quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja er zal weinig sex zijn vanaaf hoor![]()
wat een ras-echtequote:Op vrijdag 23 september 2005 17:08 schreef Gabez het volgende:
weinig sex is beter dan geen sex xD
nee daar faalde ik inquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:28 schreef Antonieau het volgende:
owja Jorryt, was je btw nog van de zomer in Volendam geweest?![]()
![]()
verklaarquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:40 schreef Gabez het volgende:
als je het zo zegt jorryt, kan je nooit een titel hebben
-feit-
wie zegt dat wij falen in falen dan, wij zijn gewoon fal0rsquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:29 schreef jorryt het volgende:
FF over die falors die zo graag willen falen, als je faalt lukt het je dus om te falen dus je faalt eigenlijk helemaal niet![]()
tuurlijk wel xDquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:59 schreef Gabez het volgende:
ik ben meer pal0r dan fal0r
ohwjah sjorrit je moet niet denken dak je geld ga sturen aep
Omg jorryt :/quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:46 schreef jorryt het volgende:
Check wat ik heb ontdekt:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/877469
jammer dat het zo dood daar is tegenwoordig maar in 1.0 en 2.0 was dat the place to be.....quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:46 schreef jorryt het volgende:
Check wat ik heb ontdekt:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/877469
dude, vavanculo............quote:Op maandag 26 september 2005 19:02 schreef Cesarino het volgende:
Bestaat er nog een fok familie a al Vavanculo eigelijk?
het nutteloos opvullen van topics valt niet onder spiritquote:Op maandag 26 september 2005 19:27 schreef Antonieau het volgende:
De familie niet meer / nog niet (tis hoe je et bekijkt),
maar de spirit wel![]()
![]()
nou enquote:Op maandag 26 september 2005 19:30 schreef Stretto het volgende:
[..]
het nutteloos opvullen van topics valt niet onder spirit![]()
Vond je het niet leuk? Ik vond het echt mijn mooiste move binnen omertaquote:Op zondag 25 september 2005 18:48 schreef DaFan het volgende:
Rammie sterf xD
DaFanquote:Op maandag 26 september 2005 22:48 schreef Cesarino het volgende:
Ik heb ooit mijn eerste akkount op Omerta van Dafan gehad. Was een goede trouwens ben er Don mee geworden. Gha forever!
Foutjuh?? hmzz, ik zou zweren dat ik hem van hem heb gehad, maar das alweer zeker een jaar geleden ofzo...quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 22:48 schreef Cesarino het volgende:
Ik heb ooit mijn eerste akkount op Omerta van Dafan gehad. Was een goede trouwens ben er Don mee geworden. Gha forever!
Jaloers zeker he, Woeiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ik irriteer me er nog steeds aan xD
Vindt*quote:Op woensdag 28 september 2005 02:44 schreef hipkiller het volgende:
hier heb je een stukje tekst waar je op kan reageren als je dat nodig vind
ow eneuh, die top op .nl zijn n00bs
produceer er vrijdag 1tje op het spoor richting amsterdam dan vanuit rotterdam gelievequote:Op woensdag 28 september 2005 18:18 schreef Gabez het volgende:
Ik produceer me een ongeluk xD
Yashaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 28 september 2005 22:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
galloriniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
ja school enzo... wil uitslapen en dan weekend vieren...quote:Op woensdag 28 september 2005 23:25 schreef Gabez het volgende:
wat is er vrijdag dan skijf
je FAALT tochquote:Op donderdag 29 september 2005 01:09 schreef skive het volgende:
[..]
ja school enzo... wil uitslapen en dan weekend vieren...
beetje idlen op irc beetje zuipen beetje chille beetje dansen je kent het wel...
beetje rukken uiteraard voor ik het vergeet![]()
Beetje Antonio bannen in #helpquote:Op donderdag 29 september 2005 01:09 schreef skive het volgende:
[..]
ja school enzo... wil uitslapen en dan weekend vieren...
beetje idlen op irc beetje zuipen beetje chille beetje dansen je kent het wel...
beetje rukken uiteraard voor ik het vergeet![]()
nou en? je heb me wel gebanned..quote:Op donderdag 29 september 2005 11:48 schreef skive het volgende:
Hip Falen zowieso dat hoort.
Gabez Ik heb een bouncer dus ik idle al snel ^^
Antonio... die ban is er volgens mij al weer vanaf
Yasha (K)
Ja maar teh powahquote:Op donderdag 29 september 2005 11:51 schreef Antonieau het volgende:
[..]
nou en? je heb me wel gebanned..
sowieso*quote:Op donderdag 29 september 2005 11:48 schreef skive het volgende:
Hip Falen zowieso dat hoort.
Gabez Ik heb een bouncer dus ik idle al snel ^^
Antonio... die ban is er volgens mij al weer vanaf
Yasha (K)
Ja meneer*quote:Op donderdag 29 september 2005 16:58 schreef Gallorini het volgende:
Ja,
ik speel et niet, ik bekijk et.quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:36 schreef hipkiller het volgende:
waarom spelen jullie het dan![]()
n00bs![]()
wat een grapquote:Familie: Vaffanculo
Vertrekkosten: $ 4,000,000
Kosten over je omzet: 10%
Baas: Reflection
Consiglieri: Geileheidy
Sottocapo: Firuiljenjo
Familiebank: $14,975,875
Recruteerstatus: Ja
Startdatum: 26-09-2005 20:29:35
Auto's naar kogels: Auto crusher type Groot
Converter type Groot
Maximum auto's/dag: 3000
Kogels/auto: 12
Omgezette auto's: 3000
Tijd tot je familie weer huur moet betalen:
8 uren 4 minuten 17 seconden'
Leden: 80
Donerende percentage: 55% (44 / 80 )
Hoofdkwartier: 100
Objecten: Zebag (Kogelfabriek in Chicago)
Kan je ook een zin "produceren" dat NIKS met een Kogelfabriek te maken heeft? En ook geen seksueel getinte opmerkingen? Zo ja, dan dit:quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:21 schreef Gabez het volgende:
ik doe ook weer mee, ben nou bruglione met zo'n ding dat lood produceert
Hoe Ordinairquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 06:14 schreef Gabez het volgende:
Rammie gaat nu ineens niet kogelfabriek en niet sex gerichte posts van me uitlokken :/
nou neuck jou maar achterstevoren op de lopende band van mijn kogelfabriek Rammie
als*quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:35 schreef DeHovenier het volgende:
Ik merk dat je niet meer zo vaak een auto steelt dan een half jaar geleden. Zo zijn er nog wel meer dingetjes veranderd, maar wat wel gebleven is, is de slechte Nederlandse grammatica op .nl
Ik verlies nooit ietsquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:47 schreef teh-Rammie het volgende:
Heb je weer alles verloren Gallorini?
Gabez:
Whehehe, maar technisch gezien verlies ik maar een heel klein beetje, omdat ik het overgrote deel gewoon win.. Mn netto verlies is dus best kleinquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:35 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Ik verlies nooit iets![]()
Jij daar in tegen![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:19 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
Whehehe, maar technisch gezien verlies ik maar een heel klein beetje, omdat ik het overgrote deel gewoon win.. Mn netto verlies is dus best klein
Slapen manG, ja tog!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:52 schreef skive het volgende:
jezus slappelingen waar zijn jullie dan?
Moet ik anders ff jullie moeders bellen?
Ohquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:00 schreef GHans7 het volgende:
Gaan jullie weer recruiten. (Nee dit is geen sollicitatie.)
wat een grote typo in je undernamequote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:54 schreef tsjimp het volgende:
:$
paint?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:45 schreef jorryt het volgende:
maak zelf dan wat met je paint en praat niet zo nepbreezer
oh op .n00b.. de vraag was: Wat betekent Vaffanculo, degene die het antwoord goed had + het meest gedoneert op de fambank had gewonnen. (ja toG)quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
welke prijsvraag?
Niet, die donating code had ik al verkocht voordat ik doodgingquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 05:41 schreef Gabez het volgende:
En ik had die aep het antwoord gegeven en gezegd hoeveel ik had gedoneerd :| dus nu is ie wel dood maar heeft ie een donating code xD
suck me suck mequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:48 schreef teh-Rammie het volgende:
Jullie zuigen![]()
(nee ik wist niks beters)
quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:47 schreef teh-Rammie het volgende:
Wie is er nog wakker?
idd, je kan wel zien dat Gabez lang genoeg met me opgeschoten hebquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:36 schreef Gabez het volgende:
ik denk dus ik kom klaar (damn jorryt wat heb jij een totaal niet op Pr0n gerichte gedachtes)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |