Vooruit dan maar...quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:09 schreef pyl het volgende:
Plaatje iemand?
Hap!quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:09 schreef Tokay het volgende:
Wat een flauwe laatste post in dat vorige topic.![]()
Dat heb je juist en mooi weergegevenquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:58 schreef pyl het volgende:
[..]
O ja? Jij beweert dat de bewering dat vrouwelijke intuïtie een verzinsel is een verzinsel is.
Dat vind ik mooi. Bij zoiets moet ik altijd even gaan zitten. Maar vatten? Ho maar.![]()
Dat klopt. Die zijn nèt niet in beeld.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:11 schreef pyl het volgende:
Kid Creole (zonder Coconuts).
Ja!quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:18 schreef Diaan73 het volgende:
actrice?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:19 schreef pyl het volgende:
Dat zou weleens de vrouw van William H Macy kunnen zijn..........
![]()
Tjonge, en dat kostte je zes minuten? Om zó te happen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:25 schreef Tokay het volgende:
![]()
![]()
![]()
O nee, het is niet de vrouw van William H. Macy.Sorry pyl...... volgende keer beter.
Vertel!quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:29 schreef Z het volgende:
.... die stomme lesbo tv serie?
Geen idee... Ik kijk alleen naar Desperate Housewivesquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:29 schreef Z het volgende:
Zit ze in die stomme lesbo tv serie?
Ik weet allen van het bestaan, een soort van lipstick lesbo serie over het wel en wee van blablabla ...quote:
Die ja. Stomme titel ook.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:31 schreef Tokay het volgende:
O wacht, je bedoelt The L-Word, Z?
Geen idee, kijk ik nooit naar.![]()
Nou, zeker.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:34 schreef Z het volgende:
Die ja. Stomme titel ook.
quote:Pyl schreef:
Goedemorgen RJPvD'ertjes!
Mag ik even een heikele kwestie aankaarten? Iets dat raakt aan de fundamenten van ons zo geliefde spelletje? Dank, ik wist dat ik op jullie kon rekenen.
Welnu, de kwestie is deze. In zijn nooit aflatende, en o zo aandoenlijke, enthousiasme voor ons spelletje plaatste onze eigenste RJPvD-pimpTH gisteravond dit plaatje:
..................................en na lange, vermakelijke, omzwervingen - hulde daarvoor! - kwam de goegemeente uiteindelijk op de naam Max Planck. Leuk, zo'n zoektocht die hopeloos lijkt, maar dan toch resultaat oplevert. . Maar, en nu komt het jongens en meisjes,..........die meneer van TH is helegaar Max Planck niet!!!!
Dit is de échte Max Planck, de Nobelprijswinnaar voor Natuurkunde in 1918:
Er dringen zich dus twee vragen op die een spoedig antwoord verdienen: waarom dacht TH dat hij Max Planck had geplaatst en wie is de meneer op zijn plaatje dan wel?
(Overigens komt die meneer me erg bekend voor, ik zal er eens even diep over gaan nadenken.......)
Tot zover.
Jullie immer toegenegen pyl.
Speelt ze in een serie of film?quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:27 schreef Tokay het volgende:
Ik vind haar geen goede actrice, en een beetje een aanstelster.
Bovendien lijkt ze maar niet te kunnen besluiten of ze nu wél of niet lesbisch is.
Make up you mind, woman!![]()
Ja hoor.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:15 schreef dolle_hond het volgende:
mag ik je trouwens vragen hoe je ongeluk is gegaan BB?
He Diaanquote:
Och jee dat verhaal heb ik ook helemaal niet meegekregen... pff erg pijnlijk...quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:21 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ja hoor.
Reed met scooter ongeveer 35 km p/u bij wegversmalling met fietspad aan zijkanten, wilde fietspad volgen, zag hoog uitstekende stoeprand niet (stoep was in dezelfde kleur als fietspad geschilderd), reed er frontaal tegenaan, werd over mijn scooter gelanceerd waarschijnlijk met schaambeen tegen stuur/stoep gekomen en brak mijn superior en inferior ramus (dat bot wat op een brilletje lijkt aan de onderkant van je bekken).
[..]
He Diaan![]()
mooi fotoboek heb je hoor!
had je niets aan je hoofd? (helm op?) en had je meteen door dat t goed mis was?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:21 schreef BwennieBren het volgende:
Ja hoor.
Reed met scooter ongeveer 35 km p/u bij wegversmalling met fietspad aan zijkanten, wilde fietspad volgen, zag hoog uitstekende stoeprand niet (stoep was in dezelfde kleur als fietspad geschilderd), reed er frontaal tegenaan, werd over mijn scooter gelanceerd waarschijnlijk met schaambeen tegen stuur/stoep gekomen en brak mijn superior en inferior ramus (dat bot wat op een brilletje lijkt aan de onderkant van je bekken).
[..]
Ja leuk! Hoe oud istie? Die van mij (dochter) is inmiddels alweer bijna 17. Gaat snel en ik word oudquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Och jee dat verhaal heb ik ook helemaal niet meegekregen... pff erg pijnlijk...
dank je maar mmn fotoboek is nog niet klaar, ik wil er toch ook nog wat foto's "ingooien" van onder andere mijn zoon.
Helm op ja, geen hoofdtrauma gelukkig, helm is wel kapot en heeft de klap dus goed opgevangen. Ik lag op mijn linkerzijde en gilde het uit van de pijn. Omstandigers hebben mij op mijn rug gelegd en iets onder mijn knieen gedaan want kon benen niet meer strekken. Ontzettende pijn in rechterlies. Ambulancemedewerker wisten eigenlijk wel meteen dat ik dat bot gebroken had en in het ziekenhuis werd dat bevestigd door röntgenfotoos. Had nog nooit in ambulance gezeten, was wel vreemd, kreeg stickers op je borst en buik met draadjes eraan, infuus, best eng allemaal.....quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:34 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
had je niets aan je hoofd? (helm op?) en had je meteen door dat t goed mis was?
ik had de tekening in t vorige topic gezien, waar de breuken zitten
Hij is 3,5 jaar, nog een halfjaartje en dan schoolquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:34 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ja leuk! Hoe oud istie? Die van mij (dochter) is inmiddels alweer bijna 17. Gaat snel en ik word oud
lekker lunchenquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:38 schreef Diaan73 het volgende:
* gaat even de stad in pauze houden, tot over ong. een half uurtje![]()
Kan niet wachten op de fotoquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij is 3,5 jaar, nog een halfjaartje en dan school![]()
Het gaat allemaal idd erg snel voor je het weet, zijn we "ouwe wijven".
Is dat de nieuwe plaat of moet ik me volgende keer zo kleden op de scoot?quote:
Je hebt wel gelijk, maar heb geen rijbewijs en mijn fiets is gestolen. Ik heb een hekel aan het O.V. Bovendien rijd ik nooit hard, hij gaat maar 45-50 km p/u. Tis mijn enige vervoermiddel dus. Niettemin, de eerste 3 maanden mag ik sowieso niet rijden.... Wordt O.V. dus voorlopigquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:52 schreef Z het volgende:
En jij moet gewoon geen scooter meer rijden, veels te gevaarlijk, ik zeg auto, of fietsen!
[blikken stem]around the world... around the world... around the world.... around the world...[/blikken stem]quote:
Lees jij eerst maar eens terugquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:58 schreef Tokay het volgende:
[blikken stem]around the world... around the world... around the world.... around the world...[/blikken stem]
Zolang je het niet teveel draait niks!quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:59 schreef Z het volgende:
Wat is er nou weer mis met Daft Punk?
Ik verdraag dat best wel, hoor Z.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:59 schreef Z het volgende:
[afbeelding]
'k vind dat wel zó'n ellendige kut-muziek...quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:59 schreef Z het volgende:
*eensch isquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:01 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k vind dat wel zó'n ellendige kut-muziek...
IK post geen valse plaatjes...quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zie jij eerst maar 's een ontvoeringszaak op te lossen...![]()
'k probeer erachter te komen hoe dat heeft kunnen gebeuren.quote:
Claire uit Six Feet Under inderdaad. De enige tv serie die ik helemaal ga zien, ik leen de DVD's van een vriend ... Erg goede seriequote:
Mwah maakt niet uit hoor.. maar aangezien je ons gister nogal dom vond omdat wij het niet raadden, lijkt me enige gene van jouw kant wel op zijn plaatsquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:04 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k probeer erachter te komen hoe dat heeft kunnen gebeuren.
Zal vanavond thuis wel 's kijken; misschien dat ik daar wijzer word. (De Google-historie 's even doorspitten)
Dus jij wil beweren dat je 't met 't juiste plaatje wél in een handomdraai had geweten ?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:07 schreef peaceman het volgende:
Mwah maakt niet uit hoor.. maar aangezien je ons gister nogal dom vond omdat wij het niet raadden, lijkt me enige gene van jouw kant wel op zijn plaats![]()
Dat staat daar los van... , het plaatje van Pyl was wel wat bekender..quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dus jij wil beweren dat je 't met 't juiste plaatje wél in een handomdraai had geweten ? [afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:11 schreef BwennieBren het volgende:
Fran Drescher
Ik ben al weg.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:11 schreef pyl het volgende:
The Nanny..............kssssssssssssst.........het werd net leuk!![]()
![]()
Paarlen voor de zwijnen hier, vrees ik, Z.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:06 schreef Z het volgende:
Claire uit Six Feet Under inderdaad. De enige tv serie die ik helemaal ga zien, ik leen de DVD's van een vriend ... Erg goede serie. In het echt heet ze Lauren Ambrose.
Hoezo?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:15 schreef pyl het volgende:
[..]
Paarlen voor de zwijnen hier, vrees ik, Z.![]()
Six feet under hoor je veel over..een aanrader dus? Misschien toch maar weer een uurtje per dag tv gaan kijkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:06 schreef Z het volgende:
[..]
Claire uit Six Feet Under inderdaad. De enige tv serie die ik helemaal ga zien, ik leen de DVD's van een vriend ... Erg goede serie. In het echt heet ze Lauren Ambrose.
'Men' heeft hier een voorkeur voor series over wanhopige huisvrouwen in Amerikaanse buitenwijken. Een enkeling ook voor actiefilms. Kan. Mag. Tuurlijk.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:17 schreef Z het volgende:
Hoezo?
Wel een klein beetje een vooroordeel natuurlijk. Onbekend is niet gelijk onbemind!quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:21 schreef pyl het volgende:
[..]
'Men' heeft hier een voorkeur voor series over wanhopige huisvrouwen in Amerikaanse buitenwijken. Een enkeling ook voor actiefilms. Kan. Mag. Tuurlijk.
Maar Six Feet Under? Nee, da's zo'n kwaliteitsserie......
Hey pos!quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:23 schreef pos het volgende:
Billy the Kid?
yes dear is Billyquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:22 schreef pyl het volgende:
Is dat Billy the Kid, Bwen?
Waar is Tokay toch gebleven?![]()
Komt gauw... anyway ben dr weerquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:42 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de fotoHandenbinderdje zeker he?
Nou dat ben ik nu voor mij dochter
Aangezien ik Kevin Spacey niet herken...moet het haast wel tegen jullie zijn hequote:Op vrijdag 23 september 2005 13:32 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmmmmmmm.........tegen wie zwaai je nou, pos, tegen ons of tegen Kevin Spacey (incognito)?
![]()
see no evil, hear no evilquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:53 schreef peaceman het volgende:
Kevin Spacey speelde in 1 van de mooiste films van de laatste 15 jaar!
Hij was ook echt geweldig in American Beauty...ben zowiezo wel een fan van hemquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:53 schreef peaceman het volgende:
Wellukuh dan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:53 schreef peaceman het volgende:
Die bedoel ik ook! Prachtige film!quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:06 schreef pos het volgende:
[..]
Hij was ook echt geweldig in American Beauty...ben zowiezo wel een fan van hem
Gezellig toch!quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Nichtje kwam onverwachts logeren.
Weahquote:
Altijd, alleen moest ik een beetje vroeg naar bed.quote:
leukquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Nichtje kwam onverwachts logeren.
Op zich wel maar moest al om 22:00 naar mijn bed. Omdat zij anders niet slaapt.quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:42 schreef Diaan73 het volgende:
hee BB mn berichtje nog gelezen in je fotoboek?
Aha, je kleine nichtje dus... ik wilde al gaan vragen of je met haar naar de kroeg bent gegaan....quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op zich wel maar moest al om 22:00 naar mijn bed. Omdat zij anders niet slaapt.
kan tochquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:49 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Aha, je kleine nichtje dus... ik wilde al gaan vragen of je met haar naar de kroeg bent gegaan....
Ik zie ze al samen zitten..quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:53 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
kan toch
en dan om half tien naar huis
Ja ze is 3 jaar. Nee Playstation gespeeld. Tekken 4 en als mijn nicht dit leest gaat ze een paar combo's op mij los laten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:49 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Aha, je kleine nichtje dus... ik wilde al gaan vragen of je met haar naar de kroeg bent gegaan....
quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja ze is 3 jaar. Nee Playstation gespeeld. Tekken 4 en als mijn nicht dit leest gaat ze een paar combo's op mij los laten.
3 jaar en dan pas om tien uur naar bedquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja ze is 3 jaar. Nee Playstation gespeeld. Tekken 4 en als mijn nicht dit leest gaat ze een paar combo's op mij los laten.
Ach je bent de leuke neef of niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
3 jaar en dan pas om tien uur naar bed
Denk dat mijn nichtje haar mond al voorbij gepraat heeft.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:58 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
ssssssssssssst....dan houden we het stil
Twan gaat ook soms om 10 uur naar bedquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
3 jaar en dan pas om tien uur naar bed
ahquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach je bent de leuke neef of niet.
bij ons alleen als ze ziek zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan gaat ook soms om 10 uur naar bed![]()
Dochtertje van mijn nicht idd. Ik weet niet de correcte benaming voor het kind van je nicht.quote:
Dus dat zijn verantwoorde bedtijden? Hoe oud zijn jouw kinderen als ik zo brutaal mag zijn?quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:08 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
bij ons alleen als ze ziek zijn.
anders voor 8 uur.
oudste mag op zaterdag opblijven tot 9 of zo.
Verstop het spel, en zeg tegen je nicht dat haar dochter een levendige fantasie heeftquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Denk dat mijn nichtje haar mond al voorbij gepraat heeft.
Ach ja, deed ik ook met Maxje, weekend is weekend hoor en dan slapen ze ook lekker uitquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan gaat ook soms om 10 uur naar bedmaar alleen heel soms in het weekend ..
Nee, zeg het gewoon eerlijk. Riskeer wel de ruzie, zij wou het graag spelen en vond het nog hartstikke leuk ook. Ze riep steeds ik ga die beer slaan!quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:11 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Verstop het spel, en zeg tegen je nicht dat haar dochter een levendige fantasie heeft
Hmm uitslapen gaat niet altijd op helaasquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:11 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Verstop het spel, en zeg tegen je nicht dat haar dochter een levendige fantasie heeft
[..]
Ach ja, deed ik ook met Maxje, weekend is weekend hoor en dan slapen ze ook lekker uit
Altijd?quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:08 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
bij ons alleen als ze ziek zijn.
anders voor 8 uur.
oudste mag op zaterdag opblijven tot 9 of zo.
jongste 2quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dus dat zijn verantwoorde bedtijden? Hoe oud zijn jouw kinderen als ik zo brutaal mag zijn?
neequote:
Gezellig druk dus bij jou thuis.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:18 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
jongste 2
oudste 8
andere twee mooi er tussenin
quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:20 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee
als ze de hele week vervelend zijn geweest niet
dan is t weekend ook vroeg er in
ze zijn in t weekend trouwens bijna allemaal voor 8 uur weer beneden.
gemakshalve ga ik dan maar zitten fokken, kan ik ze een beetje in de peiling houden.
met 1 is dat te doenquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik ga dan strijken... of op de bank liggen samen tv kijken en slaap lichtjes nog wat verder
totdat Peaceman uit zn bed komt.
Jij hebt zeker niet stilgezeten DHquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:18 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
jongste 2
oudste 8
andere twee mooi er tussenin
quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:28 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
met 1 is dat te doen
sinds een jaar of zo kan ik wel nog terug naar bed als ze al een tijdje aan t spelen zijn.
de oudste mag dan "opletten".
gaat meestal goed
ik kan me die 4 keer nog precies herinnerenquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:32 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Jij hebt zeker niet stilgezeten DH
in afgelopen half jaar volgens mij maar 2 keer dat t niet goed ging, dat er iemand ging huilen of dat er iemand naar boven kwam.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
meestal.... leuk woord.
Maar idd met 1 is dat beter en goed te doen. Kan me voorstellen dat het met meer lastiger wordt.
voltreffers dus...quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:37 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik kan me die 4 keer nog precies herinneren
Was bij ons thuis vroeger wel anders, maar dat is logisch met etterbak eerste klas Andy.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:40 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
in afgelopen half jaar volgens mij maar 2 keer dat t niet goed ging, dat er iemand ging huilen of dat er iemand naar boven kwam.
valt dus reuze mee
Dat valt idd reuze mee... je hebt lieve kinderen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:40 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
in afgelopen half jaar volgens mij maar 2 keer dat t niet goed ging, dat er iemand ging huilen of dat er iemand naar boven kwam.
valt dus reuze mee
quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:37 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik kan me die 4 keer nog precies herinneren
Veel plezier BBquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:42 schreef BwennieBren het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De rest niet?
Nou luitjes BB is uitgenodigd om bij vrienden te eten dus ik ga me ff opkalefateren...rolstoel poetsen, wieltjes oppompen, je weet wel enzo...
Ik wens jullie een fijne voortzetting van de middag/avond/nacht en misschien tot later![]()
Heel veel plezier, eet smakelijk en tot gauwquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:42 schreef BwennieBren het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De rest niet?
Nou luitjes BB is uitgenodigd om bij vrienden te eten dus ik ga me ff opkalefateren...rolstoel poetsen, wieltjes oppompen, je weet wel enzo...
Ik wens jullie een fijne voortzetting van de middag/avond/nacht en misschien tot later![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:42 schreef BwennieBren het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De rest niet?
de geboortes bedoelde ikquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:42 schreef BwennieBren het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De rest niet?
quote:
Wat is er aan de hand?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
mag ik hier even afreageren......gggggggggggggggggggggggggggrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dank jullie wel![]()
Uit het raam kieperen. Valt onder bedrijfsongevallen.quote:
Hoi Singstarmaatjequote:
Ach ze is best aardig, maar op vrijdagmiddag aankomen met spoedklusjes bah. Het is alweer over, ga over 5 minuten lekker naar huis weekend vieren en dan pas woensdag weer werkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Uit het raam kieperen. Valt onder bedrijfsongevallen.
Ah dan kun je dus 4 Fok!ken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach ze is best aardig, maar op vrijdagmiddag aankomen met spoedklusjes bah. Het is alweer over, ga over 5 minuten lekker naar huis weekend vieren en dan pas woensdag weer werken![]()
Ze vertelt hoe groot het geslachtsdeel van die meneer achter haar is?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:55 schreef Tokay het volgende:
Ik kan er niets aan doen, maar ik móet gewoon een plaatje posten. Mag dat?![]()
[afbeelding]
4 watte? dagen zeker? Nou druk weekend (Peaceman is natuurlijk ook dan bij mij) en Twan loopt ook rond....quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah dan kun je dus 4 Fok!ken.
Ouderwets hoor....quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:55 schreef Tokay het volgende:
Ik kan er niets aan doen, maar ik móet gewoon een plaatje posten. Mag dat?![]()
Tssssss.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Ze vertelt hoe groot het geslachtsdeel van die meneer achter haar is?
Ja sorry, ik kon me niet bedwingen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:02 schreef peaceman het volgende:
Ouderwets hoor....
Nee omdat jij er weer bent. (geintje)quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:04 schreef Tokay het volgende:
[..]
Tssssss.Andy, Andy...
Beetje uitgelaten omdat het (bijna) weekend is?![]()
tong80, echt waar, soms ben je zó goed hè?quote:
Ja, da's waar.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee omdat jij er weer bent. (geintje)
Ik zeg toch altijd domme dingen?
Daarom zijn we maatjes toch?quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee omdat jij er weer bent. (geintje)
Ik zeg toch altijd domme dingen?
Bling bling maatjes.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Daarom zijn we maatjes toch?
Bling Bling Singstar maatjes tegenwoordig.quote:
Zegt de andere grossier in domme dingen zeggen.quote:
Noem er 5 en ik geef je gelijkquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zegt de andere grossier in domme dingen zeggen.
Deze opmerking telt voor 5 denk ik, en dan reken ik nog mild.quote:
Je maakt je er wel makkelijk van af he....quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Deze opmerking telt voor 5 denk ik, en dan reken ik nog mild.![]()
Ach dat is des Andy'squote:Op vrijdag 23 september 2005 17:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je maakt je er wel makkelijk van af he....![]()
Dat klinkt alsof je je hoofd in de gasoven gaat steken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:53 schreef pyl het volgende:
Nou, ik sleep mezelf maar richting fornuis...............![]()
Ik kon werkelijk geen onherkenbaar plaatje van die man vinden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:49 schreef pyl het volgende:
Ha, kijk nou, da's Roberto Benigni!
Gut, je hebt er echt zin in!quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:53 schreef pyl het volgende:
Nou, ik sleep mezelf maar richting fornuis...............![]()
Dan is 't maar goed dat ik de eeuwige jeugd heb...quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:18 schreef Tokay het volgende:
Nou TH, aan meneer z'n hoofd te zien niet.![]()
Ja.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:20 schreef tong80 het volgende:
Ouwe rocker of een drugs goeroe uit de 6ties ?
I scream, you scream!!!!!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:37 schreef tong80 het volgende:
John Lurie Pyl ?
Precies, nu Tom Waits en Jim Jarmusch nogquote:
Nope; heb vanmiddag op m'n werk met Google naar plaatjes van Planck gezocht...En ik zou zweren dat-ie daar gisteravond tussenstond...maar nu dus niet meer...quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:36 schreef pyl het volgende:
TH: weet je nou al wie het was? Jouw 'Max Planck'?![]()
Neem me niet kwalijk, tong.quote:
Als je 't maar laat !quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:44 schreef Tokay het volgende:
Neem me niet kwalijk, tong.
Ik haal de mijne meteen weg.
Ik moet ook passen.quote:
Je niks van Tong aantrekken.quote:
Idd nu ik goed kijk is de foto minder recent.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:53 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Julie Andrews is toch zeker ook ooit 30 jaar jonger geweest
Het is idd al een erg oude foto....quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:57 schreef tong80 het volgende:
Idd nu ik goed kijk is de foto minder recent.
Nee. Dat is trouwens een Amerikaanse.quote:
quote:
Vond ik ook. Ze is geboren in 1905, kun je nagaan hoe oud die foto is...quote:
Kun je nagaan dat - echte! - schoonheid eeuwig is...quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:22 schreef Tokay het volgende:
Ze is geboren in 1905, kun je nagaan hoe oud die foto is...
Toch wel.quote:
Wat is ze mooi hè ?quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:54 schreef pyl het volgende:
Rita Hayworth?
Ja hè?quote:
Ga je nu al slapen?quote:
Begon mijn geweldig lopende topic over de mooiste vrouwen ooit mnet haarquote:
Dont think so... ik heb hem ooit een keer live gezien en dat was voor mij genoeg. Hij treedt nu natuurlijk op bij herdenking van Andre Hazes?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:29 schreef tong80 het volgende:
Goedenavond ook aan het genieten van Peter Beense ?
hoe kunnen we je bereiken? per mail, msn ?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:46 schreef Treinhomo het volgende:
Waarschuwen jullie even zodra er weer plaatjes in kleur voorbij komen ?![]()
ik rij wel ff bij m langsquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
hoe kunnen we je bereiken? per mail, msn ?
ow dat is wel te doen... waar is iedereen trouwens.. allemaal herdenking van André Hazes aan het kijken.quote:
ik rij ff langs bij THquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ow dat is wel te doen... waar is iedereen trouwens.. allemaal herdenking van André Hazes aan het kijken.
Beide.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:47 schreef Diaan73 het volgende:
hoe kunnen we je bereiken? per mail, msn ?
Woon jij in de Reeshof ?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:56 schreef dolle_hond het volgende:
20 minuutjes
Mijn voornaam- en verjaardagsgenoot...quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:08 schreef Diaan73 het volgende:
Nu je er toch weer bent... ik heb een kleurenplaatje gepost.
Leuke trivia gegevensquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:09 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mijn voornaam- en verjaardagsgenoot...
Nog niet... hmm toekomstplannen? Kunnen wij zeggen dat we met een celebrity hebben RJPvDtquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:10 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ware het ik niet dat ik geen celebrity ben...nog niet.
Eet jij ook altijd Unox knakworstjes?quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:09 schreef Treinhomo het volgende:
Mijn voornaam- en verjaardagsgenoot...
Nee; dan heb ik meestal kip of pizza van de avond ervoor...quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:32 schreef Tokay het volgende:
Eet jij ook altijd Unox knakworstjes?
Bij het ontbijt?![]()
Jazeker; morgenvroeg brood halen...quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
hmm toekomstplannen?
Hey posquote:
heb je dat nog niet gekocht dan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:37 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jazeker; morgenvroeg brood halen...
Nee; want als ik 's avonds thuiskom hebben nauwelijks brood meer.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
heb je dat nog niet gekocht dan?
Grote vriezer dus in huis....quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee; want als ik 's avonds thuiskom hebben nauwelijks brood meer.
Ik koop dus op zaterdagmorgen voor de hele week.
Groeten terug... hij kent hem niet...quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:01 schreef Tokay het volgende:
Doe peace de groeten, en zeg hem dat hij je verkeerde hints geeft.![]()
't Is een Amerikaanse acteur.
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
Grote vriezer dus in huis....
Volgens mij alleen films...quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
Groeten terug... hij kent hem niet...
Uit een serie of film?
Nou dat past niet bij mij in de vriezer van de koelkast, tenminste dan kan er niets anders meer in.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:03 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Valt wel mee.
4,5 brood neemt nou ook weer niet zóveel ruimte in...
'k heb nog ruimte over voor 2 pizza's.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
Nou dat past niet bij mij in de vriezer van de koelkast, tenminste dan kan er niets anders meer in.![]()
Yep, alleen films.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:04 schreef Tokay het volgende:
Volgens mij alleen films...
Ik ga het even opzoeken op IMDb![]()
Die heb ik; maar ik kan me hem toch écht niet voor de geest halen...quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:08 schreef Tokay het volgende:
Fight Club.
Hmmm nog nooit van gehoord.... Alexander wil ik nog gaan kijken, maar nu zekerquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:12 schreef dolle_hond het volgende:
jared leto natuurlijk
Jij vindt 'm een mooie man ?quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:18 schreef Diaan73 het volgende:
Hmmm nog nooit van gehoord.... Alexander wil ik nog gaan kijken, maar nu zeker![]()
heb je er zeker geen vlees etc. in.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k heb nog ruimte over voor 2 pizza's.
Nope; dat vries ik nooit in.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:19 schreef Diaan73 het volgende:
heb je er zeker geen vlees etc. in.
Dolle!quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:12 schreef dolle_hond het volgende:
jared leto natuurlijk
Wij ook niet, neem ik aan...quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:32 schreef tong80 het volgende:
Was even weg door Hazes niks gemist zo te zien.
was leuk he tong?quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:32 schreef tong80 het volgende:
Was even weg door Hazes niks gemist zo te zien.
Ja lachen in al z'n triestheid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |