kan ik ook welquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Alles winnen... Nederland kennende struikelen ze in de finale van het WK.
En dalijk krijg je van , met Kalou was dit niet gebeurd..
Kalou is een speler die een belangrijk doelpunt kan maken.,
Dat doet Kuijt vooral bij f'noord.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Kalou is een speler die een belangrijk doelpunt kan maken.,
Kalou doet aardig zijn best om Nederlands te lerenquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik haat Verdonk. Echt. Maar dit vind ik wel goed.
Ik ben TEGEN Kalou in Oranje. Hij spreekt de taal niet eens.
Je kan zeggen wat je wil over Maxima, maar ze sprak wel vloeiend Nederlands in no-time.
Ja, beter je best doen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kalou doet aardig zijn best om Nederlands te leren
Prima Nederlands is dat je volledig in staat bent om in het Nederlands te communiceren.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat is prima Nederlands
Je leeftijd speelt hier ook een rol mee , ik ken er ook die 5 jaar in NL wonen maar het nog niet perfect beheersen.
Terwijl een klein kind het makkelijker leert dan een volwassenen.
De voertaal in Frans daar.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij probeert het wel.
En Afrikanen hebben het zowiezo al moeilijk met de Nederlandse taal.
Maar zou Kalou het over 1 nog niet kennen dan sluit ik me aan bij jou standpunt
Ja Tong, wat is dit actueel zegquote:Op maandag 26 september 2005 19:07 schreef tong80 het volgende:
Van Basten en Cruijff staan achter hem. Een naturalisatie wordt gestimuleerd mocht je een extra bijdrage leveren aan de Nederlandse samenleving. Hij staat dus erg sterk.
Uitspraak van de rechter na de start van de zaak kan 3 tot 8 maanden op zich laten wachten. Net op tijd voor het WK dus.
Wel vreemd dat Kalou het vandaag pas bekend heeft gemaakt.quote:Op maandag 26 september 2005 20:18 schreef Woffel het volgende:
[..]
Ja Tong, wat is dit actueel zeg![]()
Alleen maar gelul wat allang bekend was.
Ja, echt dood, een topic waar al 2 dagen niet in gereageerd is.quote:Op maandag 26 september 2005 20:16 schreef tong80 het volgende:
Topic is dood plaatste een nieuw topic dat wel actueel was. Maar er zijn hogere machten die liever zien dat er geen hond reageert ipv 40 posts en 300 views in een uur.
Succes hier verder.
Ach je hebt gelijk. Maar ik vond het groot nieuws. Blijkbaar weten de mensen die dat ook vinden dit topic niet te vinden en was mijn topictitel even een leuke onderbreking in de lethargie.quote:Op maandag 26 september 2005 20:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, echt dood, een topic waar al 2 dagen niet in gereageerd is.
Messi is Spanjaard geworden omdat hij anders niet voor Barcalona in de Spaanse competitie kon spelen. Hij heeft al gespeeld in het nationale elftal van Argetinie..quote:Op maandag 26 september 2005 20:42 schreef ASroma het volgende:
Je wilt gewoon zo'n juweeltje niet laten lopen, wat betreft kwaliteiten hoort ie gewoon bij de top en hij is pas 20 moet je dus nagaan waar die over 2-3 jaar staat.
Vandaag is niet voor niets Messi tot spanjaard gemaakt. Argumenten als je moet eerlijk achter aansluiten vind ik gewoon belachelijk omdat er genoeg andere sporters zijn die nederlander mochten worden omdat ze wat toevoegde aan de Nederlandse sportwereld.
Je bent zelf vrij kansloos als je werkelijk denkt dat dit de reden is van Verdonk om Kalou niet te naturaliseren.quote:Op maandag 26 september 2005 21:17 schreef alors het volgende:
Je kunt ervan vinden wat je wil, maar feit blijft dat hier gewoon een wet voor is. En dat Kalou niet de eerste is die op deze manier aan zijn NL paspoort zou kunnen komen. Als Rita dit niet wilt, laat haar dan ff lekker de wet veranderen. Er zijn al zat sportsers genaturaliseerd, maar die waren relatief onbekend, alleen Kalou is een voetballer, een goede, en dus bekend. En alles wat bekend is krijgt aandacht, dus Rita zal het zeker niet nalaten om hier even een stokje voor te steken onder het mom van: Ja, kijk eens mensen hoe streng ik ben, goed he. Ik negeer alles en iedereen, jaa ik sta boven de wet...
Komt op mij vrij kansloos over.
Waarom volgens jou dan wel?quote:Op maandag 26 september 2005 21:24 schreef Woffel het volgende:
[..]
Je bent zelf vrij kansloos als je werkelijk denkt dat dit de reden is van Verdonk om Kalou niet te naturaliseren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |