quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja er zal weinig sex zijn vanaaf hoor![]()
wat een ras-echtequote:Op vrijdag 23 september 2005 17:08 schreef Gabez het volgende:
weinig sex is beter dan geen sex xD
nee daar faalde ik inquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:28 schreef Antonieau het volgende:
owja Jorryt, was je btw nog van de zomer in Volendam geweest?![]()
![]()
verklaarquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:40 schreef Gabez het volgende:
als je het zo zegt jorryt, kan je nooit een titel hebben
-feit-
wie zegt dat wij falen in falen dan, wij zijn gewoon fal0rsquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:29 schreef jorryt het volgende:
FF over die falors die zo graag willen falen, als je faalt lukt het je dus om te falen dus je faalt eigenlijk helemaal niet![]()
tuurlijk wel xDquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:59 schreef Gabez het volgende:
ik ben meer pal0r dan fal0r
ohwjah sjorrit je moet niet denken dak je geld ga sturen aep
Omg jorryt :/quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:46 schreef jorryt het volgende:
Check wat ik heb ontdekt:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/877469
jammer dat het zo dood daar is tegenwoordig maar in 1.0 en 2.0 was dat the place to be.....quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:46 schreef jorryt het volgende:
Check wat ik heb ontdekt:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/877469
dude, vavanculo............quote:Op maandag 26 september 2005 19:02 schreef Cesarino het volgende:
Bestaat er nog een fok familie a al Vavanculo eigelijk?
het nutteloos opvullen van topics valt niet onder spiritquote:Op maandag 26 september 2005 19:27 schreef Antonieau het volgende:
De familie niet meer / nog niet (tis hoe je et bekijkt),
maar de spirit wel![]()
![]()
nou enquote:Op maandag 26 september 2005 19:30 schreef Stretto het volgende:
[..]
het nutteloos opvullen van topics valt niet onder spirit![]()
Vond je het niet leuk? Ik vond het echt mijn mooiste move binnen omertaquote:Op zondag 25 september 2005 18:48 schreef DaFan het volgende:
Rammie sterf xD
DaFanquote:Op maandag 26 september 2005 22:48 schreef Cesarino het volgende:
Ik heb ooit mijn eerste akkount op Omerta van Dafan gehad. Was een goede trouwens ben er Don mee geworden. Gha forever!
Foutjuh?? hmzz, ik zou zweren dat ik hem van hem heb gehad, maar das alweer zeker een jaar geleden ofzo...quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 22:48 schreef Cesarino het volgende:
Ik heb ooit mijn eerste akkount op Omerta van Dafan gehad. Was een goede trouwens ben er Don mee geworden. Gha forever!
Jaloers zeker he, Woeiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ik irriteer me er nog steeds aan xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |