abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30883321
Alles winnen... Nederland kennende struikelen ze in de finale van het WK.
En dalijk krijg je van , met Kalou was dit niet gebeurd..
Kalou is een speler die een belangrijk doelpunt kan maken.,
pi_30883521
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 12:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Alles winnen... Nederland kennende struikelen ze in de finale van het WK.
En dalijk krijg je van , met Kalou was dit niet gebeurd..
kan ik ook wel
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_30883576
Ik haat Verdonk. Echt. Maar dit vind ik wel goed.
Ik ben TEGEN Kalou in Oranje. Hij spreekt de taal niet eens.
Je kan zeggen wat je wil over Maxima, maar ze sprak wel vloeiend Nederlands in no-time.
-
pi_30883601
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 12:26 schreef the_legend_killer het volgende:

Dat doet Kuijt vooral bij f'noord.
En die speelt al in Oranje. Kalou is overbodig!
-
pi_30884054
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 12:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik haat Verdonk. Echt. Maar dit vind ik wel goed.
Ik ben TEGEN Kalou in Oranje. Hij spreekt de taal niet eens.
Je kan zeggen wat je wil over Maxima, maar ze sprak wel vloeiend Nederlands in no-time.
Kalou doet aardig zijn best om Nederlands te leren
pi_30884077
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 12:55 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Kalou doet aardig zijn best om Nederlands te leren
Ja, beter je best doen.
Mijn vader sprak na aankomst in Nederland ook binnen een jaar prima Nederlands. Dus dat ie z'n best doet is onzin, dan had ie namelijk allang Nederlands gesproken. Hij is er al een aantal jaar.
-
pi_30886234
Wat is prima Nederlands
Je leeftijd speelt hier ook een rol mee , ik ken er ook die 5 jaar in NL wonen maar het nog niet perfect beheersen.
Terwijl een klein kind het makkelijker leert dan een volwassenen.
pi_30886301
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 14:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat is prima Nederlands
Je leeftijd speelt hier ook een rol mee , ik ken er ook die 5 jaar in NL wonen maar het nog niet perfect beheersen.
Terwijl een klein kind het makkelijker leert dan een volwassenen.
Prima Nederlands is dat je volledig in staat bent om in het Nederlands te communiceren.
Een z'n leeftijd speelt idd een rol, maar in dit geval negatief. Jongeren zijn over het algemeen veel sneller in het leren van dingen zoals je zelf al zegt. Overigens was mijn vader een jaar of 25 toen hij hier heen kwam. Das nog redelijk jong. Kalou is gewoon een slechte immigrant.
Kalou kan niet eens een interview in het Nederlands geven .
-
pi_30886375
Hij probeert het wel.
En Afrikanen hebben het zowiezo al moeilijk met de Nederlandse taal.

Maar zou Kalou het over 1 nog niet kennen dan sluit ik me aan bij jou standpunt
pi_30886437
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 14:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij probeert het wel.
En Afrikanen hebben het zowiezo al moeilijk met de Nederlandse taal.

Maar zou Kalou het over 1 nog niet kennen dan sluit ik me aan bij jou standpunt
De voertaal in Frans daar.
Dus vind dat ook een beetje een non-argument .
Hij is gewoon lui. .
-
  zaterdag 24 september 2005 @ 16:37:08 #36
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_30890141
Enkele reden, waarom ik vind dat Kalou geen voorang moet krijgen:

1.Kalou wil enkel een Nederlands paspoort, zodat hij makkelijker een transfer kan maken naar een Europese topclub.
2. Kalou spreekt nauwelijks tot geen Nederlands.
3. Kalou heeft helemaal niets met Nederland. Hij kwam toevallig in Nederland terecht, vanwege zijn oudere broer bij Feyenoord. Als die in België had gevoetbald, had hij nu een Belgische nationaliteit aangevraagd.
4. Het Nederlands eltal moet vertegenwoordigt worden door Nederlandse kerels met echte vaderlands-liefde.
5. Teveel buitenlanders importeren in een voetbaleftal, is competitievervalsing. De Ivoorkust wordt benadeeld in deze zaak.
6. Waarom zou een voetballer voorang moeten krijgen op elk ander persoon? Dat is pure discriminatie/ vriendjespolitiek.

Daarnaast hebben we al genoeg aanvallers, maar dat lijkt al te cliché om als reden te gebruiken.
pi_30894505
Aaah er is dus een appart topic voor.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_30894945
nvm
  Trouwste user 2022 maandag 26 september 2005 @ 20:16:47 #39
7889 tong80
Spleenheup
pi_30951746
Topic is dood plaatste een nieuw topic dat wel actueel was. Maar er zijn hogere machten die liever zien dat er geen hond reageert ipv 40 posts en 300 views in een uur.

Succes hier verder.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_30951798
quote:
Op maandag 26 september 2005 19:07 schreef tong80 het volgende:
Van Basten en Cruijff staan achter hem. Een naturalisatie wordt gestimuleerd mocht je een extra bijdrage leveren aan de Nederlandse samenleving. Hij staat dus erg sterk.
Uitspraak van de rechter na de start van de zaak kan 3 tot 8 maanden op zich laten wachten. Net op tijd voor het WK dus.
Ja Tong, wat is dit actueel zeg

Alleen maar gelul wat allang bekend was.
  Trouwste user 2022 maandag 26 september 2005 @ 20:20:21 #41
7889 tong80
Spleenheup
pi_30951842
quote:
Op maandag 26 september 2005 20:18 schreef Woffel het volgende:

[..]

Ja Tong, wat is dit actueel zeg

Alleen maar gelul wat allang bekend was.
Wel vreemd dat Kalou het vandaag pas bekend heeft gemaakt.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 26 september 2005 @ 20:31:17 #42
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_30952232
quote:
Op maandag 26 september 2005 20:16 schreef tong80 het volgende:
Topic is dood plaatste een nieuw topic dat wel actueel was. Maar er zijn hogere machten die liever zien dat er geen hond reageert ipv 40 posts en 300 views in een uur.

Succes hier verder.

Ja, echt dood, een topic waar al 2 dagen niet in gereageerd is.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_30952670
aan dit soort praktijken moet eigenlijk de FIFA uitsluitsel gaan geven, zeker in de toekomst want dit kan gewoon eigenlijk niet, het hele landenvoetbal wordt dan een illusie.
Maar zolang andere landen ook nog steeds spelers binnen hengelen moet Nederland als voetbal-land ook gewoon open staan voor goeie spelers die iets bijdragen aan Nederland als land en voetbal-land.
Je wilt gewoon zo'n juweeltje niet laten lopen, wat betreft kwaliteiten hoort ie gewoon bij de top en hij is pas 20 moet je dus nagaan waar die over 2-3 jaar staat.
Vandaag is niet voor niets Messi tot spanjaard gemaakt. Argumenten als je moet eerlijk achter aansluiten vind ik gewoon belachelijk omdat er genoeg andere sporters zijn die nederlander mochten worden omdat ze wat toevoegde aan de Nederlandse sportwereld.

En wat betreft asielbeleid hadden die 26.000 gewoon een generaal pardon moeten krijgen, maar ja sinds die kale nicht met zijn stoere woorden iedereen zogenaamd heeft wakker geschud loopt de hele politiek achter die populistische denkbeelden aan omdat tokkie-minded Nederland het er helemaal mee eens is. Tja want die mensen nemen alleen maar onze banen in en veroorzaken alleen maar problemen

[ Bericht 0% gewijzigd door ASroma op 26-09-2005 21:17:37 ]
  Trouwste user 2022 maandag 26 september 2005 @ 20:47:24 #44
7889 tong80
Spleenheup
pi_30952825
quote:
Op maandag 26 september 2005 20:31 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja, echt dood, een topic waar al 2 dagen niet in gereageerd is.
Ach je hebt gelijk. Maar ik vond het groot nieuws. Blijkbaar weten de mensen die dat ook vinden dit topic niet te vinden en was mijn topictitel even een leuke onderbreking in de lethargie.

Maar goed hier weer verder.

pi_30953693
Ik moet er niet aan denken, Kalou die de winnende goal maakt op de WK-finale voor Oranje en na de wedstrijd in het Frans commentaar geeft. Interlandvoetbal hoort gewoon gespeeld te worden met spelers die in Nederland zijn opgegegroeid en zich Nederlander voelen, pas dan kan ik ook echt trots zijn als die mensen voor ons een cup winnen. Maar dat is slechts mijn mening.
  maandag 26 september 2005 @ 21:14:50 #46
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30953832
Ik zie dat interview ook al voor me

"Ja, iek blaai. Mooi goal, tres important. Nee, ik nie naar Piesvie, passeport Hollandais, kan oeverall!. Ik spiel lief bij toepcloeb in buitenlaand."
pi_30953882
quote:
Op maandag 26 september 2005 20:42 schreef ASroma het volgende:

Je wilt gewoon zo'n juweeltje niet laten lopen, wat betreft kwaliteiten hoort ie gewoon bij de top en hij is pas 20 moet je dus nagaan waar die over 2-3 jaar staat.
Vandaag is niet voor niets Messi tot spanjaard gemaakt. Argumenten als je moet eerlijk achter aansluiten vind ik gewoon belachelijk omdat er genoeg andere sporters zijn die nederlander mochten worden omdat ze wat toevoegde aan de Nederlandse sportwereld.
Messi is Spanjaard geworden omdat hij anders niet voor Barcalona in de Spaanse competitie kon spelen. Hij heeft al gespeeld in het nationale elftal van Argetinie..

Verder is het jammer dat je geen een goed argument hebt om Kalou te naturaliseren
pi_30953920
Je kunt ervan vinden wat je wil, maar feit blijft dat hier gewoon een wet voor is. En dat Kalou niet de eerste is die op deze manier aan zijn NL paspoort zou kunnen komen. Als Rita dit niet wilt, laat haar dan ff lekker de wet veranderen. Er zijn al zat sportsers genaturaliseerd, maar die waren relatief onbekend, alleen Kalou is een voetballer, een goede, en dus bekend. En alles wat bekend is krijgt aandacht, dus Rita zal het zeker niet nalaten om hier even een stokje voor te steken onder het mom van: Ja, kijk eens mensen hoe streng ik ben, goed he. Ik negeer alles en iedereen, jaa ik sta boven de wet...
Komt op mij vrij kansloos over.
know'm sayin?
word? word.
pi_30954129
quote:
Op maandag 26 september 2005 21:17 schreef alors het volgende:
Je kunt ervan vinden wat je wil, maar feit blijft dat hier gewoon een wet voor is. En dat Kalou niet de eerste is die op deze manier aan zijn NL paspoort zou kunnen komen. Als Rita dit niet wilt, laat haar dan ff lekker de wet veranderen. Er zijn al zat sportsers genaturaliseerd, maar die waren relatief onbekend, alleen Kalou is een voetballer, een goede, en dus bekend. En alles wat bekend is krijgt aandacht, dus Rita zal het zeker niet nalaten om hier even een stokje voor te steken onder het mom van: Ja, kijk eens mensen hoe streng ik ben, goed he. Ik negeer alles en iedereen, jaa ik sta boven de wet...
Komt op mij vrij kansloos over.
Je bent zelf vrij kansloos als je werkelijk denkt dat dit de reden is van Verdonk om Kalou niet te naturaliseren.
pi_30954605
quote:
Op maandag 26 september 2005 21:24 schreef Woffel het volgende:

[..]

Je bent zelf vrij kansloos als je werkelijk denkt dat dit de reden is van Verdonk om Kalou niet te naturaliseren.
Waarom volgens jou dan wel?
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')