hou die rust nou tochquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:20 schreef HeatWave het volgende:
a-->A.
Ik gok op een geweldige wedstrijd van Ajax, met heel veel kansen en prima voetbal in de eerste helft....
...en dan wint Arsenal met 0-1..
Wat is dat nou weer voor een stomme opmerking.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:22 schreef Dos37 het volgende:
staat toch wel leuk die 4 bij ajax in de banner alleen wat koop je er nu voor
Da's alvast voor die 4e plek in de poulequote:Op vrijdag 23 september 2005 11:22 schreef Dos37 het volgende:
staat toch wel leuk die 4 bij ajax in de banner alleen wat koop je er nu voor
Sorry,typoquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:10 schreef Suijk het volgende:
Zou een ander modje Ajax ook even gewoon met een hoofdletter kunnen schrijven?
Dank u.
Het mooiste zou zijn als ajax Arsenal idd 90 minuten lang overklast,kans op kans mist en dan door een lullig eigen doelpunt in de 94e minuut ofzo verliest.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Uiteraard een sterk voetballend Ajax dat Arsenal de eerste helft helemaal overklast, maar de voorsprong niet kan uitbreiden en met 1-0 gaat rusten. Na een kwartier in de tweede helft gaat Arsenal beter spelen, maar komt nog niet tot scoren, tot twee afstandsschoten die er normaal nooit in zouden gaan, Vonk in de 89ste en 92ste minuut passeren.
Hup Ajax!
Je maakt weer een typo.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het mooiste zou zijn als ajax Arsenal idd 90 minuten lang overklast,kans op kans mist en dan door een lullig eigen doelpunt in de 94e minuut ofzo verliest.
Dat zou geweldig zijn,het wordt dan een week langen huilen op FOK!.![]()
Alsjeblieft nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:06 schreef Suijk het volgende:
Misschien doet Quincy wel mee.
Spelen Bergkamp tegen Ajax 'onwaarschijnlijk'quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:59 schreef tong80 het volgende:
Hoe kom je erbij dat Bergkamp er niet bij is
Ja, ik zou het echt balen vinden. Ik hoop dat Ajax met 4-3 wint en dat Bergkamp dan 3x scoort.quote:
Tja, Arsenal zal zeggen: tegen dit Ajax moeten we uit en thuis gewoon winnen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:49 schreef Zwansen het volgende:
Tegen dit Arsenal moet je echt 3 punten pakken thuis.
[tong]quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Da's alvast voor die 4e plek in de poule
Jij bent goed geinformeerd. Henry is 6 weken geblesseerdquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:46 schreef TeazNutz het volgende:
Als AJAX wint dan loop ik een week met een signature Ajax is beter dan AZ rond.
Me reet dat ze winnen... Ajax is al bang voor ADO.
En ze gaan hard onderuit. Henry danst met de bal aan zijn voeten langs de achterhoede, en vernederd Vonk snoeperhard!!
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:49 schreef Gunner het volgende:
[..]
Jij bent goed geinformeerd. Henry is 6 weken geblesseerd
Nou ja, er missen er wel meer dan alleen Henry.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:32 schreef Gunner het volgende:
Arsenal is niet direct lamgeslagen als Henry niet mee doet hoor
Precies,ik hoop dus echt dat ie niet start.quote:Op maandag 26 september 2005 13:06 schreef Zwansen het volgende:
Als Quincy start ben ik bang dat ie verschrikkelijk faalt, hij wil te graag en de verdediging van Ajax is nog wel ff ietsje beter dan de verdediging van Jong Japan...
Ach, dat is ook niet echt om bang van te worden he.quote:Op maandag 26 september 2005 17:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Geen Dennis dus in Amsterdam, hij heeft nog teveel last van z'n rug.
Arsenal komt met de volgende selectie:
Doel: Manuel Almunia, Mart Poom
Verdediging: Ashley Cole, Sol Campbell, Gael Clichy, Pascal Cygan, Kolo Toure, Lauren, Manu Eboué
Middenveld: Freddie Ljungberg, Robert Pires, Cesc Fabregas, Alexander Hleb, Alexandre Song, Mathieu Flamini
Aanval: Jose Antonio Reyes, Quincy Owusu-Abeyie, Arturo Lupoli
quote:Vermoedelijke opstelling:
Vonk,
Grygera, Vermaleen, Maduro, Emanuelson,
Galasek, Lindenbergh, Boukhari,
Pienaar, Charisteas, Babel
Opzich nogwel een redelijk elftal. Boukhari is erg slecht natuurlijk, maar met een geblesseerde Maxwell en Sneijder hebben we weinig keuze. De afwezigheid van Sneijder is wel erg vervelend, ik denk de grootste aderlating voor Ajax, maar misschien dat hij nog kan invallen.quote:
quote:
Almuniaquote:Op maandag 26 september 2005 17:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Geen Dennis dus in Amsterdam, hij heeft nog teveel last van z'n rug.
Arsenal komt met de volgende selectie:
Doel: Manuel Almunia, Mart Poom
Verdediging: Ashley Cole, Sol Campbell, Gael Clichy, Pascal Cygan, Kolo Toure, Lauren, Manu Eboué
Middenveld: Freddie Ljungberg, Robert Pires, Cesc Fabregas, Alexander Hleb, Alexandre Song, Mathieu Flamini
Aanval: Jose Antonio Reyes, Quincy Owusu-Abeyie, Arturo Lupoli
yupquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:07 schreef Suijk het volgende:
Zit je in het uitvak, DG?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:14 schreef _moder8or_ het volgende:
Dus DG is vanavond een Arsenal fan
Ja, onbegrijpelijk dat 'ie niet voor de Nederlandse club is. Want dat is goed voor het Nederlandse voetbal.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:14 schreef _moder8or_ het volgende:
ja alleen vanavond...quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:14 schreef _moder8or_ het volgende:
Gast...quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nou, omdat jij in het uitvak gaat zitten. Of doe jij dat gewoon voor de sfeer?
Kan je nou eens oprotten met die achterlijke praat van je? Ga een ander forum bevuilen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:17 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kan je nou eens oprotten met die achterlijke praat van je? Ga een ander forum bevuilen.
Vooruit dan.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:18 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik vraag het alleen maar hoor...
Ik zie een Arsenal en een Den Bosch logo. Nederlands... wat Gooner betekend. Nee dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vooruit dan.
Stel,je hebt een paar ogen,die gebruik je en wat voor logo('s) zie je dan onder mijn gebruikersnaam?
Goed,dat heb je gedaan,dan bekijk je mijn gebruikersnaam,ga die eens ontleden.
Als je dat gedaan hebt,kom je bij me terug,OK?
Uiteraard,schijtclub,bahquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Blijft gewoon een schijtclub, dat Arsenal.
en dat bepaal jij?quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, nu is ie wel leuk geweest.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:22 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik zie een Arsenal en een Den Bosch logo. Nederlands... wat Gooner betekend. Nee dat weet ik niet.
Ouwe voetbaltijgerquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik zie een Arsenal en een Den Bosch logo. Nederlands... wat Gooner betekend. Nee dat weet ik niet.
Ja DG, vertel eens, doe je dat gewoon voor de sfeer? Of verkopen ze bij het uitvak stiekem wel bier? Ja dat is het he?quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Is ie hollander? ...quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Fluthollander, een beetje voor Arsenal zijn
niet echt om bang van te wordenquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:52 schreef Radegast het volgende:
Vermoedelijke opstelling:
Vonk,
Grygera, Vermaleen, Maduro, Emanuelson,
Galasek, Lindenbergh, Boukhari,
Pienaar, Charisteas, Babel
Babel heeft instructies gekregen om dichtbij Charisteas te spelen en om niet te veel aan de linkerzijlijn te blijven plakken, Pienaar zal wat terugzakken om zodoende vanaf het middenveld te komen.
Eigenlijk een 4-4-2 dus.
nee, man, het is een brabo ...quote:
Zonder Trabelsi en Schneijder wordt het niks. Nu niet echt een C(?)L-waardig team wat er in de basis begint vanavond...quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:09 schreef HeatWave het volgende:
Toch is de hoeveelheid blessures echt niet normaal, Sneijder gaan we iig zeker missen...
Geen Sneijder, geen Trabelsi. Daar word ik niet blij van....quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:09 schreef HeatWave het volgende:
Toch is de hoeveelheid blessures echt niet normaal, Sneijder gaan we iig zeker missen...
Nee, dat zijn toch een paar van de weinige vaste waarden.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
Geen Sneijder, geen Trabelsi. Daar word ik niet blij van....
Als je heel eerlijk bent is Sneijder de man die ajax er de laatste tijd door heen heeft moeten slepen. (Brondby thuis, Praag uit)quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
Geen Sneijder, geen Trabelsi. Daar word ik niet blij van....
ach ja Arsenal zou het ook wel eens kunnen lukkenquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:23 schreef appelsientje het volgende:
Ach het zou Ajax nog best wel eens kunnen lukken...
Daarom zie ik het dus niet zo zitten...quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als je heel eerlijk bent is Sneijder de man die ajax er de laatste tijd door heen heeft moeten slepen. (Brondby thuis, Praag uit)
Zonder hem had ajax er op het moment nog veel beroerder voor gestaan denk ik...
Dus het zal lastig worden zonder hem vanavond...
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:04 schreef Gunner het volgende:
"Gooner" is de bijnaam voor fans van Arsenal (The Gunners) voor de onwetenden onder ons
Ach, misschien versiert ie een pingelquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:08 schreef Cheiron het volgende:
Boukhari in de Championsleague.. dat gaat ie echt niet trekken hoor.
Verder staat het eigenlijk best ok. Er ligt een kans in ieder geval
Ja ik ook. Maar het is zo kut dat je er tegenwoordig niet meer van uit kan gaan dat Ajax een lekkere pot gaat spelen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:17 schreef SocialDisorder het volgende:
Als je zag hoeveel moeite Arsenal met Thun had twee weken terug............
Ik geef Ajax zeker wel een kans.
Met dit verschil dat Arsenal vanavond meer ruimte krijgt ipv de Muur van Thun.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:17 schreef SocialDisorder het volgende:
Als je zag hoeveel moeite Arsenal met Thun had twee weken terug............
De spelwijze van Arsenal ligt Ajax anders vaak wel.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Met dit verschil dat Arsenal vanavond meer ruimte krijgt ipv de Muur van Thun.
Trabelsi speelt geen eensquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:39 schreef SocialDisorder het volgende:
Quincy Aboejoeajajajee (ofzoiets) krijgt vanavond geen centimeter van Trabelsi
Trabelsi speelt niet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:39 schreef SocialDisorder het volgende:
hij zet Quincy ook vast voor het stadionquote:
Dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:39 schreef SocialDisorder het volgende:
een nipte overwinningquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:39 schreef Suijk het volgende:
Wat verwacht je zelf eigenlijk, DG?
Willen alle ECHTE ajax-supporters nu opstaan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:40 schreef Suijk het volgende:
Er zijn trouwens nog kaartjes, wat is dat voor onzin...
idd errug vreemd dat het niet uitverkocht is....quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:40 schreef Suijk het volgende:
Er zijn trouwens nog kaartjes, wat is dat voor onzin...
mijn collega's kijken me nu heel raar aanquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Willen alle ECHTE ajax-supporters nu opstaan?![]()
Ik zal naar je zwaaien, ik zit niet zo ver van jou vandaan.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:46 schreef DutchGooner het volgende:
Maar goed,ik ben pleite en zal jullie weer begroeten vanavond met 3 punten in ons bezit
losse kaartjes:quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:46 schreef SocialDisorder het volgende:
als je het spel van Ajax ziet de afgelopen weken, is het niet zo gek dat mensen geen 100 euro voor een kaartje over hebben.....
quote:412, 413, 414, 427, 428, 429: ¤ 31,25
112, 113, 114, 115, 116: ¤ 34,00
125, 126, 127, 128, 129: ¤ 34,00
401, 410, 411, 415, 425, 426, 430: ¤ 43,00
402, 403, 408, 409, 418, 423, 424: ¤ 56,00
117, 118, 123, 124: ¤ 61,00
404, 405, 406, 407, 419, 420, 421, 422: ¤ 69,00
119, 120, 121, 122: ¤ 74,00
018, 023: ¤ 61,00
019, 020, 021, 022: ¤ 74,00
Had je nog interesse?quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:51 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hoeveel kosten die krengen dan?
Nee, niet echt. Alhoewel ik interesse heb in de wedstrijd tegen FC Thun. Lijkt me leuk om te zien hoe ajax wordt afgedroogd door een ploegje uit Zwitserland, waar wel 'ff' van gewonnen zou worden.quote:
heuh, volgens mij heb ik veel minder betaaldquote:
heb je een losse kaart of een pp?quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
heuh, volgens mij heb ik veel minder betaald
Nou, veredelde B-ploeg...quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:51 schreef Cart_man het volgende:
edit...
Vind je het gek met die prijzen?
Beetje naar een amateurploeg kijken die tegen een veredelde B-ploeg van Aarsenal speelt...
Dat zou mooi klote zijn, maar dat de kaarten in de lijst staan wil volgens mij niet automatisch zeggen dat ze nog verkrijgbaar zijn lijkt me ?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:40 schreef bramos-elvis het volgende:
Kaartjes over in goedkope vakken????
Ik stond netjes met mijn seizoenskaarten bij de ticketbox op het moment dat er voor niet-eigenplaatsen passepartouts werden verkocht, toen waren er alleen maar kaartjes voor de vakken op dure (kut)plaatsen (021, 022 etc). En dan nu goedkope kaartjes id verkoop doen, lijers!
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:12 schreef Doc het volgende:
Ajax speelt vanavond gelijk.
Thun wint vanavond trouwens.
Ajax vs Thun wordt hierna 2 ook tweemaal gelijkspel terwijl AFC tweemaal van Sparta P wint.
Ajax wint vervolgens van Sparta Praag, en Thun speelt gelijk tegen AFC.
In de laatste wedstrijd speelt Ajax dan weer gelijk terwijl Thun verliest.
't Is maar dat jullie het weten.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:36 schreef popolon het volgende:
Teletekstsupporter meldt alvast.
Oh en ... 5-2 Ajax.
ok, dan mag t... kutvoetbal is daar tweede natuurquote:
Ik had pienaar liever op het middenveld gezien en dan boukhari linksbuiten en babel rechtsbuiten, maarjaquote:Vonk; De Jong, Grygera, Vermaelen, Emanuelson; Galásek, Lindenbergh, Boukhari; Pienaar, Charisteas, Babel.
Wees blij dat ze dan alledrie spelen man!quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:24 schreef BadRabbit het volgende:
Definitieve opstelling Ajax:
[..]
Ik had pienaar liever op het middenveld gezien en dan boukhari linksbuiten en babel rechtsbuiten, maarja![]()
Hij functioneert op links niet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 20:59 schreef JeroenV het volgende:
Waarom staat babel in godsnaam op rechts?
Wat deed Boukhari nu precies verkeerd? Het leek mij eerder dat Emanuelson niet handig was om de bal te spelen terwijl Boukhari nog in duel was met zijn tegenstander.quote:
Urby speelt de bal naar Boukhari. Boukhari sjokt naar de bal terwijl de man in zn rug naar de bal rent. Sjokken is minder snel dan rennen, en dus 1-0 voor Arsenalquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:00 schreef sampoo het volgende:
[..]
Wat deed Boukhari nu precies verkeerd? Het leek mij eerder dat Emanuelson niet handig was om de bal te spelen terwijl Boukhari nog in duel was met zijn tegenstander.
Arsenal en Ajax spelen met hun B-team...quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:00 schreef Dorus_ het volgende:
Ik snap echt hoe het mogelijk is dat er zoveel plaatsen nog vrij zijn...
Precies, dacht ik ook.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:00 schreef sampoo het volgende:
[..]
Wat deed Boukhari nu precies verkeerd? Het leek mij eerder dat Emanuelson niet handig was om de bal te spelen terwijl Boukhari nog in duel was met zijn tegenstander.
Hij mag die bal natuurlijk nooit meer spelen en al helemaal niet zo slap/makkelijk. Verder ging ook Vonk te vroeg naar de grond, maar dat was onoverkomelijk gezien zijn staat van dienst. Boukhari eiste die bal.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:00 schreef sampoo het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Heb je de opstelling van Arsenal gezien? B-team... pfffquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:02 schreef BB-King het volgende:
[..]
Arsenal en Ajax spelen met hun B-team...![]()
Iedereen weet toch dat Arsenal zonder Henry 3x niks is?quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:04 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Heb je de opstelling van Arsenal gezien? B-team... pfff
Tegen de nummer laatst van Rusland verliezen jaquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:04 schreef Sjakie01 het volgende:
Jammer dat AZ geen 2e is gebleven vorig seizoen. Die hadden er waarschijnlijk meer van gemaakt.
Eerlijk gezegd denk ik dat AZ het inderdaad beter zou doen tegen dit gehavend Arsenal.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:06 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Tegen de nummer laatst van Rusland verliezen ja
Flikker toch op man
Elke ploeg maakt fouten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:06 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Tegen de nummer laatst van Rusland verliezen ja
Flikker toch op man
Die gloryhuntende fokkers?quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:08 schreef tong80 het volgende:
Trouwens erg ongelukkiog die tegentreffer.Ajax heeft het heft nadien duidelijk in handen en mooi om te horen dat de echte suporters achtere Ajax blijven staan.
Zoals nu lees ik alleen maar posts van azijnzeikers. die niet achter hun club staan.quote:
Ik vind de gevaarlijkste man Vonk... voor je het weet ligt de bal achter hem in het net.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:15 schreef TheGeneral het volgende:
Iedereen roept wel Boukhari kan er niks van en is veel te licht voor dit niveau, maar hij is tot nu toe wel de gevaarlijkste man aan Ajax kant.
En hoeveel staat het?quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:15 schreef TheGeneral het volgende:
Iedereen roept wel Boukhari kan er niks van en is veel te licht voor dit niveau, maar hij is tot nu toe wel de gevaarlijkste man aan Ajax kant.
En maar zeiken om niks, straks maakt Vonk een wereld redding en dan is ie ineens je held. Blijf is gewoon achter je ploeg staan mensenquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:16 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik vind de gevaarlijkste man Vonk... voor je het weet ligt de bal achter hem in het net.
En weer maak je net een domme opmerking over Boukhari, punt 1 was het niet alleen zijn fout en punt 2 kan is Vogel ook geschikt voor de CL en die maakte een nog dommere fout tegen Arsenal.quote:
Ik ben een neutraal toeschouwer... maar natuurlijk hoop ik dat Ajax wint.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En maar zeiken om niks, straks maakt Vonk een wereld redding en dan is ie ineens je held. Blijf is gewoon achter je ploeg staan mensen
Ja vooral als er 56000 mensen liedjes lopen te zingen. Dan maak je jezelf wel erg duidelijk.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
Die 0-1 was echt niet de fout van Boukhari maar van de spelers die hem NIET gecoached hebben normaal roep je dat er iemand in je rug zit...
Ja Op die afstand echt wel hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:19 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ja vooral als er 56000 mensen liedjes lopen te zingen. Dan maak je jezelf wel erg duidelijk.![]()
Boeiend hij rent echt niet huilend het veld af hoor...quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:18 schreef Bayswater het volgende:
Verstandig om de scheids voor puta uit te maken![]()
Dan nog. Hij wist dat er een man in zijn rug zat. Die was namelijk al met hem in duel voordat hij de bal kreeg aangespeeld. Hij had naar de bal toe moeten komen, en niet van zijn man proberen weg te draaien.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ja Op die afstand echt wel hoor
Mijn opmerking is niet alleen op die actie gebaseerd. Hij holde zich in de beginfase al een paar maal voorbij. Ook al een falende eindpass, hij zal moeten scoren om dat nog te logenstraffen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En weer maak je net een domme opmerking over Boukhari, punt 1 was het niet alleen zijn fout en punt 2 kan is Vogel ook geschikt voor de CL en die maakte een nog dommere fout tegen Arsenal.
Harry krijgt niet echt een kans...quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:24 schreef BB-King het volgende:
Ben benieuwd wanneer Rosenberg erin komt... Charisteas speelt weer waardeloos.
Niet dat het veel helpt.![]()
Volgens mij is Vogel een keer gigantisch geport door Boukhari achter zijn standbeen langs.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:24 schreef okee6 het volgende:
[..]
Vogel vergelijken met Boukhari is natuurlijk uiterst merkwaardig. Vogel kon naar vele Duitse ploegen, maar koos voor AC Milaan. Boukhari zworf rond op De Toekomst tot ie weer een kans kreeg. Daarbij speelt Vogel controlerend en Boukhari aanvallend, maar goed je vergelijkt maar
Daar heeft Ajax nu veel aan! Vogel was nuttig geweestquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:25 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Volgens mij is Vogel een keer gigantisch geport door Boukhari.
Net of Blind een boom van een kerel was??quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:27 schreef Apekoek het volgende:
Vermaelen is trouwens gewoon bagger, nog te jong en te iel.
je hebt net zoals absolute top ploegen bomen van kerels nodig om je doel te beschermen, net zoals arsenal dus met campell.
Godverdomme Pienaar.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:27 schreef Apekoek het volgende:
je hebt net zoals absolute top ploegen bomen van kerels nodig om je doel te beschermen, net zoals arsenal dus met campell.
Inderdaad! Ze hadden van Halst moeten houden.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:27 schreef Apekoek het volgende:
Hij deed het juist slim zag dat Pienaar er veel beter voor stond, Boukhari kan er weinig aan doen dat Pienaar hem niet erin ramt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:30 schreef Merkie het volgende:
BOUKHARI anders schiet je hem er ff in.
Ja zag ik ook in de herhaling. Maar in eerste instantie leek het op een domme actie van Boukhari.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hij deed het juist slim zag dat Pienaar er veel beter voor stond, Boukhari kan er weinig aan doen dat Pienaar hem niet erin ramt.
toen blind championsleague ging spelen was hij een stukje ouder en ook een stuk steviger(meer ervaren) dan dit dunne sprietje van een vermealen. je blaast vermealen zo om! liever escude (ook meer ervaring enzo).quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:31 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Net of Blind een boom van een kerel was??
Vermaelen doet het gewoon goed en tering Pienaar debiel
En slim gedaan van Boukhari!
Zoals ik als zei: Majstorovic is een goeie voor Ajax. Die is groot en heeft ervaring(interlands)quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:35 schreef Apekoek het volgende:
[..]
toen blind championsleague ging spelen was hij een stukje ouder en ook een stuk steviger(meer ervaren) dan dit dunne sprietje van een vermealen. je blaast vermealen zo om! liever escude (ook meer ervaring enzo).
Hem verdedigen mag natuurlijk. Hij had zelf kunnen afronden, maar hij had te veel tijd nodig om de bal te controleren. Dat ie de bal dan nog half om half in de loop van Pienaar speelt is okee, maar ideaal was de bal niet. Al dat getreuzel van hem kost Ajax een voorsprong bij rust.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hij deed het juist slim zag dat Pienaar er veel beter voor stond, Boukhari kan er weinig aan doen dat Pienaar hem niet erin ramt.
Klopt! maar moet ie wel minder kaarten gaan halen bij de scheids. Welke nationaliteit heeft hij trouwens (omtrent interlands)?quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:37 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Zoals ik als zei: Majstorovic is een goeie voor Ajax. Die is groot en heeft ervaring(interlands)
Ik zeik Ajax niet af, Ajax speelt opzich vrij goed. Ik zeik alleen Boukhari af, simpelweg omdat hij het verdient.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:40 schreef tong80 het volgende:
Ja Ga ff Ajax afzeiken ze hebben ieder twee kansen gehad. Arsenal maakt er één. Arsenal is niet beter dan dit Ajax, we spelen niet goed ok. Maar hier zityten duidelijk geen suporters van Ajax. Ik ben ook kritisch, maar doe dat na afloop en loop de verslaggever niet na te lullen. AJAAAAAAAAAAAAAXXXXXXXXXXX
Normaal gesproken wel, maar dit Arsenal speelt op de handrem. Verder staat er geen Henry, die het vonnis al geveld zou hebben. Ik hoop dat Ajax 180 graden draait en fris uit de kleedkamer komt, alleen heb ik dan weer niet zo'n vertrouwen in Blind, die het vanavond ook al zonder -verlosser- Sneijder moet stellen. Blijven hopen op een gelijkspelletje maar.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:39 schreef appelsientje het volgende:
oke ik kom net thuis... 0 - 1 alles kan nog..
Ik weet nou niet of Arsenal Ajax het spel laat maken of dat ze niet tot meer in staat zijn. Hoedanook ziet het er niet zo slecht uit wat ajax doet, alleen moet het concentratieniveau een stukkie hoger.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:40 schreef tong80 het volgende:
Ja Ga ff Ajax afzeiken ze hebben ieder twee kansen gehad. Arsenal maakt er één. Arsenal is niet beter dan dit Ajax, we spelen niet goed ok. Maar hier zityten duidelijk geen suporters van Ajax. Ik ben ook kritisch, maar doe dat na afloop en loop de verslaggever niet na te lullen. AJAAAAAAAAAAAAAXXXXXXXXXXX
Ben ik met je eens, een beetje achter je club blijven staan. Doe zoals in Rotterdam en sing when you win.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:39 schreef Cart_man het volgende:
Ik heb even zitten kijken en ik zit me echt dood te ergeren aan dat publiek, wat een walgelijke arrogante kutfans.
Discriminatie?quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:41 schreef Haspel33 het volgende:
Het is een complot van de buitenlanders. Zo'n Marokkaan, zo'n Tsjech, zo'n Griek, zo'n Belg, en zo'n Zuid-Afrikaan, allemaal gunnen ze Ajax geen succes en maken ze meest ultra-domme fouten en missers.
Jullie kunnen beter de A-jeugd opstellen en al die rotzooi eruit flikekren. Over 3 jaar doe je dan weer mee. Dit is ene team vol loosers uit het buitenland die niks bij Ajax te zoeken hebben. En ik zou de scouting er compleet uitflikkeren, wat een miskleunen bijelkaar qua aankopen.
Vuilnisman, kan dit Ajax nog mee.
Hij speelt voor Sweden. Samen met Ljunberg.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:41 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Klopt! maar moet ie wel minder kaarten gaan halen bij de scheids. Welke nationaliteit heeft hij trouwens (omtrent interlands)?
Nee Ajax is wel op volle sterkte wil je zeggen. Hopelijk scoren ze er nog minstens eentje.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:42 schreef okee6 het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, maar dit Arsenal speelt op de handrem. Verder staat er geen Henry, die het vonnis al geveld zou hebben. Ik hoop dat Ajax 180 graden draait en fris uit de kleedkamer komt, alleen heb ik dan weer niet zo'n vertrouwen in Blind, die het vanavond ook al zonder -verlosser- Sneijder moet stellen. Blijven hopen op een gelijkspelletje maar.
Komt volgens mij deels ook omdat ze een beetje bang zijn om sommige ballen te geven. Daarom speelt de verdediging ook steeds naar elkaar. 1 bal over de breedte en je bent er uit. Maar ik kan het mij wel voorstellenquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:44 schreef golfer het volgende:
Cruijff heeft helemaal gelijk: dit lijkt wel een potje straatvoetbal af-en-toe van Ajax met al die kleine tikkies in de rondte. Geen diepte, geen buitenspelers.
Beter dan helemaal niet je bek open trekken en bij elke fout je eigen spelers uitfluiten. Gefrustreerde tyfuslui. Ze doen er goed aan om van de 2de ring te springen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, een beetje achter je club blijven staan. Doe zoals in Rotterdam en sing when you win.
Hij had de snelheid niet en hij moest forceren om de tegenstand voor te blijven als hij dan ook nog had moeten schieten dan was het niets anders dan een rollertje geweest. Hij gaf de bal aan de vrij staande Pienaar die hem enkel had hoeven in te tikken.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:43 schreef Nashje het volgende:
Boukhari had zelfs moeten schieten, jammer, achteraf.
Komt goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |