abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 maandag 26 september 2005 @ 19:07:23 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_30949457
Van Basten en Cruijff staan achter hem. Een naturalisatie wordt gestimuleerd mocht je een extra bijdrage leveren aan de Nederlandse samenleving. Hij staat dus erg sterk.
Uitspraak van de rechter na de start van de zaak kan 3 tot 8 maanden op zich laten wachten. Net op tijd voor het WK dus.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_30949683
Ja wat staat hij sterk he.
Dat zijn toch ook die twee die van Bommel niet in Oranje willen

Laat hem ajb voor Ivoorkust voetballen.
pi_30949803
Kalou moet optiefen... ik kan een aap nog wel een truckje met een bal laten uitvoeren!
Free people own guns! Slaves do not!
  maandag 26 september 2005 @ 19:18:48 #4
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_30949853
Kalou wil gewoon Europeaan worden. Zodra ie z'n ID-kaart heeft steekt ie z'n middelvinger op en vertrekt ie naar Spanje.
pi_30949948
als twee van de grootste nederlandse voetballers aller tijden voor hem instaan.....
als hij het graag genoeg wil om er zo veel moeite voor te doen (ondanks dat hij graag in hetzelfde team als bona zou spelen, wat hij hier voor opgeeft...)
als hij al redelijk nederlands spreekt en er zijn best voor doet.....

kortom; de wet zegt dat als je aantoonbaar van meerwaarde voor het land ben kom je ervoor in aanmerking, kalou hoort bij de beste voetballers, is dus meerwaarde... als dat mens zich dan zo gedraagd...... ze is gewoon te laat met reageren dus gelijk heeft ie en hoop dat het lukt....
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
pi_30949996
quote:
Op maandag 26 september 2005 19:17 schreef Vampier het volgende:
Kalou moet optiefen... ik kan een aap nog wel een truckje met een bal laten uitvoeren!
zelfs apen kunnen normaal reageren
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_30950009
Ze had al op 6 september moeten reageren... ze is dus al 20 dagen te laat. Kalou heeft dus gelijk.
  maandag 26 september 2005 @ 19:24:29 #8
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30950049
Belachelijk als ie voorrang zou krijgen natuurlijk.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 26 september 2005 @ 19:27:29 #9
39631 GoeRoe86
Libera eas de ore leonis!
pi_30950146
Misschien belachelijk maar dat is wel de wet en de rechter zal dat waarschijnlijk ook zeggen. Als Rita het belachelijk vindt moet ze die wet afschaffen en niet gaan doen alsof Kalou geen meerwaarde zou hebben voor het Nederlandse Elftal!
  maandag 26 september 2005 @ 19:29:27 #10
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30950210
Heeft ie ook niet.

We stikken van de goede aanvallers.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_30950243
Tja, ik vind het een beetje een onzinwet. Maar ik denk dat Kalou wel gelijk heeft, die wet is er nou eenmaal en Kalou is een aanwinst voor het Nederlands elftal. Hij heeft organisatie's als de KNVB en NOC/NSF die daarvoor in staan. En ook erkende experts als Cruyff en van Basten, die hebben bewezen dat ze veel voetbalkennis hebben, staan achter hem. Kalou is gewoon een meerwaarde, zeker als je ziet dat een aantal posities in het Nederlands elftal waar hij uit de voeten kan momenteel niet erg sterk bezet zijn. En ook als je kijkt naar de leeftijd van een aantal concurrenten, die kunnen nog maar een paar jaar mee.

Kortom de regel bestaat en volgens die regelgeving maakt Kalou gewoon aanspraak op een versnelde nationalisatie. Ik vind het onzin dat deze uitzondering er is, maar goed hij is er nou eenmaal. Ik verdenk Verdonk er dan ook van om deze regel aan haar laars te lappen omdat het haar geloofwaardigheid als harde tante wat betreft de allochtonenkwestie schade zal aandoen omdat deze naturalistatie natuurlijk breeduit in de media zal komen. Want gelijk heeft ze niet in deze, maar ja......gezichtsverlies he?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  maandag 26 september 2005 @ 19:30:54 #12
39631 GoeRoe86
Libera eas de ore leonis!
pi_30950262
Laat hem gewoon de normale procedure volgen. Meerwaarde, we hebben meer dan genoeg goede aanvallers. Daarnaast kan hij niet eens Nederlands..

verder vind ik ook dat alleen 'echte' Nederlanders in het nederlands elftal mogen (spelers die hier geboren zijn)
pi_30950330
quote:
Op maandag 26 september 2005 19:29 schreef popolon het volgende:
Heeft ie ook niet.

We stikken van de goede aanvallers.
In het centrum ja, en die zijn ook gemiddeld over de 30 als je de overschatte net-niet Kuijt niet meetelt. En voor de vleugels en de positie net achter de spits, waar je Kalou ook kunt gebruiken hebben we nou niet echt veel echte talenten op Robben na....
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  maandag 26 september 2005 @ 19:33:54 #15
128516 Fok_you
vage vogel :{
pi_30950366
quote:
Op maandag 26 september 2005 19:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Tja, ik vind het een beetje een onzinwet. Maar ik denk dat Kalou wel gelijk heeft, die wet is er nou eenmaal en Kalou is een aanwinst voor het Nederlands elftal. Hij heeft organisatie's als de KNVB en NOC/NSF die daarvoor in staan. En ook erkende experts als Cruyff en van Basten, die hebben bewezen dat ze veel voetbalkennis hebben, staan achter hem. Kalou is gewoon een meerwaarde, zeker als je ziet dat een aantal posities in het Nederlands elftal waar hij uit de voeten kan momenteel niet erg sterk bezet zijn. En ook als je kijkt naar de leeftijd van een aantal concurrenten, die kunnen nog maar een paar jaar mee.

Kortom de regel bestaat en volgens die regelgeving maakt Kalou gewoon aanspraak op een versnelde nationalisatie. Ik vind het onzin dat deze uitzondering er is, maar goed hij is er nou eenmaal. Ik verdenk Verdonk er dan ook van om deze regel aan haar laars te lappen omdat het haar geloofwaardigheid als harde tante wat betreft de allochtonenkwestie schade zal aandoen omdat deze naturalistatie natuurlijk breeduit in de media zal komen. Want gelijk heeft ze niet in deze, maar ja......gezichtsverlies he?
100% eenschh
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
pi_30950380
quote:
Op maandag 26 september 2005 19:21 schreef Fok_you het volgende:

als hij het graag genoeg wil om er zo veel moeite voor te doen
als hij al redelijk nederlands spreekt en er zijn best voor doet.....
Aan dat laatste punt voldoet hij niet, dus imo ook niet aan je eerste.
pi_30950425
Ik hoop dattie snel Nederlander wordt, we kunnen hem goed gebruiken op het WK.
Als Portugal met Deco en Italie met Camoranesi dat doen, doen wij dat met Kalou.

Als we opschieten dan kunnen we ook Maxwell nog even naturaliseren, want een fatsoenlijke linksback kunnen we ook wel gebruiken.
pi_30950473
quote:
Op maandag 26 september 2005 19:35 schreef Radegast het volgende:
Ik hoop dattie snel Nederlander wordt, we kunnen hem goed gebruiken op het WK.
Als Portugal met Deco en Italie met Camoranesi dat doen, doen wij dat met Kalou.

Als we opschieten dan kunnen we ook Maxwell nog even naturaliseren, want een fatsoenlijke linksback kunnen we ook wel gebruiken.
We zijn toch Nederland en niet komermaargezelligbijland?
pi_30950559
quote:
Op maandag 26 september 2005 19:34 schreef Woffel het volgende:

[..]

Aan dat laatste punt voldoet hij niet, dus imo ook niet aan je eerste.
Ach, ik de helft van het huidige Nederlands elftal spreekt nog beroerder Nederlands....als je dat als maatstaf gaat gebruiken dan scoort ie een mooie 7,5 voor Nederlands.

Volgens mij zijn de Denen in Nederlandse dienst trouwens sowieso de enige voetballers (inc. de Nederlanders zelf) die in goed geformuleerde volzinnen kunnen spreken....
pi_30950640
quote:
Op maandag 26 september 2005 19:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ach, ik de helft van het huidige Nederlands elftal spreekt nog beroerder Nederlands....als je dat als maatstaf gaat gebruiken dan scoort ie een mooie 7,5 voor Nederlands.
Kom op zeg, ik kan hem nog slechter verstaan dan de gemiddelde marokkaan
pi_30950683
quote:
Op maandag 26 september 2005 19:37 schreef VoreG het volgende:

[..]

We zijn toch Nederland en niet komermaargezelligbijland?
Dat mag jij vinden, dat vind ik ook (wat betreft de naturlisatie van sporters iig) maar de wetgeving zegt momenteel iets anders. Als je het er niet mee eens bent dan moet je de wet aanpakken, niet degenen die gebruik maken van die wet. En dat zou Verdonk ook eens moeten doen, in plaats van nu heel stoer de strenge juf spelen die zo streng is voor allochtonen als Kalou (en die wel gewoon chinese pingpongers, afrikaanse hardrenners en russische componisten binnen laat, want dat komt toch niet in de krant en dus krijgt ze daar ook geen gezeur van.....)
pi_30950710
quote:
Op maandag 26 september 2005 19:42 schreef VoreG het volgende:

[..]

Kom op zeg, ik kan hem nog slechter verstaan dan de gemiddelde marokkaan
Zoals van Persie?
pi_30950774
quote:
Op maandag 26 september 2005 19:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Zoals van Persie?
Heb je kalou ooit horen praten?
pi_30950883
quote:
Op maandag 26 september 2005 19:46 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dat verdient geen schoonheidsprijs. Maar hij kan redelijk duidelijk maken wat hij bedoelt, zeker op het voetbalveld. En het spreken van de Nederlandse taal is geen vereiste voor de versnelde procedure. Dus als sprak ie enkel Swahili, Chinees of gebarentaal......
  Trouwste user 2022 maandag 26 september 2005 @ 19:51:10 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_30950926
quote:
Op maandag 26 september 2005 19:46 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ja, perfect Nederlands. Met een acent.Mar dan mogen Friezen en Limburgers ook niet meer in Oranje. En Waren Ernst Happel en George Kessler geen goede coaches voor Oranje.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_30950977
quote:
Op maandag 26 september 2005 19:51 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ja, perfect Nederlands. Met een acent.Mar dan mogen Friezen en Limburgers ook niet meer in Oranje. En Waren Ernst Happel en George Kessler geen goede coaches voor Oranje.

Die hebben dan ook allebei nooit een prijs gepakt.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
  maandag 26 september 2005 @ 20:13:35 #27
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_30951653
Zullen we gewoon verder gaan in het al bestaande topic hierover:
Naturalisatie Kalou....#3 Rita Verdonk for president!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')