quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:52 schreef Chocobo het volgende:
Die dikke is er vandaag niet.... gisteren vertrokken... zeilenTot en met zaterdag..... !!
Feest in Hoofddorp en Leidschendam
eindelijk een excuus gijsquote:
Flauw, maar ze hebben gelijk... Apple zuigtquote:
Stroliequote:
Heerlijkquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:04 schreef Chocobo het volgende:
Goedemorgen trouwens GijsjesHoe is het met iedereen?
Is er weer een nieuwe versiequote:Op vrijdag 23 september 2005 09:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
HeerlijkIk ben helemaal gelukkig met m'n GB Micro
![]()
nog zo'n flauwequote:Op vrijdag 23 september 2005 09:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is er weer een nieuwe versie
*gniffelt*
Heb je hem binnen!quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
![]()
Ik ga er zsm een review over schrijven en over bloggen. Het ding is in een woord fantastisch. Zo klein, zo mooi, zo subtielquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je hem binnen!Vertel vertel vertel
![]()
ikwilhemookikwilhemookikwilhemookikwilhemookikwilhemookikwilhemookikwilhemookikwilhemookikwilhemookikwilhemookikwilhemookikwilhemookikwilhemookikwilhemookikwilhemookikwilhemookquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga er zsm een review over schrijven en over bloggen. Het ding is in een woord fantastisch. Zo klein, zo mooi, zo subtiel![]()
quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Speelt gewoon GBA games, maar is zooooooo mooi
Je hebt geen idee Gijs, werkelijk waar...quote:
daar is surfer ook naartoequote:
Als boei?quote:
Gijs.... jij hebt nu 3 GBA's die dezelfde games afspelen,..... wie heeft er nu geen ideequote:Op vrijdag 23 september 2005 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt geen idee Gijs, werkelijk waar...
Vorige leven was hij vast een toad.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs.... jij hebt nu 3 GBA's die dezelfde games afspelen,..... wie heeft er nu geen idee
Hoeveel tv's heb jij?quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs.... jij hebt nu 3 GBA's die dezelfde games afspelen,..... wie heeft er nu geen idee
wat is dat nou weer voor vergelijking??quote:
2quote:
Kan ik nu eindelijk mijn glasservies uitpakken, zonder bang te zijn voor een aardschokquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:52 schreef Chocobo het volgende:
Die dikke is er vandaag niet.... gisteren vertrokken... zeilenTot en met zaterdag..... !!
Feest in Hoofddorp en Leidschendam
De studenten van nu zijn de toekomst van ons landquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor vergelijking??gijs... hij gaat toch die plasma niet van boven naar beneden slepen als hij boven ook tv wil kijken??
Nu dat weet ik niet want hij schijnt dicht op de kade te varen !!quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:15 schreef Quinny het volgende:
[..]
Kan ik nu eindelijk mijn glasservies uitpakken, zonder bang te zijn voor een aardschok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |