer en na de patch (als we minimaal 1 rank omhoog gaan) unlock ik de g36c! want dan ken je nl.punten verdienen met de spec-ops en dan wil ik de beste gun... je kunt trouwens elke gun proberen, gewoon elke keer als je een kit ziet oppakken en hopen dat het een unlocked gun is...
Kun je dan gewoon spelen met dat unlocked wapen ?? Dat wist ik niet.
pi_30946301
quote:
Op maandag 26 september 2005 16:14 schreef UnleashMitch het volgende:
Krijg je trouwens bij de nieuwe rank die we krijgen ook een nieuwe unlock ? Vind het unlock systeem op dit moment veeeel te traag gaan. Alleen maar omdat ik (en ik denk velen met mij) niet de tijd hebben om het veel te spelen hebben we maar de beschikking over een paar extra wapens.
Klopt, nu is van 1000 naar 10.500 niet eens zoveel. Verderop moet je steeds 25.000 halen als het niet het dubbele is!
pi_30946334
quote:
Op maandag 26 september 2005 15:26 schreef RudyCarell het volgende:
dries welke guns heb he trouwens nog meer unlocked of is dit je eerste
Nee, ook nog die medic wapen geunlocked, en daar heb ik best wel spijt van X(
pi_30946378
quote:
Op maandag 26 september 2005 16:35 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Nee, ook nog die medic wapen geunlocked, en daar heb ik best wel spijt van X(
mja die zou heeeel accuraat zijn.. maar alleen in single shot issie accuraat en dan moet je nog geluk hebben om iets te raken.. voor close range werkt ie wel lekker trouwens
pi_30946527
Ik had al eerder een topic gepost met dat mijn Battlefield 2 crasht, maar ben er niet wijzer van geworden.

Probleem is dus als ik t spel opstart alles goed verloopt totdat ik in t hoofdmenu beland.. dan crast/slaat het spel vast, maar het geluid gaat door...

Ik krijg dan een foutmelding van VPU Recover... dat hij iets hersteld heeft, en ik de pc opnieuw moet opstarten, maar het probleem blijft.

Ik hoorde hier en der dat mijn videokaart naar de knoppen zou kunnen zijn, maar dat is niet het geval.. bij 3 vrienden van me waar ik het uitgeprobeerd heb.. is het dezeflde probleem..

Specs:

Intel R Pentium 4 CPU 3.00 GHz
512 MB aan RAM geheugen
Ati Radeon 9250 128 MB
Windows XP

Alvast bedankt
pi_30946710
Kleine tip:
VPU recover uitschakelen. Schijnt bij een flink aantal mensen de oplossing te zijn geweest.
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_30946765
Zo Fillipe tours is vanmiddag ook succesvol in de markt gezet. Samen met Postman aardig wat puntjes verzameld in de blackhawk op Masthuur city. 116, m'n record tot nu toe in één ronde. Wel goed dat het in de volgende patch verholpen wordt want met een paar engineers en goede gunners ben je bijna onverslaanbaar. Zijn nog 2 mensen van de server gekicked en gebanned omdat ze continue met z'n 2'en aan het killen/reviven waren geslagen en boven de 300 punten uitkwamen.

Anyway was weer leuk, nog eventjes en dan eindelijk Corporal en dan ga ik ook de snipe gun unlocken. Trouwens gaat het vanaf Corporal weer iets sneller naar de volgende rang? Of duurt dat net zo lang als van Lance Corporal naar Corporal?
pi_30946798
langer zelfs..........
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_30946927
quote:
Op maandag 26 september 2005 17:34 schreef Fillipe het volgende:
Zo Fillipe tours is vanmiddag ook succesvol in de markt gezet. Samen met Postman aardig wat puntjes verzameld in de blackhawk op Masthuur city. 116, m'n record tot nu toe in één ronde. Wel goed dat het in de volgende patch verholpen wordt want met een paar engineers en goede gunners ben je bijna onverslaanbaar. Zijn nog 2 mensen van de server gekicked en gebanned omdat ze continue met z'n 2'en aan het killen/reviven waren geslagen en boven de 300 punten uitkwamen.

Anyway was weer leuk, nog eventjes en dan eindelijk Corporal en dan ga ik ook de snipe gun unlocken. Trouwens gaat het vanaf Corporal weer iets sneller naar de volgende rang? Of duurt dat net zo lang als van Lance Corporal naar Corporal?
Van Corporal naar Sergeant is 14.500 punten... oftewel je moet 25.000 punten hebben.
  maandag 26 september 2005 @ 17:41:55 #282
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_30946951
Net even leuk met Fillipe gespeeld op Mashuur en we zaten bij de US.
Ik was geloof ik de enige engineer in de BH en het enige wat ik heb gedaan was draaien met die sleutel, heb eindelijk mijn engineers badge (repair) gehaald. Heel even me handgun gepakt voor een handgun kill vanuit de BH
Omdat na de nipt gewonnen ronde de map Clean Sweep, kon ik mooi even de tijd nemen voor wat screen shots, leuk voor de goude plak van Fillipe.

Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_30947018
quote:
Op maandag 26 september 2005 17:40 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Van Corporal naar Sergeant is 14.500 punten... oftewel je moet 25.000 punten hebben.
Tering, dat is echt haast niet te doen. Volgens mij ga ik daar een jaar over doen ofzo

En dan zijn er al mensen die minstens 2 a 3 rangen hoger zijn, kan je nagaan hoeveel die spelen. Niet normaal.
pi_30947033
quote:
Op maandag 26 september 2005 17:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Net even leuk met Fillipe gespeeld op Mashuur en we zaten bij de US.
Ik was geloof ik de enige engineer in de BH en het enige wat ik heb gedaan was draaien met die sleutel, heb eindelijk mijn engineers badge (repair) gehaald. Heel even me handgun gepakt voor een handgun kill vanuit de BH
Omdat na de nipt gewonnen ronde de map Clean Sweep, kon ik mooi even de tijd nemen voor wat screen shots, leuk voor de goude plak van Fillipe.
[[url=http://jm-postma.speedlinq.nl/26-09-2005/Small/26-09-2005%20Score%20List%20Small.JPG]afbeelding][/url]
[[url=http://jm-postma.speedlinq.nl/26-09-2005/Small/26-09-2005%20Top%20Players%20Small.JPG]afbeelding][/url]
[[url=http://jm-postma.speedlinq.nl/26-09-2005/Small/26-09-2005%20Top%20Scores%20Small.JPG]afbeelding][/url]
1 & 2 , kan niet beter
pi_30947330
quote:
Op maandag 26 september 2005 17:45 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Tering, dat is echt haast niet te doen. Volgens mij ga ik daar een jaar over doen ofzo

En dan zijn er al mensen die minstens 2 a 3 rangen hoger zijn, kan je nagaan hoeveel die spelen. Niet normaal.
Ja sommige hebben hele hoge scores, ik geloof dat de nr. 1 op de wereldranglijst bij de 140.000 punten zit??
  maandag 26 september 2005 @ 18:04:12 #286
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_30947480
Great. BMH is een week gebanned in GAM
pi_30949122
quote:
Op maandag 26 september 2005 17:31 schreef Suikermais het volgende:
Kleine tip:
VPU recover uitschakelen. Schijnt bij een flink aantal mensen de oplossing te zijn geweest.
echt? allright, ff proberen dan!
pi_30949199
quote:
Op maandag 26 september 2005 18:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
echt?waarom?

gaan we op ons eigen forum verder
  maandag 26 september 2005 @ 19:00:42 #289
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_30949221
quote:
Op maandag 26 september 2005 18:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
laat me raden, komt dat door onze vriendelijke stand-doorgeef-luik?
of gewoon dat recalcitrant mannetje dat de hele tijd loopt te rellen hier?
Cause all I ever do
pi_30949550
quote:
Gepromoveerd!!!!

[afbeelding]
Die gast van links heeft wel iets weg van Jedi ...
Before all else, be armed.
pi_30949857
quote:
Op maandag 26 september 2005 19:00 schreef kievit19 het volgende:

[..]

nee heeft xbox mannen op stang gejaagd ergens in een topic op fok!

pi_30949930
quote:
Op maandag 26 september 2005 19:10 schreef Umm-Qasr het volgende:

[..]

Die gast van links heeft wel iets weg van Jedi ...
hehehe...kan best dat ik dat was ja...Waar ik allemaal met carnaval uithang die 6 dagen weet ik zelf ook naderhand nooit meer. Dus loop je het risico dat ze je foto weer eens ergerns opduiken uit de kroeg..
pi_30950902
Het filmpje Iraq_War die o.a. ook op de site staat van MINE is ook geweldig.

Een ware war op strike at karkand maar dan 3x groter met 80 man, helikopters etc.

Mooi om te zien!
pi_30950995
quote:
Op maandag 26 september 2005 19:00 schreef kievit19 het volgende:

[..]

preciese toedracht is een beetje wazig

hij heeft iniedergeval de xbox 360 een stuk plastic met disc drive genoemd...

en de xbox fanboys flink op de kast gejaagd
Narf!
  maandag 26 september 2005 @ 20:16:52 #295
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_30951749
quote:
Op maandag 26 september 2005 19:53 schreef Sickert het volgende:

[..]

preciese toedracht is een beetje wazig

hij heeft iniedergeval de xbox 360 een stuk plastic met disc drive genoemd...

en de xbox fanboys flink op de kast gejaagd
owkeej

not to do list. : puntje 1. : xbox 360 niet afzeiken....

(mag je ispy trouwens ook niet meer afzeiken nu? )
Cause all I ever do
pi_30951865
quote:
Op maandag 26 september 2005 20:16 schreef kievit19 het volgende:

[..]

owkeej

not to do list. : puntje 1. : xbox 360 niet afzeiken....

(mag je ispy trouwens ook niet meer afzeiken nu? )
je punt 1 waarom zou dat niet mogen?..

en over ispy... ik weet t niet of dat nog mag in dat andere topic mag geen van ons flamen
Narf!
pi_30952464
I have only one thing to say: SUPPORT UNLOCK ROULEERT ONTZETTEND!!!!!!!

AntiTank unlock is bagger
Hell To The Liars
pi_30952495
Gaat goed met me nieuwe sniper! Net een gouden plak erbij in de FOK! server
pi_30954984
IK denk dat ik support dan maar unlockt
pi_30955097
Wat je beter eerst kan doen, alle support kits oppakken die op de grond liggen, eventueel spreken we effe af. En dan kan je hem testen. Zijn tegenwoordig veel supporters.
Hell To The Liars
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')