muahhahahaquote:Op zondag 25 september 2005 22:39 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Als DoMo geen massa kill had op het laatst had ik goud ipv zilver, je wordt bedankt!![]()
![]()
had je wel je gordel om?quote:Op zondag 25 september 2005 23:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik zat net bij "gestoordegek" in een straaljager, gelijk 3 lintjes erbij
Feliquote:Op maandag 26 september 2005 11:30 schreef -Dries- het volgende:
Gepromoveerd!!!!
De M95 is miiiiineTaart voor ieder!
[afbeelding]
mooi zo, was ook mijn laaste unlock, heb er ondertussen al meer dan 75 kills mee gemaakt, het lijkt niet veel maar je moet er de tijd voor nemen, elke keer weer verplaatsen anders ben je zo gespot, maar succes ermeequote:Op maandag 26 september 2005 11:30 schreef -Dries- het volgende:
Gepromoveerd!!!!
De M95 is miiiiineTaart voor ieder!
Dankje, echte reden waarom ik hem kies is omdat de chinezen en de MEC allbei bout snipers hebben. Ik vind het lekkerder snipen als 1 kogel meer damage doet dan 3/4 bout kogeltjes snel achter elkaar. Dan schiet je op iemand, gaat er 1/4 van ze leven weg, je tegenstander merkt dat en hij peert em. Met de M24 hebben ze bij mij niet eens tijd om iets te merken. BAM! headshotquote:Op maandag 26 september 2005 12:02 schreef escape_nl het volgende:
[..]
mooi zo, was ook mijn laaste unlock, heb er ondertussen al meer dan 75 kills mee gemaakt, het lijkt niet veel maar je moet er de tijd voor nemen, elke keer weer verplaatsen anders ben je zo gespot, maar succes ermee
Die is vorige week hier al gepaseerd met enkele andere filmpjes...HILARISCHquote:Op maandag 26 september 2005 12:45 schreef Gamedemon het volgende:
http://whiler.free.fr/bf2/demos/Mine.wmv
Zelfde probleem hier...nog 500 pnten en dan de support of de specops??quote:Op maandag 26 september 2005 16:07 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik moet nog 'maar' 2000 punten ofzo.
Ik zit heel erg te twijfelen welk wapen ik moet unlocken.. iemand advies?? Ik wil graag wat meer 1 op 1 gevechten winnen... ik heb het wapen van de medic al geunlockt (3x niks)
Zit te twijfelen dus dia DAO van de Ant-Tank maar die kies ik denk niet omdat hij al een krachtig wapen heeft. Sniper (M95) is erg aantrekkelijk maar ik "snipe" niet zo vaak dus me keuze zou nu liggen bij Enginer (Jackhammer)
Iemand die dit wapen al heeft, en hoe bevalt die?
ik ben eral uit! met 1900 punten te gaan neem ik eerst de jackhammer en na de patch (als we minimaal 1 rank omhoog gaan) unlock ik de g36c! want dan ken je nl.punten verdienen met de spec-ops en dan wil ik de beste gun... je kunt trouwens elke gun proberen, gewoon elke keer als je een kit ziet oppakken en hopen dat het een unlocked gun is...quote:Op maandag 26 september 2005 16:07 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik zit heel erg te twijfelen welk wapen ik moet unlocken.. iemand advies?? Ik wil graag wat meer 1 op 1 gevechten winnen... ik heb het wapen van de medic al geunlockt (3x niks)
Zit te twijfelen dus dia DAO van de Ant-Tank maar die kies ik denk niet omdat hij al een krachtig wapen heeft. Sniper (M95) is erg aantrekkelijk maar ik "snipe" niet zo vaak dus me keuze zou nu liggen bij Enginer (Jackhammer)
heb de jackhammer 1x opgepakt ergens en begon meteen aan een killing spree met dat ding .. werkt wel lekker alleen reloaden is kut.. gaat wel iets sneller dan de DAO-12quote:Op maandag 26 september 2005 16:07 schreef diamondvoodoo het volgende:
spec ops wapen is ganz geil man.. zou m iig eerder dan de support nemenquote:Op maandag 26 september 2005 16:12 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier...nog 500 pnten en dan de support of de specops??
twijfel twijfel twijfel
Kun je dan gewoon spelen met dat unlocked wapen ?? Dat wist ik niet.quote:Op maandag 26 september 2005 16:13 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik ben eral uit! met 1900 punten te gaan neem ik eerst de jackhammer en na de patch (als we minimaal 1 rank omhoog gaan) unlock ik de g36c! want dan ken je nl.punten verdienen met de spec-ops en dan wil ik de beste gun... je kunt trouwens elke gun proberen, gewoon elke keer als je een kit ziet oppakken en hopen dat het een unlocked gun is...
Klopt, nu is van 1000 naar 10.500 niet eens zoveel. Verderop moet je steeds 25.000 halen als het niet het dubbele is!quote:Op maandag 26 september 2005 16:14 schreef UnleashMitch het volgende:
Krijg je trouwens bij de nieuwe rank die we krijgen ook een nieuwe unlock ? Vind het unlock systeem op dit moment veeeel te traag gaan. Alleen maar omdat ik (en ik denk velen met mij) niet de tijd hebben om het veel te spelen hebben we maar de beschikking over een paar extra wapens.
Nee, ook nog die medic wapen geunlocked, en daar heb ik best wel spijt van X(quote:Op maandag 26 september 2005 15:26 schreef RudyCarell het volgende:
dries welke guns heb he trouwens nog meer unlocked of is dit je eerste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |