Over 30 topics?quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:47 schreef bukgeit het volgende:
Ik heb mijn jubileumvraag klaar. Wanneer beginnen we?
Ik voel heeeeeeel veel punten voor Mark, TSE en ondergetekende aankomenquote:
Je bedoelt die mensen die Ted Nugent niet herkenden, ook al stond zijn naam 2 posts boven zijn foto?quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik voel heeeeeeel veel punten voor Mark, TSE en ondergetekende aankomen![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Je bedoelt die mensen die Ted Nugent niet herkenden, ook al stond zijn naam 2 posts boven zijn foto?![]()
Ja dag, hij ziet er daarop uit als een soort van hippiequote:Op vrijdag 23 september 2005 11:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Je bedoelt die mensen die Ted Nugent niet herkenden, ook al stond zijn naam 2 posts boven zijn foto?![]()
en daar ga ik een stokje voor stekenquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik voel heeeeeeel veel punten voor Mark, TSE en ondergetekende aankomen![]()
hee, niks tegen hippies he?quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja dag, hij ziet er daarop uit als een soort van hippie
Cartman: Hippies.They're everywhere. They wanna save the earth, but all they do is smoke pot and smell bad.quote:
wel 90's iddquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:26 schreef peaceman het volgende:
volgens mij is het een typische 90's bandje... Sash! is het dan weer niet volgens mij... want die was dacht ik in zijn eentje...
1 van hun nummers heeft de gezochte naam in de titel staanquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:36 schreef bigshadow het volgende:
E-rotic?
Ik heb mijn verzamelcd's weggeven uit die tijd, maar dat waren echt hits van toen ik 12-13 jaar wasquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:05 schreef ranja het volgende:
Oja die had je ook nog Maxx ofzo. Of Maxxx. Geen idee meer wat hun hits waren.
Maxx iddquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:01 schreef bigshadow het volgende:
Dan is het Max toch?
Op deze mooie vrijdag, Iggy +1quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:22 schreef iggy_in_the_house het volgende:
cappella
Dat is een zangeres; dit is echt een groepsnaam.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:39 schreef Neleos het volgende:
Whigfield?
ZZ Top!quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Give Me All Your Love
Daar heb ik vroegah nog wel eens een dansje op gewaagdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |