Kan je ook een zin "produceren" dat NIKS met een Kogelfabriek te maken heeft? En ook geen seksueel getinte opmerkingen? Zo ja, dan dit:quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:21 schreef Gabez het volgende:
ik doe ook weer mee, ben nou bruglione met zo'n ding dat lood produceert
Hoe Ordinairquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 06:14 schreef Gabez het volgende:
Rammie gaat nu ineens niet kogelfabriek en niet sex gerichte posts van me uitlokken :/
nou neuck jou maar achterstevoren op de lopende band van mijn kogelfabriek Rammie
als*quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:35 schreef DeHovenier het volgende:
Ik merk dat je niet meer zo vaak een auto steelt dan een half jaar geleden. Zo zijn er nog wel meer dingetjes veranderd, maar wat wel gebleven is, is de slechte Nederlandse grammatica op .nl
Ik verlies nooit ietsquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:47 schreef teh-Rammie het volgende:
Heb je weer alles verloren Gallorini?
Gabez:
Whehehe, maar technisch gezien verlies ik maar een heel klein beetje, omdat ik het overgrote deel gewoon win.. Mn netto verlies is dus best kleinquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:35 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Ik verlies nooit iets![]()
Jij daar in tegen![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:19 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
Whehehe, maar technisch gezien verlies ik maar een heel klein beetje, omdat ik het overgrote deel gewoon win.. Mn netto verlies is dus best klein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |