zelfs apen kunnen normaal reagerenquote:Op maandag 26 september 2005 19:17 schreef Vampier het volgende:
Kalou moet optiefen... ik kan een aap nog wel een truckje met een bal laten uitvoeren!
In het centrum ja, en die zijn ook gemiddeld over de 30 als je de overschatte net-niet Kuijt niet meetelt. En voor de vleugels en de positie net achter de spits, waar je Kalou ook kunt gebruiken hebben we nou niet echt veel echte talenten op Robben na....quote:Op maandag 26 september 2005 19:29 schreef popolon het volgende:
Heeft ie ook niet.
We stikken van de goede aanvallers.
100% eenschhquote:Op maandag 26 september 2005 19:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Tja, ik vind het een beetje een onzinwet. Maar ik denk dat Kalou wel gelijk heeft, die wet is er nou eenmaal en Kalou is een aanwinst voor het Nederlands elftal. Hij heeft organisatie's als de KNVB en NOC/NSF die daarvoor in staan. En ook erkende experts als Cruyff en van Basten, die hebben bewezen dat ze veel voetbalkennis hebben, staan achter hem. Kalou is gewoon een meerwaarde, zeker als je ziet dat een aantal posities in het Nederlands elftal waar hij uit de voeten kan momenteel niet erg sterk bezet zijn. En ook als je kijkt naar de leeftijd van een aantal concurrenten, die kunnen nog maar een paar jaar mee.
Kortom de regel bestaat en volgens die regelgeving maakt Kalou gewoon aanspraak op een versnelde nationalisatie. Ik vind het onzin dat deze uitzondering er is, maar goed hij is er nou eenmaal. Ik verdenk Verdonk er dan ook van om deze regel aan haar laars te lappen omdat het haar geloofwaardigheid als harde tante wat betreft de allochtonenkwestie schade zal aandoen omdat deze naturalistatie natuurlijk breeduit in de media zal komen. Want gelijk heeft ze niet in deze, maar ja......gezichtsverlies he?
Aan dat laatste punt voldoet hij niet, dus imo ook niet aan je eerste.quote:Op maandag 26 september 2005 19:21 schreef Fok_you het volgende:
als hij het graag genoeg wil om er zo veel moeite voor te doen
als hij al redelijk nederlands spreekt en er zijn best voor doet.....
We zijn toch Nederland en niet komermaargezelligbijland?quote:Op maandag 26 september 2005 19:35 schreef Radegast het volgende:
Ik hoop dattie snel Nederlander wordt, we kunnen hem goed gebruiken op het WK.
Als Portugal met Deco en Italie met Camoranesi dat doen, doen wij dat met Kalou.
Als we opschieten dan kunnen we ook Maxwell nog even naturaliseren, want een fatsoenlijke linksback kunnen we ook wel gebruiken.![]()
Ach, ik de helft van het huidige Nederlands elftal spreekt nog beroerder Nederlands....als je dat als maatstaf gaat gebruiken dan scoort ie een mooie 7,5 voor Nederlands.quote:Op maandag 26 september 2005 19:34 schreef Woffel het volgende:
[..]
Aan dat laatste punt voldoet hij niet, dus imo ook niet aan je eerste.
Kom op zeg, ik kan hem nog slechter verstaan dan de gemiddelde marokkaanquote:Op maandag 26 september 2005 19:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ach, ik de helft van het huidige Nederlands elftal spreekt nog beroerder Nederlands....als je dat als maatstaf gaat gebruiken dan scoort ie een mooie 7,5 voor Nederlands.
Dat mag jij vinden, dat vind ik ook (wat betreft de naturlisatie van sporters iig) maar de wetgeving zegt momenteel iets anders. Als je het er niet mee eens bent dan moet je de wet aanpakken, niet degenen die gebruik maken van die wet. En dat zou Verdonk ook eens moeten doen, in plaats van nu heel stoer de strenge juf spelen die zo streng is voor allochtonen als Kalou (en die wel gewoon chinese pingpongers, afrikaanse hardrenners en russische componisten binnen laat, want dat komt toch niet in de krant en dus krijgt ze daar ook geen gezeur van.....)quote:Op maandag 26 september 2005 19:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
We zijn toch Nederland en niet komermaargezelligbijland?
Zoals van Persie?quote:Op maandag 26 september 2005 19:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kom op zeg, ik kan hem nog slechter verstaan dan de gemiddelde marokkaan
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |