Vooruit dan maar...quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:09 schreef pyl het volgende:
Plaatje iemand?
Hap!quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:09 schreef Tokay het volgende:
Wat een flauwe laatste post in dat vorige topic.![]()
Dat heb je juist en mooi weergegevenquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:58 schreef pyl het volgende:
[..]
O ja? Jij beweert dat de bewering dat vrouwelijke intuïtie een verzinsel is een verzinsel is.
Dat vind ik mooi. Bij zoiets moet ik altijd even gaan zitten. Maar vatten? Ho maar.![]()
Dat klopt. Die zijn nèt niet in beeld.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:11 schreef pyl het volgende:
Kid Creole (zonder Coconuts).
Ja!quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:18 schreef Diaan73 het volgende:
actrice?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:19 schreef pyl het volgende:
Dat zou weleens de vrouw van William H Macy kunnen zijn..........
![]()
Tjonge, en dat kostte je zes minuten? Om zó te happen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:25 schreef Tokay het volgende:
![]()
![]()
![]()
O nee, het is niet de vrouw van William H. Macy.Sorry pyl...... volgende keer beter.
Vertel!quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:29 schreef Z het volgende:
.... die stomme lesbo tv serie?
Geen idee... Ik kijk alleen naar Desperate Housewivesquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:29 schreef Z het volgende:
Zit ze in die stomme lesbo tv serie?
Ik weet allen van het bestaan, een soort van lipstick lesbo serie over het wel en wee van blablabla ...quote:
Die ja. Stomme titel ook.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:31 schreef Tokay het volgende:
O wacht, je bedoelt The L-Word, Z?
Geen idee, kijk ik nooit naar.![]()
Nou, zeker.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:34 schreef Z het volgende:
Die ja. Stomme titel ook.
quote:Pyl schreef:
Goedemorgen RJPvD'ertjes!
Mag ik even een heikele kwestie aankaarten? Iets dat raakt aan de fundamenten van ons zo geliefde spelletje? Dank, ik wist dat ik op jullie kon rekenen.
Welnu, de kwestie is deze. In zijn nooit aflatende, en o zo aandoenlijke, enthousiasme voor ons spelletje plaatste onze eigenste RJPvD-pimpTH gisteravond dit plaatje:
..................................en na lange, vermakelijke, omzwervingen - hulde daarvoor! - kwam de goegemeente uiteindelijk op de naam Max Planck. Leuk, zo'n zoektocht die hopeloos lijkt, maar dan toch resultaat oplevert. . Maar, en nu komt het jongens en meisjes,..........die meneer van TH is helegaar Max Planck niet!!!!
Dit is de échte Max Planck, de Nobelprijswinnaar voor Natuurkunde in 1918:
Er dringen zich dus twee vragen op die een spoedig antwoord verdienen: waarom dacht TH dat hij Max Planck had geplaatst en wie is de meneer op zijn plaatje dan wel?
(Overigens komt die meneer me erg bekend voor, ik zal er eens even diep over gaan nadenken.......)
Tot zover.
Jullie immer toegenegen pyl.
Speelt ze in een serie of film?quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:27 schreef Tokay het volgende:
Ik vind haar geen goede actrice, en een beetje een aanstelster.
Bovendien lijkt ze maar niet te kunnen besluiten of ze nu wél of niet lesbisch is.
Make up you mind, woman!![]()
Ja hoor.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:15 schreef dolle_hond het volgende:
mag ik je trouwens vragen hoe je ongeluk is gegaan BB?
He Diaanquote:
Och jee dat verhaal heb ik ook helemaal niet meegekregen... pff erg pijnlijk...quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:21 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ja hoor.
Reed met scooter ongeveer 35 km p/u bij wegversmalling met fietspad aan zijkanten, wilde fietspad volgen, zag hoog uitstekende stoeprand niet (stoep was in dezelfde kleur als fietspad geschilderd), reed er frontaal tegenaan, werd over mijn scooter gelanceerd waarschijnlijk met schaambeen tegen stuur/stoep gekomen en brak mijn superior en inferior ramus (dat bot wat op een brilletje lijkt aan de onderkant van je bekken).
[..]
He Diaan![]()
mooi fotoboek heb je hoor!
had je niets aan je hoofd? (helm op?) en had je meteen door dat t goed mis was?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:21 schreef BwennieBren het volgende:
Ja hoor.
Reed met scooter ongeveer 35 km p/u bij wegversmalling met fietspad aan zijkanten, wilde fietspad volgen, zag hoog uitstekende stoeprand niet (stoep was in dezelfde kleur als fietspad geschilderd), reed er frontaal tegenaan, werd over mijn scooter gelanceerd waarschijnlijk met schaambeen tegen stuur/stoep gekomen en brak mijn superior en inferior ramus (dat bot wat op een brilletje lijkt aan de onderkant van je bekken).
[..]
Ja leuk! Hoe oud istie? Die van mij (dochter) is inmiddels alweer bijna 17. Gaat snel en ik word oudquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Och jee dat verhaal heb ik ook helemaal niet meegekregen... pff erg pijnlijk...
dank je maar mmn fotoboek is nog niet klaar, ik wil er toch ook nog wat foto's "ingooien" van onder andere mijn zoon.
Helm op ja, geen hoofdtrauma gelukkig, helm is wel kapot en heeft de klap dus goed opgevangen. Ik lag op mijn linkerzijde en gilde het uit van de pijn. Omstandigers hebben mij op mijn rug gelegd en iets onder mijn knieen gedaan want kon benen niet meer strekken. Ontzettende pijn in rechterlies. Ambulancemedewerker wisten eigenlijk wel meteen dat ik dat bot gebroken had en in het ziekenhuis werd dat bevestigd door röntgenfotoos. Had nog nooit in ambulance gezeten, was wel vreemd, kreeg stickers op je borst en buik met draadjes eraan, infuus, best eng allemaal.....quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:34 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
had je niets aan je hoofd? (helm op?) en had je meteen door dat t goed mis was?
ik had de tekening in t vorige topic gezien, waar de breuken zitten
Hij is 3,5 jaar, nog een halfjaartje en dan schoolquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:34 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ja leuk! Hoe oud istie? Die van mij (dochter) is inmiddels alweer bijna 17. Gaat snel en ik word oud
lekker lunchenquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:38 schreef Diaan73 het volgende:
* gaat even de stad in pauze houden, tot over ong. een half uurtje![]()
Kan niet wachten op de fotoquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij is 3,5 jaar, nog een halfjaartje en dan school![]()
Het gaat allemaal idd erg snel voor je het weet, zijn we "ouwe wijven".
Is dat de nieuwe plaat of moet ik me volgende keer zo kleden op de scoot?quote:
Je hebt wel gelijk, maar heb geen rijbewijs en mijn fiets is gestolen. Ik heb een hekel aan het O.V. Bovendien rijd ik nooit hard, hij gaat maar 45-50 km p/u. Tis mijn enige vervoermiddel dus. Niettemin, de eerste 3 maanden mag ik sowieso niet rijden.... Wordt O.V. dus voorlopigquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:52 schreef Z het volgende:
En jij moet gewoon geen scooter meer rijden, veels te gevaarlijk, ik zeg auto, of fietsen!
[blikken stem]around the world... around the world... around the world.... around the world...[/blikken stem]quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |