Het klinkt wel logischer maar ik dacht dat ik goed naar de opdracht had geluisterd en er niks instond over betrapt worden. Alleen dat dan de weekopdracht niet mislukt zou zijn. Maar misschien heb ik iets gemist.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:00 schreef Dynabite het volgende:
[..]
nahh ik vermoed het....anders zou ik ook gelijk 20 sigaretten oppaffen. (het geld kan maar binnen zijn).
Als ze dat doet, dan lach ik heel hard dat ze BB na 2 rondes uit isquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:04 schreef jalla het volgende:
als ik lieske was en eruit ging zou ik lekker dido nomineren, daar heeft ze een grotere hekel aan dan aan tanja.
Wij begrijpen elkaar. Ik heb gewerkt in een apotheek, met allemaal apothekersassistentes....quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:05 schreef Day het volgende:
[..]
AMEN! Heb 5 jaar alleen met mannen gewerkt, alleen op woensdagen kwam de assistente-boekhouder en dat was een vrouw. De tijd van mijn leven gehad!!! Geen gekonkel en als er wat was, scholden we elkaar de huid vol en gingen vervolgens lekker samen koffie/thee drinken. Werk nu ook in een mannenwereld eigenlijk, maar helaas heb ik in mijn functie vnl. met de weinige vrouwen die er zijn te maken. Vreselijk, echt vreselijk! Vrouwen gunnen elkaar zo ontzettend weinig. Heel erg jammer, eigenlijk.
darn je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die klopte vrij goed ja. Roel populariteit is de afgelopen week wat gekelderd volgns mij.
Heeft iedereen hier weer over niets lopen klagen dus.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:07 schreef BlaBlub het volgende:
Van de Talpa site (en neem aan dat ze daar goed kunnen luisteren
De Bewoners klagen over het noodrantsoen dat inmiddels is geleverd. “Is dit voor de hele week?”, vraagt Joost. “Mag ik er een positieve wending aan geven, we hebben nog Joost-brood”, zegt Lieske opgewekt.
Maar wat nu Joost-brood is
Ja maar het is evengoed een misverstand dat ze echt meedoet aan het spel. Ze zit daar om een baby te produceren en verder niks.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:06 schreef Catty het volgende:
Precies Rica! Het is echt ijdele hoop om te denken dat Tanje er voor de bevalling uit gaat. Gewoon kasnloos.
Ah kan nog spannend worden danquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:08 schreef itsme het volgende:
[..]
darn je hebt gelijk.
ik heb net even gecheckt en inderdaad had rikkert de minste stemmen in de wie moet blijven poll van de eerste nominatie
quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:06 schreef Jammie het volgende:
BB: Wie overtredingen niet meldt, staat genomineerd voor de volgende nominatie.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als ze dat doet, dan lach ik heel hard dat ze BB na 2 rondes uit is![]()
Dan laat ze zich kennen en is ze dus wel jaloers geweest op de aandacht die Dido van Roel kreeg.
Maar ik geloof sowieso niet, dat ze Dido zou kiezen (als ze BB uit is, als ze er nog in is, voor gewone nominatie is, wel ooit ...)
Jij bent grappigquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:08 schreef flugeltje het volgende:
[doemscenariomodus]
Straks blijven Chantal, Dido en Tanja als laatsten over...
[/doemscenariomodus]
Ik zie Chantal voor me in dr eigen tombe.........quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:10 schreef ruby het volgende:
Ik zie Menno en Chantal nog wel een koppeltje worden.
Ja duh een groep met alleen vrouwen is natuurlijk 3x niks.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Wij begrijpen elkaar. Ik heb gewerkt in een apotheek, met allemaal apothekersassistentes....
En als ik ergens een hekel aan heb is het achter je rug lullen, zeg het dan recht in mijn gezicht weet je.
Maar ik zeg niet elke vrouw DUH, bepaald soort vrouwen zijn zo. Ik kan het niet tegen![]()
Precies, Tanja is onderdeel van BB.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:03 schreef Rica het volgende:
Hallo, er wordt een babykamer geopend die als het goed is pas over een maand nodig is. Hoeveel zin zou het dan hebben om op Tanja te stemmen?
Tanja is gewoon een side-show, een apart programma in BB.
Er is (was inmiddels) een groep van 12 mensen die meedoen aan BB en kans maken op de hoofdprijs, daarnaast is er de dertiende die een baby moet werpen in een realityprogramma. Get over it!
Lindaquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:08 schreef jalla het volgende:
wie denk jij dan dat ze evt zou kiezen?
ik heb het nooit gezien maar het schijnt plat brood te zijn wat niet gerezen is [soort ronde crackers denk ik], .quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:07 schreef BlaBlub het volgende:
Van de Talpa site (en neem aan dat ze daar goed kunnen luisteren
De Bewoners klagen over het noodrantsoen dat inmiddels is geleverd. “Is dit voor de hele week?”, vraagt Joost. “Mag ik er een positieve wending aan geven, we hebben nog Joost-brood”, zegt Lieske opgewekt.
Maar wat nu Joost-brood is
Jij houdt toch altijd bij hoog en laag vol dat Lieske nooit jaloers is en alles koud laatquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar zou ik dikke schijt aan hebben als ik LIeske was. Gewoon keihard wraak nemen en dat ook gewoon toegeven in de live. Natuurlijk moet ze dat doen. Is geen twijfwel over mogelijk. Afmaken die walgelijke jaloerse wijven
En laten we, en de bewoners, eerlijk zijn. Als Tanja niet zwanger was geweest, was het niet Rikkert geweest die als eerste exit was.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:09 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja maar het is evengoed een misverstand dat ze echt meedoet aan het spel. Ze zit daar om een baby te produceren en verder niks.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:06 schreef milagro het volgende:
[..]
bij mij in ieder geval wel.
het is een knul die heel slecht tegen zijn verlies kan.
en hij wordt erg vals als hij gedronken heeft, hou ik ook niet van, mensen met een kwade dronk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |