quote:Op zondag 25 september 2005 13:39 schreef Sickert het volgende:
ff wat anders tussendoor
http://www.compfused.com/directlink/915/
te erg gewoon![]()
De nieuwe versie vereist dat er een script op de server wordt geinstalleerd, maar ik vermoed dat dat niet mag bij een ranked server (weet dat niet zeker)quote:Op zondag 25 september 2005 13:27 schreef RudyCarell het volgende:
is het iemand al gelukt dit te draaien met de bof server http://www.bf2cc.com/
programma zei idd al zoietsquote:Op zondag 25 september 2005 14:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
De nieuwe versie vereist dat er een script op de server wordt geinstalleerd, maar ik vermoed dat dat niet mag bij een ranked server (weet dat niet zeker)
De oude versie die ik nog gebruik die werkt zonder script en dat werkt super goed, althans op mijn laptop, aangezien hij op mijn gewone pc niet werkt???
Ik wel iig.quote:Op zondag 25 september 2005 16:07 schreef Fillipe het volgende:
Als deze war wederom 'mislukt' stoppen jullie dan met dat hele war gebeuren? Het is namelijk best wel een geregel en volgens mij heeft er nog geen één 'officiele' war plaats gevonden of wel?
Anyway wil best een keer meedoen heb alleen geen TS mogelijkheden.
Niks aan toe te voegen. Daar gaat het puur om de lol, bij de wars gaat het om het winnen (logisch, maar het moet leuk blijven natuurlijk)quote:Op zondag 25 september 2005 16:24 schreef Sickert het volgende:
dit is gewoon de laatste test als dit niet lukt kom ik alleen nogmaar op de bof sever om lekker te knallen
blijf gewoon lid verder alleen ik vind dat het dan genoeg is met de wars
Precies, wars hoeven niet persé van mij. Gewoon lekker met ze alle op TS en de FOK! server en we zijn tevreden.quote:Op zondag 25 september 2005 16:24 schreef Sickert het volgende:
dit is gewoon de laatste test als dit niet lukt kom ik alleen nogmaar op de bof sever om lekker te knallen
quote:Clanwar regels
Ingame:
1) Alleen de clanleader of wararranger praat met de tegenpartij. Andere leden gebruiken TS om iets door te geven aan elkaar.
2) Ip adressen & Wachtwoorden worden niet meer doorgegeven op TS. Dit voorkomt een hoop irritaties. Het wachtwoord staat altijd duidelijk vermeld op het BOF forum.
3) Geen nutteloos gelul. Antwoord een vraag alleen als die aan jou gericht is.
4) Als er 1 iemand aan het praten is wacht je tot hij klaar is met praten. Niemand kan 4 verschillende mensen tegelijk verstaan.
TS Kanalen ingame:
Kanaal 1) Dit kanaal is alleen voor de Commander.
Kanaal 2) Dit kanaal is voor Squad 1. (squadleader mag alleen met de commander of het andere team praten)
Kanaal 3) Dit kannaal is voor Squad 2. (squadleader mag alleen met de commander of het andere team praten)
Teamspeak heeft een functie waarmee je met verschillende kanalen kunt praten door een toets in te drukken. (Voorbeeld: je wilt praten met je eigen squad, je druk dan op de R toets. Wil je praten met de commander, dan druk je op de T toets. Het zelfde geld voor de commander om de squads bevelen te geven).
Verzoek 1): Als je je status op clanbase op maybe hebt staan en je zeker weten wel of niet komt, verander dan je status! Het is ongelofelijk onoverzichtelijk voor mij om EN de servers voor elkaar te krijgen & de leden op te sporen.
Verzoek 2): Door een te warrig verloop van de wars de afgelopen 2 weken ben ik genoodzaakt een 2e war arranger te vinden. Heb jij zin/tijd om samen met mij clanwars te regelen, meld het dan even.
Uitleg: Operatie TS multichannel ondergoed
Voor de Commander
Download dit bestandje en stop die in je TS map. Open teamspeak, druk op settings->key settings. Klik op Import en selecteer het bestandje. Je kunt de toetsen voor het spreken nog veranderen.
Voor de squadleader van team 1
Download dit bestandje en stop die in je TS map. Open teamspeak, druk op settings->key settings. Klik op Import en selecteer het bestandje. Je kunt de toetsen voor het spreken nog veranderen. Onthoud dat team 1 in het USA TS kanaal moet blijven en dat ALLEEN de squadleader met de commander kan praten
Voor de squadleader van team 2
Download dit bestandje en stop die in je TS map. Open teamspeak, druk op settings->key settings. Klik op Import en selecteer het bestandje. Je kunt de toetsen voor het spreken nog veranderen. Onthoud dat team 2 in het CHINATS kanaal moet blijven en dat ALLEEN de squadleader met de commander kan praten
Idd, dat scriptje. Wij kunnen niets installeren op de server. Jammer want t programma ziet er super uit. Ach de nieuwe versie van BF2RA oid werkt ook super nuquote:Op zondag 25 september 2005 13:27 schreef RudyCarell het volgende:
is het iemand al gelukt dit te draaien met de bof server http://www.bf2cc.com/
Dan blijkt denk ik gewoon dat de clanwars niet werken bij ons. Dat heeft met de aard van de clan te maken. We hebben elkaar gevonden in het "lol maken en geen verplichtingen", als dat de gemeenschappelijke factor is dan is het nog een grote stap naar clanwars.quote:Op zondag 25 september 2005 16:24 schreef Sickert het volgende:
quote:Op zondag 25 september 2005 17:59 schreef -Raffie- het volgende:
ik doe wel mee. maa asl we genoeg mensen hebben laat ik schieten.
Tis juist handiger om tussen de squadmembers directe communicatie te hebben is mijn ervaring, maar dat terzijde...quote:Op zondag 25 september 2005 18:36 schreef BMH het volgende:
Tis alleen voor de squadleaders & commander. Dus maar 3 personen.
Raffie doet toch niet mee geloof ik (??) Kom dan maar graagquote:Op zondag 25 september 2005 18:49 schreef kievit19 het volgende:
zijn er nog mensen nodig voor de war?
Had graag mee gedaan. Maar moest opeens me broertje weg brengequote:Op zondag 25 september 2005 19:00 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Raffie doet toch niet mee geloof ik (??) Kom dan maar graag
De uitslag zegt niets over de kwaliteit van de match. Het kan zijn dat PPS alle BOFers tig keer hebbe gedood. Of alleen hun spawn hebben gestolen waardoor ze alle punten verloren.quote:Op zondag 25 september 2005 20:01 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
1st ronde:
Band of Fok!kers vs Pain Project Squad: 0 - 200!
Dus niks gelijk op [afbeelding] maar zwaar geowned worden!
Ronde 2 is nu aan de gang!
Het was wel zeer FUNquote:Op zondag 25 september 2005 20:16 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
1st ronde:
2de ronde (Dragon Valley?):
BH van FOK is neergehaald
Band of Fok!kers vs Pain Project Squad: 118- 162
3de ronde:
Band of Fok!kers vs Pain Project Squad: 0-175
Final result:
0 - 3 aka 215 - 648!
Met de opmerking dat in deze laatste ronde BOF 1 man meer had tov de
tegenstander en nog wist te verliezen!
Nou...voorzover de 'fun'clan.![]()
Je was zelf degene die als hardste riep dat men geen steken onder de gordel moest geven, ik vraag me af hoe ik dit dan uit moet leggen ? Hoe dan ook zulke posts sieren je iig niet.quote:Op zondag 25 september 2005 20:16 schreef i-spy24 het volgende:
Ach ... doe niet zo zuur man. Ik heb t met de anderen prima naar ons zin gehad. Het was de eerste keer dat we zo'n war spelen en t kan niet meteen vlekkeloos gaan. Ik dacht jij je helemaal terug had getrokken hieruit. En toch heb je onze resultaten bijgehouden ...quote:Op zondag 25 september 2005 20:16 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
1st ronde:
2de ronde (Dragon Valley?):
BH van FOK is neergehaald
Band of Fok!kers vs Pain Project Squad: 118- 162
3de ronde:
Band of Fok!kers vs Pain Project Squad: 0-175
Final result:
0 - 3 aka 215 - 648!
Forum Opties | |
---|---|