Precies, dacht ik ook.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:00 schreef sampoo het volgende:
[..]
Wat deed Boukhari nu precies verkeerd? Het leek mij eerder dat Emanuelson niet handig was om de bal te spelen terwijl Boukhari nog in duel was met zijn tegenstander.

Hij mag die bal natuurlijk nooit meer spelen en al helemaal niet zo slap/makkelijk. Verder ging ook Vonk te vroeg naar de grond, maar dat was onoverkomelijk gezien zijn staat van dienst. Boukhari eiste die bal.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:00 schreef sampoo het volgende:
[..]
Wat deed Boukhari nu precies verkeerd? Het leek mij eerder dat Emanuelson niet handig was om de bal te spelen terwijl Boukhari nog in duel was met zijn tegenstander.

Wat een bullshit. Heb je de opstelling van Arsenal gezien? B-team... pfffquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:02 schreef BB-King het volgende:
[..]
Arsenal en Ajax spelen met hun B-team...![]()

Iedereen weet toch dat Arsenal zonder Henry 3x niks is?quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:04 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Heb je de opstelling van Arsenal gezien? B-team... pfff

Tegen de nummer laatst van Rusland verliezen jaquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:04 schreef Sjakie01 het volgende:
Jammer dat AZ geen 2e is gebleven vorig seizoen. Die hadden er waarschijnlijk meer van gemaakt.

Eerlijk gezegd denk ik dat AZ het inderdaad beter zou doen tegen dit gehavend Arsenal.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:06 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Tegen de nummer laatst van Rusland verliezen ja
Flikker toch op man

Elke ploeg maakt fouten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:06 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Tegen de nummer laatst van Rusland verliezen ja
Flikker toch op man

Die gloryhuntende fokkers?quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:08 schreef tong80 het volgende:
Trouwens erg ongelukkiog die tegentreffer.Ajax heeft het heft nadien duidelijk in handen en mooi om te horen dat de echte suporters achtere Ajax blijven staan.

Zoals nu lees ik alleen maar posts van azijnzeikers. die niet achter hun club staan.quote:

Ik vind de gevaarlijkste man Vonk... voor je het weet ligt de bal achter hem in het net.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:15 schreef TheGeneral het volgende:
Iedereen roept wel Boukhari kan er niks van en is veel te licht voor dit niveau, maar hij is tot nu toe wel de gevaarlijkste man aan Ajax kant.

En hoeveel staat het?quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:15 schreef TheGeneral het volgende:
Iedereen roept wel Boukhari kan er niks van en is veel te licht voor dit niveau, maar hij is tot nu toe wel de gevaarlijkste man aan Ajax kant.

En maar zeiken om niks, straks maakt Vonk een wereld redding en dan is ie ineens je held. Blijf is gewoon achter je ploeg staan mensenquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:16 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik vind de gevaarlijkste man Vonk... voor je het weet ligt de bal achter hem in het net.

En weer maak je net een domme opmerking over Boukhari, punt 1 was het niet alleen zijn fout en punt 2 kan is Vogel ook geschikt voor de CL en die maakte een nog dommere fout tegen Arsenal.quote:

Ik ben een neutraal toeschouwer... maar natuurlijk hoop ik dat Ajax wint.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En maar zeiken om niks, straks maakt Vonk een wereld redding en dan is ie ineens je held. Blijf is gewoon achter je ploeg staan mensen

Ja vooral als er 56000 mensen liedjes lopen te zingen. Dan maak je jezelf wel erg duidelijk.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
Die 0-1 was echt niet de fout van Boukhari maar van de spelers die hem NIET gecoached hebben normaal roep je dat er iemand in je rug zit...

Ja Op die afstand echt wel hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:19 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ja vooral als er 56000 mensen liedjes lopen te zingen. Dan maak je jezelf wel erg duidelijk.![]()

Boeiend hij rent echt niet huilend het veld af hoor...quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:18 schreef Bayswater het volgende:
Verstandig om de scheids voor puta uit te maken![]()

Dan nog. Hij wist dat er een man in zijn rug zat. Die was namelijk al met hem in duel voordat hij de bal kreeg aangespeeld. Hij had naar de bal toe moeten komen, en niet van zijn man proberen weg te draaien.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ja Op die afstand echt wel hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |