quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:52 schreef Chocobo het volgende:
Die dikke is er vandaag niet.... gisteren vertrokken... zeilenTot en met zaterdag..... !!
Feest in Hoofddorp en Leidschendam
eindelijk een excuus gijsquote:
Flauw, maar ze hebben gelijk... Apple zuigtquote:
Stroliequote:
Heerlijkquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:04 schreef Chocobo het volgende:
Goedemorgen trouwens GijsjesHoe is het met iedereen?
Is er weer een nieuwe versiequote:Op vrijdag 23 september 2005 09:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
HeerlijkIk ben helemaal gelukkig met m'n GB Micro
![]()
nog zo'n flauwequote:Op vrijdag 23 september 2005 09:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is er weer een nieuwe versie
*gniffelt*
Heb je hem binnen!quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
![]()
Ik ga er zsm een review over schrijven en over bloggen. Het ding is in een woord fantastisch. Zo klein, zo mooi, zo subtielquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je hem binnen!Vertel vertel vertel
![]()
ikwilhemookikwilhemookikwilhemookikwilhemookikwilhemookikwilhemookikwilhemookikwilhemookikwilhemookikwilhemookikwilhemookikwilhemookikwilhemookikwilhemookikwilhemookikwilhemookquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga er zsm een review over schrijven en over bloggen. Het ding is in een woord fantastisch. Zo klein, zo mooi, zo subtiel![]()
quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Speelt gewoon GBA games, maar is zooooooo mooi
Je hebt geen idee Gijs, werkelijk waar...quote:
daar is surfer ook naartoequote:
Als boei?quote:
Gijs.... jij hebt nu 3 GBA's die dezelfde games afspelen,..... wie heeft er nu geen ideequote:Op vrijdag 23 september 2005 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt geen idee Gijs, werkelijk waar...
Vorige leven was hij vast een toad.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs.... jij hebt nu 3 GBA's die dezelfde games afspelen,..... wie heeft er nu geen idee
Hoeveel tv's heb jij?quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs.... jij hebt nu 3 GBA's die dezelfde games afspelen,..... wie heeft er nu geen idee
wat is dat nou weer voor vergelijking??quote:
2quote:
Kan ik nu eindelijk mijn glasservies uitpakken, zonder bang te zijn voor een aardschokquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:52 schreef Chocobo het volgende:
Die dikke is er vandaag niet.... gisteren vertrokken... zeilenTot en met zaterdag..... !!
Feest in Hoofddorp en Leidschendam
De studenten van nu zijn de toekomst van ons landquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor vergelijking??gijs... hij gaat toch die plasma niet van boven naar beneden slepen als hij boven ook tv wil kijken??
Nu dat weet ik niet want hij schijnt dicht op de kade te varen !!quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:15 schreef Quinny het volgende:
[..]
Kan ik nu eindelijk mijn glasservies uitpakken, zonder bang te zijn voor een aardschok
Het moet overigens wel een mega boot zijn als hij erop mag zitten. Of gebruiken ze zijn schoenen ervoor.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nu dat weet ik niet want hij schijnt dicht op de kade te varen !!
Nou, ik moet toch iets vergelijken waarvan ik weet dat hij er meer heeftquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor vergelijking??gijs... hij gaat toch die plasma niet van boven naar beneden slepen als hij boven ook tv wil kijken??
Ze zouden je STUFI moeten inkorten, nu ik zie dat je zoveel onzin met je geld kan kopen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, ik moet toch iets vergelijken waarvan ik weet dat hij er meer heeftOverigens heb ik nu 5 apparaten die GBA games spelen: een GBA, een GBA SP, een GB Micro, een Nintendo DS en de GB Player uitbreiding voor de Cube
quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, ik moet toch iets vergelijken waarvan ik weet dat hij er meer heeftOverigens heb ik nu 5 apparaten die GBA games spelen: een GBA, een GBA SP, een GB Micro, een Nintendo DS en de GB Player uitbreiding voor de Cube
quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:18 schreef Quinny het volgende:
[..]
Het moet overigens wel een mega boot zijn als hij erop mag zitten. Of gebruiken ze zijn schoenen ervoor.
Gijs, hier werk ik 15 uur in de week voorquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze zouden je STUFI moeten inkorten, nu ik zie dat je zoveel onzin met je geld kan kopen.
Yep en ze gaan verkleed als kermitquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:35 schreef mr_Brown het volgende:
[..]gaan ze daarna bergbeklimmen dan??
quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:35 schreef Chocobo het volgende:
http://ftp.castel.nl/~rombp01/media/Halleluja.wav![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:43 schreef Quinny het volgende:
[..]
Yep en ze gaan verkleed als kermit
Gijs... HP is helemaal niet kwaad geworden. Hij vind het best zo ..... energie wordt ook gecompenseerd zeggen ze..... maar het bedrag wordt nog niet genoemd.... zal wel dramatisch zijnquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:37 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_Europese_Unie.html
Dus het maakt niet uit hoe kwaad harry potter word, poep aan, wij mogen betalen.![]()
Mwhoeoeoeoeoeoeoeohgagagagagagagagagaquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:35 schreef Chocobo het volgende:
http://ftp.castel.nl/~rombp01/media/Halleluja.wav![]()
[afbeelding]
Anders probeer je.....quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:29 schreef Quinny het volgende:
Wil ik ook eens kijken of het leuk is zo'n blog. Zijn alle namen die ik wil al bezet![]()
Word gecompenseerd als de energienota omhoog gaat. (Dat het al verhoogd is hebben we het niet over) en aan brandstofaccijnzen kon hij kort over zijn, daar veranderd niks aan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs... HP is helemaal niet kwaad geworden. Hij vind het best zo ..... energie wordt ook gecompenseerd zeggen ze..... maar het bedrag wordt nog niet genoemd.... zal wel dramatisch zijn
Ja maar express door Blizzard geplaatst..... Briljant.... ziektes in een online wereldquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:24 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/news/597(...)rld_of_Warcraft.html
Het was dus echt een dodelijk virus
http://vrouwtjetheelepel.blogspot.com/quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:29 schreef Quinny het volgende:
Wil ik ook eens kijken of het leuk is zo'n blog. Zijn alle namen die ik wil al bezet![]()
Neequote:Op vrijdag 23 september 2005 14:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
http://vrouwtjetheelepel.blogspot.com/
*Hier istie dan, Teun.*quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:16 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nee![]()
Heb liever dat je over een tekst gaat nadenken. En je weet wel waarvoor
TATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA here I am to save the day!!!!!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:16 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nee![]()
Heb liever dat je over een tekst gaat nadenken. En je weet wel waarvoor
Oh, halve dagen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:34 schreef -Struikrover- het volgende:
Nog 25 minuten en dan , WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND
iets voor jou gijsquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:34 schreef -Struikrover- het volgende:
Nog 25 minuten en dan , WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND
WTF, neeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 23 september 2005 14:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
iets voor jou gijs
http://www.stuntcook.com/index.php?i=12117
Noot forMAATquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:48 schreef Bastard het volgende:
http://gameman.loungespot.com/play/index.html
nee?
Yep, dan stellen ze gewoon de Europese release uit om te voldoen aan de Amerikaanse vraag.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:13 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/i(...)_voor_lancering.html
Als de 360 in Amerika is uitverkocht, kunnen wij 2 December wel shaken he.. dat weet je,.
Boeien,... jij haalt hem toch nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Yep, dan stellen ze gewoon de Europese release uit om te voldoen aan de Amerikaanse vraag.
Dat hangt helemaal af van de launchgames en jullie gehype.quote:
*Hype start*quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat hangt helemaal af van de launchgames en jullie gehype.
Het gehype moet nog goed op gang komenquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat hangt helemaal af van de launchgames en jullie gehype.
Gijs ik zou er een flesje voor opentreken en mee doenquote:
Vind de hype idd erg meevallen.... netjes gewoon zo tot nu toequote:Op vrijdag 23 september 2005 15:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het gehype moet nog goed op gang komen
Ik hype zelf nog niks eigenlijkquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vind de hype idd erg meevallen.... netjes gewoon zo tot nu toe
Moet jij eens kijken hoe snel die overheidsinstanties (justitie) in actie komen als jij een allochtoon slaat.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:03 schreef Bastard het volgende:
Waarom maak ik die dingen nou nooit mee
Ik heb altijd gekut met overheidsinstanties enzo, onbereikbaar dus.
Ik had ze al gezien Gijs.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:32 schreef Chocobo het volgende:
Hier Strol
http://www.xboxyde.com/leech_1696_en.html (termiet movie)
eindbaas movies gezien? Die robot met die hamer en die lightsourcing water baas![]()
![]()
Die vind je ook op IGN.
Beetjequote:
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moet jij eens kijken hoe snel die overheidsinstanties (justitie) in actie komen als jij een allochtoon slaat.
Nee,.... heb nu mijn nieuwe motor drive met skies..... kan boven en onder vliegen nuquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Beetje![]()
![]()
Al verder met Manhunt gegaan?
Komt u volgende week vrijdag maar langs om aangifte te doen hoor meneer, als u dat echt wilt. Iemand sturen? Sorry, dat gaat echt niet, daar hebben we de mankracht niet voor. Waar die mankracht dan is? Ow, ja, die staan verdekt opgesteld met laserguns en radarinstallaties. We moeten immers onze targets halen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:35 schreef Bastard het volgende:
En als er dan een steen door je raam word gegooid door een allochtoon zijn ze weer niet snel aanwezig.
Ik pak ook altijd de vagina vanaf de onderkant.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,.... heb nu mijn nieuwe motor drive met skies..... kan boven en onder vliegen nuVanavond verder... ga Valua in.... via de onderkant
whahahahahaquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik pak ook altijd de vagina vanaf de onderkant.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:44 schreef Bastard het volgende:
He lekker jongens, ik ruik het weekend alweer
Morgen mn vrouwtje jarig, en de hond word ook 1.
Huis vol met (schoon)familie.. zwager komt vanavond al.. ik denk dat er een impasse zal komen in mn alcoholgebruik. Vanavond na 3 weken mn eerste biertje weer...
Was ik net weer 2.5 kilo kwijt
Zat het nogmaals te lezen... staat inderdaad raar als je niet weet waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag Gijs
Ik trek het niet meer![]()
Waar is de politie als je ze nodig hebt?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Komt u volgende week vrijdag maar langs om aangifte te doen hoor meneer, als u dat echt wilt. Iemand sturen? Sorry, dat gaat echt niet, daar hebben we de mankracht niet voor. Waar die mankracht dan is? Ow, ja, die staan verdekt opgesteld met laserguns en radarinstallaties. We moeten immers onze targets halen.
Tenminste iemand die erom lacht.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:53 schreef Bastard het volgende:![]()
Ik gniffel nog steeds om mijn eigen vagina grap
Ik ga er 1 van over de 400 Euro krijgen binnenkortquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow, ja, die staan verdekt opgesteld met laserguns en radarinstallaties. We moeten immers onze targets halen.
Scherpquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tenminste iemand die erom lacht.
Da`s een Xbox 360quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:00 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik ga er 1 van over de 400 Euro krijgen binnenkort
Je plunktquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
*Hype start*
Dat nieuwe Kameo filmpje gezien met die termiet die die steen draagt![]()
Het is een speelbare character mijn Miyamoto lovende vriendquote:
Glaasje water dan ?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zal je es iets scherps geven!
quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:40 schreef Quinny het volgende:
Ik zie, ik zie , wat jij niet ziet en het is vrij klein![]()
[afbeelding]
Een potje deo op het blauwe tafeltje?quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:40 schreef Quinny het volgende:
Ik zie, ik zie , wat jij niet ziet en het is vrij klein![]()
[afbeelding]
Ja prima,...quote:
Ja goed hoor. Tot en met maandag alleen thuis...quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja prima,...Met jou? Waarom ben je niet mee zeilen?
Mannenquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:35 schreef Fiona het volgende:
[..]
Ja goed hoor. Tot en met maandag alleen thuis...![]()
Het zeilweekend is een mannenaangelegenheid, vrouwen zijn thuisgebleven...
Ik wist niet dat ik weer langs kwamquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mannen
Slaap anders vannacht bij ons.... zal ik je eens een man laten voelen
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mannen
Er staat man,.... geen narquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:46 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik weer langs kwam
quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:58 schreef QueenR het volgende:
![]()
![]()
http://www.panorama.nl/NR(...)7/0/39betrapt139.jpg
is de link niet het filmpje dan??? oopsie (toch blond he)quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Filmpje van gezien.... een student die zijn scherm likt zodra er een close up is van een nogal actieve natte slede !
Gijs, ik voel nu al bijna niks.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:17 schreef Chocobo het volgende:godver!!! mijn lul is weer kleiner geworden!!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mannen
hmmm, dus dan ik hoef vannacht ook niet bij jou te slapenquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:17 schreef Chocobo het volgende:godver!!! mijn lul is weer kleiner geworden!!!
![]()
![]()
![]()
In elk geval hangt er geen....quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:38 schreef Fiona het volgende:
hmmm, dus dan ik hoef vannacht ook niet bij jou te slapen![]()
Tering...................... serieus.... als er een neger in je huis is zorg dan dat je account locked is !!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:17 schreef Chocobo het volgende:godver!!! mijn lul is weer kleiner geworden!!!
![]()
![]()
![]()
Het is nog altijd een stap omhoog voor jequote:Op zaterdag 24 september 2005 19:38 schreef Fiona het volgende:
[..]
[..]
hmmm, dus dan ik hoef vannacht ook niet bij jou te slapen![]()
we zullen zienquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is nog altijd een stap omhoog voor je![]()
Ik denk dat Sander een behoorlijke vleeslul heeft eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is nog altijd een stap omhoog voor je![]()
Het was heerlijkquote:
Wij......quote:Op zondag 25 september 2005 02:10 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Het was heerlijk
Lekker ontspannen en heerlijk gegeten
Onwijs bedankt
![]()
Die tekst voor je 4 vaste lezers hequote:Op zondag 25 september 2005 09:50 schreef Chocobo het volgende:
Geblogged.... en iedereen bedankt voor vorige week
quote:Op zondag 25 september 2005 08:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wij......
Jullie bedankt schat.... alhoewel het laat was hebben we toch heerlijk ontspannen en gelachen..![]()
Hadden we nodig !
Nee ik Blog voor mezelfquote:Op zondag 25 september 2005 11:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die tekst voor je 4 vaste lezers he![]()
Maar heerlijk Gijs!
quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:52 schreef QueenR het volgende:
[..]
is de link niet het filmpje dan??? oopsie (toch blond he)
http://www.panorama.nl/media/filmpje/sexy/39betrapt.wmv die moest het zijn..maar jij kent hem dus al cho
![]()
vond het geweldig, wat moet die jongen zich een ongeluk schamen. Niet alleen betrapt maar ook nog eens vastgelegd op cameraquote:
quote:Op zondag 25 september 2005 11:47 schreef Chocobo het volgende:
Holy![]()
http://www.yourdailymedia.com/media/1127562767
quote:Op zondag 25 september 2005 11:47 schreef Chocobo het volgende:
Holy![]()
http://www.yourdailymedia.com/media/1127562767
Dat is ook wel sterk overtrokken hoorquote:Op zondag 25 september 2005 16:23 schreef Magneet het volgende:
Holy crap nu al meer actie in die a1gp dan 2 jaar f1
quote:
Ja word ik ook flauw vanquote:Op zondag 25 september 2005 16:29 schreef Strolie75 het volgende:
alleen die k*treclame er weer tussendoor.
Wasbak, bad en voegen stukwerk enz worden pergamon ( lees creme) Meubeltjes roodquote:Op zondag 25 september 2005 16:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
Wat heb je dan allemaal gekocht Gijs? Welke kleuren?
Die badkamer is nog niet afquote:Op zondag 25 september 2005 16:55 schreef Strolie75 het volgende:
En wanneer is het af? Of wordt een meerjarenproject als dat badkamer van surfer?
Lijkt me niks.quote:Op zondag 25 september 2005 16:54 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wasbak, bad en voegen stukwerk enz worden pergamon ( lees creme) Meubeltjes roodTegels gevlamd bruin met 4 verschillende maten
achteraan kon hij niks aan doen doordat hij in de sprintrace er door een Zuid Afrikaan vanafgeknald werdquote:Op zondag 25 september 2005 16:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is ook wel sterk overtrokken hoor
Maar dit is wel spannender inderdaad.![]()
Die Jos ook
Ik dacht eerst, oh weer achteraan, wat een crap coureur ook. Rijdt ie in de eerste 2 rondjes 10 auto's voorbij.. ik:![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 16:59 schreef Chocobo het volgende:
Die badkamer is nog niet afwist je dat
7e geworden, leuke race, leuke opzet, spannend, veel actie.quote:Op zondag 25 september 2005 17:01 schreef Magneet het volgende:
[..]
achteraan kon hij niks aan doen doordat hij in de sprintrace er door een Zuid Afrikaan vanafgeknald werd
Nog wat voegwerk en een radiatorquote:
sprintrace telt ook mee voor de punten, zijn dus quali en 2 races waarbij de eerste race de startopstelling bepaalt voor de 2dequote:Op zondag 25 september 2005 17:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
7e geworden, leuke race, leuke opzet, spannend, veel actie.
Maar vreemd kwali systeem.. 4x kwali, en dan een sprintronde, en dan de race.. nou ja prima, nu hebben we de hele dag autosport, zodirekt de F1 in Braziel
autoracenquote:Op zondag 25 september 2005 17:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
7e geworden, leuke race, leuke opzet, spannend, veel actie.
Maar vreemd kwali systeem.. 4x kwali, en dan een sprintronde, en dan de race.. nou ja prima, nu hebben we de hele dag autosport, zodirekt de F1 in Braziel
Check 360,.... wordt je zooo moe van... dat gekanker over games... Het moet de leeftijd zijn ofzo !quote:
quote:
het is maar een forum denk ik altijdquote:Op zondag 25 september 2005 22:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Check 360,.... wordt je zooo moe van... dat gekanker over games... Het moet de leeftijd zijn ofzo !
Misschien moeten we iedereen bannen zodat we weer terug gaan naar de tijd dat ik jou nog een eikel vond in GAMquote:Op zondag 25 september 2005 22:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Check 360,.... wordt je zooo moe van... dat gekanker over games... Het moet de leeftijd zijn ofzo !
Hoezo "terug in de tijd", en hoezo alleen in GAM?quote:Op zondag 25 september 2005 23:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien moeten we iedereen bannen zodat we weer terug gaan naar de tijd dat ik jou nog een eikel vond in GAM
Cho:quote:Op zondag 25 september 2005 23:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Misschien moeten we iedereen bannen zodat we weer terug gaan naar de tijd dat ik jou nog een eikel vond in GAM
Cho: Gelukkig ben ik alleen digitaal een klootzak he klootzakquote:Op maandag 26 september 2005 06:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoezo "terug in de tijd", en hoezo alleen in GAM?
Ohwquote:Op maandag 26 september 2005 06:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoezo "terug in de tijd", en hoezo alleen in GAM?
Haiquote:Op maandag 26 september 2005 08:44 schreef O-Ren het volgende:goedemorgen.....
lekker vrij vandaag........ heerlijk
Goedemorgen Quinquote:Op maandag 26 september 2005 08:48 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hai
Nog 102 uurtjes wachten
Veel plezier vandaag
Die tijd heb ik gemist.quote:Op maandag 26 september 2005 08:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
OhwCho was zo'n arrogante klootzak
Dat pimpen met zijn IGN Insider account
![]()
Goeiemorgen Nootjequote:Op maandag 26 september 2005 08:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben helemaal vergeten goeiemorgen te zeggen
Goeiemorgen allemaal
Die eigendunk.quote:Op maandag 26 september 2005 08:23 schreef Quinny het volgende:
Cho: Gelukkig ben ik alleen digitaal een klootzak he klootzak
Tis nog steeds een arrogante klootzak die met alles loopt te pimpen.quote:Op maandag 26 september 2005 08:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
OhwCho was zo'n arrogante klootzak
Dat pimpen met zijn IGN Insider account
![]()
Ik zou het zo terugzoeken als we een search hadden. Volgens mij was het een Mortal Kombat topic...quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 09:06 schreef Quinny het volgende:
Sjo ga eens lekker naar je eigen account![]()
Tja als je niets in je broek hebt zitten, moet je wel je eigenwaarde met andere dingen opkrikkenquote:Op maandag 26 september 2005 09:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis nog steeds een arrogante klootzak die met alles loopt te pimpen.
Yepquote:Op maandag 26 september 2005 09:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]wat doe je op haar account trouwens?? heb je avond??
Google!quote:Op maandag 26 september 2005 09:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou het zo terugzoeken als we een search hadden. Volgens mij was het een Mortal Kombat topic...
Jaquote:Op maandag 26 september 2005 09:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]wat doe je op haar account trouwens?? heb je avond??
quote:Op maandag 26 september 2005 09:08 schreef Quinny het volgende:
[..]
Tja als je niets in je broek hebt zitten, moet je wel je eigenwaarde met andere dingen opkrikken
Niets te vindenquote:
Wel jammer dat dat weg is. We zouden echt briljante dingen van elkaar lezenquote:Op maandag 26 september 2005 09:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niets te vindenIk zag wel dat ik in februari 2003 al heb gepost dat ik minder games moet kopen omdat ik een grote backlog heb
Open een willekeurig oud GAM topic en je lacht je kapot. Bovenaan staat nog steeds het eerste Xbox topic trouwensquote:Op maandag 26 september 2005 09:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wel jammer dat dat weg is. We zouden echt briljante dingen van elkaar lezen
Wanneer komt je blog over de micro?quote:Op maandag 26 september 2005 09:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niets te vindenIk zag wel dat ik in februari 2003 al heb gepost dat ik minder games moet kopen omdat ik een grote backlog heb
'When it's done'quote:Op maandag 26 september 2005 09:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wanneer komt je blog over de micro?
Strol is er toch alquote:Op maandag 26 september 2005 09:23 schreef Chocobo het volgende:
Is 'Master and Commander' al gearriveerd? Meestal komt die wel even goedemorgen zeggen
Maar toch lees je wel standpunten die de meeste onder ons nog steeds hebbenquote:Op maandag 26 september 2005 09:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Open een willekeurig oud GAM topic en je lacht je kapot. Bovenaan staat nog steeds het eerste Xbox topic trouwens
Ik vind het wel cool dat je bij die titel meteen aan mij denkt.quote:
Ik moet altijd aan jou denken als ik 24 er in doe.....quote:Op maandag 26 september 2005 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind het wel cool dat je bij die titel meteen aan mij denkt.
Ik ben altijd iemand van zwart/wit contrasten.. alles of nietsquote:Op maandag 26 september 2005 09:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar toch lees je wel standpunten die de meeste onder ons nog steeds hebbenB's ik haat Xbox topic is ook briljant !
Een heiden noemde die me toen die Halo bij me kwam kijken!
Hahaha, geniaalquote:Op maandag 26 september 2005 09:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar toch lees je wel standpunten die de meeste onder ons nog steeds hebbenB's ik haat Xbox topic is ook briljant !
Een heiden noemde die me toen die Halo bij me kwam kijken!
quote:Op maandag 26 september 2005 09:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan jou denken als ik 24 er in doe.....We gaan zodra de baby er is en het wat rustiger wordt rond december januari seizoen 3 er in doen !
Gooi die Nintendo dan weg mijn zoon, verlos u van het kwaad!.quote:Op maandag 26 september 2005 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
al ben ik de enige die nog niet compleet opgeslokt is door het kwaad![]()
Ja klopt, want je PS2 liefde is helemaal verdwenen..... god wat was jij een Sony fan zegquote:Op maandag 26 september 2005 09:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben altijd iemand van zwart/wit contrasten.. alles of niets
hè shitquote:
quote:Op maandag 26 september 2005 09:23 schreef Chocobo het volgende:
Is 'Master and Commander' al gearriveerd? Meestal komt die wel even goedemorgen zeggen
Ik werd er wel es goed schijtziek van hoor Gijsquote:Op maandag 26 september 2005 09:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die discussies met MB en MK op KSMail.... zo briljant Gijs
quote:Op maandag 26 september 2005 09:48 schreef mr_Brown het volgende:
Surfer wint gevecht met haai
serieus.... poot... waar ben je in hemelsnaam wezen zeilen??
Over strontmongolen gesproken... Ik zat gister in de trein met een groep Corky'squote:
Rotterdamquote:Op maandag 26 september 2005 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Over strontmongolen gesproken... Ik zat gister in de trein met een groep Corky'sZe hadden een dagje Tilburg gedaan ofzo en moesten nu terug naar Rotterdam. Wat een hel
Wat een kutstad hequote:
quote:Op maandag 26 september 2005 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat een kutstad heDe tyfus...
quote:Op maandag 26 september 2005 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat een kutstad heDe tyfus...
quote:Op maandag 26 september 2005 10:11 schreef Chocobo het volgende:
WAAR ZIT JE DAN MET JE HOOOOFD![]()
![]()
http://www.big-boys.com/articles/carwash.html
Hier mochte die mongolen met de vrachtwagen mee.. 1 per wagen, en er deden denk wel 75 mongolen mee. En natuurlijk zo leuk om dan die luchthoorn te gebruiken he..quote:Op maandag 26 september 2005 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Over strontmongolen gesproken... Ik zat gister in de trein met een groep Corky'sZe hadden een dagje Tilburg gedaan ofzo en moesten nu terug naar Rotterdam. Wat een hel
quote:Op maandag 26 september 2005 10:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hier mochte die mongolen met de vrachtwagen mee.. 1 per wagen, en er deden denk wel 75 mongolen mee. En natuurlijk zo leuk om dan die luchthoorn te gebruiken he..
Dus de hele dag toeterende vrachtwagens die voorbij kwamen, ik had ze bijna een verschrikkelijke ziekte gewenst. Maar dat hebben ze al.
Jezus Gijs.......quote:Op maandag 26 september 2005 10:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus de hele dag toeterende vrachtwagens die voorbij kwamen, ik had ze bijna een verschrikkelijke ziekte gewenst. Maar dat hebben ze al.
Whahahahahaquote:Op maandag 26 september 2005 10:11 schreef Chocobo het volgende:
WAAR ZIT JE DAN MET JE HOOOOFD![]()
![]()
http://www.big-boys.com/articles/carwash.html
JAquote:Op maandag 26 september 2005 10:20 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
bij ons was dat ook....
over de hele dijk.... TOEETTTT TOEETTTTTTTTTTTTTT TOETTTTTTTTTTTTTT![]()
Maar serieus..... wat DOET die dan... uitstappenquote:Op maandag 26 september 2005 10:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Whahahahaha
Kijk Ernesto, dit is humor!
Oh ok Dimitri thnxquote:Op maandag 26 september 2005 10:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Whahahahaha
Kijk Ernesto, dit is humor!
Nee Gijs ik zeg ook foute dingen maar het klonk echt hard !quote:Op maandag 26 september 2005 10:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh, dat mag je zeker weer niet zeggen
Geen idee Pascal, misschien is hij Chantal aan het neuken??quote:Op maandag 26 september 2005 10:24 schreef Chocobo het volgende:
Druk op het werk Dimitri en Ernesto? En waar is Mark trouwens?
Ik zei toch "bijna" reetkever!quote:Op maandag 26 september 2005 10:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee Gijs ik zeg ook foute dingen maar het klonk echt hard !
Dat kan.... maar had Chantal geen afspraak met Wouter vandaag?quote:Op maandag 26 september 2005 10:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Geen idee Pascal, misschien is hij Chantal aan het neuken??
quote:Op maandag 26 september 2005 10:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat kan.... maar had Chantal geen afspraak met Wouter vandaag?
Fatality...quote:
Nee... Wouter is Roy aan het baffenquote:Op maandag 26 september 2005 10:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat kan.... maar had Chantal geen afspraak met Wouter vandaag?
WHOEHAHAHAHAHAHAquote:
Roy,.... maar was Roy niet net naar Rianne?quote:Op maandag 26 september 2005 10:55 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Nee... Wouter is Roy aan het baffen
Rianne zit bij Kep op het momentquote:Op maandag 26 september 2005 10:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Roy,.... maar was Roy niet net naar Rianne?
quote:Op maandag 26 september 2005 10:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Rianne zit bij Kep op het moment
Bij Maarten??? Wat moet hij daar nou???quote:Op maandag 26 september 2005 10:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Rianne zit bij Kep op het moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |